ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 25.08.08
    STATUS: GOLD
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 1 nopți
    cuplu fara copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    84.50%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 33 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Frumos, dar...

    TIPĂREȘTE

    La acest hotel am stat doar o noapte dar, daca nu aveam experienta de inceput, as fi spus ca il recomand, totusi n-as putea sa o fac fara sa am impresia ca am mintit. Dar hai sa detaliez.

    Fiind vorba de o singura noapte pe care urma sa o petrecem in Herculane (un drum mai lung la o saptamana dupa concediu) si noaptea respectiva fiind sambata spre duminica, am inceput de marti sa sunam la hoteluri si pensiuni pentru a face o rezervare. Am descoperit cu surprindere ca nu erau locuri aproape pe nicaieri, sau unii nu vroiau sa faca rezervare pentru o noapte. Am ajuns intr-un final la Hotel International, singurul care a spus ca are camere libere (noi aveam nevoie de doua camere, eram doua cupluri). Pe net scria 150 ron camera dubla cu mic dejun. La telefon ni s-a spus ca, de fapt, camera este 120 lei si primim tichete de masa de 30 lei pentru mic dejun. Am spus ok, ne uitam ce au la mic dejun si ne hotaram acolo daca platim si acest serviciu. Asta era marti. Joi am primit un telefon de la hotel "pentru confirmarea rezervarii" in care ni s-a spus ca, daca nu raspundeam, se anula rezervarea (telefon dat la 07:45). Vineri am fost din nou sunati, de data aceasta spunandu-ni-se ca nu mai au camere alaturate si poate vrem sa luam un apartament. Noi am spus ca nu, preferam camere separate dar sa fie doua duble. Sambata, dupa 400 de km (Bucuresti-Herculane) ajungem la hotel si ni se spune ca noi avem rezervare pe o camera single si o dubla. Eram inca suficient de calmi, am explicat ca noi am rezervat doua duble, dar ni se spune 150 ron, ca nu se dau camere fara mic dejun. Am povestit ce ni s-a spus la telefon, oricum venisem pregatiti sa dam 150, dar am zis nu trebuie sa tacem si sa acceptam orice tip de comportament. Atunci au inceput tipetele din partea (credem noi) sotiei patronului, urla efectiv spunand ca "acesta este un hotel serios, daca nu ne permitem sa platim pe ea n-o intereseaza". Din fericire a intervenit patronul, a facut-o sa taca, iar pentru a rezolva "neintelegerile" ne-a oferit doua apartamente la pret de camere duble (apartamentul era 250 ron). Daca nu am fi sunat la peste 30 de locatii primind raspunsuri negative, cu siguranta nu am fi ramas acolo, dar am spus ca este doar o noapte si nu am fi vrut sa cautam noaptea cazare cu o femeie insarcinata dupa noi.

    Dupa ce am ajuns in camere si ne-am linistit, am ajuns la concluzia ca e pacat de acest hotel, care va avea de suferit din cauza comportamentului unor angajati/patroni (! ? inca nu ne-am lamurit care era rolul persoanei galagioase).

    Hotelul este asezat foarte frumos, mai sus decat strada principala, in zona marilor hoteluri din vremea comunista (pacat ca nu le renoveaza nimeni, au o asezare extraordinara si o capacitate uriasa), fix deasupra teatrului de vara.

    Hotelul este foarte curat, apartamentele sunt mari, (dormitorul este mai mare decat camera de zi), baile sunt micute dar curate si dotate inclusiv cu uscator. Camerele au tv si minibar, dar nu au aer conditionat (o problema pentru camerele cu vedere spre apus, celelalte chiar nu au nevoie acolo). Mobilierul este nou si de calitate, fabricat special pentru hotel (minibarul este incastrat in mobila). Nu stiu care a fost motivul arhitectului dar apartamentele alaturate (noi am stat in 403 si 404) sunt diferite, in sensul ca 404 are doua balcoane iar 403 nu are niciunul (de altfel 404 este mult mai mare decat 403). Alta ciudatenie arhitectonica este ca unul din balcoanele de la 404 ajunge pana in dreptul geamului camerei 405 (care nu are balcon), probabil in ideea ca, poate, esti interesat in legatura cu ce fac vecinii in dormitor.

    Cearceafurile si prosoapele sunt foarte curate, de altfel nu am putea reprosa nimic legat de curatenie.

    Hotelul are la demisol piscina cu apa termosulfuroasa, accesul fiind liber pentru toti cei cazati la hotel.

    Restaurantul este curat, este deschis toata perioada zilei, are si bar. Mancarea este buna, cu mentiunea ca la micul dejun ai cam putine optiuni (omleta de trei feluri, respectiv kaiser, branza, salam, cascaval, rosii, castraveti, unt si gem, ceai si cafea si cam atat), dupa 10:30 insa putand sa comanzi cam orice. Mancarea insa este gatita bine, servirea este buna si suficient de rapida.

    De mentionat accesul destul de greu cu masina si parcarea mica, inclinata si pavata cu pietre (daca esti incepator sau nesigur, nu poti intoarce acolo, chiar am ajutat o doamna incepatoare sa scoata masina din parcare, intrase putin in panica, iar de la hotel nu s-a obosit nimeni sa o ajute).

    Mai am de mentionat liftul, care raspunde la comanda abia dupa ce crezi ca nu mai functioneaza, adica dupa ce te-ai incins (nu are ventilatie). Dar este silentios (asa ne-a fost prezentat).

    In concluzie, hotelul ar fi ok, probabil ca daca nu am fi avut experienta de inceput l-am fi recomandat cu placere, asa lasam fiecaruia optiunea de a-l alege sau nu.

    Nu am dat punctaj minim la servicii generale datorita servirii de la restaurant.


    [fb]
    ---
    Trimis de gcorneille* in 25.08.10 23:47:34
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4766 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gcorneille*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 dormitor apartament 403
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1850 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    alinutzza140*
    [26.08.10 09:41:42]
    »

    unii nu vroiau sa faca rezervare pentru o noapte.

    Ma enerveaza la culme chestia asta. Pai daca omul nu poate sta decat o noapte?? Trebuie sa ia doua nopti doar ca sa ii faca pe plac patronului? In ritmul asta o sa piarda si clientii pentru o singura noapte.

    gcorneille*AUTOR REVIEW
    [26.08.10 09:54:59]
    »

    Am constatat ca este o practica obisnuita in Romania, mai ales daca vrei o noapte in week-end. Multi au loc atunci cand suni dar iti spun sa suni vineri seara, daca n-au facut o rezervare mai lunga iti dau tie camera. Evident ca acolo unde am primit astfel de raspunsuri nu voi mai suna nici atunci cand voi avea de stat mai mult. Daca nu stiu sa se poarte o noapte nu vreau sa ma duc nici mai mult.

    silasi76
    [14.09.10 23:46:33]
    »

    Doamna la care faceti referire in postarea dumneavoastra nu este sotia patronului si nici nu mai lucreaza la acest hotel!

    Avea bune calitati organizatorice si experienta in colaborarea cu agentiile de turism insa solicitarile salariale si comportamentul fata de turisti ne-au facut sa renuntam la serviciile ei.

    Hotelul este deschis de numai cateva luni si inca suntem in perioada de selectare si formare a personalului... insa am facut progrese semnificative fata de momentul in care ne-ati vizitat.

    Va multumim pentru aprecieri dar si pentru critici (ne ghideaza in incercarea noastra de a ne perfectiona) si ne-am bucura sa reveniti la noi chiar si atunci cand sunteti doar in trecere!

    Cu stima, unul dintre actionarii Hotelului

    gcorneille*AUTOR REVIEW
    [15.09.10 12:19:55]
    »

    silasi76:

    Ma bucura foarte mult faptul ca, fara a face o reclamatie oficiala, se pot schimba lucrurile si la noi.

    Nu pot sa spun ca ma bucura faptul ca o persoana a fost concediata, dar cred ca fiecare ar trebui sa faca ceea ce stie, altfel vor aparea probleme si nemultumiri care vor afecta atat clientii cat si prestatorii de servicii.

    In conditiile date, nu pot decat sa recomand acest hotel celor care vor ajunge la Herculane, dupa cum am scris si mai sus, hotelul ne-a placut mult, locatia este excelenta si serviciile au fost (atat cat am putut sa vedem) corespunzatoare.

    Multumesc pentru reactia la review-ul postat si sper sa invete si altii ca, indiferent cat este de greu, se poate face si turism in Romania si, chiar daca exista greseli, inerente in orice domeniu si mai ales la inceput, acestea pot fi remediate, dupa cum am aratat si in review (faptul ca rezervarea a fost facuta necorespunzator dar s-a remediat prin oferirea de apartamente la pret de camere duble). DECI, SE POATE.

    Inca o data, multumesc.

    Later Edit: Sper ca nu am suparat pe nimeni presupunand ca era sotie de patron, dar, dupa doua experiente cu sotii de patron (chiar daca erau alte domenii de activitate) ni s-a parut cea mai la indemana presupunere.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinutzza140*, gcorneille*, silasi76
    Alte impresii din această RUBRICĂInternational Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04549503326416 sec
    ecranul dvs: 1 x 1