GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Cel mai oribil hotel in care am putut sta in ultimii 10 ani
Chiar astazi m-am intors dupa o saptamana de chin la hotelul ''Ideal Beach'' din zona turistica Alanya (Turcia). Anuntat ca mare oferta turistica la agentia Christian Tour, s-a dovedit a fi UN DEZASTRU inca de la sosire. Nci nu stiu de unde sa incep. Infine, sa esalonez problemele cu care ne-am confruntat (Pentru credibilitate voi atasa fotografii care sa demonstreze elocvent adevarul celor spuse). Sa incep:
1 - Camera de hotel, sub orice critica. Am gasit la sosire in dulapul de haine o pereche de chiloti murdara; Baia, sub orice critica, curcea apa pana se umplea baia; ei au justificat ca ''in felul acesta se spala gresia din baie''.
2 - Televizorul din camera nu functiona. Am reclamat si degeaba, nu s-a intamplat nimic
3 - In camera galagie, datorita unor boxe amplasate pe o scena improvizata in vecinatatea piscinei de la parter. Practic, dupa amiaza era imposibil sa te odihnesti. La ora 14 venea un fel de disk jokey local, care incepea sa urle prin microfon tot felul de anunturi despre tot felul de ''atractii' in domeniul disco-cluburilor, asta in limba turca si in limba rusa. Practic, intreaga zi, acea instalatie muzicala propaga non stop aceeais si aceeasi muzica pana aproape la ora 24.
4 - Seara aveau loc spectacole ''distractive'' sustinute de tot felul de indivizi cu aspect dubios. Un fel de circoteca absolut penibila si infiorator de zgomotoasa.
4 - Mancarea a fost sub orice critica. In aparenta parea ok, dar de fapt totul era de cea mai proasta calitate. De dimineata mancarea era de nivel de aproape 2 stele (mereu aceeasi margarina scarboasa, aceleasi oua fierte, aceleasi gemuri, aceleasi salamuri ieftine, etc. La pranz, era chiar oribila. Practic, in toata perioada nu am vazut un fel de mancare serios, numai improvizatii. Tot felul de asa zise ''salate'', de asa zise combinatii de maioneza cu tot felul de adaosuri de sunca dubioasa si tot felul de alte mizerii.De multe ori mancarea era ''reciclata'' si prezentata intr-o alta forma. O bataie de joc. Fructe, numai pepene rosu si de 2 ori mere de proasta calitate + portocale de cea mai slaba calitate, taiate felii pe orizontala.
5 – Bauturile erau de fapt niste pacaleli grosolane: sucurile erau din tot felul de prafuri de la dozatoare, Berea era dubioasa si de proasta calitate, totul fiind servit in niste pahare de plastic oribile, cu miros intens de plastic cauciucat.
6 – Asa zisa sala de fitness era o mizerie. O camera de mici dimensiuni populata cu 3 banchete si 2 biciclete invechite, fara aer conditionat (adica faceai gimnastica la vreo 35 de grade temperature)
7 – Plaja, UN DEZASTRU, O NENOROCIRE. Practic in intregime acoperita de pietre si pietricele care iti raneau talpile. De intrat in mare o faceai pe riscul tau. Apa capata in cativa metri o adancime foarte mare, iar acolo valurile fiind destul de violente, riscai sa te traga in larg fara posibiliatea de a te putea intoarce teafar. Daca totusi reuseai sa intri in mare, iesirea era cumplita. Aveai nevoie de forte foarte mare pentur a escalada malul deosebit de abrupt si pietros. Practic piciorul iti intra in pietris pana la glezne si era foarte greu sa iti mentii echilibrul.
8 – Saltelele de pe plaja murdare si rupte, vechi, insalubre. Umbrelele, marea majoritate antice si cu spitele iesind prin materialul textile. Prosoape, nu existau (contrar celor scrise pe site-ul agentiei).
9 – Asa zisul ‘’bufet’’ de pe plaja era alcatuit din 2 dozatoare de sucuri (din acelea din prafuri), un bidon de apa plata + o localnica ce avea un aspect insalubru care facea un fel de clatite oribile umplute cu un amestec care iti provoca sila.
10 – Intreaga zona in care se afla hotelul, pe o raza de cativa kilometric e practice in constructive. Nu exista trotuare, faleza, nimic. Numai gropi in care seara poti sa cazi cu usurinta si mult, mult praf.
11 – In general acest hotel este DEPLORABIL. Cei care il populeaza sunt in marea majoritate rusi cu un aspect neglijent si necivilizat, betivi si scandalagii, foarte insolent. De fapt acest hotel are ca patron un rus cu un aspect de interlop.
Trimis de Telramund* in 15.07.11 20:06:23
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
35 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Telramund*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
35 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Din dorinta de a trimite in vacanta si oameni cu un nivel scazut de venituri, Christian Tour promoveaza niste hoteluri care nu ar merita sa mai primeasca in veci turisti.
Acest hotel, ca si multe altele, or fi bune pt. turcii saraci dar nu promovate in Romania. Noi, ca popor, suntem mult deasupra lor ca civilizatie, chiar daca pe la anumite televiziuni se spune altceva. Ca si concluzie: multi bani ai platit pt. asa o bataie de joc.
Si eu am avut o experienta oribila cu aceeasi agentie, Christian Tour, in vara trecuta, cand am fost in Turcia. Am stat, la Chanakkale, intr-un hotel in care, desi afara erau peste 40 de grade, functiona caloriferul (oricât de incredibil ar părea) si nici aparatul de aer conditionat nu mergea. Desi era acolo si reprezentanta agentiei Christian Tour, o anume Nicoleta ("ghid" pentru excursiile au autocarul la Kusadasi), aceasta a spus ca sa ma descurc la receptie, pentru ca nu este treaba ei (dar care era treaba ei, in calitate de insotitor de drum???). Concluzia mea este ca isi bat joc de clienti şi îi interesează doar să-şi vândă marfa. Sfatul meu este ca, înainte de a cumpăra o excursie, turistul să se intereseze şi de referinţele agenţiei. Nu este suficient să fie o agenţie mare, ci trebuie să aibă referinţe bune şi în ceea ce priveşte respectul pe care l-a arătat de-a lungul vremii faţă de clienţi. Şi aici mă refer inclusiv la concordanţa între oferta şi ceea ce turistul a găsit efectiv la faţa locului.
alex1968 a spus:
”Sfatul meu este ca, înainte de a cumpăra o excursie, turistul să se intereseze şi de referinţele agenţiei.
Total de acord.
Sfatul meu insa este sa nu mai folositi numele agentiilor, chiar si in cazul anti-reclamei, unii membrii AFA citind printre randuri. Astfel acei membrii pot fi indusi in eroare.
Cat despre acest hotel, oribil. Chiar deplorabil. Asemenea hoteluri nici nu ar trebui sa functioneze, sau cel putin nu in regim de 4 sau mai multe stele. Chiar imi pare rau si va urez vacante/concedii placute pe viitor.
As vrea sa ii raspund domnului Mihai si sa il intreb daca are ceva poze si din camera sau din hotelul propriu-zis (restaurant, terase, piscina plina cu apa, lobby, etc). Am luat aminte la aceste poze postate de dansul insa as vrea sa vad si unele in care sa se vada efectiv ca respectivele obiective pozate apartin hotelului.
Am inteles din poze ca ati fost nemultumit de plaja, sezlonguri si barul de pe plaja, tunelul catre plaja, o scara, doua holuri, o masa de jos si o piscina goala. Care, fara a fi partinitoare, trebuie sa spun ca pot fi ale oricarui hotel dupa cum se vad in poze.
Inteleg ca poate au fost lucruri care v-au nemultimit, insa imi este greu sa cred ca piscina hotelului nu era plina in varf de sezon. Ca idee...
Am vazut acest hotel in aprilie, la momentul respectiv acesta era in renovare pentru zonele publice (restaurant, baruri, sauna, coafor, sala masaj, lobby, remodelare piscina etc). Este intr-adevar un hotel de 4* standard, fara prea mari pretentii, cu un concept de All Inclusiv adaptat categoriei hotelului si cu un tarif pe masura (cel mai ieftin de pe piata). Insa de aici pana la ceea ce transmiteti dumneavoastra este o diferenta mult prea mare pe care nu o pot accepta, diferenta care poate ascunde chiar si rea-credinta. Cu un aparat foto se pot face multe poze, dar si mai multe acuzatii nefondate.
Maine o sa revin cu poze reale ale acestui hotel in care sa vedem mai mult decat niste sezlonguri facute gramada intr-un colt... La urma urmei, adevarul este cel mai important.
... necesar a fi adaugat ca MihaelaC scrie in calitate de agent de vanzari a agentiei prin care autorul acestii reveiw si-a achizitionat sejurul.
Invit pe aceasta cale toti utilizatorii-agenti sa-si decline calitatea in interventiile lor, pentru a nu lasa loc unor ambiguitati.
Daca voi constata ca acest lucru se omite intentionat (nu consider ca e cazul, mai sus), conturile in cauza vor fi sanctionate
Stimata doamna
Te-as invita pe dumneata sa petreci o saptamana la acest hotel jalnic. Din pacate nu pot reproduce fotografic, de exemplu galagia infernala propagata de boxele aflate pe scena de langa piscina (si asta la ore total nepotrivite: 14 - 17; 22 - 24
Dumneata consideri ca acele saltele imputite de pe plaja, fac parte din recuzita unui hotel de 4 stele?
Acele dozatoare cu sucuri facute din prafuri sunt tot la nivel de 4 stele?
Sala de fitness cu 3 banchete si 2 biciclete antediluviene si FARA aer conditionat tot la 4 stele se situeaza? Probail ca era trecuta numai la ''palmares'', sa dea bine la fraieri.
Plaja promovata ca fiind cu nisip si pietris de fapt este alcatuita numia din pietre mari si pietre mai mici. Un de e nisipul?
Tunelul horror care facea legatura dintre hotel si plaja alocata, e tot la nivel de 4 stele?
Mancarea reciclata tot la 4 stele se situeaza?
Zona de paragina in care se situeaza hotelul e tot la 4 stele? Nu mult a lipsit sa imi scrantesc picioarele pri nacea minunata zona.
TOATE POZELE PREZENTATE SUNT REALE, SI REFLECTA IN MOD EXACT ADEVARUL PRIVIND ACEST HOTEL, ZIS DE 4 STELE. ORI POATE VOIAI SA PREZINT NUMAI ASPECTELE 100 % POZITIVE? DIN PACATE PREA PUTINE. SI, ORICUM, ASPECTELE POZITIVE NU SE SITUEAZA LA NIVEL MAI RIDICAT DE 2 (doua) STELE.
Te-as intreba pe dumneata:
LA Tokyo, la Paris, la Amsterdan, Milano, sau orinde in Europa civilizata la nivel de 4 stele vezi asa ceva, o asemena mizerie, un asa focar de infectie? Ni ci macar in Romania sau Bulgaria la nivelul acesta nu exista atata porcarie.
Toate acestea sunt ACUZATII NEFONDATE?
INAINTE DE A SCRIE PE FORUM, FACETI BINE SI LUATI-VA TOATE INFORMATIILE REALE DESPRE O ANUMITA LOCATIE. NU TOTI PUTEM FI PROSTITI DE AGENTII TURISTICE CARE ISI BAT JOC DE VACANTELE CLIENTILOR.
Si ar mai fi o nedumerire:
Dumneata spui ca revii cu niste fotografii ''proaspete''.
In ce calitate?
De simplu turist sau de angajat al vreunei firme de turism?
Ca alfel nu vad ce cauti dumneata pe acolo pe meleaguri mediteraneene.
”Am vazut acest hotel in aprilie, la momentul respectiv acesta era in renovare pentru zonele publice (restaurant, baruri, sauna, coafor, sala masaj, lobby, remodelare piscina etc). Este intr-adevar un hotel de 4* standard, fara prea mari pretentii, cu un concept de All Inclusiv adaptat categoriei hotelului si cu un tarif pe masura (cel mai ieftin de pe piata).
Citatul demonstreaza faptul ca IN LUNA APRILIE, UN TURIST NORMAL NU PREA ARE CE CAUTE PE ACOLO. Atunci in ce calitate te situezi dumneata?
Probabil de slujbas al vreunei firme romanesti de turism (posibil Christian Tour). PRin urmare, dumneata vrei ''sa salvezi aparentele'' si sa scoti agentia basma curata vis a vis de magariile pe care le face si de tzepele pe care le trage. E singura concluzie logica.
A propos, De unde stii dumneata ca ma numesc Mihai?
In momentul in care m-am logat pe acest site, nu m-am logat cu numele real cu cu nike-nameul ''Telramund''.
Intamplator ma numesc chiar Mihai. De unde ai aflat? Lucrezi in serviciile secrete? Nu prea cred.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Inseamna ca DUMNEATA FACI PARTE DIN AGENTIA CHRISTIAN TOUR, CACI NUMAI ACOLO APAR CU NUMELE REAL (cu ocazia achizitionarii minunatului sejur la Ideal Bach).
Cu aceasta ocazie chiar demonstrezi lipsa de inteligenta.
Buna dimineata,
Intr-adevar sunt agent de turism, lucru pe care nu incerc sa il ascund. Pe viitor voi mentiona inca de la inceput ca sa nu existe discutii de genul.
Referitor la subiectul nostru, incerc sa subliniez faptul ca majoritatea pozelor dumneavoastra pot fi facute oriunde, nu neaparat la acest hotel. Nu am spus ca sub nici o forma nu sunt de la acest hotel, ci doar am ridicat un semn de intrebare cu privire la unele dintre ele. Puteti verifica si alte forumuri internationale de acelasi gen si sa vedeti alte poze facute de alti turisti. Nu am vazut nicaieri altundeva nimic asemanator cu ce ati postat dumneavoastra. Un tunel, o scara, un hol, o gramada de sezlonguri inchise intr-un grilaj, toate pot fi de oriunde, nu neaparat de la acest hotel.
In ceea ce priveste clasificarea hotelului si serviciile oferite de catre acesta, am precizat in mod special ca este un hotel standard de 4* tocmai deoarece exista delimitari clare intre ce poate insemna un hotel de 4* superior si ce reprezinta un hotel standard. Este un fapt stiut ca hotelurile de 3 si 4 stele din Turcia pot avea un standard mai scazut decat in alte tari. Si daca luati in considerare si tariful la care acest hotel este vandut, ar trebui sa intelegeti ca aceasta diferenta se reflecta intr-un fel sau altul in ceea ce ofera hotelul si anume varietatea mancarii, facilitatile oferite, calitatea echipei de animatie etc. Hotelul va avea toate facilitatile necesare pentru a se incadra in clasificare, insa nimeni nu le stabileste clar in ce limite sau conditii trebuie sa ofere acele facilitati.
Un concept de All Inclusive nu garanteaza ca la fiecare masa veti avea noi feluri de mancare, cu 4 tipuri de carne gatite in 4 feluri diferite, cu 10 variante de garnituri si 20 de tipuri de salate. Tot ce garanteaza acest concept este ca veti avea toate mesele incluse si ca vor oferi carne, garnituri, salate, deserturi si fructe. Cand spun ca ofera bauturi racoritoare si alcoolice locale, nu precizeaza ce fel de bauturi sunt si cum sunt produse acestea, se obliga doar sa ofere sucuri, apa, bere, vin si alte bauturi produse local. Sunt niste delimitari hoteliere pe care, oricat de mult se incearca, nu se pot evita. De unde credeti ca apar diferentele de tarif uneori chiar foarte mari intre hoteluri clasificate oficial la aceasi categorie?
Ca sa inchei, stiu ca oamenii au asteptari, dar cateodata se intampla ca aceste asteptari sa fie mai mari decat realitatea, fara o baza concreta a acestora.
” Ca sa inchei, stiu ca oamenii au asteptari, dar cateodata se intampla ca aceste asteptari sa fie mai mari decat realitatea, fara o baza concreta a acestora.
Corect, Mihaela, insa tocmai aici intervine rolul de consilier al unei agentii. Un client ar trebui sfatuit sa NU cumpere un produs care NU va fi conform propriilor asteptari.
Din pacate la noi agentiile sunt (marea majoritate) doar vanzatori si aproape deloc consilieri.
Sa fie din cauza ca, in multe, foarte multe cazuri, ii intereseaza (majoritar) doar incasarea banilor, si aproape deloc satisfactia clientului? Nu stiu. Constat insa ca in marea majoritate a cazurilor un agent NU sta de vorba suficient cu clientul sau, ca sa-i inteleaga - eventual corecteze! - asteptarile turistice. In cel mai bun caz ii recomanda un hotel carei place *lui* (agentului) si nu unul 'croit' in functie de clientul din fata sa!
@MihaelaC
Săru'mâna! Am citit atât impresiile cât şi ecourile referitoare la acest hotel. Consider că afirmaţiile dvs. sunt pertinente dar îmi pun întrebarea: aceste lucruri le spuneţi şi turistului venit să-şi cumpere un sejur, îl avertizaţi despre minusurile, problemele cu care se poate confrunta la acest hotel (sau altul) ?
Am citit şi impresiile postate pe un site internaţional, un site binecunoscut (cred că ştiţi la care mă refer). Hotelul despre care facem vorbire se clasează pe locul 130 (parcă) din 269 hoteluri din Alanya. Gradul lor de recomandare este de 53%. Nu spun că trebuie să luăm "de bun" tot ce se scrie acolo dar mie mi-ar da de gândit acele cifre. Dacă aş lucra la o agenţie de turism, eu aş atrage atenţia potenţialilor clienţi despre aceste lucruri şi nu le-aş recomanda un asemenea hotel. Dvs. ce spuneţi?
Vă urez o zi spornică şi să aveţi parte doar de clienţi mulţumiţi!
Intr-adevar, habar nu aveti ce inseamna cu adevarat un hotel de 4 stele, in adevaratul sens al cuvantului (A propos, in general, la hotelurile de 4 stele nu merg televizoarele nici in camera si nici in holul hotelului? Ghizii trebuie neaparat sa provina din Republica Moldova sau Ucraina, necunoscand suficient limba romana?). Acest asa zis nivel de 4 stele de tinichea este valabil poate pentru mujicii rusi prezenti din abundenta in ''Ideal Beach'', nu pentru oameni ai unei tari membra UE.
Faptul ca atrageti clientii cu asa zise oferte e un act criminal din partea voastra, din pacate nesanctionat (sau sanctionat mult prea bland). Gandindu-ne ca in conditiile economice actuale un cetatean roman aduna cu greu banii pentru un sejur civilizat rupandu-si de la gura putinii bani pe care ii poate economisi timp de un an de zile, practica acestei agentii se demonstreaza a fi o demonstradie de nesimtire, tupeu si obraznicie. Desigur, nu am avut niciodat pretentii la voi pentru niste eventuale scuze, dandu-mi seama de cata lipsa de educatie, si de pregatire minima profesional demonstrati.
Practic prezentati imagini echivoce si descrieri ambigue, inducand astfel clientii in eroare. Odata ajunsi acolo, nu va mai pasa, ca dovada ca NICIUN reprezentant al Christian Tour nu si-a facut aparitia. A venit la hotel numai o reprezentanta a altei agentii de turism ''Peninsula'' extrem de agresiva, si asta pentru a contracta eventuale excursii (dealtfel extrem de costisitoare).
Ma voi feri pe viitor de aceasta agentie Christian Tour, si voi avea grija sa ii fac in mod constant antireclama pe care o merita din plin (stiind ca asta doare mult mai tare din punct de vedere financiar decat o biata sanctiune de 5000 de roni pe care o puteti eventual primi). Stiind ca informatia se propaga in progresie geometrica, voia avea grija sa fac ''valuri'' stiind ca vor fi destui cei care stiind la ce neplaceri sunt supusi vor renunta sa mai petreaca vreo vacanta prin intermediul ageniei voastre.
As dori deasemenea sa nu ma mai asaltati pe email cu ''ofertele'' voastre model ''tzepe''.
Din partea dumitale, stimata doamna (domnisoara) repezentanta a unei agentii de turism jenante nu astept un nou mesaj pe acest site. Oricum nu ma voi mai deranja sa iti raspund. Am cheltuit MULT PREA MULTA energie dand curs unor raspunsuri unei situatii care numai in Romania e posibila (intr-o tara cu adevarat civilizata inchideati de mult pravalia).
[@tm67bru]: As vrea sa iti raspund, insa fara a devia foarte mult de la subiectul initial.
Pe scurt, ideea nu este ca nu se recomanda turistilor ceea ce li se potriveste, ci ca turistii vin cu cereri foarte multe, asteptari foarte mari si bugete limitate. Nu poti vreodata sa ajungi la un echilibru intre ceea ce cauta turistul respectiv, ceea ce isi doreste si ceea ce isi poate permite atunci cand exista convingerea ca se poate negocia pana la un pret de nimic care sa acopere toate acele astepatari. Exista reduceri early booking care nu prea sunt luate in serios si care le-ar putea oferi un hotel mai bun in bugetul alocat. Cand respectiva persoana spune ca vrea cazare, all inclusive si transport avion pentru 2 pana la 4 persoane, i se ofera varianta conforma bugetului si variante conforme asteptarilor. De obicei se alege pe baza primului criteriu. Iar asta nu inseamna ca agentia sau agentul nu si-au facut datoria, ci doar ca turistul are un buget in care vrea sa se incadreze.
Mai precizez doar ca aceste hoteluri nu sunt niciodata promovate ca fiind raiul pe pamant la pret minim, ci doar ca hoteluri de 3,4 sau 5 stele standard cu servicii standard.
MihaelaC asteptam pozele facute de voi in infotrip.
Asa ne putem face o oarecare impresie cat mai aproape de realitate.
Multumesc
Raspunsul meu a fost pentru tm67bru, ca sa fie clar.
@Flaviu
Turistii sunt intotdeauna intrebati ce anume isi doresc, ce cauta si ce bugete au dupa care li se prezinta ofertele disponibile in limitele stabilite de comun acord intre turist si agent.
Dupa cum am spus deja, nu se va promite niciodata mai mult decat se poate gasi la destinatie. Dar asa cum as spune si eu oricarui potential turist, depinde de ce anume ii va multumi sau nemultumi odata ajunsi acolo. Nu vei putea ghici vreodata ca poate persoanei respective nu ii place muzica tare si il va deranja animatia in timpul zilei, sau ca nu va gusta programele de seara etc.
Nu orice problema se traduce prin tzeapa si nu orice problema apare doar pentru ca suntem romani.
@MihaelaC
Am înţeles ceea ce spuneţi. Întrebarea mea era dacă dvs. aţi vinde un hotel cu un grad de recomandare de 53% pe site-urile de profil sau părerile postate pe acestea de TURIŞTI nu contează? Eventual, având în vedere un buget pe care vi-l prezintă clientul, aţi putea să-l sfătuiţi să aleagă un alt hotel sau chiar o altă staţiune.
Colegul tm67bru are mare dreptate în ceea ce spune. Agenţii noştri de turism (nu toţi, din fericire) sunt mai degrabă vânzători, nu consilieri. De multe ori habar nu au ce şi unde vând. Ce informaţii să le mai ceri? ! Mi s-a întâmplat mie, căutând un sejur în Grecia, să întreb o tânără şi superbă domnişoară (scuze dar parcă sunt selectate ca cele de la emisiunile Meteo de la TV) dacă au oferte pentru o vacanţă în peninsula Calcidică. Afişînd mina cea mai serioasă posibilă şi cu o evidentă părere de regret în glas, mi-a răspuns că nu au oferte acolo dar îmi poate recomanda cu mâna pe inimă câteva hoteluri foarte bune în peninsula Halkidiki. I-am mulţumit pentru amabilitate şi am rămas înţeleşi că voi reveni la anul... şi la mulţi ani, bineînţeles.
@ Flaviu
N-am vrut evit intrebarea, m-am luat cu discutia...
In cazuri discutabile de acest gen, in care turistii spun ca au citit ceva si au indoieli, le spunem parerea noastra. Nu recomandare pentru hotel, sa ne intelegem, ci o simpla parere in functie de hotelul in discutie pentru ca se mai ivesc situatii de acest gen pe parcursul unui sezon (unele total nefondate, altele reale - vazute si dovedite toate). Ideea pe care o transmitem este ca hotelul este conform prezentarii, dar in limite minime ale respectivelor facilitati, si ca in functie de turist, poate oferi un concediu frumos sau nu. Asa se explica si de ce la absolut toate hotelurile vor exista turisti foarte multumiti si turisti total dezamagiti.
Am vorbit personal cu multi turisti, majoritatea care au cumparat in perioada targurilor din primavara, si tuturor le-am spus sa nu se astepte la foarte mult de la aceste hoteluri low budget, insa ca au toate premisele sa se simta bine, in ciuda ofertei limitate a acestora. Pentru foarte multi dintre ei chiar asa a fost.
Fotografiile incarcate de MihaelaC au fost asimilate unor 'fotografii oficiale, de prezentare' si aceasta mentiune a fost adaugata explicita in descrierea lor.
@MihaelaC, as avea o intrebare pt. tine si te rog daca poti sa imi raspunzi. Am inteles ca au plecat la acest hotel 2 adulti cu avionul, 7 nopti, 930E cu tot cu avion Poti sa imi spui cat a costat separat transportul si cat a costat cazarea si masa?
Te intreb acestea deoarece la fel au patit si parintii mei, care au ales un alt hotel groaznic - hotel Werola Beach 4* din Incekum, Alania (va rog sa il notati cu totii si sa il evitati atat cat puteti) - au dat amandoi 853 E in care au avut: avion, transfer, cazare, masa si asigurari medicale. Au ales o alta agentie, nu asta conteaza, dar care a lucrat tot cu agentia aceea turca pe care o stim toti. Din costul total al biletului de 853E pt. 2 adulti, avionul si transferul au fost 600E (190 E au fost doar taxele de aeroport ), iar diferenta de 253E a fost: cazare si masa pt 2 persoane, pt 7 nopti cu AI. Eu m-am asteptat de la inceput la asa ceva, caci sa fim seriosi , de 253 E la ce poti sa te astepti, la ce cazare si la ce mancare?
De aceea astept si raspunsul tau, si cred ca suntem multi care asteptam raspunsul tau. Multumesc.
@adryana
Costul cazarii (cu All Inclusive) a fost 274 euro. Evident restul reprezentand transferul Antalya-Alanya dus-intors, charter avion si taxe aeroport, cu mentiunea ca tariful a fost de oferta speciala.
Daca tot am intrat in aceste discutii, as vrea sa spun ca diferenta de tarif dintre hoteluri de aceeasi clasificare se va reflecta intr-un fel sau altul, mai mult sau mai putin vizibil, in tot ceea ce ofera hotelul respectiv.
Eu am stat intr-un concediu la un hotel oficial clasificat la 4* cu All Inclusive (in Grecia). Daca ar fi sa analizez fiecare aspect in parte din acel sejur, as putea sa scriu 3 reclamatii, nu una singura. Dar realitatea este ca am avut un pat ok in care sa dorm, baia rezonabil de curata cat sa se poata folosi, televizorul cam vechi era ori inchis, ori pe vreun post cu ceva muzica, mancarea era destul de limitata dar nu am murit de foame, piscina era suficienta, nisipul pe plaja era foarte fin (desi in apa erau mai mult stanci), pe plaja (desi cu AI) plateam sezlongurile etc.
In alt concediu, a trebuit sa schimb hotelul si nu cu unul mai bun, ci unul de 3 stele cu o baie nu foarte frumoasa. Dar m-am bucurat de plaja, de insula si de multe alte lucruri atat de frumoase incat abia tin minte acea baie.
Ce vreau sa subliniez este ca se pot ivi atat de multe mici probleme si se poate intampla ca ceea ce crezi ca vei gasi acolo sa nu fie conform cu realitatea, dar daca pleci de acasa croit sa analizezi si sa verifici fiecare coltisor, in 90% din cazuri va insemna ca iti vei strica singur concediul. Si tocmai pentru ca abia ai asteptat saptamana aceea libera in care sa te relaxezi si sa uiti de tot, de aceea ar trebui sa te bucuri de ea oricum ar fi. Parerea mea cel putin...
@MihaelaC, iti multumesc frumos pt. raspuns, este exact asa cum spusesem si eu.Tu lucrand si intr-o agentie de turism, stii mai bine cum stau lucrurile, si oricum nu este vina ta, caci sunt enorm de multe asemenea oferte cu avion pt Turcia, pt 2 persoane, de maxim 1000 E la f.f. multe agentii de turism din tara.
Deci pentru toti cei care doriti sa plecati in Turcia cu avionul: ganditi-va de 10 ori inainte de a lua o hotarare, caci daca va atrage pretul --este sub 1000 E pt. 2 persoane, (este grozav, nu ?) pentru 8 zile de cazare cu AI, la hoteluri de acolo, pretul fiind extraordinar !!!! de bun, faceti calcule intai si scadeti din valoarea totala a biletelor o suma de 600 E cat costa de fapt transportul cu avion si transfer (pt. 2 persoane) si o sa vedeti ce suma MICA ramane!! Ei, aceasta suma mica va reprezenta DE FAPT cazarea si masa voastra!!! ori de 274 E, exemplul de mai sus, la hotel de 4*, cazare si masa cu AI, 8 zile / 7 nopti, pentru DOUA persoane , este enorm de putin, de aici si toate celelalte. vorba aceea : atata cat dai... atata si face!!!
Sa iti spun ceva:
Acest sejur a costat in realitate mai mult, asta deoarece ERA OFERTA DE - 26 % pret initial, din cate imi amintesc. Prin urmare, sejurul era evaluat cam la 1200 euro pt 2 persoane. Nemaivorbind de faptul ca am beneficiat de fapt DE 7 NOPTI si 6 ZILE EFECTIVE, daca stam sa ne gandim ca in prima zi am ajuns pe la ora 18.30, iar plecarea a fost la ora 5.30 dimineata.
Asa incat, terminati cu aburelile.
NU EXISTA JUSTIFICARE PENTRU ASA O PORCARIE. NU MAI INCERCATI SA PACALITI OAMENII CU TOT FELUL DE TERTIPURI. TOTI CEI DIN GRUPUL IN CARE AM FOST ERAU EXTREM DE NEMULTUMITI DE CONDITII. UNII AU VRUT SA RENUNTE PE LOC, DAR NU MA IAVEAU CE FACE. S-A LASAT CU PLANSETE PENTRU CE IMA ISENSIBILI.
PE CINE INCERCATI VOI SA DUCETI CU PRESUL?
Buna. Suntem o familie cu copil de 2 ani care am fost la acelasi hotel in aceesi perioada cu domnul Mihai si sotia.
A fost prima noastra vacanta in Turcia si intradevar aveam asteptari mai mari. Pozele postate de dl Mihai sunt reale, pe langa astea un miros ingrozitor la baie si implicit si in camera, perete cu zugraveala scorojita (probabil s-a renovat partial).
Locul de joaca pentru copii arata deplorabil. Adica era o groapa cu nisip amestecat cu frunze uscate si alte mizerii, o casuta de plastic careia ii cadea ba usa, ba fereastra, ba peretii, doua leagane si un topogan pt. copii de 1 an (max 1 m inaltime). In cele 6 zile nu am vazut sa se ocupe cineva de curatarea acestui loc.
Totusi 4 * eu cred ca implica un minime conditii de igiena. Saltelele si umbrel; ele pe plaja erau asa cum au fost prezentate in imagini, rupte si ruginite, sezlonguri si alea unele erau rupte. Nu ne-am asteptat la nu stiu ce lux dar asta chiar a fost bataie de joc.
In ceea ce priveste mancarea nu diversificarea e problema ci faptul ca nu era proaspat pregatita (reciclata 2 chiar 3 zile. Va dati seama la ce pericol am fost expusi?
Deci doamna agenta de vanzari sa nu mai spuna ca pozele puteau fi ale oricarui alt hotel. Erau chiar de la acest hotel.
@airamana: asteptam impresiile tale incarcate ca articol distinct - cu cat mai multe pareri si note, cu atat o medie mai reprezentativa pentru aceasta destinatie.
Foloseste te rog linkul ADAUGA IMPRESII NOI, il gasesti imediat dedesubt.
Multumim admin pentru intelegere. Si sincere felicitari pentru acest site. Este bine ca oamenii sa stie dinainte de a alege o destinatie turistica ce i iasteapta.
A propos de fotografiile ''oficiale'':
Fotografia aceea cu plaja e o pacaleala.
De fapt a fost luata de pe plaja hotelului de alaturi. Se vede asta, deoarece e facut din alt unghi, nu perpendicular cu cladirea propriu zisa a hotelului.
Plaja hotelului Ideal Beach NU ARE UMBRELE ACOPERITE CU STUF.
Arata in schimb dezastruos. Doar am trimis fotografii elocvente.
Fotografia cu baia e o alta minciuna, Baia arata cu totul altfel, adica: mult mai mica, mult mai rau. Dupa ce faceai dus, apa baltea.
Chiar, ar fi meritat niste fotografii si prosoapele imputite si de cea mai proasta calitate. Noroc ca mi-am adus de acasa.
Imi pare rau ca nu am fotografiat si cearsafurile gaurite (tot de 4 stele). A fost o greseala din partea mea aceasta omisiune.
Ca lumea fotografia in care dozatoarele cu bauturi ''chimizate''; Sunt prezentate in toata splendoarea lor. Riscai sa te imbolnavesti sumultan de stomac si de ficat daca insistai sa consumi minunatele bauturi, de altfel frumos colorate.
De ce nu au fotografiat si gropile care apareau la iesirea din hotel? Ar fi fost foarte pitoresti. O intrebare retorica: Oare intre timp sa fi reparat trotuarul din preajma?
A propos: fotografia care prezinta fructele intr-un mod atragator a fost facuta pentru vreo reclama?
In perioada in care mi-am irosit vacanta acolo nu prea am vazut decat de 2 ori mere (care aratau mult mai rau), portocalele fiind taiate in felii destul de dizgratioase (parca erau taiate cu barda lui bunicu').
Pepene a fost, nu pot sa nu recunosc, mai ales ca in Turcia pepenele e la un pret chiar derizoriu.
Trebuiau sa fotografieze si televizoarele de la parterul hotelului care erau mai mult de mobila, deoarece nu mergeau.
In camera, la fel.
Si inca ceva: un hotel care se respecta beneficiaza in holurile de la intrare de aer conditionat. Ori acolo era o caldura de mureai cu zile. Ar fi meritat sa fotografiati clientii asudati si cu limba scoasa din cauza asta.
DEGEABA INCEARCA SA PACALEASCA CLIENTII NAIVI.
NOI CEI CARE AM FOST ACOLO AM VAZUT CU TOTUL ALTCEVA.
Inca un amanunt important:
Pe plaja de unde este facuta acea fotografie nici macar nu aveai acces, Erai degraba gonit de acolo daca incercai sa te instalezi. Si asta pentru ca turcii utilizeaza la unele hoteluri un sistem de identificare (oarecum primitiv) constand intr-o bratara subtire de plastic ce iti era capsata la una dintre maini, bratara ce avea o anumita culoare si pe care era gravat numele si sigla hotelului in care erai cazat. Acesta bratara o purtai permanent.
Asa incat, chiar daca ai fi incercat sa intri pe o alta plaja erai identificat usor ca fiind turistul unui alt hotel, fiind astfel invitat sa parasesti locul respectiv
” (1) Pe plaja de unde este facuta acea fotografie nici macar nu aveai acces, Erai degraba gonit de acolo daca incercai sa te instalezi.
(2) Si asta pentru ca turcii utilizeaza la unele hoteluri un sistem de identificare (oarecum primitiv) constand intr-o bratara subtire de plastic ce iti era capsata la una dintre maini, bratara ce avea o anumita culoare si pe care era gravat numele si sigla hotelului in care erai cazat.
(2) nu e deloc "primitiv" acel sistem, e folosit de toate hotelurile - inclusiv cele cu staif.
--
(1) A cui era acea plaja (cea despre care vorbesti), a carui hotel?
Doresc sa retractez afirmatiile anterioare privitoare la Agentia de turism Christian Tour (cu scuzele de rigoare), ca fiind facute sub imboldul momentului, dorind intregii echipe de acolo toate cele bune si multa sanatate.
@Telramund
Scuza-ma, dar am o curiozitate: ce te-a facut sa te razgandesti?
Pur si simplu ideea de normalitate si responsabilitate. Nu as dori ca atitudinea mea anterioara sa aduca neplaceri si prejudicii unor oameni care, poate, nu au nici o vina. Trebuie sa vedem si lucrurile bune, in definitiv
Ceau, nu prea am chef sa dezbat am citit ce a scris domnul Telramund, omul are dreptate ce zice si eu m-am intors tot din "Alanya" din luna de miere sa zicem ca luna e de miere si atat.
Hotelul e de "miru lumii" este la sat adica la 150km de Alanya in satul Kargiciac asa ca ghinion, domnul Teiramund nu minte si nu infloreste, nu poti sa stai sa infloresti atat clar este exact cum a dat in scris tot da tot ce a scris dansul este adevarat, este o zona tip santier neterminat.
Eu sunt din Timisoara am fost in iulie 2011, nu are rost sa mai scriu inca odata tot ce a scris subsemnatul amintit mai sus, doamna de la agentie nu stie habar nu are tampenii pe hartie, ce resort domle! ? unde? romanii de la agentie stiu ce se intampla acolo am vorbit cu doamna Uzun numai ca se fac ca ploua, ne furam caciula unul altuia tu m-ai prins aici eu te prind acolo si tot asa merge treaba si cu asta ne ocupam noi timpul, noi facem mizerie oamnei buni si dupa aia ne miram de altii ca: vai ce frumos este dincolo in strainatate... ar fi multe de zis dar cine sa ma auda?
La revedere si la anu vedem noi ce-o fi.
Pai daca ar fi multe de zis de ce nu scrii propriul tau review, ar fi pacat ca notele pe care le vei acorda astfel sa nu se reflecte si ele in media hotelului. Foloseste linkul ADAUGA IMPRESII NOI (imediat mai jos) daca vrei sa initiezi un review nou...
@cipri33
Nu am spus niciodata ca Hotelul Ideal Beach este un resort, revin si subliniez, am spus ca este un hotel de 4* standard cu un pret foarte mic, raportul calitate-pret fiind destul de echilibrat din punctul meu de vedere.
Intr-adevar este situat in zona Mahmutlar, la 9 km dupa Alanya, peste drum de plaja cu alte cladiri in jur (cand am fost acolo la sfarsitul lunii aprilie, nu era nici un santier inceput in afara de cel de la hotel unde se lucra la renovari). Dar localizarea acestui hotel nu a fost ascunsa, ci este mentionata in toate descrierile aparute.
Cat despre doamna Uzun, parerile exprimate sunt parerile personale ale dansei. Nu ma pot pronunta cu privire la ceea ce v-a transmis dansa, dar sunt curioasa la care romani se referea, avand in vedere ca ea insasi este romanca si este angajata de catre agentia locala?
Pot confirma ca pozele [de Telramund] sunt facute CHIAR la IDEAL BEACH si ca tot ceea ce s-a scris este adevarat. Am trecut prin aceeasi experienta, acest hotel este deplorabil, iar agentiile de turism ascund asta!
Fotografiile postate de MihaelaC denatureaza realitatea! In fotografia cu plaja este de fapt prezentata plaja hotelului vecin, iar nu cea a Ideal Beach (apropo, denumirea hotelului devine ridicola cand vezi plaja) !
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2012 Clipe frumoase intr-un loc deosebit, cu familia — scris în 06.08.12 de gheorghe vasile din ORASTIE - RECOMANDĂ
- Aug.2011 Impresii hotel Ideal Beach Kargicak - Alanya — scris în 19.08.11 de crismit din PLOIESTI - nu recomandă