ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.07.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Intre ospitalitatea bulgareasca si nesimtirea nemteasca sau primul nostru sejur la Miramar

TIPĂREȘTE

Sa incepem... cu inceputul. 4 ore si jumatate din Bucuresti la poarta hotelului, pe arhicunoscutul si arhiumblatul traseu Giurgiu-Ruse-Varna-Obzor. La ducere am gasit multe portiuni de drum in reparatie (am si avut parte de o portiune cu trecere alternativa, deci a trebuit sa asteptam), dar la intoarcere am avut placuta surpriza sa constatam ca lucrarile fusesera practic terminate. Exista portiuni de drum pe acest traseu (lasand la o parte unele portiuni de autostrada care "suna" cam rau de la 100 km/h in plus) care lasa in urma binisor majoritatea drumurilor din Romania.

N-am intalnit picior de politist (am vazut doua echipaje numai la intrarea in Obzor si opreau numai masinile cu numere bulgaresti), in conditiile in care am mers cam cu 100-110 cam tot drumul. O mentiune importanta: nu schimbati leii in leva in Romania. Oricat ar parea de ciudat, imediat dupa vama, in sensul giratoriu din Ruse exista o casa de schimb care ofera un curs de schimb mai avantajos decat la bancile din Romania. Daca o ratati cumva, acelasi curs il gasiti si la exchange-ul din hotel, iar pentru operatiunea de schimb valutar nu e nevoie de pasaport (noi le-am lasat linistiti la receptie pe toata durata sejurului).

Camera - excelenta. Mare, cu vedere la... mare (am reusit sa admiram un rasarit de soare fabulos), curata de puteai manca pe jos, minibar gratis la sosire (din pacate nu a mai fost reinnoit pe parcurs). Baie cu dus, nu am avut cada, ma gandesc ca la camera superioara in hotel de 4 stele ar fi trebuit sa existe. Seturile de pat si prosoapele schimbate in fiecare zi, fara exceptie, indiferent daca lasai prosopul pe jos in baie sau atarnat in cui. Ajunsesem ca menajera sa stie ora la care veneam la pranz de la plaja, astfel ca gaseam intotdeauna camera sclipind de curatenie (bineinteles ca am contribuit si noi cu niste leva).

Parcare mare si sigura, plina de masini cu numere de Romania, daca asta mai mira pe cineva. Niciun fel de probleme cu masina.

In ce priveste masa, ii desfid si pe cei mai carcotasi sa gaseasca un cusur. Totul proaspat si teribil de gustos, "asezonat" cu o curatenie impecabila si cu personalul care debarasa totul rapid si cu zambetul pe buze. Un mare 10 la acest capitol. Iar daca nu aveai chef sa mananci la restaurant, exista un snack in curtea complexului, langa piscine, unde puteai servi masa pe saturate intre 10 si 5 dupa-amiaza.

Exista si restaurante tematice - 3 la numar - la care nu am apucat sa ajungem, fiindca ne-am trezit prea tarziu sa facem rezervarea, asa ca rezervati din timp, nu asteptati ultimele zile de concediu.

La baruri, sucuri la dozator si cocteiluri destul de variate, servite de un personal zambitor si atent. Si aici, o curatenie impecabila.

Iar fiindca orice suis trebuie sa aiba si un coboras, mare atentie la nemtii cazati acolo. Feriti-va sa intrati in contact cu ei. Sunt mitocani, prost-crescuti si fura. Da, ati citit bine. Fura. Dupa ce am rezervat locuri la piscina (contrar practicii hotelului, dar jumatate din turisti procedau astfel si nu erau toti romani, va asigur) folosind prosoapele de plaja ale hotelului (sunt gratuite, le primesti contra unui card), trei din ele fusesera ocupate, iar de pe al patrulea prosopul lipsea. Dupa 15 minute de cearta inutila, fiecare pe limba lui (voi reveni asupra acestui aspect), ne-am trezit in neplacuta ipostaza de a ramane fara un prosop.

Am relatat problema la receptie si mi s-a spus ca n-au ce face si ca trebuie sa platesc 20 de leva. Pentru un prosop care imi fusese furat! Doua zile n-am putut dormi din cauza asta, dar am avut norocul providential ca, returnand intr-o zi doua prosoape pentru a ne recupera cardurile, sa primesc... trei carduri in loc de doua.

Alta data, rezervand locuri la piscina, de data asta cu prosoapele proprii, ne-am trezit cu niste nemtalai ca ni le arunca cat colo, pe motiv ca n-am fost acolo de nu stiu cat timp. Cu alte cuvinte, ne fac noua nemtii programul!

Aceeasi gasca avusese tentativa de a ne ocupa locurile de la piscina, cu o zi sau doua inainte, folosind... ce credeti? un Pampers folosit.

Sau ce ziceti de un grup de "domni" nemti, ca altfel nu le pot zice, care in timpul formalitatilor de check-in si-au pus progeniturile cu fundul direct pe... biroul de la receptie? Asta in conditiile in care in holul hotelului, mare si generos, sunt fotolii in care se poate odihni si o echipa de fotbal. Cu rezerve cu tot.

Sau de aceiasi nemti care intra in tinuta de plaja in hotel, desi exista indicatoare care interzic aceasta in mod expres? Sau de o nemtoaica foarte grabita sa intre la toaleta, care mi-a impins pur si simplu sotia ca sa-si faca loc? Mitocani si nesimtiti, repet.

Am relatat toate acestea ca sa nu se mai spuna mereu ca romanii le fac pe toate celea pe unde se duc. Conationalii nostri au fost de nota 10 - discreti, respectuosi si la locul lor.

Si, in aceeasi ordine de idei, animatorii de acolo - care fac, de altfel, o treaba excelenta - evita sistematic sa vorbeasca romaneste, nu stiu daca din rea-vointa sau in urma unor instructiuni venite de sus. Daca te luai dupa ei, in hotel nu erau cazati decat nemti, rusi si bulgari. Norocul nostru ca vorbeau si in engleza. Ce fac, insa, turistii romani care nu vorbesc alta limba decat cea materna? Invata limbajul semnelor? Sau Morse?

Apropo de PR, nu pot sa inchei fara o vorba de lauda pentru reprezentantul de guest relations al hotelului, pe numele lui Stanislav Ivanov. Vorbeste trei limbi straine, e mereu numai un zambet si se straduieste sincer sa-ti rezolve problemele. Multi PR-isti (din Romania si nu numai) ar avea ce invata de la el. Blagodaria (multumesc), Stanislav!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de misu71 in 26.07.13 10:04:16
Validat / Publicat: 26.07.13 21:52:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena (hotelurile Gergana, Kaliakra, Albena Beach Club, actualul Mura), Sunny Beach (hotel Victoria Palace), Topola Skies
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4882 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (misu71); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Parasailing la Miramar
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14150 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

romeo72
[01.08.13 23:17:00]
»

merg acolo de 3 ani si ne relaxam, eu sotia si copilul... impresiile tale sunt ok cu toate ca ai lasat niste ,,arieni” sa-ti strice sejurul...

p.s. serviciile nu se compara cu alte locatii din bulgaria si nici din alte parti ale europei turistice vizitate!

misu71AUTOR REVIEW
[01.08.13 23:28:46]
»

@romeo72: absolut de acord cu tine! As mai spune ca am comparat Miramarul cu alt etalon ridicat din Bulgaria, si anume Kaliakra din Albena, si trebuie sa recunosc ca mi-e tare greu sa aleg intre cele doua... Oricum, la anul voiam sa incerc Duni, dar cred ca voi reveni la Miramar, poate intre timp invata si animatorii romaneste

bogdanmate
[13.10.13 22:02:59]
»

Vreau sa confirm si eu nesimtirea nemtilor - desi la alte hoteluri din Obzor si Nisipurile de Aur Fals. Civilizatia germana e un mit. Sunt galagiosi, murdari si, in general, respingatori.

Am o intrebare: Am stat anul asta la Sol Luna si m-am plimbat pana in fata la Miramar. Am vazut multe camere orientate catre locul de "agrement" (= galagie). Presupun ca au camere si cu "park view", care sunt ferite de asa-zisa animatie. Cum e cu linistea la pranz si seara?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
misu71AUTOR REVIEW
[13.10.13 22:15:20]
»

@bogdanmate: N-am avut probleme nici din acest punct de vedere. Galagie oricum n-a prea fost, iar daca voiai cu adevarat liniste, puneai in functiune aerul conditionat (care mergea brici) si puteai sa tragi linistit un pui de somn dupa-amiaza... Iar seara, de asemenea, fara probleme.

De mentionat ca am avut camera orientata direct spre piscina principala, deci stiu precis ce vorbesc.

Iar pentru cine e interesat, o informatie: cine vrea sa prinda locuri bune la Miramar, incercati din decembrie. N-o stiti de la mine

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
levlevi
[11.02.14 20:58:14]
»

@bogdanmate: nesimtirea este a celor care isi "rezerva" sezlonguri cu diverse "obiecte" personale baaai taranilor.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bogdanmate, levlevi, misu71, romeo72
Alte impresii din această RUBRICĂHVD Club Hotel Miramar:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.071732997894287 sec
    ecranul dvs: 1 x 1