ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.01.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Arad
ÎNSCRIS: 05.01.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2014
DURATA: 8 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
5.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 8 MIN

Triple H: Hilton – Hurghada – Horror

TIPĂREȘTE

Triple H: Hilton – Hurghada – Horror

sau “cum sa ai un concediu prost platind si ciubuc pentru asta”

Sa incepem cu inceputul, si anume cu agentia de turism din Romania. I-am cerut acesteia ca imediat dupa Craciun si pana dupa Revelion (2~3 ian) sa-mi gaseasca o destinatie neaparat calda, unde sa se poata face fara probleme plaja si baie, eventual cu un oras in apropiere, unde cazarea sa fie insa la nivel de minim 4 stele europene. Am solicitat pentru zbor locurile din fata, pentru a ne putea intinde picioarele.

Dupa cateva schimburi de e-mailuri, ne-am decidem asupra hotelului Hilton Plaza 5* din Hurghada, agentia dandu-mi asigurari ca a fost chiar agenta personal in statiune si ca plaja-baie-hotel sunt ok. Avion + 8 zile acolo, cazare in camerele DeLuxe cu ultra all inclusive + masa de revelion inclusa, a costat un pic sub 2.200 euro pentru 2 persoane (cca. 1.100 euro/caciula). Bun…

Vacanta a inceput optimist, intrucat am primit in avion scaune pe primul rand, zborul a fost placut, aterizarea de-a dreptul catifelata (bravo, Blue Air!), totul ok. Dupa aterizare au inceput insa deja problemele: toata lumea primeste un patrat de carton de completat cu datele personale (pt viza), insa nimeni n-are pix! In fine, am lasat un dolar in plus la functionar decat costul vizei (cca. 20$) si am primit un pix!

La iesire din aeroport ne-a intampinat amabilul, binevoitorul si foarte-bine-vorbitorul ghid de la [...] agentie , un tip ok (printre singurii OK din toata povestea mea, ghidul merita toata lauda atat pentru felul coerent si profesional cu care se exprima in limba noastra, cat si pentru atitudine si implicare, in general!). Ajunsi la hotel Hilton Plaza 5*, am dat pasapoartele cu cate 10 $ lasate in ele; recunosc ca am citit pe forum ca astfel iti asiguri o camera ok…

Condusi in camera DeLuxe (!), am constatat oripilati ca e cu vedere spre iarba din resort (fiind la cel mai jos nivel), deci nu se zarea macar marea, telecomanda nu functiona si, colac peste pupaza, chiuveta din baie nu se scurgea, mecanismul de blocare a acesteia fiind defect si neridicand acel disc de metal, pentru a da drumul la apa! Am mers la receptie si mi s-a spus ca regreta, dar nu mai au alte camere DeLuxe, insa ne pot oferi altele mai sus, de unde oricum privelistea e mai frumoasa… Am mers s-o vedem si am constatat ca era identica cu precedenta ca si spatiu, doar ca DeLuxe avea balconul mai mare, un fel de miniterasa, in rest insa nicio diferenta. Asa ca am acceptat, cu toate ca lemnaria arata jalnic (am poze care sa dovedeasca ce va spun aici), obiectele sanitare erau fisurate, necuratate corespunzator, peretele avea pe alocuri reparatii ca la bunica la tara... Mai ales ca nu mai aveam nici din ce alte camere alege. Mai tarziu aveam sa regretam insa, pentru ca la acel nivel toata lumea alerga, vocifera si striga in toate limbile pana noaptea tarziu, pe sub usa tragea un curent puternic si instalatia de incalzire nu mergea (da, da, ati citit bine, incalzire si nu aer conditionat! Veti vedea imediat de ce.)

Asa ca am lasat bagajele acolo si rapid la masa, pentru ca – ce sa vezi? – era 2:45 pm si la 3 fix ni s-a spus ca nu mai avem unde manca, decat de la 7, cina! Am facut ochii mari, le-am spus ca am platit ultra-all-inclusive… dar fara rezultat. Asa ca am mancat (cam in graba, evident!), dupa care ne-am consolat ca mergem pe plaja, mai luam de-acolo cate ceva daca ne e foame. Ajunsi insa pe malul marii, apa s-a dovedit la o clocotitoare temperatira de 19 grade si, cu toate ca soarele incalzea cat de cat si bronza daca stateai la el, vantul era taios si rece, atat de rece de partile expuse acestuia se congelau efectiv in trei minute in asa hal ca nu aveai cum sta efectiv neimbracat! Dovada ca putinii turisti care populau plaja erau rusi de la Moscova in sus (unul era si din Siberia, printre putinii care au facut si baie in apa rece a Marii Rosii…), iar ceilalti stateau pe plaja in sezlonguri in… treninguri!

In ceea ce priveste serviciile pe plaja, poti bea posirci egiptene sau bere de-a lor, inghetata primesti doar dupa ora unu la amiaza si tot atunci poti manca si hamburger, saorma sau peste prajit, unicele feluri de mancare pe plaja, care insa nu se servesc dimineata. Culmea tupeului, pe plaja trec unii de la o chichineata unde se face suc de fructe proaspat stors si ti-l ofera cu 4$ paharul, ca cica ei nu apartin de resort. Inutil sa spun ca sucurile oferite la barul resortului sunt apa de ploaie colorata si cu zahar…

Seara insa am avut timp sa constatam amploarea dezastrului in care ne-a trimis agentia din Romania: sala de mese era lasata cu toate usile deschise de sufla in toate ungherele inauntru vantul acela rece (seara se faceau si 15 sau 14 grade), nu aveai unde sa stai sa mananci fara sa te traga curentul; mancarea era parca de pe rafturile supermarket-urilor de la noi, salatele cu gust de apa, carnurile fara sare si fara gust, dulciurile niste blaturi uscate si faramicioase cu ceva crema de diferite culori dar toate cu acelasi gust, absolut oribil!!!

A trebuit sa luam un taxi sa mergem in oras; comandat de la masa pe care scrie mare TAXI din receptie, costa 50 lire egiptene (cca 6.5 dolari), cu toate ca luat din fata resortului costa 20 lire pana in centru (cca 2.5 dolari). Taximetristii zic 40, se targuiesc la 20 de lire dupa care iti “gresesc” restul la 25 sau chiar 30 de lire, o tiganeala si un primitivism atroce in care totul e negociabil si nimic nu e fix, frustrant si stresant. Daca zici ca nu le dai ncep sa se planga de viata grea, familie si copii, ceva incredibil!

In oras insa n-ai ce vedea, la bulevard e plin de chiciuri si in spatele blocurilor e mizerie crunta si jeg, gunoaie, murdarie, foarte foarte urat.

Sar direct in seara de ajun de An Nou, unde pe la 5 pm ma suna de la receptie ca, vezi Doamne, nu mi-am rezervat loc la petrecerea de Revelion! Am coborat si evident ca mai erau locuri doar intr-un colt, departe de scena, undeva langa receptie si la masa cu sarbi si rusi. La intrebarea mea de ce nu mi s-a spus ca trebuie rezervat si daca nu era mai inteligent sa ne puna ei pe natiuni de exemplu, m-a intampinat crasa si infinita indiferenta, plina de sictir, a insasi managerului de hotel, care mi-a pus in vedere ca daca vreau sampanie la ora 12 trebuie s-o platesc separat, 70 dolari (cea egipteana, pt ca cea straina era de la 200 in sus). Am intrebat daca glumeste, a zis ca nu. In fine, am vrut sa ma duc sa cumpar o sampanie de undeva dar era tarziu si n-aveai de unde lua din zona, decat din oras. Asa ca da, a fost prima oara in viata mea constienta cand revelionul a fost intampinat cu un pahar de palinca de Bihor si o cola! Sa mai zic ca pe masa erau in boluri chipsuri si… pop-corn?! Am poze, fratilor, nu e exagerat! Popcorn pe masa de revelion la Hilton 5*!!!

Era sa uit de Safari! Doamen, cat de horror a fost acela! Pe scurt, dupa cca o ora de mers cu autocarul pana la un complex de cladiri mici si coscovite din desert, ne-au pus pe ATV-uri sa mergem prin desert unul in spatele celuilalt, fara a avea voie sa iesim deloc din rand, asa ca am respirat 45 minute gazele de esapament si praful celor din fata mea! La tentativa mea de a iesi din rand si/sau a lasa ceva distanta, a venit organizatorul de safari, mi-a luat contactul oprind motorul si s-a rastit la mine (in engleza, dar traduc aici) asa: “Scuzati-ma, eu prima oara va avertizez politicos dupa care a doua oara nu mai sunt politicos! Credeti ca aici sunteti la raliu? Ce va imaginati ca faceti dvs aici? ” Nu mi-a venit sa cred! Evident ca l-am chemat pe saracul ghid de la TEZ tour care a incercat sa ma impace, dar cert e ca am platit 100 dolari pe Safari, pentru ca un egiptean cu batic pe cap si pe gura sa strige la mine ca la un ostatec fratilor, incredibil! Pentru cine crede ca am facut totusi ceva de s-a atacat ala, va invit sa vizionati filmarea safari-ului unde nu se aude (ca e mixata muzica peste), dar se vede cum eu vin, ma opreste ala, samd, tot circul (prostii, nici n-au taiat aia la montaj!). In fine, dupa ATV ne-au dus cu jeep-urile intr-un asa zis loc unde sa vedem cum traiesc beduinii: o bataie de joc! Te urca 50 m dus 50 m intors pe o camila, apoi iti arata o nevasta cica de beduin cum face pe plita o placinta de faina cu apa, iti arata cateva animale amarate tinute acolo in conditii mizerabile dupa care vezi Doamne e spectacol – un fachir de tot rasul, urmat de ceva cantec cantat de 6 babalaci beduini, dupa care danseaza o rusoaica grasa din buric, 15 minute, fara insa a i se vedea buricul, ca era incotosmanata toata de frig si aia, ca intre timp iara s-a facut intuneric si erau doar 14 grade!

Faza misto la urma: noi am avut in afara de cele doua bagaje normale si inca doua suplimentare. La check-in am intrebat cat avem de plata pentru ele, aveau ambele cca 9 kg/valiza. Nu m-a mai surprins insa la plecare cand cel de la check-in mi-a spus ca e ok, ne vedem la imbarcare (!!!), ceea ce s-a si intamplat! Omul ma astepta la scara avionului, functionarul statului egiptean, prieteni!... si a trebuit sa-i dau o suta de lire (cca 13 dolari) ciubuc! Evident ca mi-a convenit, dar v-am spus toate astea ca sa stiti in ce tara mergeti…

In fine, oricum am lungit-o prea mult… Din impresiile culese pe autocarul spre aeroport de la alti turisti romani am dedus ca – cu toate ca la altii conditiile din hotel au fost mai bune (Resort Arabella de exemplu) – toti au jurat sa nu mai vina niciodata in Hurghada. Eu jur sa nu mai apelez la Hilton nici macar in Europa, si daca vreodata mai fac greseala sa vreau in Egipt, va fi Sharm-El-Sheikh, unde (zice lumea) ca e mai ok. Nu vad insa de ce as face-o, sunt atatea locuri mult mai frumoase de vazut!

In final, multumesc agentieio romanesti pentru ca dupa 8 zile de soare si plaja (sic!) sunt racit cobza, am ajuns in tara gripat si cu 38 febra, acum ma tratez… Va doresc un an bun tuturor si vacante de vis, nu de cosmar ca si aceasta!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de carevede in 05.01.15 12:54:50
Validat / Publicat: 05.01.15 14:07:08
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4524 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (carevede); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Baie Hilton 5*???
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11700 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [05.01.15 14:01:23]
    »

    @carevede: În cazul în care avem de-a face cu un debut: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.-

    În cazul în care aţi mai fost sau scris pe aici: nu cumva acest cont este tot al dvs? În cazul unui răspuns afirmativ - şi în cazul în care sunteţi de acord — am putea "contopi" cele două conturi — ar fi în avantajul dvs.

    -

    Şi-ntr-un caz şi-n altul — mulţumim pentru impresii, vă aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile dvs, trecute sau viitoare

    webmaster70
    [05.01.15 14:22:33]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    carevedeAUTOR REVIEW
    [06.01.15 09:00:35]
    »

    @webmaster26 - Da, pozitionarea pe harta e extrem de precisa.

    caesar_ave
    [11.01.15 19:27:08]
    »

    @carevede -

    Stimate Domn,

    Noi tocmai ne-am intors de la Hilton Waterfalls cica din Sharm el Sheikh... adica la 15 km. de oras.

    Nici acesta nu e mai breaz, in privinta reparatiilor din baie/camere si a ventilatiei... nici macar nu putea fi intrerupta si chiar si in pozitie de stop baga tot timpul frig iar dupa doua zile de sesizari si scandal pe la receptie si in urma unei intalniri fericite cu managerul operational al hotelului care era un neamt, am primit un calorifer in camera si cineva de la mentenanta ne-a oprit dracia de ventilatie din camera de am putut dormi noaptea si nu ingheta. Receptionerul a recunoscut intr-un final ca ei, de fapt, nu au incalzire in hotel... deci de unde 5*?

    Camerele sunt mari dar au un mobilier usor invechit dar, daca iei asta ca pe un farmec oriental, chiar au un aer sic, daca iei asta oricum dar nu ca pe un mobilier de hotel de 5 * si cauti nod in papura, chiar e frustrant si injositor SI TE APUCA PANDALIILE!

    I-am multumit a doua zi personal acelui om intrucat mi-am scapat copilul de la o raceala pe cinste...

    Unde se merita si e mai breaz cel din Sharm e mancarea si privelistea... mancarea, chiar daca nu intinsa pe zeci de metri ca la turci, ci doar cu cate vreo 8-10 feluri de mancare din fiecare tip (salate, feluri principale, prajituri, garnituri, sortimente paine) si cu 2-3 supe/ciorbe, 2-3 variante de gratare si de paste, e foarte buna si excelent preparata.

    Cu mici similaritati pe ici pe colo, a fost relativ diversificata si pe gustul tuturor, zic eu, intrucat eram acolo rusi, romani, musulmani, nordici si germani, turci si britanici. Dar marea majoritate rusi si musulmani.

    Hotelul e asezat pe un deal ce se termina in mare cu un ponton pentru scuba diving si snorkeling, asadar privelistile din majoritatea camerelor sunt cu vedere la mare, deci sunt spectaculoase. Gradinile si piscinele sunt excelent intretinute si f. frumoase. Pacat ca, desi exista un funicular care are rolul sa urce turistii cazati in zonele mai joase dinspre plaja la masa din corpul central de pe deal, doar unul din doua functiona, asadar turistii de pe parte unde acesta nu functiona trebuiau sa o ia pe jos pe trepte pana la masa ceea ce era frustrant, ma gandesc.

    Stati linistit, si pe noi ne-au aburit cei de la agentie ca vom gasi soare si vom face plaja cele 7 zile... canci, am avut noroc doar de o zi cu 24 de grade si fara vant deloc, in rest 18-19 grade si vant puternic sau furtuna cu nisip. Cu alte cuvinte, am facut plaja printre picatzele, cum se zice.

    Stiam de Hurghada ca are plaja cu nisip fin si intrare lina in apa, dar am ales Sharm pentru pestii de coral pentru pici dar, daca nu te duci si faci plaja pe vreme buna de plaja sau pentru schuba sau snorkeling, nu merita nici Sharm el Sheikh cred! Mai ales in perioada asta... poate Caraibe, dar e mai scump.

    Cat priveste bauturile: berea si vinurile - slabe spre medii dar baubile, bauturile alcoolice (rom, vodka, whisky) - o posirca de iti intoarce matzele si-ti strica ficatzii, poate doar cele cateva cocktailuri servite la AI sa merite, dar pentru doamne!

    Asadar, ori va luati bauturi la bagaj de acasa, ori bani sa platiti la bar bauturile originale, nu pe cele contrafacute de la AI, atat!

    Per total un 4* Hilton Waterfalls si un raport calitate /pret corect pentru inceput de ianuarie si servicii AI.

    Numai bine si astept feedback daca e adevarata info cu plaja!

    webmasterX
    [11.01.15 19:44:47]
    »

    @caesar_ave -

    Noi tocmai ne-am intors de la Hilton Waterfalls cica din Sharm el Sheikh...

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    carevedeAUTOR REVIEW
    [12.01.15 08:58:51]
    »

    @caesar_ave - @all

    Am inaintat o reclamatie la Hilton (conducerea centrala, nu Hurghada sau Egipt). Ei nu au catadicsit decat sa o trimita la cei de la Hurghada, de unde evident ca am primit aceleasi raspunsuri. Am sa curat mailurile de referiri la operatori sau parteneri ai celor din Romania, pentru a nu da de lucru admin cu stersul, si am sa public atat mailul meu cat si raspunsul lor (ca sa fiu fair, desi ei nu au fost deloc...).

    Ma bucur ca hotelul din Sharm a corespuns asteptarilor cat de cat, imi pare rau ca si tie vremea ti-a fost prezentata eronat...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    carevedeAUTOR REVIEW
    [12.01.15 09:03:20]
    »

    @all -

    Scrisoarea mea catre Hilton

    I booked 8 days (27.12.2014 – 03.01.2015) in Hilton Hurghada Plaza 5* in Egypt, ultra all inclusive with DeLuxe room, for me and my wife, including New Year dinner. The hollyday was booked trough turism agency “... ” from Romania and their partners “... ” in Egypt.

    I regret to inform You how things are conducted in Your resort:

    1. First we were led into our DeLuxe room at ground level, but we had to ask for another because the sink did not work, also the remote controll from the TV was not functionally and the room was not clean. More than that, the view was not to the sea (as it was promised), but to the trees and grass blocking the view to the sea. They said that they have no dabster to fix that in weekend, but they can give me an other room.

    2. The second offered room was a normal room, not DeLuxe, because they said there aren’t any DeLuxe left. I had no choice. But here the bathroom was also catastrophic (although the sink was functionally), plate to the sink was full of traces of toothpaste, you could see at every tap in the wall or bathroom accessories traces of unfinished repairs (pictures in attachment for You to view), but this was only the beginning! In our room (room no. 513) the heating function did not generate heat, under the entrance door there was a gap allowing entry of cold air during night that I had to clog up with a towel (average temperatures in Hurghada are 15 degree Celsius at night during that period and the hallways where always cold and windy). As if that were not enough, the minibar in the room was empty! When I asked at reception why is it not full, I was told that it is filled only after paying additional charges. I asked if this apply to ultra-all-inclusive as well and; at that moment they stammered an apology and solved the problem... after 3 hours! Althgough, really, I never saw a Hilton 5* minibar having only 2 cans of cola, 2 sprite and two of local beer in the whole minibar, no nuts or chocolates, no soda, no wine or whiskey or vodka, etc, nothing! Later they brought us a bottle of still water for tea (it was a water boiler and tea there...). To finish what I have to say about the room, I must add the deplorable condition of the furniture, I attached some pictures You can judge Yourself...

    3. At the beach: coffee and drinks are served only starting 11 o’clock, ice cream starting 1 pm and food only between 1 pm and 3 pm, no matter ultra or not ultra-all-inclusive. The juices are not made from fresh fruits and others (telling that they are not from the resort) come to the beach offering fresh’s made from mango, oranges, etc for prices starting from 4 USD!

    4. In the lobby is a taxi office where prices are more than 100% higher than the one you pay if you take the same taxi-company from the front of the resort

    5. The food was insipid, unsalted and tasteless (only soups made an exception), but the hardest thing to endure was that the dining room was windswept because of doors kept open, despite it was windy and cold outside and I asked repeatedly for them to be closed. As if they want us to leave there as soon as possible!

    6. Although I paid for the New Year dinner, I was called in my room only in the evening (6:30 pm) being told that I was supposed to book my place at one of the tables! Naturally, all near the scene tables where occupied and I had to settle with one exactly next to reception, permanently disturbed by tourists who had there something to ask or to do. And, instead of grouping people by nations at least, I was on a table with two pair of serbians and one russian, people I could not communicate with because of language barriers (they knew no Romanian, English or German I speak and I don’t speak Russian or Serbian...). But I got the final blow when I was told that if we want sparkling wine at midnight, we must pay at least $ 70 a bottle. I asked if I hear right, at midnight the new year dinner has no glass of fizz included?! The manager said bored and rude something like “this is it, if you have something to complain I should take it to the "... " Tour guide we’ve got assigned. So, that manager in deed told me to call in new year evening a poor guide, to complain about my midnight champagne. Ans all this in a Hilton 5* resort, where I booked a ultra-all-inclusive holiday!? ... As You can see in attached picture, snacks on the table (New Year Diner!) where popcorn and chips! I felt mocked and ridiculed by the staff.

    7. I never in all 8 days felt like a ultra-all-inclusive guest in a 5* resort, nobody made the difference and I had the same drinks and services like the ones for all-inclusive. I was told though, I can have Cuba Libre and some other mixed drinks for free, and I can play for free mini-golf (!). Also, I can have 15 min of massage free (!) and 15 min sauna, I thought I have a nightmare because it felt like for ultra-all-inclusive I received the privilege of having some free sample of massage and sauna, because 15 minutes is a mockery, not a real ultra-all-inclusive service.

    After this painful and traumatic experience, I demand explanations to each point above and also what kind of measure You will take, in order to save the reputation of Hilton, because your good name was the reason I choosed that destination, I said “Hilton is Hilton, wherever I go”. It seams I thought wrong this time.

    I already posted a review of my holidays on a Romanian travellers site (it’s in Romanian here: vezi impresii), but decided to wait for your answers before translating it and posting it on international sites (booking.com, tripadwisor.com, etc).

    That’s because I think it’s fair to have your opinions about all that, despite the fact that Hilton Plaza 5* in Hurghada wasn’t fair at all with me and my wife. 0

    Awaiting your responses

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    carevedeAUTOR REVIEW
    [12.01.15 09:06:27]
    »

    raspunsul lor

    Dear Mr...,

    Greetings from Hilton hurghada plaza,

    First of all, I would like to thank you for sharing your comments and to tell you how sorry we are that your experience was not up to your expectations. Your feedback are of a great importance to us, only through our precious clients' feedbacks we can improve our services and keep our brand name.

    Following a thorough investigation about all your concerns, i wish to share with you the following :

    1. Regarding the deluxe room.

    All the deluxe rooms are located at the ground floor with a big terrace and this what exactly offered to "... " in writing, however when we realized that you were not happy with the room view we offered immediately an upgrade to the top floor.

    2. Regarding the Minibar.

    All the minibar items are mentioned in our Ultra all-inclusive formula which was given to you upon your arrival, this is in fact the formula agreed with the tour operator "... ".

    3. Regarding the Beach Bar and the snacks.

    Kindly be informed the splash bar operates daily from 10:00 AM. and we are offering afternoon snacks by the swimming pool at the Mosaic bar from 16:00 till 18:00.

    4. Regarding the Taxi Service.

    You are absolutely right, limousines services (inside the hotel) is much higher than taxis you can find outside, it's the guest' decision as what taxis he/she use...

    5. Regarding the NYE table's reservation.

    Although the NYE party was included in your booking throw [...] but we have sent a letter to all our in-house guests asking them to book their table in advance to avoid such situation you have mentioned below. It's seems that you did not receive this letter and this what caused this confusion that we sincerely regret.

    6. Regarding the sparkling wine and champaign.

    Although your booking was Ultra all-inclusive please be informed that the sparkling/Champaigns are not included as explained to you yet when the topic that Champaign is covered throw "... "Z, My colleagues asked to double check with the Tour Leader of "... ", we are sorry that his answer has disappointed you, we never mean to disappoint or out our guests intentionally in unpleasant mood or feeling.

    Dear Mr...,

    Based on satisfaction and loyalty philosophy whereby we do consider and treat our guests as the core of our business, we do have the pleasure to offer you and your wife a voucher of one week free stay in our property on all inclusive basis excluding, this voucher is valid for one year excluding the peak periods. Copy of this voucher will be sent today to your private email address once. This to again tell you our sincere apologies but most importantly that you give us a Second chance to offer you and your wife, our best.

    Looking forward welcoming you in our sunny and delightful resort soon

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    carevedeAUTOR REVIEW
    [12.01.15 09:10:18]
    »

    CONCLUZIE

    Dupa cum ati putut citi, nu au explicat deloc camera cu lemnaria si baia mizerabila, plina de reparatii vizibile si improvizatii (vezi poze atasate), in schimb au raspuns ca ce nu mi-a convenit era de fapt asa in contractul cu operatorul de turism... Si cu asta, pa.

    Dragii mei, in afara de situatia in care aveti 18 ani si nu va pasa de cum arata camerele si serviciile, feriti-va de aceste resorturi ca de naiba in Egipt. Personal nu am sa mai utilizez acest lant nicaieri in lume, dar evident asta e o optiune personala.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    caesar_ave, carevede
    Alte impresii din această RUBRICĂHilton Hurghada Plaza Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039891004562378 sec
    ecranul dvs: 1 x 1