ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
MAY-2018
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 38 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

Superconfortabil

TIPĂREȘTE

Adresa hotelului este: Servi Mahallesi Ataturk Bulvari No:, 43030 Kütahya, Turcia

Coordonate GPS: 39.420847; 29.986342

Website: hilton.com.tr/oteller/tur ... den-inn-kutahya

Alegerea hotelului

A fost foarte simplă. Pusesem ochii pe acest hotel de cu câţiva ani înainte, citisem despre acesta, îl urmărisem constant, dar preţul la care îl găseam pe booking mi se părea mereu prea mare pentru un hotel de tranzit în care nu petreceam decât câteva ore, mai mult dormind, motiv pentru care nu căutam ceva luxos, ci doar curat, confortabil, cu parcare proprie şi un mic dejun cât de cât.

Am stat la acest hotel de două ori: prima dată în 2016 şi am revenit doi ani mai târziu.

Poziţionarea centrală a hotelului a constituit un avantaj pentru noi, astfel având posibilitatea de a ieşi la plimbare prin centrul Kutahyei, de a umbla prin magazinele cu preţuri foarte mici, comparativ cu cele întâlnite în staţiuni, Kutahya fiind un oraş mai mult muncitoresc. Însă cel mai important avantaj l-a constituit posibilitatea de a lua cina la unul din multele restaurante şi terase din vecinătate, printre localnici.

Drumul

Am plecat din Bucureşti într-o zi de sâmbătă, ca de obicei, la ora 05.20, o oră mai târziu plăteam taxa de pod la Giurgiu, ne-am continuat drumul spre Turcia pe traseul: Ruse – Razgrad - Târgoviște – Omurtag – Kotel – Yambol –Elhovo – Lesovo. Vama bulgaro-turcă de la Hamzabeyli a fost foarte liberă, astfel că la ora 10.20 intram deja în Turcia şi ne continuam drumul pe traseul: Hamzabeyli – Edirne – Istanbul – Adapazari – Osmaneli – Bilecik - Bozüyük – Kütahya . Am traversat cu uşurinţă oraşul Istanbul pe podul Fatih Sultan Mehmet (O-2), o surpriză plăcută, cum rar ni s-a întâmplat, la momentul respectiv, fiind cea mai rapidă variantă, conform indicaţiilor Waze, pornit pentru scurt timp pe date mobile atât în vama bulgărească, cât şi pe drum chiar înainte de Mall of Istanbul.

La ora 16.33 deja parcasem maşina la Hilton Garden Inn Kutahya, după un drum frumos de 989 kilometri.

Hotelul

Are cinci etaje. Dispune de un restaurant pentru mic dejun (06.30-10.30, mai puţin duminica, când micul dejun se serveşte până la ora 11.00), prânz (11.30-14.30) şi cină (19.00-23.00), important pentru cei care pleacă dimineaţa devreme din nou la drum spre Antalya, un bar care comercializează şi băuturi alcoolice, spre deosebire de hotelul Grand Cinar din Kutahya la care obişnuiam să oprim pentru noaptea intermediară şi care nu oferea nici măcar banala bere. Mai există o sală de fitness şi un centru de afaceri.

Un minus îl constituie lipsa balcoanelor, însă am ştiut acest lucru şi mi-am asumat încă de la prima vizită aici petrecută cu doi ani înainte.

Există etaje destinate exclusiv nefumătorilor (etajele 1,2 şi 4), dar şi etaje cu camere pentru fumători (etajele 3 şi 5), ceea ce mi se pare foarte corect, deoarece şi aceştia plătesc la fel şi este normal să se bucure de aceleaşi drepturi, fără să fie discriminaţi sau defavorizaţi în vreun fel.

Parcarea

Ştiam că hotelul dispune de parcare subterană gratuită. Cu ocazia primei vizite aici am nimerit din prima hotelul, vizibil de la distanţă, dar am ratat intrarea în parcare. Atunci am oprit chiar în faţa intrării în hotel, fără a bloca traficul, am coborât şi am mers la recepţie pentru check in şi pentru a solicita informaţii legate de accesul în parcare. Mi s-a explicat într-o engleză foarte aproximativă că trebuie să intrăm în parcarea supermarketului MM Migros de alături, tot acolo aflându-se şi locurile rezervate clienţilor hotelului, practic sub hotel.

La a doua vizită, ştiam deja lecţia, astfel că am virat dreapta pe străduţa aflată chiar înainte de hotel şi aproape imediat stânga, intrând în parcarea subterană.

De ambele dăţi am găsit locuri libere pe alese, chiar dacă parcarea s-a mai aglomerat pe seară sau spre noapte. Locurile rezervate clienţilor hotelului se află în apropierea liftului, dar, dacă acestea sunt ocupate, nu este nicio problemă, putând parca maşina pe oricare alt loc disponibil, întreaga parcare fiind suficient de mare.

La intrarea în parcare se ia un tichet şi apoi bariera se ridică automat. Noi am păstrat tichetul primit pentru orice eventualitate, chiar dacă nu l-am folosit ulterior, la plecare bariera ridicându-se automat, cel mai probabil acţionată din recepţie.

Check in

Prima vizită la acest hotel a fost cu rezervare nerambursabilă făcută pe booking cu vreo două săptămâni înainte, atrasă de un preţ mai bun. M-a surprins plăcut faptul că hotelul nu mi-a blocat niciun ban pe cardul de credit cu care garantasem rezervarea, nici la momentul rezervării şi nici în timpul scurs până am ajuns acolo, deşi aveau tot dreptul să o facă. Camera am plătit-o cu card bancar la momentul prezentării la recepţie. Puteam plăti şi în numerar dacă doream.

A doua rezervare la Hilton Garden Inn Kutahya a fost făcută din luna ianuarie pentru luna mai, pentru o cameră dublă cu mic dejun inclus, cu posibilitatea de anulare gratuită până la ora 16.00 în ziua cazării. Noi am ajuns la hotel la ora 16.30 şi nu aveam niciun gând să anulăm ceva :).

Prima dată am nimerit o recepţioneră care vorbea limba engleză puţin spre deloc şi care a dat mult din mâini până ne-a explicat unde este parcarea, iar ora la care începea micul dejun ne-a fost desenată :D, la propriu. Am apreciat însă amabilitatea şi efortul acesteia şi ne-am bucurat că am primit o cameră la etajul 5, cel de fumători.

A doua oară am găsit un recepţioner mult mai ok, bun vorbitor de engleză, aşa cum este şi normal la un hotel de patru stele de lanţ internaţional. Am prezentat rezervarea de pe booking printată şi paşapoartele, am completat formularul de cazare şi am primit imediat cardul camerei 301, cameră aflată la unul din etajele pentru fumători. A început apoi să-mi explice cum funcţionează cele două lifturi, care unde te duce, dar l-am întrerupt precizându-i că ştiu cum stă treaba cu lifturile, deoarece am mai fost acolo.

Lifturile sunt două: unul face legătura cu parcarea, de unde se poate urca la nivelul recepţiei (nivelul străzii) şi mai sus la restaurant şi bar. Pentru a urca în camere se ia un al doilea lift, de la nivelul restaurantului şi apoi la etajul dorit. Există două lifturi pentru accesul la camere.

Camera

Am primit camera 301, ultima la capătul holului, de această dată având vedere spre intrarea în hotel, spre benzinăria de vis a vis şi spre un teren viran.

Deşi era o cameră pentru fumători, la intrarea în aceasta m-a surprins un parfum plăcut şi nicio urmă de miros de tutun. La plecare sigur nu a mai fost la fel :D.

Am intrat într-un hol în care se afla doar o oglindă mare şi uşa spre baie.

Camera a fost suficient de mare pentru gustul meu, cu mochetă nu nouă, dar foarte curată pe toată suprafaţa camerei, cu un pat matrimonial lat şi extraordinar de confortabil, asigurându-ne un somn excelent. De fapt, acesta a constituit principalul plus pentru mine şi motivul pentru care aş reveni oricând la acest hotel. Saltea atât de confortabilă ca la acest hotel eu nu am găsit nicăieri în altă parte. Patul era încadrat de două noptiere deasupra cărora erau fixate veiozele dotate şi cu lămpi flexibile de citit. Pe una din noptiere era un telefon fix, inutil pentru noi, iar pe cealaltă se afla un radio cu ceas deşteptător.

În perete era încastrat dulapul foarte încăpător, dar pe care noi nu l-am folosit, cu două uşi glisante, cu o parte cu rafturi, unde am găsit şi seiful, mare şi cu utilizare gratuită, şi cealaltă parte cu bară pentru umeraşe, unde am găsit şi o masă şi fier de călcat.

Am mai avut un fotoliu, probabil neextensibil (nu am verificat), un taburet, un lampadar şi o măsuţă cu blat rotund de sticlă. Pe partea opusă patului am avut un suport pentru bagaje şi un birou cu un scaun ergonomic foarte modern. Televizorul cu ecran plat avea o diagonală suficient de mare pentru dimensiunea camerei, prindea vreo 45 de posturi, dar niciun post românesc. Pe mine nu mă interesează acest aspect, deci nu am avut motive de nemulţumire. Există minibar, mascat de o uşă a biroului, dar acesta este contra cost. Hotelul ne-a oferit gratuit două sticle de apă de 0,5 litri, utile pentru prepararea ceaiului sau cafelei folosind cana electrică din dotare, pliculeţe de ceai, cafea instant şi zahăr.

Nu am avut halate, dar nici nu mi-au trebuit, hotelul neavând piscină şi nici noi timp pentru aşa ceva, dar am avut papuci de unică folosinţă, utili pentru cei mai uituci.

Aerul condiţionat, în sistem centralizat, a funcţionat foarte bine. Noi l-am folosit mai mult pentru a aerisi forţat camera în care fumasem. Dacă tot am primit o cameră pentru fumători, am găsit şi scrumieră în cameră, am folosit-o, chiar dacă nu aveam balcon, profitând şi de faptul că în această cameră geamul permitea o aerisire optimă. Data trecută nimerisem o cameră la care geamul se deschidea doar foarte puţin şi atunci fumasem în dreptul ferestrei.

Baia

Am avut o baie aproape identică de ambele dăţi, foarte curată, cu cabină de duş spaţioasă, cu duş fix şi mobil cu o baterie foarte modernă şi interesantă, cu prosoape albe şi curate, cu uscător de păr şi cosmetice de bună calitate. Singurul minus l-ar putea constitui lumina cam chioară din baie, aspect care l-a nemulţumit puţin pe soţul meu.

Restaurantul

Restaurantul hotelului se află deasupra nivelului recepţiei, în dreapta şi în continuarea barului. Noi am luat aici doar micul dejun inclus în preţul cazării, chiar dacă am fi putut lua şi cina în ziua sosirii. Meniul afişat includea multe preparate tradiţionale turceşti, dar şi din bucătăria internaţională. Preţurile nu erau prea mari, dar noi am preferat să mâncăm în oraş, variante fiind destule şi pentru orice buzunar. Ploaia ne-a dat puţin planurile peste cap, nereuşind să mai ajungem la un restaurant care îmi plăcuse mult cu doi ani înainte, dar tot nu am renunţat.

Micul dejun

Restaurantul se deschidea pentru micul dejun la ora 06.30, avantajos pentru cei care doresc să plece la drum cât mai de dimineaţă, însă nu fără a mânca ceva sau a bea măcar o cafea.

Noi am coborât la masă puţin după ora 7. Restaurantul era aproape gol la acea oră, deci mese libere pe alese. Micul dejun a fost unul îndestulător, am găsit destule produse pe gustul nostru, eu nici nu voiam să mănânc prea mult, deoarece plecam la drum şi mă aşteptau nişte serpentine cu 30-50 kilometri înainte de intrarea în Antalya. Oricând este loc de mai bine. M-am bucurat să găsesc cafea naturală, chiar dacă aceasta nu a fost strălucită, am completat cu un ceai turcesc, întotdeauna foarte bun și mi-a mai plăcut sucul de portocale proaspăt stoarse, restul sucurilor fiind din cele la dozator. Mai puteam mânca lapte cald sau rece cu cereale de câteva tipuri, miere din fagure, trei feluri de salam, două de cașcaval și două de brânză, măsline foarte bune de vreo șase feluri, gemuri, fructe confiate, dar și proaspete și mâncăruri gătite pe care eu nu le pot consuma atât de dimineață.

Ceaiul și cafeaua le-am savurat în cameră, restaurantul pentru micul dejun neoferind o terasă celor care nu-și pot bea cafeaua fără o țigară. Se putea și mai rău și anume să fim nevoiți să stăm în picioare afară în fața intrării în hotel, cum am pățit în Spania.

Ne-am strâns puținele lucruri pregătite pentru noaptea intermediară, restul bagajelor rămânând în maşină peste noapte, am făcut check out-ul, am plătit camera cu card bancar în lei, costul în euro al rezervării fiind transformat corect în lire turceşti la cursul din ziua respectivă, am luat liftul care ducea spre parcare şi am plecat mai departe spre Antalya, nerăbdători să ne începem vacanţa.

Internetul WIFI gratuit a funcţionat foarte bine peste tot în hotel, având semnal chiar şi la fast food-ul Burger King aflat la parterul hotelului :).

Ar mai fi de apreciat politeţea şi amabilitatea personalului în puţinele ocazii în care am interacţionat cu acesta.

Drumul spre Antalya

La ora 08.30 am plecat de la Hilton Garden Inn Kutahya, am reintrat în D 650 şi ne-am continuat drumul pe traseul bine cunoscut: Kutahya - Afyon - Sandikli - Burdur - Antalya – Kadriye pentru a ajunge la primul hotel din acest sejur la 12.15, numai bine pentru check in.

Recomand acest hotel cu toată încrederea. Pentru noi s-a dovedit a fi cea mai bună alegere pentru oprirea intermediară din Kutahya şi a fost unul din cele mai bune hoteluri de tranzit vizitate, poate chiar cel mai bun. Deci, sigur vom reveni.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nicole33 in 12.08.19 00:17:12
Validat / Publicat: 12.08.19 06:24:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1136 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Superconfortabil - Hilton Garden Inn Kutahya - patul matrimonial
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 81400 PMA (din 66 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 38.48 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    crismis
    [12.08.19 22:06:32]
    »

    @nicole33: Confirm excelenta calitate a acestui hotel! Sau, mai bine zis, excelentul raport calitate/preț.

    Suntem în această seară oaspeții săi și avem noroc de net suficient de bun cât să pot citi câteva articole pe AFA și - mai mult decât atât - să mi se încarce și pozele! ????

    Și orașul ne-a plăcut, atât cât l-am frunzărit! Păcat că n-ai pomenit numele restaurantului cu pricina, că l-am fi căutat (deși, nimerind chiar de Curban Bayram, era posibil să nu-l găsim deschis). Ne-am descurcat totuși; am mâncat de-am pocnit la o locanta cu doar câteva mese, unde mănâncă de obicei localnicii - chestii simple și extrem de gustoase; ne-a costat echivalentul a vreo 12 euro...

    Mâine luăm la pas magazinele din jur, am ochit deja câteva! ????

    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.08.19 23:55:50]
    »

    @crismis:

    Confirm excelenta calitate a acestui hotel! Sau, mai bine zis, excelentul raport calitate/preț.

    Mă bucur că vă place şi vouă şi că ai făcut cea mai bună alegere.

    Raport calitate/preţ chiar mai bun ca Hilton Garden Inn 4* Kutahya are Grand Cinar 3* Kutahya, hotel la care am stat de vreo cinci ori până acum, dar acela este un hotel bun doar pentru tranzit, fiind foarte aproape de D650, însă prea departe de centrul oraşului, plăteşti doar cazare cu mic dejun şi primeşti cina bonus, bufet suedez, astfel că nu mai ai îndemnul de a vizita şi centrul Kutahyei, magazinele etc.

    Dar saltea atât de confortabilă ca la acest hotel eu nu am găsit nicăieri altundeva .

    Netul a funcţionat excelent şi la noi cu ocazia ambelor vizite.

    Sunt multe restaurante şi terase în jur, astfel că este imposibil să rămâi nemâncat, iar preţurile sunt foarte bune chiar la locaţii ultracentrale.

    Să nu ratezi cumva îngheţata turcească. Este minunată!

    Kurban Bayramul modifică orarul de funcţionare. Sunt zile de mare sărbătoare pentru ei.

    Spor la shoppingăreală!

    Mulţumesc pentru vizită şi ecou!

    webmaster
    [13.08.19 12:03:39]
    »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [13.08.19 18:04:01]
    »

    @webmaster:

    Mulţumesc!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crismis
    Alte impresii din această RUBRICĂHilton Garden Inn Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.41792011260986 sec
    ecranul dvs: 1 x 1