ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.02.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.02.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JAN-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 22 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Bataie de joc

TIPĂREȘTE

Am dorit sa stam 7 nopti, insa am plecat dupa 6.

Confort Am fost cazati intr-un apartament, la etajul I. Toate bune si frumoase la prima vedere. Primul incident: la primirea camerei am observat geamul de la mini-bucatarie deschis, iar receptionera nu a reusit sa il inchida. Intr-un final a fost lasat apropiat pana la venirea unei persoane de la intretinere. Nu ni s-a comunicat daca a fost reparat decat cand am intrebat dupa 2 zile. Tot in prima zi am observat ca usa de la balconul din dormitor are clanta rupta, si nu se inchidea nici aceea bine. Am facut frigul 2 nopti, iar a treia zi am spus la receptie si s-a rezolvat imediat. (oare camerista nu a observat?)

Internet Am avut laptop-ul cu noi si am incercat sa folosim reteaua wireless a hotelului, insa dupa cateva minute se intrerupea si vedeam doar router-ul de la parter (probabil faptul ca eram pe colt nu imi permitea sa il vad pe cel de pe etaj...).

Piscina, motivul pentru care am ales acest hotel, ni s-a parut lasata fara nici o ingrijire. Apa rece pentru sezonul in care ne aflam. (am facut tratament pentru durerile de spate si ma simteam excelent pana am intrat in apa!) Vestiarul baltea de apa si era la comun (femei, copii, barbati) fara nici un dulap in care sa iti lasi hainele, nu mai vorbesc de halate si papuci, elemente care consider ca sunt necesare la orice piscina, indiferent de stelele la care este incadrat hotelul. Dusul era intr-un hol de trecere spre piscina, ceea ce il facea imposibil de utilizat. La sauna a fost doar sotul meu. Oricum, faptul ca trebuia sa cobori scarile ca sa ajungi la sauna, la temperatura holului de la receptie, nu asigura minimul de confort si reprezinta chiar un pericol pentru sanatate. Nu mai spun ca se plateste si nici macar lumina nu era aprinsa in momentul in care doreai sa mergi la sauna.

In ceea ce priveste curatenia, am avut o camerista foarte "draguta". Dupa micul dejun plecam intotdeauna din camera, asteptandu-ne ca dupa ora pranzului sa gasim camera aranjata. Am ajuns intr-una din zile la ora 14 si nu trecuse nimeni, iar la cateva secunde s-a prezentat la usa cu aspirator, cu tot ce e necesar. Consider ca aceasta nu se face cu clientii in camera... In alta dimineata a batut insistent la usa si nu s-a lasat pana nu am raspuns. Lenjeria a fost schimbata doar cand am cerut noi (la aproape o saptamana).

Micul dejun avea 4 variante, pe care le-am solicitat in primele 2 dimineti, iar din a 3-a ne-am hotarat sa cerem si separat din meniu. Rugamintea noastra a fost sa fie calculat si sa ni se comunice daca depasim suma in care ne incadram (45 RON). Daca 2 dintre ospatari au inteles, al treilea nu a mai fost in stare sa ne satisfaca aceasta rugaminte. Am cerut bulete de cascaval pentru copil, bulete care erau in lista micului dejun la pret de 6 RON, insa ospatarul ne-a aratat lista de la pranz/cina in care apareau cu 9 RON si nu ne incadram in restul de bani pe care ii mai aveam de folosit. Am cerut salam de Sibiu si ni s-au adus 3 platouri (mi s-a parut bataie de joc!). Asa ca am hotarat sa plecam imediat din acest hotel. La aceasta decizie administratorul hotelului a reactionat intr-un mod nedemn pentru functia pe care o detine. Am fost ironizati si luati peste picior. Insusi faptul ca veneam din Bucuresti a fost considerat un motiv pentru "o ploaie" de afirmatii ofensatoare la adresa noastra.

Concluzii: Sunt cateva "mici" probleme de care trebuie sa se ingrijeasca mai mult managerul acestui hotel si nu sa ni se reproseze ca am venit noi cu pretentii prea mari! Nu vom reveni la acest hotel cu siguranta!


[fb]
---
Trimis de mirsta in 19.02.11 16:59:46
Validat / Publicat: 19.02.11 18:33:46
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL. A mai fost în/la: Predeal - Susai, Trei Ursuleti, Belvedere, Vila Caprioara
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2560 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mirsta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    roth
    [19.02.11 18:44:30]
    »

    Pacat ca dupa interventia avuta aici ( pe AFA) ca "drept la replica" acordata de Cornel si in care parea ca vrea sa faca turism constatam ca totul e praf in ochi, vorbe goale.

    Pacat si consider ca a-ti rezistat eroic totusi 6 zile.

    magdalena
    [20.02.11 14:38:47]
    »

    Si eu am fost la acest aparthotel cu un an in urma si conditiile nu mi s-au parut bune, mai ales pentru pretul pretins.

    Caloriferul nu functiona cum trebuie, in camera era cancer pur si simplu, mobilierul prost, iar la piscina nu m-am incumetat, am banuit ca nu poate fi ok.

    Am inteles ca s-au schimbat proprietarii si ca acum ar fi bune conditiile, insa bag de seama ca nu s-a schimbat nimic.

    Mare pacat, pentru ca la noi nu prea exista aparthoteluri si atat pozitionarea, cat si modul cum a fost gandit erau ok.

    sbacau
    [21.02.11 10:26:41]
    »

    Cred ca era bine sa fi sesizat aceste probleme la hotel, managerului; apoi sa fi lasat o hartie scrisa privind reclamatiile voastre; trebuie sa invatam odata sa facem turism. Trebuie ca hotelierii sa invete ca nu suntem bataia lor de joc si ca fara noi ei sunt doar niste oameni cu diplome (unele luate stim noi cum!) si cu niste mari case care nu le folosesc la nimic.

    Turism fara turisti nu exista!

    Trebuie ca indivizii astia sa invete ca de banii ceruti si pe care nu-i negociem, trebuie sa asigure un anumit confort. Nu poti ca la 3 stele sa stai ca la mine-n beci!

    Daca faceai reclamatia respectiva, aveai cu ce sa te prezinti la OPC. Si era frumos sa ai si ceva foto sa poti demonstra si apoi- crede-ma- nenea manageru' nu l-ar mai fi interesat daca esti bucurestean, ardelean... etc. Ar fi trebuit sa te faca sa te simti bine sau sa-si inchida bodega.

    mirstaAUTOR REVIEW
    [21.02.11 21:11:21]
    »

    Am avut intentia sa reclam la OPC insa nu cred ca rezolvam mare lucru... Prin ceea ce am postat am vrut doar sa pun in garda pe turistii care ar dori sa isi petreaca vacanta la acest hotel de neregulile existente si eventual, sa atrag atentia managerului asupra personalului pe care il are in contact direct cu clientii. Nu este suficient sa investesti doar in bunuri materiale in turism. E nevoie sa iti creezi o eticheta si sa oferi motivatia turistului sa revina si/sau sa te recomande prietenilor, cunostintelor...

    Recunosc, am omis sa scriu observatiile mele pe formularul pe care il aveam la dispozitie in camera, insa era posibil sa dispara si acea hartie dupa plecarea noastra, avand in vedere conditiile in care am plecat...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vladadrian*
    [23.03.11 19:51:09]
    »

    In urma postarii facute de catre mirsta, sau concret domnul S.V., din Bucuresti, Str. [...], este jenant ca in urma unei discutii mai aprinse avute in incinta hotelului, cu administratorul, sa se ajunga in final la aceste neadevaruri.

    Va reamintesc ca la un hotel categoria 3 stele, nu este obligatoriu sa ai halate de baie, papuci de baie si piscina.

    Nu inteleg de ce au fost nemultumiti acesti domni de cei 3 ospatari, care de fapt sunt doar 2, pe numele de Grigorescu George si Dragulescu Xenia, care i-au servit pe toata perioada sederii cu profesionalism, cu toate ca in ultima zi in care s-au hotarat sa plece, au cerut salam de sibiu in loc de una dintre variantele prestabilite, iar acestora li s-a parut ca au primit o cantitate prea mare, fiind dupa spusele lor vorba despre "misto". De aici au inceput sa detalieze pe acest site, numai minciuni referitor la toate serviciile de care au beneficiat, inclusiv piscina, care este gratuita!

    Am rugamintea ca orice turisti care vor veni la acest hotel sa traga concluzia despre serviciile de care vor beneficia si sa le posteze pe acest site.

    Nu doresc sa fiu gresit inteles, consider in continuare ca orice observatie este bine venita, dar nu la modul rautacios si neadevarat, pe care unii au posibilitatea sa-l scrie, ci la modul constructiv.

    Ii rog pe acesti turisti sa-mi dea posibilitatea sa-i ajut sa-si recupereze incarcatorul de la telefon, uitat in camera.

    Pentru a demonstra unele dezinformari facute de acesti turisti doresc sa postez cateva poze.

    Va multumesc, Vlad Adrian manager Hotel Hera Predeal.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [23.03.11 19:56:15]
    »

    Publicarea datelor personale (nume, adresa - fie si doar strada), nu este permisa pe acest site - cel putin nu fara acordul explicit al persoanelor in cauza.

    Datele referitoare la clientul dvs au fost editate in ecoul dvs de mai sus. Presupun ca in ce-i priveste pe angajatii dvs aveti acordul lor.

    mirstaAUTOR REVIEW
    [23.03.11 23:08:44]
    »

    Multumesc frumos pentru interventia dumneavoastra. E inacceptabil comentariul managerului. Nu S. V. , respectiv sotul meu, a scris acest review, iar publicarea adresei clientilor nemultumiti mi se pare din nou lipsa de profesionalism... Nu se accepta parerea turistilor! Nu mai spun si de limbajul folosit. Suntem facuti mincinosi, cand de fapt am scris ceea ce ni s-a intamplat cu adevarat. Am si spus ca nu sunt probleme care nu pot fi rezolvate. Ma asteptam sa primim scuze si o promisiune pentru viitorii turisti ca nu vor mai intampina astfel de probleme.

    In ceea ce priveste "neadevarurile" spuse de noi, comedia se prelungeste prin postarea unor poze "fabricate" pentru reclama. La momentul in care eram clientii acestui hotel nu existau halatele si papucii din poze. Nici macar la receptia hotelului!

    In privinta ospatarilor, am specificat ca am fost bine serviti de primii doi ospatari, iar in ultima zi am avut ospatar o tanara care nu ne-a inteles doleanta. A aparut atunci un al 4-lea ospatar, care era si sub influenta alcoolului, si care a avut un comportament agresiv din punct de vedere verbal la adresa mea, tot acesta fiind si cel care a informat administratorul despre situatie. Administratorul a intervenit apoi in aceeasi nota de agresivitate verbala.

    In privinta incarcatorului uitat la hotel, rezolvarea era foarte simpla, avand adresa noastra, prin trimiterea acestuia prin colet postal.

    Nu am folosit cuvantul "misto" in review, iar acordul angajatilor in ceea priveste folosirea numelor pe acest site sunt sigura ca nu a fost cerut.

    In concluzie, sunt incantata ca review-ul meu a dat posibilitatea viitorilor turisti sa beneficieze de halate de baie si papuci. Mai ramane sa se amenajeze si un vestiar cu dulapuri...

    Va multumesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    magdalena, mirsta, roth, sbacau, vladadrian*
    Alte impresii din această RUBRICĂHera Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04536509513855 sec
    ecranul dvs: 1 x 1