ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.01.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Constanta
    ÎNSCRIS: 14.01.11
    STATUS: UCENIC
    LUNA
    DEC-2010
    la PMM* = 22 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 5 MIN

    Drept oficial la replica

    TIPĂREȘTE

    Buna ziua

    Numele meu este Vlad Adrian si sunt managerul societatii s. c. AdiTour s. r. l, societate care patroneaza Hotelul Hera din Predeal, din a doua jumatate a anului 2010.

    In urma postarilor aparute pe site-ul www.amfostacolo.ro ma simt nevoit sa-mi dau numele real, pentru a dezminti orice neadevar legat de pretul pachetului de revelion, oferit de unitatea noastra, cat si de serviciile pe care le-am oferit turistilor, la nivel de trei stele.

    Eu am preluat acest hotel din a doua jumatate a anului 2010, printr-un contract de asociere prin participatiune, cu un procent ce ma avantajeaza, pe o perioada de 3 ani.

    Doresc sa informez turistii ca intr-adevar, unitatea, in momentul in care am preluat-o lasa de dorit si ca anumite nemultumiri erau reale din punct de vedere al caldurii, mobilierului, internetului, piscinei nezugravite si tempereatura apei din piscina.

    In luna iulie am considerat ca fiind strict necesara construirea unei terase, pentru ca turistii sa beneficieze de serviciile noastre si in cadrul naturii.

    In lunile octombrie, noiembrie am facut urmatoarele investitii:

    - izolarea termica a piscinei si zugravirea acesteia

    - repararea celor 6 centrale termice pentru a da un randament cat mai bun

    - izolarea termica a mansardei si zugravirea tuturor camerelor

    - modificarea circuitelor termice la calorifere

    - dotarea fiecarui dormitoar cu un LCD

    - achizitionarea de canapele noi pentru living-uri

    - dotarea hotelului cu un serviciu de internet mult mai rapid si disponibil in tot hotelul prin intermediul routerelor wireless

    - dotarea tuturor dormitoarelor cu veioze

    Dintre toate acestea, cea mai importanta investitie a fost implementarea unui sistem de evidenta contabila si un sistem de gestiune hoteliera + alimentatie publica, fara de care nu puteam sa obtin certificatul de clasificare pentru unitatea noastra.

    Toate aceste investitii le-am facut cu un singur scop si anume, turistii care se cazeaza in acest hotel sa beneficieze de conditii cat mai bune.

    Un adevar care ne pateaza reputatia, reputatie care se cladeste foarte greu in acest domeniu de activitate, este acela ca foarte multe nemultumiri au fost preluate din perioada anterioara venirii mele la aceast hotel.

    Ca persoana direct implicata in turism, consider ca mai am multe de facut si ca intotdeauna este loc de mai bine.

    Insa pentru ca toate aceste discutii de pe forum sa aibe o finalitate constructiva si benefica pentru toata lumea, aduc la cunoastinta ca in fiecare apartament exista o mapa a turistului, in care i se aduc la cunostinta toate serviciile de care beneficiaza si cel mai important, exista o foaie intitulata: “OBSERVATIILE CLINETULUI ADRESATE CONDUCERII”, unde turistul isi poate exprima mult mai direct impresiile negative si pozitive, ajutand astfel in mod direct calitatea serviciilor si a managementului.

    Pentru clarificarea situatiilor delicate aparute pe acest forum va supun atentiei urmatoarele documente si poze, prezentate sub forma unui drept legitim si justificat la replica.

    1. Primirea turistilor a fost facuta in mod adecvat sarbatorilor de iarna, cu personaje haioase, respectiv, renul Dasher, fratele sau Dancer si fulg de zapada Snowflake.

    Acestia au asteptat toti turistii si i-au insotit de la autoturisme, ajutandu-i cu bagajele, iar la receptie, receptionera de serviciu le inmana programul pentru toata perioada sederii, ii conducea la camere si le explica unde se afla restaurantul, piscina, sauna si unde are loc barbeque-ul.

    2. Excursia a avut loc pe data de 30.12.2010, unde turistii au fost insotiti de directoarea hotelului. Scopul excursiei a fost acela al relaxarii, al socializarii si al crearii unui ambient general placut avand doua target-uri concrete:

    a) Vizitarea centrului vechi al orasului Brasov, Biserica Neagra si efectuarea cumparaturilor necasare fiecarei persoane in parte.

    b) Vizitarea statiunii Poiana Brasov, unde oaspetii nostrii s-au relaxat si au servit masa la terasa de la poalele partiei Bradu’. Directoarea hotelului le-a adus la cunostinta oaspetilor ca pot servi ce doresc si cat doresc. Dupa servirea mesei de catre turisti nota de plata a fost achitata integral de catre directoarea hotelului, iar pentru copii, atat transportul cat si masa au fost gratuite. Sosind inapoi la hotel, noi cei din conducere am fost satisfacuti caci majoritatea oaspetilor nostrii au afirmat ca s-au simtit bine si ca aceasta actiune le-a fost pe plac.

    3. Consider ca majoritatea turistilor au fost multumiti de miculdejun, in valoare de 15 Ron, suma inclusa in pachetul de revelion, atat cantitativ cat si calitativ, dar mai ales, ca au fost serviti la masa. Nu contest ca unora dintre turistii nostrii le-ar fi placut sa beneficieze de buffet suedez, dar din calcule reale, un buffet suedez nu se poate face din 15 ron/persoana.

    4. Pentru servirea mesei a la carte, ospatarii au prezentat la masa oaspetilor cele doua liste, reprezentand preparate bucatarie si bar. Din unele sesizari postate pe acest site, legate de mancare reiese ca unele dintre preparate au fost indisponibile. Eu personal m-am ocupat de aprovizionarea unitatii pentru acest eveniment si chiar nimic nu ne-a lipsit din preparatele afisate.

    5. Cea mai importanta problema ridicata in postarile legate de pachetul pentru revelion este pretul. Dupa cum puteti vedea din atasamentul acestui mesaj, pretul total oficial pentru o familie cu un copil peste 12 ani este de 4300 RON la agentie.

    V-as ruga dragi turisti sa trageti dumneavoastra concluzia de unde apare diferenta de 1500 RON; celor care au vehiculat suma de 5800 Ron ii rugam sa se adreseze cu aceasta problema la agentia de turism care a promovat acest pret exagerat si sa-i traga la raspundere, caci diferenta dintre pretul de agentie si pretul afisat la unitatea noastra nu trebuie sa depaseasca 15% din valoarea stipulata la agentie.

    6. In statiunea Predeal exista doar cateva piscine, printre care ne numaram si noi, Hotel Hera. Piscina de care noi dispunem are o suprafata de 7*10 metrii, concluzia legata de suprafeta o trage fiecare client in parte.

    7. Fiecare camerista are urmatoarele dispozitii, conform normelor turismului:

    Categoria Lenjeria*) Prosoapele*) Halatele*)

    unităţii

    ______________________________________________

    5 şi 4 stele la 2 zile la 2 zile la 3 zile

    3 stele la 3 zile la 2 zile -

    2 şi 1 stea la 3 zile la 3 zile -

    *) sau ori de câte ori este nevoie

    Un hotel de 3 stele nu este obligat de normele metodologice sa detina halate si papuci pentru baie. De asemenea, in fiecare zi camerista, in lipsa turistilor, pune hartie igienica, ridica gunoiul menajer, aspira si sterge praful.

    Ne pare foarte rau ca au existat nemultumiri in randul oaspetilor nostrii, insa nu am fost lipsiti nici de satisfactia muncii, deoarece la plecare au existat si persoane multumite.

    Numarul mare de cereri pe care le-am avut se datoreaza in intregime site-urilor oficiale de publicitate, carora ma simt obligat sa le multumesc.

    In incheiere, eu ca manager am tras multe invataturi din cele citite pe acest forum si vreau sa imi asum unele nereguli sesizate correct sau nu, iar principala mea preocupare este sa muncesc si sa-mi perfectionez tehnicile de management.


    [fb]
    ---
    Trimis de vladadrian* in 14.01.11 09:01:03
    Validat / Publicat: 14.01.11 10:05:15
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2780 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vladadrian*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Certificat de clasificare Hotel Hera
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
    PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 2023 PMA (din 23 voturi)
    NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [14.01.11 09:18:08]
    »

    Un drept la replica foarte bun, pentru care meritati felicitari.

    Din experienta celor 3 ani de functionare a site-ului AmFostAcolo.ro realizez cat de necesara este publicarea unui drept la replica - avem cu totii doar de castigat afland si parerea celeilalte parti implicate. De multe ori acesta aduce clarificari care pot schimba substantial perceptia asupra unitatii, in unele cazuri inclusiv din partea autorilor reviews-urilor mai critice.

    M-as bucura ca fiecare proprietar de pensiune/hotel sa fie la fel de deschis in discutarea unor probleme - reale sau doar aparente, datorate unor perceptii gresite - pe care clientii lor le ridica.

    commandorsteel*
    [14.01.11 10:42:42]
    »

    este foarte bine ca s-a postat un drept la replica.

    acest lucru trebuia facut de la inceput si nu trebuia sa se puna diverse persoane care sa faca reclama hotelului si sa ridice in slavi profesionalitatea personalului. nu suntem prosti si in general ne prindem de faptul ca sunt review-uri comandate, ceea ce nu cred ca va face mai credibili.

    succes in continuare si incercati sa interveniti personal (nu prin diversi interpusi) la review-urile postate aici sau in alta parte

    vladadrian*AUTOR REVIEW
    [14.01.11 12:04:11]
    »

    Multumesc administratorilor forumului pentru ca mi-au acceptat acest drept la replica si pentru a intari cele afirmate despre pretul pachetului de revelion am atasat si o factura a acestui pachet.

    Pentru lamuriri suplimentare va stau la dispozitie.

    Irina1974
    [14.01.11 12:28:19]
    »

    Buna ziua!

    Am citit multe impresii ale turistilor care au petrecut sarbatorile la hoteluri din tara si din strainatate. Eu nu lucrez in turism insa calatoresc destul de mult. Ceea ce nu imi pot explica este diferenta mare de preturi dintre hotelurile din tara si din strainatate. In periada sarbatorilor am fost 7 zile la un hotel 5* AI din Turcia (Antalya) si am platit 2930 Ron pentru camera family (2 camere si doua bai) pentru 3 persoane (respectiv 4 persoane - adulti si copii). In pret a fost inclusa si Cina de Carciun (foarte eleganta), accesul la piscina, sauna, baie turceasca. In tara pretul a fost aproape dublu pentru 5 zile fara AI. Mi-am spus ca un hotel mare cu multi turisti se "gospodareste" altfel decat unul mai mic. Insa in aceeasi perioada, am gasit preturi similare si la hoteluri mici de 4*. Intr-adevar, la o astfel de deplasare se mai adauga si drumul, insa vezi si alte locuri pe traseu si in total am ajuns la o vacanta de 13 zile nu de 6 (cu costuri de pana in 5000 ron fara cheltuieli personale). Mie pretul afisat aici mi se pare foarte mare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    roth
    [14.01.11 15:57:13]
    »

    Dupa cum cred ca stiti la "tarcurile" turcesti, bulgaresti, ei se gospodaresc de da prima felie de paine si pana la ultima bautura fina, in sensul ca ce pot produc in sere, ferme etc propri, iar ce nu iau in cantitati mari. Am prins un reportaj la tv in care un manager de hotel turcesc spunea f lejer ca in medie costul cu masa AI e de 5e/om/zi. Tot in acest reportaj arata ce sera imensa au si ce ferma. La noi doar in filme SF vezi asa ceva.

    Pot da exemplul statiunii ALBENA care are ca director adjunct o romanca pe care am avut placerea sa o cunosc si de la care am aflat cum ca statiunea e condusa ca un tot, chiar daca are mai multi actionari, astfel putandu-se gospodari mult mai ok.

    Pe cand si la noi asocieri de 10-15 hoteluri? atunci sa vezi forta ce au in tot ce intreprind, asta in caz ca nu pun monopol.

    Respect curajul d-ului Vlad pt a-si asuma greselile ( stiute si nestiute), E greu sa recunosti ca nu e totul ok, dar asta e primul pas spre o buna menegeriere pe viitor.

    Cred ca si cei mai suparati au deja pareri mai binevoitoare acum.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    Irina1974
    [14.01.11 23:53:19]
    »

    Multumesc pentru lamuriri, nu stiam asta! Oricum socoteam, pretul iesea prea mic pentru ce am primit.

    Paty
    [15.01.11 00:46:10]
    »

    Felicitari pentru decizia inspirata de a publica un drept la replica! Este cat se poate de binevenit, dat fiind ca aduce niste lamuriri suplimentare si mai echilibreaza putin situatia. Sincer vorbind, ati fost cu mult mai convingator decat cei care, indemnati sau nu de dumneavoastra, au intervenit in apararea hotelului pe care il conduceti.

    Este oricand de admirat un manager care isi asuma problemele existente si este dispus sa le indrepte, dovedind prin aceasta ca il preocupa confortul turistilor ce ii calca pragul.

    Mult succes in continuare si cat mai multi clienti multumiti, cu vacante reusite!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    ionescunic
    [15.01.11 07:13:33]
    »

    Mai este o problema pe care multi nu o cunosc, la noi in tara restaurantele sunt obligate sa aibe factura de achizitie pentru orice produs , aflat in camara/frigidere.

    Deci se exclud produsele locale din start, nu veti gasi peste din marea Neagra la restaurantele de pe malul marii si nici altfel de produse proaspete decat cele luate de la super/hypermarket cu factura.

    Si noi facem figuri si avem greturi in Grecia daca caracatita sau pestele de la o taverna e "frozen".

    In Turcia, Grecia sau Bulgaria pe langa faptul ca multe hoteluri fac parte din lanturi si au ferme proprii, au si voie sa achizitioneze orice produs de la producatorii locali, incluzand aici si pescarii din zona. E posibil ca acesti producatori sa poata furniza macar un bon fiscal din cate stiu, au casa de marcat portabila, cel putin in Grecia, in Turcia sunt convins ca nu au nimic.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    Andox
    [15.01.11 12:05:15]
    »

    Mai este o problema pe care multi nu o cunosc, la noi in tara restaurantele sunt obligate sa aibe factura de achizitie pentru orice produs, aflat in camara/frigidere.

    Sa sti ca se poate cumpara si de la tarani pe baza de borderou de achizitie. Este adevarat ca pentru produsele de origine animala trebuie sa mai faci un drum pentru analize si obtinerea unui certificat de la doctorul din zona dar si asta cred ca este normal.

    Deci, daca vrei, poti, zicea o celebra reclama

    magdalena
    [19.01.11 22:21:01]
    »

    Domnule Vlad Adrian, "jos palaria" pentru acest review...

    Ma bucur ca au fost schimbate canapelele acelea ucigatoare de rupeau spatele in doua, sper ca nu numai cele din sufragerii, ci si cele din camerele de la ultimul etaj.

    Apropo de camerele de la ultimul etaj, acolo trebuie acordata o atentie sporita la aspirarea prafului din zona patului, datorita pozitiei greu accesibile. Noi cand am fost si nu erati director acolo, am mutat patul pentru ca era ingrozitor de frig si era foarte mult praf in spatele acestuia si pe laterala cu peretele.

    Ma bucur ca s-au facut aceste schimbari pentru un hotel bine pozitionat si cu camere dotate cu chicineta, mai rar pe la noi si datorita carora am ales un sejur aici. Asta inseamna ca, in aceste conditii, am putea incerca un nou sejur si am vedea si diferenta...

    De bun augur aceste impresii, felicitari pentru ceea ce ati reusit sa faceti!

    P.S. Sper ca ati pastrat bucatarul care facea tiramisu! Cel mai delicios din cate am mancat!

    Se poate o portie din P05 la Bucuresti??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    sbacau
    [21.02.11 10:41:58]
    »

    buna ziua

    respect decizia domnului de a avea si publica un drept la replica; mi se pare corecta si de bun simt decizia admin de a da si dansului dreptul la o aparare.

    Nu vreau sa iau partea nimanui, fiecare are partea sa de dreptate. Dar pentru dl. manager: din ce stiu eu, agentia respectiva ar trebui sa aiba contract cu dv. Si corect din partea dv era sa acordati comision din pretul de vanzare; daca asa ati facut- problema e la ei; daca nu... tot ei au gresit acceptind un contract fara a avea beneficiu. Adica deja e jenant sa mearga la dv turistul si sa aiba alt tarif, mai mic, decat cel promovat de ei. Si in contract aceste lucruri- gen preturi, etc se considera a fi confidentiale.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    trigri
    [06.12.11 23:51:53]
    »

    Observ ca domnul manager Vlad Adrian este foarte sensibil la critici, dar, cum in continuare turistii sunt nemultumiti, inseamna ca nu se face nimic pentru a remedia situatia. Domnule Vlad Adrian, fara suparare, se zice ca atunci cand trei oameni iti spun ca esti beat, ar trebui sa te duci sa dormi. Dumneavoastra chiar nu va puneti niciun semn de intrebare vazand atati turisti nemultumiti? In primul si in primul rand, dumneavoastra trebuie sa multumiti clientii si nu sa dati bine pe acest site. Puteti posta aici orice, daca turistii care vin la dumneavoastra va critica, tot degeaba e. Nu mai priviti aceste critici ca pe ceva negativ, luati-le ca fiind constructive. Eu in locul dumneavoastra as ruga oamenii sa-mi spuna in mod clar (si in particular, daca va e mai OK) ce anume i-a nemultumit si sa incercati sa remediati. Va spun sincer, hotelul are o pozitionare excelenta e pacat sa pierdeti prin atitudine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    commandorsteel*, Irina1974, magdalena, Paty, sbacau, trigri, vladadrian*
    Alte articole din această RUBRICĂHera Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062833070755005 sec
    ecranul dvs: 1 x 1