ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.05.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.05.19
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Gulliver Delta Resort - sejur făcut praf

TIPĂREȘTE

Am fost la aceasta locație din Murighiol într-un weekend prelungit. Autocarul ne-a luat de la Muzeul CFR. Aici însă trebuie reproșat atât organizatorului cât și firmei de transport ca nu au fost 2 șoferi deoarece acest autocar trebuia sa facă traseul dus întors.

O data ajunși la locație au început problemele. Am fost întâmpinați cu niște firimituri numite sandwichuri cu icre. Cam puține firimituri pentru că-ți ne-am cazat acolo. Bineînțeles că, camerele nu erau pregătite asa ca am mai stat vreo 2 ore în așteptare.

Camera era ok și spațioasă cu vedere frumoasa dar a trebuit sa cer 2 zile încă o perna și o pătură pana sa și se aducă. Este socotita locația de 4 stele se vinde gogoașă ca ar fi hotel dar e de fapt pensiune și sunt alte reguli. Prosoapele nu se schimbau decât dacă ceream insistent. La fel și așternuturile. Frigiderul din camera era gol goluț nici măcar o sticla de apa. 3 zile m-am rugat sa repare robinetul de la chiuveta sa aibă presiune normala. 3 zile le-am spus ca sifonul de la cadita de dus este defect și de câte ori făceam baie, încăperea se inunda și trebuia sa facem noi curățenie ca nu avea cine.

Despre facilitati:exista o piscina e drept curata dar pe margine nu sunt umbreluțe. Locul de joaca pt. copii este sărăcăcios.

Masa. Timp de 4 zile micul dejun a fost identic și la fel făcut cu produse de la METRO nicidecum din gospodarii asa cum se promitea. Masa de prânz avea 2 ciorbe și doua feluri doi unul dintre ele cu peste luat congelat din METRO. seara pestele nemâncat la prânz se transforma într-un alt preparat. S-a mâncat 4 zile doar dintr-un crap și atât. Chiar și storgeacul l-au făcut cu crap. Desertul nu era la liber cu toate ca aveam all inclusive ci veneau niște porții minuscule. Gustarea de la 10 și 17 era din dulciuri luate la cutie din METRO. Băuturile răcoritoare erau calde neexistând frigider pentru ele. La fel și vinul. Doar berea era la rece.

Am întrebat de ce nu exista și altfel de peste sau icre și răspunsul a fost ca sunt scumpe și greu de găsit. Ce se mai manca:cartofi prăjiți din cei congelați, pui din comerț, orez la greu de parca eram asiatici. Imn concluzie nici o legătură cu noțiunea de all inclusive.

Excursiile organizate de agenție și locație erau la preț dublu fata de oferta locala. Pe scurt jecmaneala. La 300 m de aceasta locație e o alta care are și parc de distracție și unde găseai peste de mai multe feluri, icre, ciorbe, fripturi, saramură, etc tot ce la noi nici în povesti nu existau.

Un sejur făcut praf de niște oameni paraleli cu noțiunea de turism.

Agenția organizatoare este [...]. De ocolit. Neserioși nici astăzi după atâtea luni nu au rezolvat reclamația.


[fb]
---
Trimis de Rotas in 03.05.19 18:39:46
Validat / Publicat: 03.05.19 19:16:30

VIZUALIZĂRI: 1433 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rotas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [03.05.19 19:15:58]
    »

    Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.

    --

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 62&ridAnt=93326

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ielenul
    Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037349939346313 sec
    ecranul dvs: 1 x 1