ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.07.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.07.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 4 nopți
prieteni
11 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Cosmar la Hotelul Gulliver - Murighiol

TIPĂREȘTE

Am plecat intr-un sejur de 4 nopti avand cazare la Hotelul Gulliver din Murighiol...

Transportul a durat 8 ore, soferul nu a putut gasi locatia...

In sfarsit, am ajuns la hotel, undeva in camp. Pe nici o strada hotelul nu era semnalizat.

Am primit camerele curate, dar in nici o zi nu au fost schimbate prosoapele sau luate cosurile de gunoi din camera.

Mancarea este indoielnica si de cele mai multe ori reincalzita sau refolosita.

Regimul a fost "all inclusive", dar cred ca este o gluma proasta. Am avut bere Ciucas, vin alb sau rosu si apa plata, restul pe bani. Bineinteles, regimul a fost limitat ca durata... Plecai intr-un tur si cand te intorceai erai nemancat si nebaut. La ora 21,00 se inchidea restaurantul si totul disparea. Sa nu credeti ca preturile erau decente pentru eventualele comenzi extra - all inclusive sau in afara orelor de acces.

Ne-am trezit inconjurati de mai multe muste decat tantari, iar la piscina nu se putea sta... nu au umbrele. Seara la un joc de carti, ca ce puteai sa faci, nu am avut lumina. Personalul responsabil si calificat nu stia unde este intrerupatorul.

Acest personal compus din director general si administrator s-a dovedit a fi un personal anti-client si anti-turism romanesc. Singurele cuvinte auzite de catre noi toti, au fost: Nu se poate, Anaf-ul este de vina si alte propozitii scurte, care intr-o tara ca Bulgaria (nu ma duc mai departe) nu exista in vocabularul personalului.

Pe scurt, a fost un cosmar in patru zile... sa nu mai pomenim de bonusurile neacordate. "Vezi ca agentia prin care ati contractat este de vina". Intr-un tur de 9 ore, pentru care am platiti 320 de lei, ni s-a oferit de catre directorul general, in context conducator de barca, sandvisuri cu foarte multa paine, iar pentru a doua excursie optionala antamata si anulata imediat dupa turul initial, ni s-au dat banii cu greu in ultima zi, cu o ora inainte de plecare... Ar mai fi multe de scris, concluzia nu ai ce sa cauti pe banii tai la o locatie unde personalul este varza, necalificat, arogant si impertinent.


[fb]
---
Trimis de Alexandroiu in 22.07.18 21:09:51
Validat / Publicat: 22.07.18 21:45:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MURIGHIOL. A mai fost în/la: Maramures (5 hoteluri - Continental Tg Mures, Alba Iulia - Continental, etc) Dunavat - Egreta - Delta

VIZUALIZĂRI: 2186 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alexandroiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Sub un cer cu soare orbitor, fara umbrele la piscina, un mod inedit de a te praji!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [22.07.18 21:45:01]
    »

    @Alexandroiu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 62&ridAnt=87607

    ===

    Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun — vezi impresii

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047827005386353 sec
    ecranul dvs: 1 x 1