ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.07.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 17.03.08
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel relativ OK-mediu, dar servicii Foarte proaste

TIPĂREȘTE

Hotel relativ OK, ca aspect, dimensiuni, facilitati.

Are 8 piscine, 3 restaurante principale si 5 restaurante cu rezervare. Toate se pot folosi in programul da All Inclusive. Mancare este rezonabila la cele 3 restaurante bufet, foarte buna la restaurantul Olive (italian) si la Fusion (international). La restaurantul Tapas (mexicano-spaniol) este "interesanta/ciudata" si foarte putina (dar apoi puteti merge la unul din cele 3 cu bufet sa mancati normal). Restaurantele Cliff si Beach Club - nimic deosebit (grill-uri, pizza, etc).

Hotelul (ca toate din aceasta zona) are intrare in mare cu ponton, are coral propriu, mare excelenta, pesti in mii de culori. Are si plaja proprie amenajata, langa mare.

Piscinele sunt OK, dispersate pe toata suprafata si sunt inconjurate de cele 50 de "cladiri" din care e format hotelul - cladiri tip egiptean, cu P + 1, aprox 10 camere / cladire.

Doar la una din piscine si la Beach Club este meniu "full" de bauturi (adica, bere, sucuri, coniac, gin, votca, rom, cocktail-uri).

La Pool Bar, langa prima piscina este doar hamburgheri, bere, vin, apa, suc.

La restaurante este doar bere, apa, vin, sucuri, fara coniac, gin, votca, rom, cocktail-uri (explicatia lor a fost ca unii turisti beau in aces caz pea mult).

Camerele sunt cam basic, au TV, clima, frigider (gol, daca vrei plin se plateste separat). Finisajele in camera, baie, culoare, etc lasa de dorit.

Serviciile - destul de slabe si aici ma refere la oameni. Egiptenii sunt de fapt o natie de - ceea ce numim noi - "tigani" si sunt foarte in reluare.

Ba "uita" sa-ti aduca in camera hartie igienica, apoi dusgel, apoi, prosoaspe. Le faci reclamatie la receptie si nu se intampla nimic, le faci iar si iar, si abia apoi primesti. Chestii marunte, dar zilnice care enerveaza turistii.

Ca si animatori - foarte slabi. 6 persoane (3 fete, 3 baieti) ceva volei de plaja, polo, etc, dar foarte slab. Spectacolele de seara - la nivel de superamatori, nu au legatura cu celedin Turcia. O data pe sapt dansatoare din buric. In fiecare seara, dupa spectacol este discoteca, dar cu aceleasi melodii

Ca apreciere de ansamblu

hotel - aspect general, dimensiuni, locatie, piscine, etc - 4 stele

camere - aspect general, dimensiuni, comfort - 3 stele

servicii - 2 stele (maxim)

Deci - concluzia este ca daca vreti neaparat sa mergeti in Sharm El Sheikh si aveti un bugel limitat, cu care va incadrati la acest hotel, este OK, dar sa nu aveti mari pretentii, mai ales la servicii. Daca nu, mai puneti ceva bani in plus si alegeti Antalya.


[fb]
---
Trimis de presario in 06.07.09 17:54:13
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3487 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (presario); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

cipp
[17.09.09 15:44:44]
»

Acest hotel, unul din tour operatorii care il oferteaza il prezinta ca unul la care camerele standard sunt fara balcon sau terasa.

Red Sea Hotels, prezinta hotelul cu camere standard si Junior Suites, insa toate dotate cu balcon sau terasa. Poate ma lamuresi presario.

cipriotu

presarioAUTOR REVIEW
[17.09.09 16:07:24]
»

Pt Cipriotu

Asa este - Touroperatorul Bestreisen - care are exclusivitate in Romania pt hotelurile Red Sea - prezinta camerele standard ca fiind fara balcon sau terasa. Este vorba de camerele standard pe care are contract Bestreisen, acestea se pare ca nu au balcon sau terasa. Sunt camere la pret promo, mai mic.

Pe site-ul hotelului scrie ca toate au balcon sau terasa, dar probabil ca sunt si fara balcon/terasa.

Noi am fost 2 adulti + 1 copil de 10 ani, am avut camera cu 2 paturi mari si un pat pliant si atunci am primit o camera - zic ei - putin mai mare, care avea balcon mare. Camera noastra avea aprox 30 mp.

Nu stiu cum este asa zisa camera standard fara balcon, ca nu am vazut.

Hotelul are foarte multe camere, impartite in vreo 50 de cladiri P + 1, de diferite forme, deci probabil ca si camerele difera ca forma si dimensiuni.

Daca mai e ceva da-mi un mail si iti raspund.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cipp
[18.09.09 09:34:54]
»

Presario

Mersi de lamuriri

Stii ce am constatat?

Ca suntem niste diletanti in turism. Preluam o prostie si o perpetuam fara sa facem nici cele mai mici verificari. Uite cum sta treaba: bestreisen ro a preluat prostia asta cu camere standard fara balcon de la bestreisen hu (dealtfel bestreisen este din Ungaria). Tour operatorul mama pt. acest hotel pe Ungaria este Medina Tours, societate indicata si de lantul hotelier Red Sea, Bestreisen vanzand acest produs prin ei. Pe site-ul acestei firme camerele (toate) au in dotare balcon sau terasa, cum dealtfel aceleasi dotari sunt prezentate si pe alte site-uri nemtesti.

Astia de la noi au facut un ghiveci total. Au confundat hotelul cu Grand Sharm Resort care este un cu totul alt hotel, de alta categorie si cu alte conditii si oferte, asa cum foarte clar este prezentat si pe Booking. Dar astea sunt detalii si nu vreau sa mai intru in ele ca, oricum m-am ales cu niste dureri de cap dupa o saptamana in care personalul de vanzari de la cateva agentii partenere Bestreisen, incercau sa-mi vanda gogosari. Mai bine spune-mi daca are sens sa-mi cheltui banii pe acest hotel. Stiu ca serviciile nu se vor ridica la nivelul celor din Turcia (am fost si acolo si am mai fost si in Egipt), dupa cum bine sesizai anterior, dar macar asa ca si locatie si ambient general sa fie Ok.

Multumesc

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
presarioAUTOR REVIEW
[18.09.09 10:00:15]
»

Ca locatie si ca ambient este Ok, daca poti sa treci peste "micile" derapaje specifice egiptenilor. Hotelul este mare, are multe piscine, are acees direct la mare si plaja proprie, ceea ce putine hoteluri din Sharm au - la acest pret. Mancarea este relativ buna in cele 3 restaurante principale, iar la Olive si la Fusion este foarte buna si chelnerii profesionisti.

Hotelul este realtiv aproape ( poti merge pe jos - 10-15 min, cum iesi in stanga ) de Il Mercato - un centru comercial mai modern, o pista de karting, bazarul Alf Leila Wa Leila, etc. In partea dreapta este Naama Bay, dar este mai departe, trebuie sa mergi cu taxi = aprox 15 LE, sau cu busul hotelului. Acolo gasesti iarasi, bazar, centre comerciale, baruri, terase, etc, etc.

Poti incerca sa cumperi sejurul direct de la Bestreisen, poate obtii un pret mai bun.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cipp, presario
Alte impresii din această RUBRICĂGrand Hotel Sharm:
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045522928237915 sec
    ecranul dvs: 1 x 1