ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Lugoj [TM]
ÎNSCRIS: 03.08.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Grand Hotel Eforie Nord

TIPĂREȘTE

Această locație este încă una din multele care te dezgusta de litoralul românesc. Am venit aici cu speranța că voi găsi oameni care să îmi șteargă impresia proastă despre cazarea și serviciile de pe litoral.

Rezervarea a fost făcută pe booking si, trăind în mileniul trei, nici prin cap nu mi-a trecut că micul dejun nu este inclus în preț la un hotel de trei stele. Și prețul a fost in jur de 250 lei camera/ noapte.

Parcarea care de spune în oferta că este în limita posibilităților, este de aproximativ 15 locuri și foarte înghesuită. Deci, nici loc de parcare nu am avut.

Așa cum arată pozele, am avut vedere la exaustoarele, coșurile hotelor de la bucătărie și panourile solare de pe acoperișul restaurantului. Sa nu mai vorbesc de mirosuri, nu este nevoie de meniu, afli tot ce se gătește.

La toate astea de adaugă și zgomotul motoarelor de la instalațiile menționate și, bonus, zgomotul motorului de la camera frigorifica ce se afla in fata geamurilor. Noaptea este un "deliciu", chiar și cu geamul închis.

Singurul plus este curățenia desăvârșită, dar personalul de la recepție și de la restaurant nu este la dispoziția ta, ci tu ești la dispoziția lor. Fețe acre, preocupate mai mult de bârfă și nu de tine.

În ultima zi dimineața, am cerut la restaurant un ceai cu pâine prăjită in camera pentru copilul care nu se simțea bine. Precizez că desi am cerut ceaiul in cameră și am spus că îl duc eu in camera, răspunsul chelneriței a fost că nu este o unitate de 5 stele să mi se aducă in camera.

Departe de plajă, fara locuri de parcare, personal dezagreabil, zgomot și mirosuri, vederea directa a instalațiilor auxiliare ale restaurantului, lipsa sălii de gimnastică, contrar descrierii din oferta, îți lasă aceeași impresie că ești batjocorit și înjosit pe banii tai, de către cei care nu văd decât profitul.

Nu știu dacă instalația de jacuzzi și piscina cu clor aduce un plus unui hotel de la malul mării.

EVITAȚI CAZAREA AICI. MERGEȚI CU CORTUL, DAR NU VENIȚI AICI!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Adibi74 in 08.08.17 09:23:02
Validat / Publicat: 08.08.17 10:23:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: În multe locuri
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1997 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Adibi74); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[08.08.17 10:22:26]
»

@Adibi74: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

mirmicu
[08.08.17 15:38:05]
»

În situația unei rezervări prin booking.com, micul dejun este inclus in preț numai atunci când se menționează acest lucru.

Nu stiu dacă sunteți familiarizat cu acest site de rezervări, dar nu numai când selectați si rezervați o cameră vi se prezintă condițiile, ci si in confirmarea de rezervare pe care o primiți ulterior pe email aveți toate datele: numele si adresa dumneavoastră, hotelul la care ati făcut rezervarea, tipul de cameră si numărul de persoane, mic dejun

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cristina47*
[08.08.17 18:11:28]
»

Cu cortul, macar te-asezi la malul marii Nu-ti place, iti iei cortul si te duci....

cristina47*
[08.08.17 18:18:03]
»

@mirmicu: Asa este. Apare, sau nu, MD inclus.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cristina47*, mirmicu
Alte impresii din această RUBRICĂGrand Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045276165008545 sec
    ecranul dvs: 1 x 1