ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2010
DE croc
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: romania
ÎNSCRIS: 19.10.08
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 43 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Mie nu mi-a placut...

TIPĂREȘTE

Probabil ca voi avea multe ecouri dar daca nu mi-a placut nu mi-a placut.

Chestiuni obiective: locurile de cazare nu sunt de 3 si 4 stele ci de 2 si 3 stele (finisajele sunt de proasta calitate, curatenia lasa bine de dorit).

Personalul este subdimensionat si nemotivat (sau fara nome stricte de conduita).

Mancarea in restaurant este grasa.

Toate locatiile au podeaua acoperita cu mocheta care pe langa faptul ca este de proasta calitate, este plina de pete, de diverse dimensiuni si forme si prafuita.

Minihotelul este destul de urat (am vazut camera cu usa la baie umflata si desfacuta, zgariata pe zone intinse).

Cea mai scumpa vila a lor nu arata nici pe departe de 4 stele (desi are folosinta unui expresor inclusa in pret), aceeasi mocheta pe jos, holurile parca sunt nefinisate, cu peretii strambi, parca eram intr-n hol de bloc.

In camere un parfum (nu am reusit sa gasesc sursa care te trosnea cand ti-era lumea mai draga).

Zona superba dar bate vantul continuu (e normal, doar sunt chei) dar asta nu ma face mai multumita.

Chestiuni subiective: chelneri plictisiti, fara zambet, fara reactie la "multumesc" (stiu ca bacsisul este 10% din factura si nu m-am abatut de la regula), scaunelele pentru copii murdare, pe trenuletul de la locul de joaca erau parasite doua cupe goale de frappe care au stat acolo cel putin 2 zile, atitudine de genul " nu esti tu client, sunt alti 100 la porti".

In rest numai de bine, caldura, apa calda, camere de dimensiuni potrivite, spatiu de joaca pentru copii, mult spatiu verde, aer curat, priveliste frumoasa, etc.

Daca nu si-ar fi afisat 4 stele nu aveam nimic cu ei, insa pe site apare una si la fata locului gasesti cu totul si cu totul altceva.


[fb]
---
Trimis de croc in 14.09.10 20:47:51
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4296 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

24 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (croc); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 43.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    24 ecouri scrise, până acum

    krondia*
    [14.09.10 21:02:27]
    »

    Îmi pare rău dar te înţeleg deşi acest loc este la mare căutare. Avea într-o vreme o reputaţie foarte bună datorită mâncării, nu mai ştiu acum pentru că aglomeraţia şi timpii mari de aşteptare m-au determinat de fiecare dată să aleg un alt restaurant. Zona este foarte frumoasă şi acesta este unul dintre atuurile complexului. Aveţi cumva fotografii din hotel?

    crocAUTOR REVIEW
    [14.09.10 21:25:58]
    »

    nu am poze, nu avea sens sa fotografiez ceva ce nu mi-a placut deloc.

    insa este de evitat ca si rezervare prin telefon minihotelul sau hotelul (este perfect intemeiata impresia anterioara despre starea proasta - fonica si nu numai a hotelului-).

    Arata acceptabil Casa Aron (150 ron pe noapte). Ideea este ca cele mai ieftine sunt foarte proaste (eu nu le-as da nici doua stele, dar mi-e jena de entuziasmul de pe site).

    Ca zona mie personal mi-a placut mai mult aceea a complexului de la Fundata.

    Complexul este mai nou, deci probabil arata mai bine, iar vederea este superba.

    Ca pret iesi tot pe acolo fiindca la Fundata micul dejun este inclus.

    Nu am stat acolo pentru ca nu au loc de joaca pentru copii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    valeamariei
    [14.09.10 22:46:35]
    »

    mi-a placut remarca despre mancarea grasa!

    trist si daunator pentru sanatatea multora este ca nu sunt multi cei care constientizeaza cat de important este sa consumi mancare gatita dietetic!

    gustos, asa cum spuneam intr-un ecou, se poate gati foarte usor, ca faci sa gadile limba cu tot felul de prajeli, E-uri s. am. d. , dar ca sa gatesti si dietetic si gustos totusi este tare greu...

    magdalena
    [14.09.10 23:08:34]
    »

    Mie mi-a placut zona asta, am mancat si noi aici, in mare am fost multumiti cu ce am comandat atunci, timpul de asteptare a fost insa mare si nota de plata ridicata.

    @valeamariei, daca ma crezi ca de multi ani eu nu mai pun delikat in mancare? Cumpar mirodenii si condimente ca atare, in forma cea mai simpla, nu amestecate. Si in functie de ce pui, dai o anumita aroma mancarii, mai aparte.

    Scuze de off topic!

    getty75
    [15.09.10 08:32:24]
    »

    Eu cred ca multora nu le-a placut, dar le-a fost jena sa scrie de teama ca o sa le sara lumea-n cap. Observ de ceva timp ca e un trend sa-i critici vehement pe cei care care au alta parere (mai buna sau mai putin buna), cu apelative tip "fitosi" sau mai nou "bucuresteni".

    Nu inteleg de ce nu e clar pt. toata lumea ca sintem diferiti si ca asta-i frumusetea vietii! Ce-ar insemna daca ne-ar placea tuturor acelasi hotel din Turcia sau aceeasi pensiune din Romania? Ne-am calca in picioare ca sa prindem un loc, nu?

    Mie mi-au folosit multe din impresiile postate, si chiar daca nu au coincis cu ale mele, nu mi-am permis sa critic gustul persoanei care l-a scris. Si mie mi-a fost nu stiu cum sa nu scriu despre acest complex la superlativ, dar daca imi asum tot ce am zis. Va doresc vacante frumoase si le multumesc tuturor celor care-si scriu impresiile, de cele mai multe ori extrem de utile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cosminp
    [15.09.10 08:40:14]
    »

    daca-s fi rautacios, as spune ca daca nu ti-a placut mancarea grasa si vantul care "sufla continuu", sa te duci la sanatoriu, poate la Sovata.

    dar te inteleg, pentru ca daca incepe prost prin prima impresie, este foarte probabil sa se termine si mai prost.

    dar nu pot sa nu comentez cate ceva.

    chiar ai vazut toate locatiile si ai constatat ca nu sunt in regula?

    despre ospatari este foarte usor sa comentam. si eu o fac si nu le accept obrazniciile, dar gandeste-te ca foarte multi, mai ales pe vremurile de acum, lucreaza de dimineata pana noaptea, intr-o singura tura. cati dintre noi lucreaza 14-16 ore? iar pentru ei un bacsis de 10% este ceva normal. plecaciunile le fac la personajele cu lantu' gros care lasa cu mult peste 10%.

    in rest, gunoi, mizerie etc. tine de manager care nu are angajati special pentru aceasta activitate in curte.

    mancarea grasa? poate asa se gateste in zona, dar se poate foarte bine manca friptura, peste etc. eu sunt adeptul mancarurilor traditionale din zona in care merg, dar daca simt ca nu-mi fac bine, renunt. din acest motiv nu mananc decat foarte foarte rar, tochitura, pentru ca stiu ca este, de regula, foarte grasa.

    cat priveste preturile, am constatat ca sunt destul de mari, iar restaurantul este destul de scump si ma tot mir ca sunt multi care merg acolo.

    la gradul de ocupare al complexului, ori sunt conditii foarte bune ori se merge pentru fite, iar din comentariile citite se pare ca este vorba de conditii bune.

    in ceea ce priveste serviciile, avem o mare problema.

    in concluzie, imi pare rau ca vacanta voastra a fost cu probleme si apreciez punctul tau de vedere.

    p. s. : nici o unitate de cazare sau restaurant nu va satisface niciodata toate gusturile si toate pretentiile clientilor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ravenala22
    [15.09.10 12:40:49]
    »

    Nici mie nu mi-a placut mincarea care este si mai scumpa fata de alte locatii din zona (ciorba de burta execrabila). Chelnerul la sfirsit culmea tupeului cica vreau rest la suma achitata? (nefacind altceva in plus pentru ce este platit)

    valimi
    [15.09.10 14:28:56]
    »

    Un semnal bun si util pentru cautatorii de destinatii de vacanta in acesta zona.

    Puncte de la mine!

    gcorneille*
    [15.09.10 17:41:38]
    »

    Si eu consider ca este foarte bine sa spui exact cum te-ai simtit in locul respectiv, este foarte posibil ca unii sa simta intr-un fel, altii in altul, in functie de cat suntem de pretentiosi, in functie de ce consideram prioritar (un aspect care ne intereseaza mai mult ne va afecta altfel decat unul care nu conteaza din punctul nostru de vedere). De aceea e foarte important sa scrie cat mai multi oameni, fiecare scoate in evidenta unele plusuri/minusuri ale locatiei, in acest fel cititorii putand sa-si faca o parere cat mai buna.

    Chiar si cand scrie un "fitos", poti afla astfel ca locul este bun sau rau pentru "fitosi", deci tot folositor este.

    Singurul lucru cu care nu sunt de acord este judecata de valoare fara explicatii (este "naspa", oribil, execrabil, etc. dar fara a se preciza ce este asa la locul respectiv).

    In rest, numai de bine si cat mai multe review-uri folositoare.

    cosminp:

    In legatura cu ospatarii nu sunt de acord, sunt o multime de oameni care lucreaza 14-16 ore cu clientii fara a primi bacsis si reusesc sa fie macar zambitori. Iar bacsisul, din punctul meu de vedere, se lasa atunci cand ai fost tratat corespunzator, nu mi se pare normal sa fiu tratat cu sictir si sa mai las si bacsis. La regula de 10% ar trebui sa se adauge si regula bunului simt.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    valeamariei
    [15.09.10 18:08:43]
    »

    cand am fost in SUA, am aflat de la prietenii mei de acolo ca ospatarii au un salariu simbolic si castigul sau provine din bacsis (the tip)

    tot ca o regula nescrisa (de bun simt) este sa lasi 15% din consumatie;

    ei stiu totusi ca europenii sunt mai zgarciti si lasa cam 10% ca asa procedeaza ei si pe continentul lor;

    cand nu te prea descurci in limba si simt ca nu stapanesti aceste cutume sau te vad nitel dezorientat, ti-le spun chiar ei fara nici o jena! pentru ei este normal sa le sti si sa le aplici;

    v-ati prins ca atunci cand am zis europeni, n-am prea inclus si romanii... insa cu timpul poate inteleg si ei ca peste tot serviciile se recompenseaza;

    probabil si cel care le ofera va fi mai stimulat si se va stradui sa fie mai bun;

    ma credeti ca am asistat la foarte multe faze in care persoane cu "pretentii" au facut consumatie si la final au lasat 1-2 lei sau chiar nimic bacsis;

    asa ceva in SUA este tratata ca o mojicie!

    la fel cum daca pe niste alei sau drumuri unde se circula incet intalnesti o femeie la volan si nu-i oferi prioritate pe motiv ca dupa lege tu ai, tot asa esti perceput...

    daca in plus o mai si privesti in ochi fata sa inclini din cap in semn de salut, deja esti badaran!

    sa o injuri sau de altfel de gesturi, nici macar nu incape discutie;

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    gcorneille*
    [15.09.10 18:30:07]
    »

    valeamariei:

    Si cum stie ospatarul inainte de a plati eu daca ii voi lasa sau nu bacsis, ca sa se poarte corespunzator? Eu sunt de acord cu bacsisul, stiu ca salariile sunt simbolice, dar daca imi vorbeste in sictir sau imi tranteste mancarea pe masa la o ora dupa ce am comandat (chiar mi s-a intamplat asta, a sarit si mancare din farfurie), sa se mai astepte si la bacsis mi se pare intr-adevar mojicie. De altfel, eu am lasat intotdeauna mai mult de 10% bacsis, uneori am depasit si 20%, iar atunci cand am fost tratat prost, tot am lasat bacsis, dar mai mic.

    Dar tot consider ca si eu, client, si el, ospatar, trebuie sa fim oameni, ca pana la urma si lupii se inteleg intre ei, noi de ce ar trebui sa ne uitam urat unii la altii?

    Tu lasi acelasi bacsis de 10 sau 15% indiferent cum esti tratat? Ti se pare normal ca un chelner pe care il intrebi, dupa 20-25 de minute de cand ai facut comanda, daca stie cumva cat mai dureaza (toata viata am lucrat cu publicul, motiv pentru care eu si daca am o discutie in contradictoriu cu cineva tot politicos si amabil o fac), sa-ti raspunda "cat o da dumnezeu, daca n-aveti timp, mai avem o comanda identica, puteti pleca ca avem cui s-o dam"?

    Crede-ma ca sunt o persoana amabila, nu sunt un carcotas, pretentiile mele sunt minime, dar am avut parte si de lucruri care m-au scos din sarite. Cu toate acestea, nu am ridicat niciodata vocea intr-un restaurant si nu am cerut niciodata sa vorbesc cu seful, am incercat, daca a fost cazul, sa vorbesc cu chelnerul si in general ne-am despartit prieteni. Lucrand de atata vreme cu clientii, incerc sa nu fac si eu ca ei atunci cand, la randul meu, sunt client.

    Iar cu femeile la volan, chiar nu m-ai nimerit, eu permit oricui sa se incadreze in trafic, chiar daca asta imi atrage claxoanele celor din spate, iar atunci cand vad un sofer ezitant, indiferent ca este barbat sau femeie, incerc, pe cat posibil, sa-l protejez, pentru ca si eu am fost incepator la un moment dat si am beneficiat de ingaduinta si ajutorul unor soferi, mare parte din ei profesionisti.

    Daca ai fost pe afara, ai vazut cum, atunci cand cineva semnalizeaza sa schimbe banda, i se face loc si nimeni nu claxoneaza? Sau cand cineva incearca sa iasa dintr-un drum secundar intr-unul principal, cum cel tarziu a treia masina opreste si ii permite acest lucru? Oare cand vom vedea si la noi asta?

    Imi cer scuze pentru off-topic, dar tot am impresia ca eu si valeamariei spunem cam acelasi lucru, doar unghiul de perceptie e putin diferit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    valeamariei
    [15.09.10 22:57:08]
    »

    @gcorneille

    nu m-ai inteles!

    am citit toata impresia ta iar eu te inteleg, doar ca incercam sa punctez un aspect pe care l-am lasat a fi subinteles si anume faptul ca in toate astea exista un cerc vicios;

    ospatarul stie ca sunt rare situatiile in care are de-aface cu oameni intelegatori, recunoscatori, cumsecade care-i rasplatesc serviciile cum se face peste tot in tarile civilizate si se comporta ca atare, iar clientul chiar si acela care merita atentia cuvenita are ghinionul sa fie servit necorespunzator;

    pe de alta parte sunt ospatari care-si dau interesul iar apoi se trezesc cu nerecunostinta din partea clientului;

    eu nu scuz atitudinea furnizorilor de servici, doar ofeream o explicatie logica a ceea ce se intampla aici;

    adesea intalnesc tot felul de situatii penibile si rusinoase in jurul meu;

    insa ca o concluzie, cineva trebuie sa sparga acest cerc vicios denumit mai sus, iar acel cineva trebuie sa fie clar furnizorul de servicii;

    mai bine sa fie un marlan sau un badaran servit cumsecade chiar daca arunca la niste lautari analfabeti de 1000 de ori mai mult decat la un ospatar necajit, decat sa faci un om cumsecade sa plece cu gustul amar de la masa, indiferent cat de dulce a fost aceasta...

    adesea am incercat sa gandeasca asa, sperand ca vom lua in mod continuu ce-i bun din afara si vor fi tot mai rare situatiile de mai sus si de-o parte si de alta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    crocAUTOR REVIEW
    [16.09.10 07:49:47]
    »

    ma gandeam eu ca voi trezi reactii, dar asta e parerea mea si am incercat sa o expun cat mai obiectiv posibil.

    Si da, am vazut toate locatiile (am innebunit receptionerele).

    Nici una nu mi-a placut. De altfel am si plecat mai devreme decat trebuia.

    Mi-a placut foarte mult complexul de la Fundata, dar nu am vazut interiorul.

    cosminp
    [16.09.10 08:10:23]
    »

    @gcorneille,

    In legatura cu ospatarii nu sunt de acord, sunt o multime de oameni care lucreaza 14-16 ore cu clientii fara a primi bacsis si reusesc sa fie macar zambitori. Iar bacsisul, din punctul meu de vedere, se lasa atunci cand ai fost tratat corespunzator, nu mi se pare normal sa fiu tratat cu sictir si sa mai las si bacsis. La regula de 10% ar trebui sa se adauge si regula bunului simt.

    poate nu m-am exprimat foarte bine? eu nu m-am referit la o multime de oameni, nu la ospatari.

    este ca atunci cand vorbesti de soferi si sare toata lumea.

    o zi buna tuturor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tntzonex
    [20.09.10 18:52:20]
    »

    Ospatarii de obicei se uita si la om... daca emani buna dispozitie, esti servit super... daca te crezi unicat pentru biata Terra... esti tratat ca atare.

    magdalena
    [20.09.10 19:23:10]
    »

    Nu e intotdeauna asa... Aseara am fost la un restaurant si de la bun inceput au venit niste fete acre...

    ravenala22
    [20.09.10 19:26:25]
    »

    Nu toata lumea vine la restaurant cu gura pina la urechi, am venit doar sa maninc...

    gcorneille*
    [20.09.10 19:36:18]
    »

    Asta cu uitatu' la om... pai poate si clientu' se uita la ospatar si ii trece zambetu', nu?

    Poate clientul este preocupat, se gandeste la nevasta/copii, sefi, parteneri de afaceri, contracte, nu a venit la restaurant ca la club, ci doar sa manance si eventual sa se relaxeze. Dupa cum spunea ravenala22, nu tre' sa fii cu gura pin' la urechi la masa.

    Cata vreme ii vorbesti chelnerului decent, te comporti civilizat, mi se pare normal sa astepti acelasi lucru.

    Si intrebati niste chelneri de meserie, cine castiga mai mult, cei care nu mai stiu cum sa se gudure pe linga clientii care incearca sa epateze etalandu-si "averea" sau "valoarea", sau cei care se comporta civilizat si cu bunavointa cu toti clientii, facandu-i pe acestia sa se simta bine si sa se ridice relaxati de la masa? Poate acestia din urma nu vor "impusca" bacsisul gras al clientului "special", dar, cu siguranta, din bacsisurile mai mici date cu placere de restul clientilor va aduna suficient.

    Uitati-va la chelnerii cu scoala, veti avea multe de invatat. Nu orice om fara niciun fel de pregatire poate fi si un chelner de calitate, dar un chelner bun este la inaltime indiferent de clientul care ii calca pragul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ravenala22
    [20.09.10 19:37:49]
    »

    Cata vreme ii vorbesti chelnerului decent, te comporti civilizat, mi se pare normal sa astepti acelasi lucru.

    coreeeect...

    recul*
    [20.09.10 19:53:21]
    »

    Uitati-va la chelnerii cu scoala, veti avea multe de invatat

    fara suparare, de ce crezi ca am avea nevoie sa invatam de la ei? e doar o intrebare...

    cert este ca nu clientul trebuie sa se dea dupa chelner, ci taman invers! cum se spunea candva... aaaahhh! clientul nostru, stapanul nostru! ganduri bune!

    gcorneille*
    [20.09.10 19:57:22]
    »

    recul:

    Nu vroiam sa spun ca TOATA LUMEA are de invatat de la ei. Ii dadeam exemplu de comportament civilizat (si sunt multi, atat chelneri cat si clienti care ar trebui sa invete asta).

    Iar ultimul tau paragraf eu l-am ilustrat mai pe la inceputul acestei discutii (cand spuneam ca mi se pare normal sa-i dau bacsis atunci cand am fost multumit de felul in care m-a tratat).

    valeamariei
    [20.09.10 22:29:50]
    »

    @gcorneille

    mi-a cam placut penultimul tau ecou, ala care se puncetaza!

    as face totusi o completare la el:

    te rog din suflet nu mai contopii "averea" cu "valoarea"!

    sunt diferente ca de la cer la pamant! de fapt ca de la pamant la cer... !

    si inca ceva: culmea este ca majoritatea alora cu avere sunt extrem de zgarciti;

    ei devin extrem de darnici si arunca cu banii: "fara numar, fara numar" doar atunci cand sunt vazuti, se afla in centrul atentiei, stimati si respectati de cei de teapa lor si care tind sa devina parca tot mai multi;

    la lautari, la streaptease, s. a. m. d.

    insa cand vine clipa sa achite nota de plata unui ospatar care poate chiar munceste, insa nu vede nimeni ce-i in mapa... acele particularitati active candva devin deoadata recesive; ele coexista permanent la ei, precum genele cromozomilor umani!

    credeti-ma, ca stau atat printre tot soiul (rasele) de afaceristi cat si printre ospatari...

    nu percepeti va rog off topic (pe langa subiect) !

    ne ajuta sa vedem anumite situatii si din alt punct de vedere si sa (ne) creem impresiile!

    nu scuz deloc lipsa de profesionalism a ospatarilor, dar credeti-ma ca si unii clienti sunt cateodata...

    consuma sute de lei pe combustibil sa ajunga undeva unde ar putea sa se simta bine, si acolo se zgarcesc din plin la faina, ca-n proverbul romanesc!

    o spun la modul general, fara o legatura directa cu cineva implicat in speta de fata; ea a constituit doar punctul de plecare al unui subiect care ca multe altele nu se poate epuiza in cateva ecouri...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster0
    [20.09.10 22:42:53]
    »

    ea a constituit doar punctul de plecare al unui subiect care ca multe altele nu se poate epuiza in cateva ecouri...

    tocmai de aceea a fost creat FORUMUL!

    Vă invit (şi vă rog frumos!) să îl folosiţi, lăsând locul liber aici doar pentru discuţii la obiect! Mulţumesc,

    tntzonex
    [21.09.10 14:04:04]
    »

    si concluzionam... cu intrebarea, pretul satisfactiei este platit in general de om, sau de cei din jurul lui?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    chelie_d, cosminp, croc, gcorneille*, getty75, magdalena, ravenala22, recul*, tntzonex, valeamariei, valimi
    Alte impresii din această RUBRICĂGrădiştea Hotel [Complex Cheile Grădiştei]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.6603479385376 sec
    ecranul dvs: 1 x 1