ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2012
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bacau
    ÎNSCRIS: 12.08.12
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2012
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    70.00%
    Satisfăcător
    CAZARE [camere etc]:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    PLAJA şi MAREA:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    71.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 12 MIN

    Hotel Glarus - Tot ce vrei sa stii

    TIPĂREȘTE

    Iata-ne intorsi din primul nostru concediu petrecut la vecinii bulgari, in hotelul atat de detestat de unii compatrioti. As vrea inca de la inceputul acestui review sa fac cateva precizari.

    In momentul in care am achizitionat pachetul pentru acest sejur (3-10 august) pe site erau doar 5 review-uri. Citindu-le nu am fost foarte impresionat insa nici nu m-am speriat de unele remarci extrem de negative. Cum banuiam, adevarul era undeva pe la mijloc, lucru care de altfel mi-a fost confirmat la fata locului.

    De asemenea, un lucru extrem de important: stiam inca de la inceput unde mergem (ne-am informat cat am putut de bine din toate sursele disponibile: agentie, prieteni, site-uri etc.) Trebuie sa mai spun si faptul ca daca nu ar fi fost o situatie exceptionala (nici nu stiam daca vom merge) NU am fi ales Bulgaria ci Turcia. Am fost acolo, stim despre ce este vorba si mai stim ca, per ansamblu bulgarii nu pot sa ofere serviciile pe care le ofera turcii nu fiindca nu ar vrea. Ci dintr-un motiv foarte simplu: nu au infrastructura necesara pentru asa ceva. Unitatile hoteliere bulgaresti (per ansamblu) pur si simplu nu sunt gandite pentru un astfel de turism. In Turcia, se face turism la o alta DIMENSIUNE. De aceea bulgarii nu pot oferi ceea ce ofera turcii cum de altfel noi, romanii, desi avem un potential imens, nu suntem deocamdata pregatiti sa oferim ce ofera momentan bulgarii.

    Totusi, chiar si in aceste conditii, nu pot sa nu remarc faptul ca Bulgaria – o tara de vreo doua ori mai mica decat Romania scoate din turism de vreo 3 ori mai multi bani...

    Din parerile de pe site am mai constatat un lucru: unii sunt frustrati, pe buna dreptate, de incadrarea hotelului la categoria de 4 stele comparandu-le (probabil) cu alte unitati din alte tari. O posibila explicatie am putea-o gasi in faptul ca desi exista niste standarde internationale care trebuiesc respectate, fiecare tara aplica propriile reguli in ceea ce priveste incadrarea unei unitati de cazare.

    Asa ajungem sa ne "minunam" cum de 4 sau 5 stele in Turcia inseamna cu totul si cu totul altceva in Bulgaria, Grecia sau in Romania (de tari precum Austria nici nu are rost sa vorbim). Tocmai din aceste motive consider ca este anormal sa denigram totul la un hotel si tot la fel de anormal este sa ne atacam unul pe celalalt cu privire la experienta individuala. Este exagerat sa-i spui unui om ca e prea pretentios doar pentru ca se astepta la anumite standarde de la un hotel care se pretinde a fi de 4 stele... Suntem oameni si fiecare are doza sa de subiectivism.

    Ca sa inchei aceste precizari, cred ca romanilor care au avut acest sentiment al supraevaluarii numarului de stele de catre autoritatile bulgaresti (printre care ma numar si eu) le-a lipsit acea atmosfera de 4 stele pe care o regasesti in hotelurile care se respecta.

    Drumul/Vama

    Am ales punctul de trecere a frontierei – Vama Veche. (noi venind din Bacau)

    Bacau-Focsani – impecabil, usor aglomerat.

    Focsani-Braila – per ansamblu bun; foarte aglomerat. Unele portiuni insumand vreo cativa kilometri prost. Insa se poate circula in conditii de siguranta cu viteza redusa.

    Braila-Harsova – bun insa foarte riscant. Se fac depasiri aiuristice, te poti trezi din senin cu autocare/tiruri in fata. Recomandare: atentia trebuie sa fie sporita iar viteza redusa.

    Harsova-Constanta-Mangalia – impecabil, foarte aglomerat. Extrem de riscant datorita modului haotic in care unii "conducatori" (concetateni) inteleg sa se comporte la volan. Am trecut pe langa vreo 5 accidente. Recomandare: atentie maxima chiar si cand aveti prioritate...

    Vama – Noi aveam 7 nopti, 8 zile. Deci am luat doua vignete. Sunt 3 magazine imediat dupa vama.

    Primul magazin - Cost: 10 leva (aproximativ 5 euro) sau 30 lei.

    Sfaturi:

    Daca vreti sa achizitionati vigneta in lei, luati-o de la al doilea magazin, imediat dupa trecerea punctului de frontiera. Costa 25 de lei.

    Lipiti vigneta in partea dreapta (jos) a parbrizului si pastrati portiunea care ramane. Pastrati si chitanta!

    In primul magazin (free shop) se accepta si lei daca doriti sa achizitionati si alte produse.

    Alte servicii: schimb valutar: 1 euro=1,92 leva Este cel mai bun curs pe care il veti gasi la cumparare. De aceea, recomandarea mea este sa schimbati in vama, la acest curs. Exista totusi si in statiune case de schimb valutar care ofera un curs bun (reteaua 4 Change)

    ATENTIE: NU schimbati la o casa de schimb valutar care nu are afisate ambele cursuri de schimb: atat la vanzare cat si la cumparare. Foarte multe nu il afiseaza decat pe cel de vanzare (euro): 1,95 - cel de cumparare nefiind de obicei afisat nici macar in interiorul casei de schimb valutar. Daca totusi ati facut prostia sa dati deja banii, uitati-va cu atentie la foaia pe care v-o inmaneaza operatorul. Veti vedea cursul real oferit de ei: 1,59. NU semnati. Daca nu ati semnat, tranzactia nu este valabila. Bineinteles, operatorul nu vă va oferi banii inapoi. Solutia: sunati la 112. Veti primi banii instant.

    Din cate am inteles bulgarii au un vid legislativ (la fel cum il aveam si noi pana in urma cu vreo cativa ani). Nu sunt obligati sa afiseze decat cursul de vanzare...

    Drumul pana in statiune este mediocru spre mediu calitativ. Limitarile de 40 si 60 la ora sunt prezente pe mai bine de trei sferturi din drum chiar si pe portiunile unde este mai bunicel. La acestea se adauga si portiunile in reconstructie. Sfat: respectati-le fiindca aveti cel putin vreo 4 radare.

    Hotelul

    Camera

    Camera dubla dotata cu doua paturi si o canapea extensibila cu vedere, atat la mare, cat si la amfiteatru si port. Starea mobilierului – buna. Gresie pe jos.

    Minifrigider, telefon, televizor (Majoritatea posturilor germane dar si 3 posturi romanesti – ProTv International, TVR International si manele...).

    Baia: telefon, cada cu dus, feon. Fara igrasie. Doua probleme foarte mari:

    1. lipsa gurii de scurgere a apei in podea

    Pe usa de la baie era un anunt care ne instiinta faptul ca nu avem voie sa stropim podeaua. Pe de alta parte a fost destul de dificil de realizat acest lucru in conditiile in care peretele despartitor de la cada era ingust.

    2. mirosul “doborator “al canalizarii. Acesta se face simtit si in momentul in care dati drumul la robinet. Sfat: pentru spalatul pe dinti folositi apa imbuteliata.

    Ceea ce vad ca nu a spus nimeni este faptul ca problema cu canalizarea exista IN TOATA STATIUNEA. Pe oriunde te vei duce in Nisipurile de aur, vei simti acea “aroma imbietoare” :)

    Curatenia

    Ok insa numai dupa ce i-a fost atrasa atentia femeii care se ocupa de acest lucru + bacsisul de rigoare. Ca fapt divers, inainte de interventie am gasit numai par pe jos prin camera (imediat dupa cazare)... Daca este indeplinita conditia minima (lasate pe marginea cazii) prosoapele sunt schimbate zilnic. De asemenea daca vreti ca asternuturile sa fie schimbate, acestea trebuiesc impaturite si lasate pe podea.

    Piscina

    Frumoasa ca aspect. Curata (zilnic improspatata). Nu foarte mare insa ok avand in vedere ca marea este la o aruncatura de bat. Totusi spatiul alocat copiilor este foarte mic.

    Pool bar

    Din pacate, este unul din punctele slabe ale hotelului. Pentru asa zisa pizza stateai mai bine de o jumatate de ora iar asta nu neaparat din cauza cozii (care intre noi fie vorba era mare) ci pentru simplul fapt ca bucatarul se misca in reluare. Nu poti sa vezi 20 de oameni cum stau si se uita la tine (asteptand ca tu sa-ti faci treaba pentru care ai fost platit din banii lor) iar tu sa te misti precum un melc. Probabil ca asa o fi politica: “cu cat te misti mai greu, cu atat consumam si noi (ca hotel) mai putine resurse... ”Cat despre nesimtire as vrea sa va spun ca nu cunoaste granite. Nu numai unii romani luau cu bratul cele cateva scovergi puse de asa zisii chelneri in farfurie. Am avut “placerea" sa vad cum o nemtoaica a facut acelasi lucru...

    Animatia

    Inca un punct slab al hotelului. Nu exista o echipa de animatori care sa se ocupe de asa ceva. Ca sa ma refer doar la hotelul vecin (Berlin Golden Beach Hotel) - in fiecare seara exista cate o petrecere + karaoke + club pentru copii (interiorul hotelului)...

    Mancarea/bautura

    Ah, cel mai important aspect pentru multi. Vreau sa fiu cat se poate de clar. Mancarea a fost foarte buna!!! Am gustat din toate felurile si pot sa va spun cu mana pe inima ca toate erau delicioase. Nimic nu a fost facut in scarba si aruncat in farfurie doar ca sa fie acolo... De altfel am tinut sa-l felicit personal pe unul din managerii restaurantului Kalin Iliev pentru modul in care se implica (de foarte multe ori l-am vazut printre tavile cu mancare asigurandu-se ca sunt umplute).

    A fost suficienta?

    Mai mult decat suficienta. Si daca erai un elefant tot aveai suficienta mancare ca sa te saturi. Asta tocmai din pricina implicarii personalului care deservea acel restaurant.

    A fost diversificata?

    Depinde cu ce compari. Daca ai fost la turci si esti obisnuit cu 20 de feluri de mancare asezate pe o masa de 20 de metri raspunsul este unul negativ. Daca insa faci un raport calitate-pret si iei in considerare si faptul ca a fost gustoasa consider ca raspunsul poate fi unul pozitiv. Fiecare insa are dreptul sa judece si sa traga concluziile de rigoare.

    In ce consta?

    Sistemul – bufet suedez

    In tavi te asteptau 3 feluri de carne zilnic, dintre care peste obligatoriu. Celelalte erau atat de pui cat si de porc sub diferite forme, ciulama, pulpite etc. Gratar zilnic (pui/porc) foarte gustos, atat la pranz cat si la cina. Daca mai pofteai si aveai stomac de dinozaur/elefant, puteai sa ceri bucatarului de N (puneti ce numar vreti) ori carne. Sigur, nu era bucuros, insa te servea de fiecare data. Oua atat omleta cat si fierte, branza/telemea (excelenta de altfel) cel putin doua feluri. Salate delicioase din belsug, care mai de care, in N combinatii (cred ca la un moment dat erau vreo 6 feluri de salate). Tort/gogosi/pepene/ in fiecare zi. Fructe/citrice (mai mult mere si portocale) – este adevarat taiate in bucati mici si nu din abundenta. INSA, in momentul in care bolul se golea era umplut in scurt timp.

    Ciorbe: cel putin doua feluri, zilnic.

    Cereale (4 feluri). Gem/dulceata – 4 feluri. Unt atat desfacut cat si la pachetele.

    Dimineata cel putin 4 feluri de mezeluri, branzeturi, salate, cereale, dulceturi/unt si sunt sigur ca am uitat anumite mancaruri care mai erau pe acolo fiindca nu le-am dat importanta.

    Paine – 4 feluri, atat alba cat si neagra; excelenta.

    Clatite – zilnic. Am lasat clatitele la sfarsit fiindca erau facute in celebrele tigai negre... Erau tigaile negre si arse? DA, erau. Si mai stiti ce? Mancarea facuta in ele era extraordinar de buna.

    Bautura

    Nu sunt mare fan insa am incercat dry-ginul lor – Savoy- (cu bitter-lemon) si l-am gasit bun. Insa ce va recomand este vinul rosu. Este exceptional. Berea – buna, racoritoare, slab alcoolizata. Sucurile – nu prea gustoase, foarte dulci. Merg indoite cu apa. Daca vreti apa minerala nu cereti “mineral water”. Veti primi apa plata. Pentru apa minerala cuvantul magic este “soda”.

    Plaja/Marea

    Acesta este de altfel marele atu (nefiind insa singurul hotel de pe plaja). La 10 metri de intrarea in hotel. Practic ai traversat o straduta ingusta (pe care circula trenuletul care te duce dintr-o parte in alta a statiunii in schimbul a 4 leva) si esti deja pe nisip. Am vazut ca unii estimau intre 100 si 350 de metri. Probabil luau in calcul si distanta pe care o faceau inot pana in larg :)

    Plaja: combinatie de nisip, pietricele si scoici, foarte multe scoici. Sigur, lumea a fost fericita ca plaja era aproape. Pe de alta parte intr-una din zile am avut curiozitatea sa strabat statiunea (pe plaja) pentru a vedea cum e nisipul la celelalte hoteluri. Evident ca era mult mai curat si, in zona hotelurilor Gladiola Star, Admiral, Astera, Marina Beach, era impecabil (fara urma de scoici). Deci, se poate si altfel.

    Marea – in general ok. Alge nu am vazut decat intr-o singura zi insa nu in cantitati industriale. Trebuie mentionat insa ca in acea zi a fost foarte agitata.

    Intrarea in apa: lina.

    Personal

    Una din marile probleme. Cel mai important lucru pentru un lucrator in acest domeniu - zambetul - lipsea cu desavarsire... Singurul zambet pe care l-am primit a fost de la o pustoaica aflata la receptie in momentul in care am intrat pentru prima data in hotel... Ce am remarcat in schimb a fost faptul ca daca tu le zambeai iti zambeau si ei. Insa acest lucru ar fi trebuit sa vina ca o intampinare a turistului si nu ca un raspuns la un gest pe care acesta il face. Daca nu zambeai (fara a fi incruntat) se uitau la tine pierduti neintelegand parca ce se petrece si cu atat mai putin rolul lor in ecuatie... Interesanta politica aceasta a personalului: ori erai deservit de pustoaice fara experienta ori de persoane care erau aproape de varsta pensionarii...

    Statiunea

    In general curata. Plina de viata, cu multiple posibilitati de distractie, atat pentru copii (locuri de joaca special amenajate) cat si pentru adulti (terenuri de golf, parasailing, sky-jet, plimbari cu vaporul etc.). De asemenea, exista foarte multe restaurante, cafenele, baruri, cu diferite preturi. In general preturile din statiune mi s-au parut marisoare iar impresia pe care mi-a lasat-o leva nu a fost aceea a unei monede superioare leului (asta in ciuda faptului ca, in vama spre exemplu, 1 leu putea fi schimbat pentru 0,42 leva). In urma colapsului din 1997, bulgarii au obtinut o oarecare stabilitate financiara prin adoptarea in 1999 a cursului de schimb fix 1leva=1marca germana si ulterior 1.95583 leva=1euro (“currency board”)

    Cu toate acestea puterea de cumparare nu este superioara celei din Romania...

    In locurile unde vedeti afisat “Happy Hour” puteti comanda doua cocktailuri la pret de 1.

    Recomand cele facute la terasa hotelului Metropol. Lumea in general este prietenoasa.

    Principala problema pe unde mergi este cea legata de acel miros intepator (ca sa fiu elegant) miros prezent in multe locuri din statiune. Mirosul provenea din doua surse: canalizarea cu probleme si cosurile de gunoi care dadeau pe afara. De trecut trecea masina de gunoi insa nu cu frecventa necesara, fiind evident pentru toata lumea ca sunt depasiti de situatie...

    SECURITATE

    Si acum cireasa de pe tort. Stiu ca multi nu au dat importanta acestui aspect insa eu il consider unul crucial. Cand te duci intr-un concediu vrei sa te simti in siguranta nu sa ai sentimentul ca oricand cineva poate da buzna peste tine in camera sau poate sa-ti sustraga bani, obiecte de valoare etc. din camera. Inainte cu doua zile de plecarea noastra am observat (in cursul diminetii) ca in fata hotelului era parcata o masina de politie, masina care a stat vreo cateva ore. Ulterior la masa am stat de vorba cu o familie de romani despre acest aspect. Ce se intamplase? In hotelul Glarus, o alta familie de romani a avut “placerea” sa constate ca le-a fost sparta camera din care le-au fost sustrase diferite bunuri + bani. Se pare ca in total au fost sparte 3 camere (in doua fiind cazate romani iar in cealalta germani).Tot la masa m-am intalnit si cu una dintre familiile ghinioniste. Sper ca acestia sa intre pe site si sa detalieze patania...

    Inadvertente/minciuni

    In oferta agentiei cu care am fost noi erau trecute si doua cine à la carte. Evident, Hotelul Glarus nu are restaurant à la carte.

    In unele oferte ale agentiilor de turism apare urmatoarea precizare: “parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile” Situatia reala (de la receptie) – toate locurile se platesc: 6 leva/zi.

    In lobby bar nu poti consuma bauturi decat contra cost, asta desi multe agentii afirma contrariul. Singurele locuri de unde poti servi bauturi sunt pool-bar-ul (10-22) si barul din interiorul restaurantului (insa doar in cadrul orelor de masa)

    Nu exista o camera amenajata pentru copii (loc de joaca).

    Concluzie

    Raportul calitate-pret este unul bun insa nu recomand acest hotel decat celor care sunt dispusi sa treaca peste o serie de aspecte negative/neajunsuri dintre care cel mai semnificativ este cel referitor la securitate...

    PS: Pozele pe care le voi uploada nu vor ilustra nici restaurantul, nici camera. Toata lumea stie cum arata acum o camera la Glarus din pozele altor utilizatori. Cat priveste salata de rosii si castraveti dar si gratarul, acestea arata tot cum le stiti :)


    [fb]
    ---
    Trimis de Wunderbar* in 12.08.12 13:49:23
    Validat / Publicat: 12.08.12 15:06:15
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 6423 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Wunderbar*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Vedere spre port din partea laterala a hotelului. Nu am vazut pe nimeni sa faca circ pe acolo...
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11700 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [12.08.12 14:35:58]
    »

    Foarte bun articolul, bogat in informatii si amanunte, mai cu seama ca vine din partea unui utilizator nou inscris pe site.

    Iti spunem un calduros bun venit pe site, te asteptam si cu alte impresii din vacantele tale trecute sau viitoare.

    Wunderbar*AUTOR REVIEW
    [12.08.12 15:09:22]
    »

    @webmaster10: Multumesc pentru primire. Bine v-am gasit! Ma bucur ca pot contribui in cadrul acestei comunitati.

    roth
    [12.08.12 21:49:00]
    »

    eheee

    de mult nu am mai vazut asa rw, un adevarat manual de utilizare drum/cazare.

    Bravo, o multitudine de informatii care mai de care mai utile, bine structurat si usor de citit.

    Inteleg ca sejurul ar fi unul oki din acest punct de vedere daca poti fi -indulgent--cu unele aspeste.

    E de retinut acest aspect, multumesc si pentru poze,

    ciubotele... stiu eu? ... cred poate ca ar fi ale... stapanei florilor fiindca sunt tare gingase florile din ele.

    Trabantul... cata nostalgie...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Wunderbar*AUTOR REVIEW
    [12.08.12 22:19:18]
    »

    @roth: Multumesc pentru aprecieri Roth! Mi-am propus sa fac acest review cat mai profesionist inca inainte de plecarea in Bulgaria! Referitor la sejur nu pot spune decat ca m-am simtit bine si cred ca oricine se poate simti astfel acolo, atata timp cat este dispus sa treaca peste partile negative relatate.

    P. S. : Cred ca imaginea cu ciubotelele este printre cele mai frumoase din statiune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [12.08.12 22:28:28]
    »

    Sunt convins ca esti un castig pentru comunitatea AmFostAcolo.ro, de aceea iti urez si eu din toata inima Bine te-ai atasat comunitatii!

    Wunderbar*AUTOR REVIEW
    [12.08.12 22:33:06]
    »

    @pepsi70ro: Multumesc Pepsi70ro! O seara excelenta!

    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [13.08.12 20:00:27]
    »

    Meriti mult mai multe punte decat iti pot da eu pentru efort, pentru detalii, pentru echilibru, motive pentru care eu iti multumesc!

    Wunderbar*AUTOR REVIEW
    [13.08.12 22:40:30]
    »

    @ionescunic: Multumesc pentru cuvintele frumoase Ionescunic. Review-ul nu l-am facut pentru puncte ci pentru membrii acestei comunitati insa sunt binevenite si iti sunt recunoscator si pentru ele. O seara excelenta!

    Wunderbar*AUTOR REVIEW
    [14.08.12 16:44:43]
    »

    GHID ACCES DRUM HOTEL GLARUS

    Revin cu o completare extrem de importanta! Este un lucru de care mi-am adus aminte dupa ce am citit review-ul domnului Lucian Comsa:

    INTRAREA CARE DUCE SPRE HOTELUL GLARUS

    Dupa ce ati intrat in statiune, parcurgeti cu viteza redusa circa 1 km si veti observa pe partea dreapta un indicator cu mentiunea Camping Laguna. Imediat dupa acest indicator, pe partea STANGA veti avea intrarea care va va duce spre hotel Glarus. Este de fapt intrarea pentru HOTEL HORIZONT lucru pe care il veti vedea din strada daca mergeti, repet, cu VITEZA MICA. Intrati cu incredere.

    Urmati straduta care coboara serpuind spre mare. Pe acest drum aveti trei intersectii:

    - la prima faceti dreapta;

    - la a doua faceti stanga;

    - la ultima faceti a doua la stanga!

    Tineti drumul pana la capat, Glarus fiind ultimul hotel de-a lungul plajei pe sensul dvs de mers. Da, este alambicat insa daca urmati aceste indicatii si aveti putina rabdare veti ajunge fara probleme. Ca sa va mai amuzati putin, va spun ca pentru a ma "ghida" spre Glarus, un taximetrist bulgar mi-a cerut (bineinteles in cinstea prieteniei bulgaro-romane 5 euro. Asta in conditiile in care eram la 100 de metri de intrarea de care va pomeneam. Bineinteles ca m-am ambitionat si i-am dat... insa nu bani

    P. S. Pentru o imagine si mai clara aveti aici un link:

    maps.google.ro/maps?oe=ut ... ed=0CLgBEPwSMAM

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    roth, Wunderbar*
    Alte impresii din această RUBRICĂGlarus Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039613008499146 sec
    ecranul dvs: 1 x 1