ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.06.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 18.06.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2014
DURATA: 4 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Oamenii fac locul

TIPĂREȘTE

Buna ziua!

Sunt o persoana care de obicei nu aloca timpul pentru a scrie impresii pe internet. Facem in general 4 vacante pe an si rareori se intampla sa gasesc intr-un hotel de 4 sau 5 stele ceea ce am gasit la Germisara, in sensul negativ.

Explic: rezerv 4 nopti la hotel. Ajung si ma trimit intr. o camera fara balcon, in timp ce hotelul era aproape gol. Ma intorc la receptie si cer o camera cu balcon. Trebuia sa o cereti cand ati rezervat, imi raspunde receptionera. Cum faceam sa stiu ca sunteti un hotel de 4 stele care au doar 10 % din camere cu balcon? Dupa o discutie aprinsa in care eu, client, ma rog sa-mi ofere o camera cu balcon, cineva zice ok, pentru 2 nopti o rezolvam apoi vom vedea. De obicei imi vad doar scopul, si tac, incercand sa ma bucur de sejur. De fiecare data cand mergeam la masa chelnerii erau foarte tristi, rareori zambeau, iar cand aduceau nota devenea aproape obligatoriu sa lasi o spaga substantiala, altfel tristetea se accentua si putea deveni ceva grav, dupa imaginea fetelor.

Orice lucru cerut la receptie devenea un razboi si nu cred ca mai are sens sa enumar toate episoadele, dar asigur ca nu au fost putine.

Ultimul lucru: gresesc factura la final si cer modificarea acesteia. O poate face o singura persoana, iar azi sunt 6 saptamani de cand tot incerc acest lucru.

Am fost in multe hoteluri si de obicei merg la 4 sau 5 stele, asta si deoarece in activitatea profesionala calatoresc si dorm mereu in hotel, dar personal atat de slab pregatit ca la Germisara nu am gasit nicaieri. Ori cand un hotel are 4 stele nu presupune doar a avea o anumita structura si pozitionare a hotelului ci si un personal pregatit pe masura. Surasul, disponibilitate, gentiletea fata de client sunt ceva de care nu s-a auzit inca la Germisara.

Imi aduc aminte de publicitatea care m-a adus la ei si imi spun: noroc ca investesc in reclama, asa se bazeaza pe clienti noi mereu, altfel cei care au fost odata trebuie sa nu fie prea pretentiosi ca sa se reintoarca.

Pacat de locul minunat.


[fb]
---
Trimis de adrianpana in 18.06.14 14:40:20
Validat / Publicat: 18.06.14 15:41:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GEOAGIU / GEOAGIU-BĂI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2949 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adrianpana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5399 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [18.06.14 14:59:48]
    »

    @adrianpana: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    webmaster
    [19.06.14 00:26:52]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGermisara Hotel [Geoagiu-Băi]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053874015808105 sec
    ecranul dvs: 1 x 1