ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.09.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Caransebes
ÎNSCRIS: 16.09.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
MAY-2009
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2,5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 5 MIN

Pacat de investitia facuta

TIPĂREȘTE

In cursul lunii iulie anul trecut, ne-am hotarat sa ne petrecem un sfarsit de saptamana (dintre putinele pe care le avem libere) intr-o statiune mai aproape de casa.

Cautand pe net dintre toate site-urile studiate cel mai atragator mi s-a parut cel al Hotelului Germisara din statiunea Geoagiu -Bai. Este la cca 60 km de noi, hotel de 4*, servicii de spa si welnes foarte bine prezentate, restaurant si camere la fel de bine puse in valoare pe site.

Am luat legatura telefonic cu o saptamana inainte pentru rezervare si am comunicat faptul ca vom ajunge la hotel vineri seara dupa ora 20,30.

Avand cu noi fetita ce avea doar 2 ani si 8 luni am intrebat la telefon pana la ce ora se poate servi cina in restaurantul hotelului, comunicandu-mi-se ca pana la ora 21,30.

In vinerea mult asteptata in jurul orei 20,45 am ajuns la receptia hotelului. Cand am intrat in hotel am fost placut impresionati de curatenia si lumina placuta din hotel.

Am primit cheia camerei de la receptie, am facut plata pentru cele 2 nopti de cazare, desi nu ni s-a solicitat acest lucru, am intrat in camera sa ne lasam bagajele si la ora 21,10 am coborat la restaurant pentru a servi masa. Cand am intrat in resturant ne-a intampinat o domnisoara comunicandu-ne faptul ca nu mai putem servi masa, deoarece ultima comanda s-a luat la ora 21,00.

cand am auzit acest lucru nu mi-a venit sa cred si i-am spus acelei domnisoare ca am intrebat expres la momentul rezervarii, pana la ce ora se poate servi cina si ne-am straduit sa ne incadram sa ajungem pana la ora 21,30 asa cum ni s-a spus.

Mi-a spus ca pana la ora 21,30 se inchide localul, iar ultima comanda pentru bucatarie se ia la ora 21,00. Nu a impresionat-o deloc nici faptul ca aveam un copil mic cu noi caruia ii era foame.

Foarte nervosi, dupa ce ne-am certat cu receptionera, am urcat in camera si uitandu-ma peste materialele de prezentare din camera am observat ca pana la ora 22,00 se poate folosi serviciul de room-service si pentru bucatarie (fiind prezentat si un meniu ceva mai restrans decat cel din restaurant). Mi-a venit sufletul la loc si i-am spus fetitei mele, care incepuse sa planga de foame, ca vom servi cina in camera si i-am citit meniul din care si-a ales ce doreste sa manance. In jurul orei 21,35 am pus mana pe telefon si am sunat la numarul indicat in pliant pentru bucatarie, dar cca 5-7 minute am sunat in zadar pentru ca nu mi-a raspuns nimeni nici la bucatarie si nici la receptie.

Foarte nervoasa am coborat de la etajul 5 al hotelului la receptie sa cer lamuriri de ce nu-mi raspunde nimeni pentru a comanda cina prin room service, dar receptionera mi-a raspuns ca la bucatarie nu mai este nimeni la acea ora (bucatareasa a plecat de la ora 21), iar la receptie nu mi-a raspuns nimeni la telefon deoarece ea este singura si nu se poate imparti si sa raspunda la telefon si cazeze clientii hotelului.

Va dati seama ca am facut un scandal cumplit la receptie astfel incat au chemat bucatareasa inapoi si in jurul orei 22,30 am primit cina in camera.

Dupa nervii pe care mi i-am facut am fost totusi impresionata de modul de prezentare si gustul produselor comandate.

Fiind o ora tarzie cand am terminat de mancat, bineinteles ca nu a venit nimeni sa debaraseze (au mai ramas resturi de mancare - salata de cruditati cu sos de iaurt, mamaliga cu branza si smantana si altele).

Sambata dimineata la ora 9 am plecat cu fetita la strandul din statiune, dar nu inainte de a aplica pe usa cu pliantul cu "rog faceti curatenie".

La ora 14 cand am intrat in camera ne-a lovit un miros de acru de nedescris, din cauza resturilor de mancare din seara anterioara. Pana la acea ora nu se facuse curat in camera (va reamintesc ca eram cazati intr-un hotel de 4* la care am platit cca 150euro/noapte).

Am luat legatura cu doamna care facea curatenie la alt etaj si mi-a spus ca ea n-are nici o vina pentru ca este singura in tot hotelul si trebuia sa faca mai intai curat in camerele care s-au eliberat.

Am coborat din nou la receptie sa spun ce nemultumire am, dar am primit acelasi raspuns impertinent ca mi se va fce curat si in camera mea. Din nou le-am spus ca sunt cu un copil de 2 ani si jumatate care la acea ora trebuia sa doarma si mirosul de acru din camera nu va iesi decat in cateva ore si nu am cum sa culc copilul in aceste conditii. Am rugat sa mi se dea o alta camera in care macar sa putem dormi de pranz pana se remediaza conditiile din camera noastra. Mi s-a raspuns sec, ca nu mai este nici o camera disponibila. Am cerut sa vorbesc cu seful hotelului, dar fara succes, abia dupa ce am ridicat tonul si fetita a inceput sa planga (dupa cca 15 minute) a binevoit sa apara si un sef al hotelului care a avut aceeasi atitudine ca si restul personalului.

Am incercat sa-l impresionez prin faptul ca am ales cel mai scump hotel din statiune si ca astfel am pretentii ca si serviciile sa fie pe masura pretului, dar fara succes. Mi s-a spus ca data viitoare sa merg la alt hotel daca nu sunt multumita.

Daca nu faceam greseala sa achit la inceput contravaloarea sejurului as fi plecat in acel moment din hotel, dar sub nici o forma nu mi se puteau restitui banii platiti.

In jurul orei 15,30 dupa ce era declansat un adevarat scandal in receptia hotelului, si alti clienti luindu-mi apararea am primit o camera, fara aer conditionat, pentru a-mi putea culca copilul de pranz.

Seara cand am vrut sa servim cina in acelasi restaurant al hotelului am avut surpriza sa constatam ca acesta era rezervat pentru nunta, astfel ca am fost nevoiti sa luam masa la alt restaurant.

Inainte de cina am facut o baie in piscina hotelului (o piscina deosebita si ca arhitectura si ca utilitati), insa cand am iesit din sala cu piscina si am vrut sa ne indretam spre lift, am fost invitati, pe acelasi ton autoritar, sa urcam pe scari pana la etajul 5, pentru ca venisera invitatii la nunta si nu dadea bine sa fim vazuti in halate de baie.

Le-am spus si lor si le spun tuturor celor care doresc sa-si petreaca un sejur la Hotelul Germisara sa se gandeasca de 7 ori inainte de a alege aceasta locatie.

Am uitat sa va spun ca a doua seara am gasit si puzderie de gandaci in camera, dar deja eram satula sa ma lupt cu morile de vant.

Piscina este intr-adevar deosebita. Va sugerez sa va cazati la alt hotel si sa platiti pentru a face baie in aceasta piscina.

Pacat ca s-au investit atatia bani pentru construirea si dotarea acestui hotel si nu se investeste in instruirea personalului.


[fb]
---
Trimis de mihaelamoldovan in 20.09.10 14:23:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GEOAGIU / GEOAGIU-BĂI. A mai fost în/la: Bucovina, Maramures, Apuseni
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1822 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mihaelamoldovan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2000 PMA (din 0 vot)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    sandu.53
    [20.09.10 15:05:32]
    »

    ti-ai cam stricat week-end-ul, dar uite ca acum bine faci ca-i avertizezi pe ceilalti... dar poate intre timp s-a mai schimbat cate ceva in bine.

    presario
    [20.09.10 17:26:38]
    »

    Nu prea are review-uri bune hotelul asta, desi pe dinafara si pe site pare OK.

    raduu1972
    [20.09.10 21:48:06]
    »

    pacat ca inca la noi nu se respecta turistii, mare pacat

    mariana.olaru
    [21.09.10 10:40:05]
    »

    Lectura reviewului tău a fost pentru mine ca vizionarea unui film de aventuri: introducere scurtă pentru cunoaşterea cadrului şi a personajelor, apoi derulare dramatică a acţiunii şi în sfârşit, încheierea ostilităţilor într-o atmosferă calmă şi oarecum optimistă (ştii, ca în filmele acelea cu invazia de albine ucigaşe, anihilată în cele din urmă, dar care în cadrul final ne înfăţişează o albină solitară dând târcoale unui stup). Aşa că am citit cu deosebită plăcere ce ai scris şi consider că pentru prezentare şi utilitate, reviewul tău merită din plin 400 PMA!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mariana.olaru, raduu1972, sandu.53
    Alte impresii din această RUBRICĂGermisara Hotel [Geoagiu-Băi]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044986963272095 sec
    ecranul dvs: 1 x 1