ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 09.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Se poate și mai bine

TIPĂREȘTE

Am ajuns pe la ora 10 dimineața și ni s-a spus că imediat ce menajerele vor termina curățenia vom fi cazați. Acest lucru s-a întâmplat pe la ora 13, așadar mult mai devreme decât ora scrisă pe bilet. Am solicitat o cameră la un etaj superior și ni s-a oferit o cameră de la etajul 7. Cam atât am interacționat cu recepționerele pe durata sejurului așadar n-aș putea să le reproșez nimic acestora.

Referitor la cameră, aceasta este destul de mică fapt ce nu ne-a deranjat noi fiind doar două persoane în schimb camera este curată, mobilierul este nou, are aer condiționat care este amplasat deasupra patului iar aerul bate în față nu în capul tău precum în cazul multor hotele ce au amplasate aparatele de aer condiționat pe peretele opus patului și deasemenea are și un mic frigider pe care l-am primit gol (fără băuturi în el cum bătea cineva câmpii pe aici că l-a sfârșit l-au pus să plătească băutura neconsumată din frigider).

Cel mai mare dezavantaj al spațiului de cazare mi s-a părut lipsa balconului. Astfel devine dificil de uscat un slip, de depozitat o saltea de plajă sau alte lucruri personale. Geamul nu se deschide normal, doar se rabatează. Dacă s-ar deschide normal, deschis la maxim ar lovi televizorul prins pe pere și cred că această măsură a fost luată și pentru siguranța copiilor și a sinucigașilor.

În cameră cred că se dădea cu aspiratorul în fiecare zi, lenjeria a fost schimbată o dată sau de două ori iar prosoapele le schimba cam la 2 zile.

În baie lipsește cu desăvârșire orice tip de suport pentru produsele de îngrijire personală precum pastă de dinți, șampon, gel de duș etc. Le puneam pe marginea chiuvetei iar când făceam duș direct pe jos. Bineînțeles că nu aveai nici un loc în care să-ți pui slipii sau orice altceva la uscat.

Dacă nu ai grijă foarte mare riști să umpli baia cu apă când faci duș pentru că spațiul dintre "duș" și restul băii este delimitat doar de o perdea și o stinghie din metal de 2 cm înălțime. În baie, așa cum au mai spus și alții este un miros ciudat, nu neaparat urât, miros de prenadez așa. Alții au scris aici că miroase a spray de gândaci de pe instalația de aerisire... e posibilă și varianta asta. Gândaci oricum cu siguranță nu sunt. Nu am văzut niciunul iar dacă ar fi fost unul e imposibil să nu-l vezi. În baie nu există spații ascunse, în afară de w. c. și chiuvetă altceva nu mai există în baie iar culoarea pereților este foarte deschisă. Dealtfel nici nu văd pe unde ar fi putut pătrunde un gândac. Cineva scria că în hotel colcăie de gândaci mari. Cred că omul era foarte frustrat și abera rău de tot. Din cauza lui și a altora am plecat cu inima îndoită la mare anul ăsta.

Dacă totul ar fi fost cum v-am povestit până acum probabil că aș fi revenit la acest hotel și altă data, însă nu o voi face din cauza mâncării de la acest hotel.

Hotelul dispune de două restaurante, unul a la cart de 3 stele și o autoservire de două stele. Cel de trei stele arată bine, mâncarea este bună dar prețurile sunt foarte foarte mari. Eu și cu prietena mea depășeam mereu 100 de lei la o masă. Am să vă dau niște exemple de prețuri: pește șalău-30 lei 200g, somon-38 lei 180g, dorada-30 lei, piept de pui-20 lei, șnițel de pui-19,5 lei, cartofi prăjiți-7lei, porție clătite-12 lei, o mână de legume mexicane-7 lei, paste milaness-22 lei, bere Peroni-11 lei și 7 lei la draft, salată bulgărească/dobrogeană/de pui/grecească-15-20 lei.

Autoservirea era mai ieftină (dar tot mai scumpă decât terasele din stațiune) dar avea aerul unei cantine, nicidecum al unui restaurant. Mâncarea era bună, ca și mâncarea de la cantina facultății de Drept din București (dacă ați avut vreodată ocazia să mâncați pe acolo :))). Dar nu gustul și calitatea mâncării sunt principalele puncte slabe ci diversitatea acesteia. În fiecare zi aveam aceleași feluri de mâncare: ciorbă (3 feluri), antricot sau escalop, pui cu sos de roșii, tochitură dobrogeană, mușchi de porc cu sos, fasole și cam atât. Seara era piept de pui, cotlet de porc, varză... cartofi prăjiți și un pește (crap parcă).

Într-una din zile, în timp ce stăteam la coada obișnuită de vreo 20 de persoane iar șeful cantinei striga ca de obicei "avansați avansați haide-ți haide-ți" de parcă mâna vitele la muls am asistat la un mic conflict dintre un turist și doamnele ce ne serveau mâncarea pe baza acestui subiect al diversității mâncării. Oricum părerea generală a turiștilor despre masă era una rea. Anul trecut am stat la Hotel Aurora, hotel de 2 stele și am mâncat muuuuult mai bine, incomparabil mai bine. Anul asta am mancat și la restaurantul hotelului și în egală măsură și la terasele din stațiune pentru a ne ajunge bonurile de 50 lei/zi.

În concluzie, aș reveni la acest hotel doar dacă nu mi s-ar impune să iau bilet cu mesele incluse.


[fb]
---
Trimis de Cătălin in 13.08.13 19:23:16
Validat / Publicat: 13.08.13 20:33:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3334 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cătălin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Televizorul din cameră
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.88 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [13.08.13 20:37:01]
    »

    @Cătălin: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂFlora Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044318914413452 sec
    ecranul dvs: 1 x 1