GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Am stat 4 nopti de luni pana vineri, cand "hotelul" era absolut gol.
Cand am ajuns ne-a dat o camera care nu avea uscator de par, cum solicitasem in prealabil acest lucru, domnul de acolo ne spune ca din pacate sunt 4 camere care nu au... ok... ok dar avand in vedere ca nu mai este nimeni in hotel, nu ne puteti da o alta camera? in fine, ne-a dus la o camera cu uscator de par.
Despre camera:
O camera extrem de mica, abia aveai loc sa te misti.
Baia murdara, erau fire de par pe capacul de la toaleta (si nu lungi). Fara hartie igienica.
Din toate sertarele venea un miros dubios.
Niste perne pe care nu se putea dormi.
Camera avea doar 2 prize care erau ambele ocupate.
Wi-Fi lipsa ("merge doar la receptie")
Ne-au huruit toata noapte tirurile in cap, pentru ca e situat fix langa soseaua principala.
In fine, dezamagitor.
Despre serviciu in general:
Aproape egal cu zero. A doua zi in timp ce eram plecat prin Predeal, m-a sunat acelasi nene de la receptie caruia ii platisem cu o zi inainte si care ne-a dat camera, sa ma intrebe daca am plecat de tot, daca am eliberat camera: |
Cand i-am spus ca NU, m-a intrebat cat mai stau. Odata ajuns la hotel, extrem de revoltat, mi s-a spus ca "colega" nu a lasat nus ce registru si nu a stiut (trebuie sa reaminesc ca NU MAI ERA NIMENI CAZAT ACOLO)
Am mancat la retaurantul de jos doar in prima seara. Masa era murdara si tacamurile spalate prost, dar mancarea a fost cat de cat ok, mai scumpa ca in Predeal, insa.
Ca concluzie:
Regret ca am stat acolo, nu o sa ma mai intorc.
NU este un hotel de 4* in nici un caz, chiar daca si-au castigat stelele prin " sala de conferinte" si "sauna" serviciile si camera este de pensiune 3 stele.
Multumesc pentru antentie!
PS: in camera era un mini bar. preturi: 15 lei hot dog, 9 lei Twix, 50 ron o sticla penibila de vin.
Trimis de AdamAdam in 17.05.12 10:19:43
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AdamAdam); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.53009800 N, 25.37188900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Buna ziua,
Ne cerem scuze ca nu am reusit sa va raspundem. Vrem sa precizam in primul rand ca Hotel Flo'Mary este un hotel nu o pensiune si nu doar o spunem ci o dovedim cu actele ce atesta clasificarea acestui hotel. In al doilea rand pentru site-urile gen [site reduceri] prin care ati venit dumneavoastra avem rezervate doar anumite camere (de care majoritatea clientilor au fost multumiti). Referitor la domnul de la receptie despre care va plangeti, v-a sunat deoarece se schimbase tura, iar in registrul de rezervari era trecuta o alta camera (sa nu uitam ca s-au mai facut si gesturi frumoase si anume acela in care vi s-a schimbat camera). Internetul functioneaza si in camere, dar trebuia sa introduceti parola (clientfidel). In al treilea rand nu vad care este problema cu pretul mancarii comparat cu Predealul.
P. S Referitor la minibar in primul rand nu avem twix promovam snickers, iar vinul despre care vorbiti dumneavoastra este de fapt o sampanie (cred ca vorbiti despre alt hotel, pardon pensiune).
Cu stima si respect, Camelia Toader-Director hotel
NB hotel flo mary este (sau a fost) reprezentant al unității
Buna ziua,
Multumesc pentru raspuns. Cred ca fiecare are dreptul sa isi spuna parerea. In opinia mea ofertele de pret (reduceri care de multe ori nu le permit furnizorilor nici macar sa isi acopere cheltuiala) se fac cu scopul de a face clientii multumiti si de a-i incuraja sa revina si atunci cand nu mai exista o reducere de pret.
Daca ati alocat "anumite camere" oamenilor care vin cu voucher - camere fara uscator de par (care in oferta scria ca exista), camere la care sa fie mizeri in baie si unde sa nu functioneze internetul atunci, din pacate, pe mine acest lucru nu ma va face sa ma intorc.
De asemenea comentariul legat de restaurant era legat si de faptul ca mancarea nu a fost excelenta - astfel incat pretul sa se justifice - nici fata de masa, tacamurile sau paharele curate (lucru care, pentru mine este inadmisibil la orice pret).
In plus, tonul dvs si "Eu-ul" plin de dispret pe care il activati va convinge potentialii clienti sa... NU
Va doresc mult success.
Cu stima,
Clientul
Stimata Doamna Directoare!
Mai ales ca ceea ce conduceti dumneavoastra este un hotel si nu o pensiune, denota ca nu a-ti inteles problema d. lui Adam, care s-a plans de faptul ca a stat intr-o camera mica, o camera de pensiune de 3* si nu una de hotel de 4*! Ca majoritatea patronilor, directorilor sau administratorilor de hoteluri, vile sau pensiuni din aceasta tara, cunoasteti foarte putin din ceea ce servicii ar trebui sa aveti de pe la 4* in sus! De obicei singura "obligatie" avuta este de va alinia la preturile din afara, uitand de adevaratele OBLIGATII pe care le aveti fata de clienti! Iar faptul ca aveti conditii de cazare diferite pentru cei ce vin prin conditii de reduceri, conditii de care unii au fost multumiti iar altii NU, nici nu ar fi trebuit sa le aduceti in discutie, mai bine zis nici nu ar fi trebuit sa amintiti de ele! Deoarece le consider lipsite de respect, deoarece le vad niste promovari ale locatiei dumneavoastra, iar discriminarea ar fi trebuit sa lipseasca, sau cum spunea acelasi Adam, "se fac cu scopul de a face clientii multumiti si de a-i incuraja sa revina si atunci cand nu mai exista o reducere de pret ". Dar si la acest capitol mai este mult de invatat in aceasta tara! Oare cati ani?
Cu stima
Un oarecare
Buna seara, Dl Anonim
Nu intelegem cum puteti sa va exprimati o parere din moment ce nu ati fost niciodata la noi. Va infomam ca promovam niste preturi modeste in comparație cu condițiile si serviciile practicate. Vrem de asemenea sa precizam ca acest hotel este ca si clasificare unul de 3 stele (puteti vizualiza site-urile cu informatiile corecte). Varsta nu credem ca are o relevanta in a conduce un hotel. Il anuntam pe Dl Adam (in cazul in care nu stie) ""fitele" nu au un pret modest. Dragi viitori oaspeti serviciile noastre isi merita costurile pe care Dvs le suportati. Va doresc toate cele bune, iar pe Dl Anonim il asptam sa ne viziteze! Cu respect, Camelia Toader
NB hotel flo mary este (sau a fost) reprezentant al unității
@hotel flo'mary
”BRAN - HOTEL FLO MARY 50% REDUCERE. O vancata de 4 stele...
Asta e dintr-o super ofertă de voucher pt. hotelul pe care-l conduceţi. Aici, unde aveţi cont şi admonestaţi pe ce-i ce-şi exprimă în mod liber şi civilizat o opinie personală, hotelul figurează tot ca unul de 4 stele. E oare fair-play? Nu cred...
Am modificat clasificarea hotelului de pe AmFostAcolo ca să corespundă realităţii şi declaraţiei Dv. de mai sus.
@webmaster0: Va multumim pentru modificări! Va rugam sa le faceți si pe site-urile acelea (noi le-am dat datele corecte, este strict problema lor ce scriu). Pentru cultura Dvs noi furnizam Informatii corecte. O seara placuta si repet va invitam sa vedeți cu ochii Dvs realitatea!
NB hotel flo mary este (sau a fost) reprezentant al unității
Stimata Doamna Directoare
”" 75.00 ron
Pret real 560.00 ron
Cat castigi 485 ron
Reducere 86%"
Aceasta este oferta pe care am gasit-o pe un site de promovare! Sper ca nu imi ziceti acum ca este o greseala. Si sa fim mai mult decat cinstiti, nu prea promovati "niste preturi modeste in comparație cu condițiile si serviciile practicate." 75 lei stiu ce reprezinta, dar nu stiu ce reprezinta cei 560 lei: cazare simpla, cazare cu mic dejun sau cu alt fel de masa, pentru o persoana, pentru doua? Sincer, as fi foarte curios sa-mi spuneti dumneavoastra!
A-ti mai afirmat: "Varsta nu credem ca are o relevanta in a conduce un hotel" Sa citim ceea ce am scris eu si sa vedem unde am facut eu vreo referire la varsta dumneavostra (banuiesc asta dintr-o intuitie care mi-o da varsta mea). Ideea este ca prefer un sef tanar cu initiativa si idei novatoare, fara fitze si aere de mare specialist, in dauna unuia matur, fara tragere de inima si blazat si plafomat. Si sper ca faceti parte din prima categorie.
Iar pe domnul Adam sa il lasam. Eu sigur nu as fi vazut firele de par de pe capacul toalete, iar cat despre lipsa hartiei igenice as fi rezolvat problema scurt, cerand de la receptie.
Dar, nu-mi scoateti din cap discriminarea facuta turistilor veniti prin oferte speciale.
Si scuzand "batutul la cap", as dori lamuriri despre preturile din oferta
Cu stima
Mihail Ionita, Ploiesti
Buna, Revin cu un alt mail si acesta sper sa va convingă: prețul de 560ron sunt 2 nopti/ 4 pers in ap cu 2 camere cu mic dejun, prânz si cina adică prețul normal fiind de 70ron/ pers cu toate cele 3 mese (aceasta fiind fără oferta) cu oferă ajunge chiar la 35 RON cu toate cele 3 mese (repet). Mă acuzați, dar daca pentru o pers si aceasta suma i se pare mult, eu personal le sugerez sa stea acasă, sa nu mai denigreze patroni cinstiti care bieti oameni numai ei știu cu cata truda si-au început aceasta afacere. . Dl draga oameni aceștia au postat ceva poze cu asa-zisa mizerie, au ceva probe?! nu?! Atunci noi le luam ca niște vorbe fără valoare. Repet, veniți si vedeți cum arată, veniți si vedeți prețurile practicate si cel mai important veniți si gustati mâncarea noastră, nu mai ascutati barfele Acest hotel promovează confortul, bunul gust si oameni de calitate, pe care echipa noastră ii așteaptă tot timpul cu drag si se bucura întotdeauna când revin. Iar ca sa știți despre mine... cea mai mare satisfactie este când un om pleacă mulțumit (nu urmăresc castigul de moment ci pe acela de lunga durata si aici nu mă refer la bani, ci la câștigarea unui nou client). Va multumesc pentru timpul acordat! Aceeași Camelia Toader-director hotel
NB hotel flo mary este (sau a fost) reprezentant al unității
PS2: nu vreau sa par carcotas, am spus ca am sa va caut si am sa ma tin sigur de cuvant, dar 70 lei= 15,5 euro. Am vazut pe la 15 septembrie cateva oferte "last minutes" e adevarat, pe litoralul bulgaresc cu 16 pana la 20 euro cu all inclusive!
Si cu asta cred ca trebuie sa inchidem acest subiec, oricum au fost mult prea multe comentarii legate de el
Numai bine si succes!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Dezamăgită, următoarea vizită în Bran am să ocolesc această locație. — scris în 13.08.22 de ux126662 din NăVODARI - nu recomandă
- Jan.2022 Hotel Flo Mary Bran — Oribil — scris în 24.01.22 de Grosu Anatolie din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2021 Execrabil — scris în 25.07.21 de ux121216 din CONSTANţA - nu recomandă
- Nov.2020 Nu recomand cazarea in aceasta locatie — scris în 02.12.20 de ux118060 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jan.2019 Un weekend reusit — scris în 28.01.19 de claudia ene din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jan.2019 Groaznic — scris în 11.01.19 de Nikoo din BRăILA
- Dec.2018 Nu recomand — scris în 30.12.18 de ElySweet din BUCUREşTI - nu recomandă