ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 31.03.08
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 12 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Destul de dezamagitor

TIPĂREȘTE

Drumul a fost bunicel am luat-o pe ruta giurgiu varna burgas sozopol duni iar la intoarcere am trecut pe shumen si am scurtat cu 80km.

Am ajuns la hotel in jur de ora 11:00 dar aici am avut o surpriza neplacuta. Nu am fost primiti in incinta hotelului (nici macar in parcare) pana la ora 13:00. Am cerut sa vb cu managerul care mi-a explicat ca astea sunt regulile hotelului iar daca vrem sa intram inainte de ora 13:00 sa platim 80 leva de persoana. Asta este o regula care ni s-a parut inacceptabila tinand cont ca veneam dupa 8 ore de mers cu masina (se aplica la toti romanii care veneau) sa nu te lase sa parchezi masina si sa bei un suc la receptie sau sa discuti cu cineva (cu managerul am vb de pe tel portarului).

Am fost la o terasa in apropiere unde am asteptat sa se faca ora 13:00, iar cand ne-am intors era o coada de 10-15 masini care asteptau sa intre in parcare. Portarul lasa sa intre cate o masina si ii indica locul de parcare. Dupa ce am intrat in sfarsit la receptie era o nebunie. Camera a fost gata dupa ora 14:00, ne-au dat bratarile si am intrat la masa.

Masa destul de buna cu gratare de pui de purcel si legume la gratar. Sa nu va asteptati la ceva spectaculos in privinta asta pt ca fata de turci si chiar fata de riu evrika din sunny beach. Bautura era bulgareasca dar destul de buna.

Camera destul de mare curata prosoape schimabate zilnic si curatenie la fel. Si aici ar fi ceva de reprosat in privinta paturilor, erau 2 paturi single si un fotoliu extensibil pt copil care era destul de fragil. As fi preferat un pat dublu si unul single cum este in multe alte hoteluri mult mai slab cotate.

Plaja si marea sunt fara repros (intrarea in apa este lina). Animatie este destul de slabuta, jicurile care le organizau cam fara imaginatie iar spectacolele de la amfiteatru catastrofale. In fiecare seara numai dansuri de toate felurile fara a face ceva spectacole in care sa-i antreneze si pe turisti in ele cum se face in alte parti.

Am uitat internetu la 5 stele costa 10 leva pe zi si nu merita pt ca este ff slab si se deconecteaza tot timpul, iar parcarea este 6 leva pe zi si este primul lucru care ti se spune cum ai ajuns la receptie. Nu mi se pare normal la 5*, fiind si parcarea hotelului sa fie contra cost, acelasi lucru si pt internet, iar cu check-in este cea mai mare prostie. Ma intrebam daca veneam cu avionul si ajungeam de dimineata ce faceau.

Cam asta despre vestitul duni royal, care mai are nelamuriri sau vrea sa stie o parere sincera si proaspata despre sa intrebe.


[fb]
---
Trimis de smenica in 13.07.14 19:21:54
Validat / Publicat: 13.07.14 20:32:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Riu evrika, Rubin
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5028 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

55 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (smenica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere de pe plaja.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2248 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    55 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [13.07.14 20:36:52]
    »

    @smenica:

    Nu am fost primiti in incinta hotelului (nici macar in parcare) pana la ora 13:00. Am cerut sa vb cu managerul care mi-a explicat ca astea sunt regulile hotelului iar daca vrem sa intram inainte de ora 13:00 sa platim 80 leva de persoana. Asta este o regula care ni s-a parut inacceptabila tinand cont ca veneam dupa 8 ore de mers cu masina

    Un alt exemplu, după cel destul de recent, de lipsa clară de experienţă / "cultură" turistică

    AmFostAcolo condamnă insuficienta informare în privinţa regulilor de check-in, indiferent că aceasta se datorează ori se poate imputa turistului sau agenţiei de la care a fost cumpărat sejurul - şi care trebuia să vă informeze, clar şi riguros, despre această regulă (şi despre altele!)

    E cu totul deplasat să "vă supăraţi" pe hotel. Supăraţi-vă pe agenţie, sau supăraţi-vă pe dvs dacă vreţi. Niciun hotel DIN LUME nu este obligat să vă "dea" acces înainte de ora de chek-in!! (bucuraţi-vă dacă primiţi acces înainte de acea oră - este O FAVOARE pe care vi-o face, nu un drept al dvs!!!)

    Turistul român mai are, se vede, multe de învăţat. Păcat că unii le învaţă pe propria piele... ("stricându-şi" concediu - sau în cel mai bun caz alterând, "muşcând" din bucuria vacanţei - cum e posibil să fi fost cazul de faţă, absolut gratuit...)

    Din fericire (zic eu), şi în acest domeniu - cel al CULTURII turistice AmFostAcolo şi-a propus să joace un rol important - şi-l joacă efectiv! după cum vedeţi

    vio_andu_gaby
    [13.07.14 21:14:40]
    »

    Dupa ce ca saracii oameni au fost necajiti ii mai dam si noi in cap. Unde vreodata a specificat vreo agentie ca nu ai voie sa intrii in incinta hotelului pana la chek-in. Dar probabil d-soara sau Doamna Nicole 33 ne ii v-a explica autorului acestui rewiev ca este fan Royal Marina Palace

    fanespoitorul
    [13.07.14 21:18:55]
    »

    @Admin: Cred ca daca fiecare ar citi in voucher ce anume ofera hotelul, nu ar mai fi dezamagiti. Nu sunt obligati sa te lase nici mai devreme de ora indicata, ora 14,00 si nici peste ora de iesire, ora 12,00. Voucherul este practic un contract. Cand o sa am timp o sa scriu despre Duni - Belleville. Am luat internet si de la hotel Bellevile si zbarnaia traficul. Mancarea a fost buna catre foarte buna. Trebuie tinut cont si de specificul zonei in care pleci.

    Am fost in Turcia in 2011 si copilul a mancat mancare turceasca (condimentata) si a vomitat. Asta inseamna ca mancarea a fost naspa??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [13.07.14 22:00:20]
    »

    @vio_andu_gaby:

    Dacă tot ți-a fost dor de intervențiile mele, nu vreau să te dezamăgesc.

    Unde vreodata a specificat vreo agentie ca nu ai voie sa intrii in incinta hotelului pana la chek-in

    Pe orice voucher emis de orice agenție, inclusiv pe rezervări gen booking, sunt specificate clar orele de check in și check out stabilite de hotelul respectiv.

    @smenica:

    Nu mi se pare normal la 5*, fiind si parcarea hotelului sa fie contra cost,

    Parcarea, gratuită sau nu, nu are nicio legătură cu numărul de stele.

    La Evrika ai avut internet free? Cu siguranță, nu.

    Si aici ar fi ceva de reprosat in privinta paturilor, erau 2 paturi single si un fotoliu extensibil pt copil care era destul de fragil.

    Ai avut tu ghinion. Un prieten al meu care a fost de trei ori la MRP a dormit de fiecare dată pe canapeaua extensibilă și nu a fost deloc deranjat, chiar dacă are 1,85 m și 135-140 kg, în timp ce soția și copilul dormeau în patul dublu sau în paturile normale lipite.

    DoreD
    [13.07.14 22:44:40]
    »

    Nu are nici o legătură ora de check-in cu accesul în hotel, la orice hotel din lumea asta (eh, cu excepția menționată și probabil alte câteva românești și bulgărești) poți să stai la recepție până se face check-in-ul. Pur și simplu asta este politica la Duni, stai la poartă până la 13:00. S-or fi gândit sa evite înghesuiala. Hotelierii bulgari, seamănă cu cei români, au idei puține dar fixe.

    *disclaimer - există și excepții

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vio_andu_gaby
    [13.07.14 22:59:46]
    »

    @nicole33: Cum poti spune asemenea aberatii. Una este sa fii cazat la ora 14 cand se face chek- in, iar alta este sa nu te lase sa intrii cu masina in par care. Spune-mi te rog un hotel in Bulgaria care are aceleasi restrictii...

    vio_andu_gaby
    [13.07.14 23:05:06]
    »

    @nicole33: Mai ales ca in ziua respect iva ai parcarea platita sau ma rog. o platesti.

    Admin
    [13.07.14 23:08:21]
    »

    @vio_andu_gaby: ai dreptul la parcare- şi la ORICE - după ora de check-in!!, nu de dimineaţă, de la 7, nici de la 10, ci de la ora care e SCRISĂ PE VOUCHER. pt Dumnezeu!

    Oameni buni, voi vă puneţi, măcar o secundă, vreodată în postura hotelierului??

    Dac-aţi fi în locul lui - ce-aţi face? Mi-aţi da da drumul în resort - implicit la *toate facilităţile* - inclusiv la masă!! crezi că nu se vor duce, chiar dacă nu au dreptul, vreunii/destui?? - deşi nu am dreptul acesta (la ora aia) ?

    /

    [ia să văd io, acuma, cine cine răspunde nu = cine nu mi-ar da MIE drumul = cine ia roşu/bannnnnn urgentttt )) ]

    F2A1C
    [14.07.14 00:04:12]
    »

    @Admin: Obligati nu-s, ca turist esti pur si simplu la bunavointa lor. Pe unde-am fost pina acum am salutat frumos la dus, de fiecare data in limba gazdelor, am intrebat daca se poate face "ce chin", iar daca nu - daca putem bea niste racoritoare in lobby bar cit asteptam.

    La fel si la plecare daca nu ne sosise inca masina. "Ce caut", mai pe romaneste.

    Pina acum ne-a mers si-am fost in tot felul de hoteluri, de la 1 la 5 stele. Ah! mi-am adus aminte de un "fara stele", de unde ne-a șutuit femeia de serviciu inca inainte de ora "oficiala", si nici c-am mai revenit (eram la a 3-a vizita, deh, ca studentii).

    /

    Ce-as face daca as fi hotelier? Cred ca preturi mari la lobby bar, cu discount pentru clienti in perioada specificata pe booking

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [14.07.14 00:45:32]
    »

    @vio_andu_gaby:

    Mai ales ca in ziua respect iva ai parcarea platita sau ma rog. o platesti.

    La acest hotel, spre deosebire de multe altele, parcarea se plătește, ca și sejurul, pe noapte de cazare și nu pe zi. Mai pe înțelesul tuturor, dacă plătești un sejur de șapte nopți (opt zile) vei plăti exact șapte x 6 leva.

    ... iar alta este sa nu te lase sa intrii cu masina in par care. Spune-mi te rog un hotel in Bulgaria care are aceleasi restrictii...

    Confunzi grav hotelurile (unde orice cetățean de pe stradă poate intra în recepție oricând și în orice scop) cu resorturile, cele din urmă fiind relativ puține în Bulgaria.

    Dacă aceste restricții se aplică doar românilor, poate că s-au săturat cei de la Duni de compatrioții noștri care dau buzna cu noaptea în cap, năvălesc peste bieții recepționeri cu diverse bancnote „strecurate” la vedere prin pașapoarte și printre cărți de identitate, cu copiii urlând treziți din somn sau obosiți după drum, insistând să fie cazați înaintea orei oficiale de check in (14.00), fără a ține cont de faptul că în intervalul celor două ore camerele trebuie curățate pentru a fi gata de a primi noii turiști.

    Aberație este să insiști să primești ceva ce nimeni nu este obligat să-ți ofere.

    ravenala22
    [14.07.14 09:05:09]
    »

    ..... eu am citit pe diverse site ale agentiilor inca din aprilie ca nu te lasa sa intri in complex mai devreme de ora 14.00... asa este acum... s-au mai magarit... parcare cu plata, pret mult mai mare, nu te lasa sa intri cind vrei tu in complex etc..... . asta este nu-ti place nu te duci!!!

    vio_andu_gaby
    [14.07.14 10:50:48]
    »

    Daca a-ti citit bine, oamenii veneau din Craiova, si nu au insistat deloc sa-i cazaze la ora aceea, ci pur si simplu sa-i lase sa parcheze masina in parcare si eventual sa se odihneasca undeva in Lobby. A!!! daca era parcarea full atunci mai mergea, Si atentie era ora 11, nu 7-8, asa ca nu putea sa o deranjeze pe{N... }de la masa. Si inca ceva apropo de internet. Este politica lor, daca vrei sa beneficiezi de internet, platesti., dar cel putin in lobby ar trebuii sa fie free. Si in incheiere, daca multi de pe acest site stiau din primavara de aceasta aberatie a hotelului (auzise), de ce nu a postat pe site, ca sa stie oamenii ce-i asteapta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    fanespoitorul
    [14.07.14 12:39:02]
    »

    @vio_andu_gaby: Ai fost la Duni?? Tot complexul este cu gard de jur imprejur si nu ai cum sa intri nici macar in parcare. Ai putea sa intri de pe plaja dinspre Arkutino, dar sincer, nu am vazut pe nimeni (nici macar localnici) sa forteze sa intre pe plaja.

    Cand intri la Duni, prima data verifica pe o lista daca ai cazare rezervata, apoi noteaza numarul masinii si-ti indica unde parchezi.

    La Belleville vin in parcare cu masini electrice de golf si iau bagajele. Eu am refuzat sa astept pana venea o masina si le-am dus eu.

    Dupa ce dai pasapoartele si voucherul, platesti prima data parcarea in leva. Cursul de schimb la receptie este de 1,80 leva pentru 1 euro. Mi-a spus la Receptie ca este obligatoriu sa pun chitanta cu numarul masinii si al camerei pe bordul masinii si asa am facut.

    Am fost in hoteluri in Italia si Germania iar internetul costa considerabil. In Germania am platit si parcarea subterana 10 euro/noapte. Depinde de politica hotelului iar pentru ei nu conteaza ca vii din Romania sau Honolulu.

    Personal nu vad o problema in cele descrise mai sus de altii. DEGUSTIBUS. Am plecat spre Duni la 7,00 dimineata tocmai ca citisem ca s-ar putea sa nu te lase mai devreme.

    vio_andu_gaby
    [14.07.14 13:22:31]
    »

    @fanespoitorul: Nu inteleg ce legatura are ceea ce ai scris cu ce au patit acei oameni. Despre Duni am fost o singura data, si sper ultima. Daca vrei sa intelegi despre ce am scris eu, si care a fost nemultumirea mea, despre ce au patit acei oameni veniti acolo tocmai din Craiova, bine, daca nu iarasi bine. Eu m-am referit strict numai la modul de a nu-i lasa sa parcheze masina in parcare, nu de a-i caza la ora 11. Nici nu are rost sa vb despre cazare. Dar probabil, unde sunt comentariile distinsei Nicolle 33, hop si eu ca te cunosc. TI se pare normal, ca la un hotel de 5* sa nu ai internet in lobby free? In camera, ok platesti daca vrei sa ai, dar in lobby, ??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    smenicaAUTOR REVIEW
    [16.07.14 09:50:52]
    »

    @DoreD: majoritatea celor de aici vorbesc aiureli. Treaba cu check-in nu prea are treaba cu primirea in hotel. Eu pot sa vin in orice hotel din lumea asta si sa beau un suc la barul hotelului sau pur si simplu sa intreb cat si cum este camera. Asta este o parere de a mea, iar daca scria cineva aici despre treaba cu check-in dupa 13:00 inainte de a merge acolo stiam ce am de facut. La nici o agentie nu iti zice nimeni ceva de genul asta pt ca nu mai vinde in veci.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    smenicaAUTOR REVIEW
    [16.07.14 09:55:37]
    »

    @nicole33: la evrika am avut net free iar in privinta paturilor nu am zis ca nu se poate dormi, dar as fi preferat sa am un pat dublu nu 2 single care nu se puteau lipi si pt copil macar o canapea nu acel fotoliu extensibil care se cam frangea. Se poate sa fi avut eu ghinion si prietenii cu care am fost (am fost 4 familii)

    smenicaAUTOR REVIEW
    [16.07.14 09:58:38]
    »

    @vio_andu_gaby: cam asta incercam sa zic si eu aici vio_andu_gaby dar unii cred ca sunt pur si simplu fani marina palace

    smenicaAUTOR REVIEW
    [16.07.14 10:02:10]
    »

    @Admin: domnule admin parcarea a fost platita integral pt ziua respectiva nu de la ora 14:00.

    smenicaAUTOR REVIEW
    [16.07.14 10:05:02]
    »

    @F2A1C: domnule hotelier fa ce preturi vrei la lobby dar nu ma tine la poarta. Iar la masa nu cred ca te duci fara sa ai bratara.

    vio_andu_gaby
    [16.07.14 11:43:13]
    »

    @Admin: Sunt de acord cu tot ceea ce a-ti spus, si este foarte corect, dar priviti si latura omeneasca in al doilea rand. De obicei, Luni este ziua cand se fac foarte multe check-inuri (cred ca 50-60%), ganditi-va ce ar fii la Duni la poarte resortului, la ora 13.30, resortul fiind 80%ocupat de romani, care vin cu masinile personale? Daca s-ar face toate lucrurile ca la carte ce bine ar fii, nu??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vio_andu_gaby
    [16.07.14 11:56:55]
    »

    @smenica: Fani, nu, oamenii probabil stiu ei pentru ce lupta. Atata timp, cat nu poti fii de acord cu cineva care posteaza impresiile si problemele intampinate la acel resort, ridica multe semne de intrebare.

    Corina70
    [16.07.14 13:08:21]
    »

    eu chiar nu inteleg de ce unii se incapataneaza si refuza sa inteleaga / accepte / respecte niste reguli simple, clare, stabilite de acest resort...

    regulile se pot afla foarte usor, de la agentie, de pe site-ul oficial al resortului, de pe site-urile cu impresii.

    cui nu-i convine, nu are decat sa mearga in alta parte in concediu.

    ce vina are managerul ca turistul din craiova a ajuns prea devreme la portile resortului? ziua de cazare incepe la ora 14, accesul in resort este strict si bine controlat/monitorizat, nu intra fistecine, cand vrea muschii lui.

    paznicii sunt obligati sa respecte regulile stabilite de conducerea resortului, in plus, fiind monitorizati video, n-au cum sa faca exceptii de la regula, chiar daca omeneste vorbind inteleg situatia, ca turistul respectiv ajunge acolo dupa ce a parcurs un drum lung, obositor, cu copil in masina.

    pe cei care sunt nemultumiti ca nu li se permite accesul mai devreme in resort i-as intreba: daca ati fi in locul paznicilor, cum ati proceda? ati respecta regulile conducerii sau v-ati pune job-ul in pericol acceptand incalcarea regulilor?

    vio_andu_gaby
    [16.07.14 13:19:21]
    »

    @Corina70: Este ultima data cand mai postez ceva la acest??? hotel. (...) Ce treaba au paznicii? A vb cineva de paznici? Ci s-a facut referire strict la dispozitiile conducerii care probabil, aceste dispozitii sunt pentru romani. Nu-mi spuneti mie ca daca veneau nemtii cu masinile ii tineau la poarta pana la ora 14? Drum bun si vacante placute la duni!!

    fanespoitorul
    [16.07.14 13:32:18]
    »

    @vio_andu_gaby: Nemtii nu vin cu masini personale. Vin cu avionul pana la Burgas si de acolo ii preia cu autocarul. Nemtii nu platesc acelasi pret cu al nostru sau al bulgarilor, ci mult mai mare.

    Daca Duni ca resort ar fi asa de naspa si cu atatea probleme, de ce in Ianuarie nu mai gasesti locuri?? Asta chiar nu spune nimic??

    Cand am fost la Duni, in fata mea era o masina de Bulgaria si au oprit-o la fel ca pe mine.

    Corina70
    [16.07.14 13:40:44]
    »

    @vio_andu_gaby: in primul rand te sfatuiesc sa-ti masori cuvintele si sa faci aprecieri la adresa celor din familie sau care iti permit un astfel de limbaj!

    am fost la duni, doi ani la rand chiar, stiam care sunt regulile si m-am conformat.

    nemtii nu cred ca vin cu masinile personale la duni. cel mai probabil vin cu avionul pana la burgas, apoi sunt transferati cu autocarul, fiind insotiti si de reprezentantul agentiei care se ocupa de ei.

    e posibil sa fie "privilegiati" deoarece firma care a construit resortul este din austria si am inteles ca la inceputuri resortul a fost sub management german.

    webmaster0
    [16.07.14 14:16:25]
    »

    @vio_andu_gaby: Combate ideile, nu interlocutorul! Deocamdată doar avertisment, te rog pe viitor să fii mai cu grijă în exprimare!

    vio_andu_gaby
    [16.07.14 14:25:59]
    »

    @webmaster0: Nu vad unde s-a gresit, Care interlocutor? . Ok comentati d-voastra, si in special de duni daca se poate, asa poate au si doamnele vacante linistite... la anul

    moro
    [16.07.14 14:46:58]
    »

    Buna ziua eu nu as da 1200 de euro pentru un all in Bulgaria, as vrea sa-ti spun ca tocmai ne-am întors de la majesty club tarhan din didim unde a fost si o familie cu doi copii de 12 si 8 ani si a plătit 700 de euro pt niste conditii bune

    Corina70
    [16.07.14 17:26:26]
    »

    @moro: cred ca daca adaugi la cei 700 de euro costul cazarii intermediare la dus si intors (pentru 2 adulti si 2 copii, cazul familiei de care spui), costul combustibilului, traversarea cu ferry, taxe de autostrada, cam tot la banii acestia (1200 eur) ajungi. si mai pierzi si o gramada de timp pe drum, 3 zile din concediu sunt din start alocate drumului dus-intors (ma refer la varianta cu cazare intermediara).

    probabil sejurul la duni a fost atat de scump deoarece varsta copilului este de/peste 12 ani si a fost "taxat" ca al treilea adult in camera, in pat suplimentar. sau poate rezervarile au fost facute mai tarziu si nu a mai beneficiat de reduceri bune de early-booking din partea agentiei de turism...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    smenicaAUTOR REVIEW
    [16.07.14 23:29:47]
    »

    @Corina70: copilul are sub 12 ani si a beneficiat de reducere iar biletele au fost achizitionate sin februarie.

    Despre restul nu are rost sa mai comentez, iti doresc sa ajungi acolo si sa vezi cum te simti

    webmaster
    [16.07.14 23:37:10]
    »

    @smenica: Lumea e o oglindă - îi zâmbeşti, îţi zâmbeşte - a spus-o, genial, Zoazore, zilele trecute.

    Nu spun că e "universal". Nu spun că e valabil şi-n cazul tău (de aici, de al Duni) - nu am de unde şti acest lucru.

    E un lucru, însă, la care merită să reflectăm, cu toţii.

    smenicaAUTOR REVIEW
    [16.07.14 23:42:31]
    »

    @webmaster: bine spus si subliniat

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [17.07.14 06:30:06]
    »

    @smenica:

    @nicole33: la evrika am avut net free

    Total FALS.

    Este de notorietate faptul că internetul este contracost la Club Evrika.

    iar in privinta paturilor nu am zis ca nu se poate dormi, dar as fi preferat sa am un pat dublu nu 2 single care nu se puteau lipi si pt copil macar o canapea nu acel fotoliu extensibil care se cam frangea. Se poate sa fi avut eu ghinion si prietenii cu care am fost (am fost 4 familii)

    Și eu prefer un pat dublu în loc de două single, dar, și în acest an, am fost avertizată de cei de la agenție asupra faptului că majoritatea camerelor cu vedere la mare au două paturi. Mi-au fost recomandate camere cu vedere la piscină dacă vreau musai pat matrimonial.

    Sunt 978 de poze pe site de la acest hotel. Din multe dintre acestea se poate observa cu ușurință faptul că la MRP NU există pat suplimentar în camerele duble standard. Faptul că toate cele patru familii au beneficiat de un fotoliu extensibil „care se cam frângea” mi se pare cel puțin ciudat. Credeam că unul putea fi deteriorat, dar toate patru?

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [17.07.14 06:34:23]
    »

    @Corina70:

    probabil sejurul la duni a fost atat de scump deoarece varsta copilului este de/peste 12 ani si a fost "taxat" ca al treilea adult in camera, in pat suplimentar. sau poate rezervarile au fost facute mai tarziu si nu a mai beneficiat de reduceri bune de early-booking din partea agentiei de turism...

    Prețul plătit de autorul impresiilor este corect, nu cred că aș fi găsit mai ieftin de atât. Pentru copilul sub 12,99 ani, se plătește 40% din prețul de adult. Este inclusă și reducerea de early booking.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [17.07.14 06:44:20]
    »

    @moro:

    Buna ziua eu nu as da 1200 de euro pentru un all in Bulgaria, as vrea sa-ti spun ca tocmai ne-am întors de la majesty club tarhan din didim unde a fost si o familie cu doi copii de 12 si 8 ani si a plătit 700 de euro pt niste conditii bune

    Pentru un sejur la Duni în aceeași perioadă și pentru configurația familiei tale ai fi plătit mai mult de 1200 de euro.

    La cei 700 de euro alocați sejurului mai trebuie adăugați 400-450 de euro costul transportului până în Didim și al cazărilor intermediare și ajungi tot pe acolo. Nu cred că la Tarhan sunt condiții mai bune ca la Duni-MRP.

    Socoteala asta mi-am făcut-o și eu acum doi ani, când aveam de ales între MRP 5*și Delphin Botanik 5*din Alanya, ambele la același preț, cu early booking inclus, lîn luna august când prețurile sunt maxime. Am ales Turcia, dar prețul sejurului a fost majorat de cheltuielile cu transportul. În cazul meu, știu sigur că am primit mai mult decât aș fi primit la Duni. Oboseala drumului până acolo și cele două zile pierdute pe drum au fost bonus

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Corina70
    [17.07.14 10:15:27]
    »

    @smenica: am fost la duni. ba chiar mi-a placut atat de mult in primul an, incat am revenit si anul urmator, convingand inca 2 familii sa ne insoteasca. asta se intampla in 2010 si 2011.

    noi ne-am simtit bine, e foarte posibil ca in anii care au trecut de atunci sa mai fi scazut calitatea serviciilor sau a mancarii... si e posibil sa fi scazut si "calitatea" turistilor romani care ajung acolo...

    de ce spun asta?pentru ca la finalul sejurului din 2011 am avut neplacuta surpriza sa vad, pe terasa de la marina beach, proaspat sosit, un grup de concetateni "de culoare", guralivi, plini de aur, stateau la masute mancand seminte, asteptand sa fie cazati. mi-a venit mie sa intru in pamant de jena, ce-or fi zis / crezut turistii de alta nationalitate...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    smenicaAUTOR REVIEW
    [17.07.14 10:40:19]
    »

    @nicole33: chestia cu patul a fost un fel de bonus peste multe altele la acest hotel. Nu vreau sa intru in polemici cu tine tu fiind consilier pt bulgaria este normal sa promovezi hotelurile de acolo.

    La cat este de laudat acest hotel nu prea este...

    In legatura cu turcia, nu prea ai cum sa o compari cu nimic din bulgaria, cu tot cu stresul celor 2zile pe drum si al cazarilor intermediare merita 1000%.

    Cand ajungi la bulgari te simiti destul de naspa din cauza milogelii de 2lei pe care o practica, cand ajungi la turci esti imparat din toate punctele de vedere.

    Am ajuns la royal wings din Lara la ora 7 dimineata si iti i-a masina si ti-o duce in parcare, iti da bagajele jos si te trimite sa servesti micul dejun chiar daca check-in este incepand cu ora 13:00 si crede-ma nu este singurul hotel care procedeaza asa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster26
    [17.07.14 10:49:31]
    »

    @smenica:

    Am ajuns la royal wings din Lara

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

    Admin
    [17.07.14 10:50:13]
    »

    @smenica:

    tu fiind consilier pt bulgaria este normal sa promovezi hotelurile de acolo.

    Pfuai. E absurdă şi aiurea părerea ta.

    nicole33 NU ARE niciun fel de obligaţie, nicio "îndatorire" -- nici explicită, nici implicită, nici vreuna de tip "masonico-turistică"

    A fost selectată "consilier AFA pe Bulgaria" datorită experienţei sale RELEVANTE în această destinaţie.

    Cu alte cuvinte - AmFostAcolo recomandă perceperea părerilor, sfaturilor ei drept "mai altfel" (mai DE ÎNCREDERE) decât ale unui utilizator "obişnuit".

    E doar o recomandare, fiecare e liber să perceapă cum vrea.

    -

    Asta e tot.

    -

    [le] în plus, atenţie, e consilier ŞI pe TURCIA!

    moro
    [17.07.14 11:14:41]
    »

    @Admin: iti pot spune ca drumul pana in didim m-a costat cu o cazare intermediara si cheltuieli cu fery si autostrăzi 350 de euro, am ajuns la ora 13 ne-au invitat la masa iar când am plecat am predat camera la 12 si puteam sta si beneficia de facilitatile resortului pana la ce ora vroiam, vreau sa-ti mai spun ca a fost mâncare f buna si bautura răcoritoare la litru, vin la sticla si loby deschis non-stop

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [17.07.14 11:18:23]
    »

    @moro: bun, şi? care-i ideea?

    ce legătură are ce-ai scris tu mai sus cu ce-am spus eu?

    Corina70
    [17.07.14 11:26:10]
    »

    admin, eu cred ca ne batem cam degeaba degetele pe tastatura.

    cand pleci in vacanta plin de prejudecati "negative" legate de tara, locuitorii, obiceiurile zonei in care vei ajunge, cam greu sa-ti schimbi parerea in bine, vei avea tendinta sa cauti nod in papura doar pentru a te convinge ca "asa e, dom'le, stiam eu ca asa se intampla".

    tonul face muzica.

    daca inca de la sosire apari in fata celor de la receptia hotelului cu nasul pe sus, gura mare, pretentii si batut din picior, vei primi exact o atitudine si raspunsuri pe masura modului in care te prezinti.

    daca ii tratezi / consideri pe cei din staff-ul hotelului ca si cum ar fi servitorii tai personali - barmani, chelneri, cameriste - vei fi tratat "cu spatele", cel mai probabil. sau si mai rau.

    daca zambesti, esti calm, vorbesti politicos dar ferm, vei fi tratat pe masura, cu o atitudine similara. si vei fi respectat. cel putin eu asa am procedat si nu am avut probleme, chiar daca experienta mea de turist nu este atat de vasta in comparatie cu altii...

    smenicaAUTOR REVIEW
    [17.07.14 18:47:36]
    »

    @webmaster26: o sa incerc sa scriu un review nou despre royal wing din lara cand o sa am ceva mai mult timp cu siguranta. Multumesc pt sfat.

    smenicaAUTOR REVIEW
    [17.07.14 18:57:11]
    »

    @Corina70: draga "consilier" nu stiu de ce ai asa o impresie despre ce am facut eu acolo sau asa vrei tu sa pui niste tampenii pe seama mea. Eu cred ca m-am exprimat destul de clar despre situatia de acolo si nu m-am certat si nici nu am zbierat la nimeni. Nu m-am plans a fi tratat naspa de catre cineva asa ca nu stiu de ce bantui aiureli. Eu vorbesc strict de ce am patit eu iar tu ma jignesti aiurea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Corina70
    [18.07.14 09:51:03]
    »

    @smenica: numara pana la 10 si respira adanc.

    apoi reciteste ce am scris.

    am scris la modul general, nu despre cineva anume.

    in nici-un caz nu faceam referire la tine.

    daca ti s-a parut ca este vorba despre tine, n-am ce sa-ti fac... asta e partea mai putin placuta a "dialogurilor" virtuale, uneori se interpreteaza total pe dos.

    as putea sa procedez si eu la fel ca tine, sa incep sa iti pun etichete si sa te jignesc...sunt convinsa insa ca iti vei da seama ca a fost o neintelegere si ca nu era nici pe departe vorba despre tine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    smenicaAUTOR REVIEW
    [18.07.14 09:54:41]
    »

    @Corina70: va multumesc pentru precizarile facute. Acum am rasuflat usurat! )

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [24.07.14 21:52:59]
    »

    @smenica:

    Nu vreau sa intru in polemici cu tine tu fiind consilier pt bulgaria este normal sa promovezi hotelurile de acolo.

    Așa cum foarte bine ți-a explicat Admin mai sus, nu am niciun interes să promovez un hotel sau altul.

    Am intervenit în discuții, deoarece și eu am fost la acest hotel și nu o singură dată, ci de cinci ori (am revenit an de an pentru că mi-a plăcut), afirmațiile tale părându-mi, pe alocuri, exagerate. Despre experiențele mele repetate la MRP în calitate de turist plătitor ca și tine, singură sau împreună cu grupul meu de prieteni, am tot scris aici pe AFA, poate chiar i-am plictisit pe unii.

    Am evitat să precizez că la trei din cele cinci vizite am ajuns la poarta resortului cu câteva ore înaintea orei oficiale de check in și am fost primiți și cazați imediat, dar au fost situații speciale, deoarece în ziua respectivă se deschidea hotelul și nu trebuia să așteptăm eliberarea camerelor de către turiștii care plecau acasă. În cazul în care nu am fi fost primiți, sigur nu am fi făcut scandal, nu am fi cerut să vorbim cu managerul, ci am fi dat o tură prin Sozopol, am fi băut o cafea, un suc acolo și am fi revenit la hotel 2-3 ore mai târziu.

    Celor care plecau la Duni în plin sezon le-am recomandat de fiecare dată să nu se grăbească, să încerce să ajungă pe la 13-14, deoarece camerele sunt deja repartizate și nu este nicio șmecherie să ajungă mai devreme și să riște să păzească poarta.

    Fără legătură directă cu impresiile tale de mai sus, sunt încă șocată și vreau să vă povestesc experiența unor amici recent întorși de la Duni. Au ales hotelul Marina Royal Palace la recomandarea mea, dându-le mult mai multe detalii decât am reușit să scriu pe site. Mă sună ieri și când întreb cum a fost sejurul sesizez o ezitare și o nemulțumire. Întreb ce s-a întâmplat și aflu cu surprindere că s-au certat timp de două zile cu cei de la hotel din vina lor exclusivă. Nici nu mi-am imaginat că în momentul în care au făcut rezervarea au declarat numai unul din cei doi copii cu care intenționau să plece în concediu, pentru a plăti mai puțin, cazarea într-o cameră dublă standard fiind mai ieftină decât într-un junior suite. Fiecare din cei doi copii, unul de 4 ani și unul de 9 luni, luați separat beneficia de gratuitate, dar politica hotelului nu permitea cazarea a doi adulți+1 copil+1 infant într-o cameră standard. Ei au ales să ignore această regulă prezentându-se la recepție cu amândoi băieții și aici a început nebunia, cu chemat reprezentantul agenției, cu amenințări cu poliția etc. O țigănie întreagă, nervi și două zile de sejur pierdute, totul pentru o economie de 416 euro, diferența între cele două categorii de camere. Știu că doi adulți și doi copii, chiar de 12-13 ani, se pot caza în condiții decente într-o cameră standard, dar regulile, oricât de absurde ne-ar părea, trebuie respectate.

    La final de sejur, concluzia amicilor a fost că nu merită și că nu vor reveni la Duni, că hotelul este prea scump, drumul prea lung etc.

    A fost o lecție și pentru mine. Pe viitor, mai bine îmi văd de treabă și nu mai recomand acest hotel.

    După asemenea experiențe cu românii mai miră pe cineva faptul că suntem tratați diferit față de turiștii de alte naționalități?

    serban1772
    [25.07.14 14:46:59]
    »

    Din data de 21.07.2014 la intrarea pentru Pelican si Belleville nu te mai tin la poarta pana la ora 13.00. Oricum aceasta asteptare nu avea nicio legatura cu check-in-ul de la ora 14.00 deoarece cazarea s-a efectuat imediat la 13.05.

    vio_andu_gaby
    [25.07.14 16:53:07]
    »

    @nicole33: Probabil asa se intampla cand cineva promoveaza, si nu recomanda un hotel, fie el si de 5*. Daca oamenii care posteaza impresiile (uneori negative) traite intr-o locatie, imediat 5... sar ca arsi, ca nu este adevarat, ca aceste persoane mint, ca nu este conform relitatii... ? Chiar nu stiu de ce cineva care se ocupa de acest site, nu a intervenit pana acum (citind replicele de la rewiev-ul acesta) cand multe... persoane au "atacat"impresiile postate de o persoana care s-a intalnit cu ceva probleme in aceasta destinatie. Si nu este singura, probleme sunt si de alta natura, dar ei apara cu vitejie cetatea mult visata

    vio_andu_gaby
    [25.07.14 17:02:36]
    »

    @nicole33: Corect ar fii ca fiecare persoana care posteaza pe acest site, sa fie lasat-a sa isi exprime impresiile traite la fata locului, iar fiecare dintre noi sa alegem din toate povestiriile oamenilor care au fost acolo, ce este mai bun, dar voi probabil vreti altceva..., ... Probabil a-ti fii fericiti, ca atunci cand cineva vorbeste de bine de: duni: , sa batem din palme, iar cand cineva nu s-a simtit bine, sa spunem ca cel care posteaza. abereaza

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [25.07.14 17:29:35]
    »

    @vio_andu_gaby: o serie de afirmatii de mai sus par scoase dintr-un glob magic de cristal - eu unul nu am vazut sa fi acuzat "cineva" pe "altcineva" ca "minte", ca "nu aplauda" alea-alea. ERGO chiar si aberatiile sunt permise ; totul "e lasat" -- aici pe AFA contam, valorizam democratia si liberul arbitru & discernamantul fiecaruia, pe-acolo pe unde e --- fara sa-l premizam, insa, pentru ca unori s-ar putea sa nu se stie

    vio_andu_gaby
    [25.07.14 17:56:45]
    »

    @webmaster: Cu siguranta, nu este nici-un glob, dar daca cititi impresiile mele despre acest hotel si impresiile persoanei care a scris acest rewiev, (si mai im, portant, comentariile lansate) probabil va veti da seama despre ce vorbesc, si credeti-ma nu ma asteptam la asa ceva pe acest site.

    smenicaAUTOR REVIEW
    [25.07.14 19:04:05]
    »

    @nicole33: nu stiu daca am precizat, dar acelasi lucru am facut si noi, nu am pazit portile hotelului ci am mers si am baut o cafea iar despre discutia cu managerul a fost ideea portarului care nu prea stia decat bulgara iar el a apelat managerul dupa tel lui personal. Problema a fost la ora 13:00 cand era o coada de 13 masini cel putin la intrare si am asteptat 1 ora si mai bine sa intram cu masina in parcare iar la receptie alta ora pana am fost cazati. Asa ca acel check-in de la13:00 s-a transformat in 15-16.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    smenicaAUTOR REVIEW
    [25.07.14 19:09:57]
    »

    @vio_andu_gaby: din ce am observat noi vorbim despre un fapt real iar corina vorbeste in general despre situatia romanilor in strainatate, despre niste idei preconcepute etc

    vio_andu_gaby
    [25.07.14 20:57:50]
    »

    @smenica: Credca de fapt aceasta pagina este exclusiv promovarii cu un scop bine intetionat si cu acordul celor de aici, care sunt de acord cu promovarea unei locatii in scopuri ~umanitare~si cried ca trebuie sa-i las am sa se bucure de "sezlonguri" libere.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70, DoreD, fanespoitorul, moro, nicole33, ravenala22, serban1772, smenica, vio_andu_gaby
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.081875085830688 sec
    ecranul dvs: 1 x 1