ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.07.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Galati
    ÎNSCRIS: 12.04.10
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2010
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII -- v: 1an si 4ani

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    PLAJA şi MAREA:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    96.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 5 MIN

    Cel mai bun resort din Bulgaria

    TIPĂREȘTE

    O vacanta reusita dupa un inceput dezastruos. Pentru o buna informare a tuturor celor care vor sa se duca la acest resort am sa descriu pe larg toata vacanta cu partile bune si cele rele.

    Am sa incep cu partile rele:

    Aveam rezervare pt 4 familii din 02. 02. 2010 prin AATravel (SOLVEX touroperator bulgar) pt perioada 01-10.07 la Marina Royal Palace numai ca pe data de 29. 06 am fost sunat de catre AATravel ca rezervarea noastra sa anulat, dupa certuri prin telefon cu cei de la AATravel si refuzand toate ofertele lor la Pomorie mi-au oferit rezervare la Marina Beach in perioada 03 - 10.07 plus diferanta de bani (oferta pt care managerul AATravel a spus ca garanteaza 100%).

    Pe data de 03 am plecat din Galati la ora 3 iar la ora 10.15 eram in fata portilor de intrare la Marina Beach unde surpriza paznicii nu ne lasau sa intram pt ca nu figuram cu rezervare pe listele lor, dupa 2 telefoane la receptie am intrat lasand masinile la poarta, la receptie ne astepta un manager din partea resortului care ne-a informat ca rezervarea noastra este pt Hotel Belville si nu pt Marina Beach dupa lungi discutii, certuri cu managerul resortului, managerul AATravel (care dupa ce mi-a raspuns odata nu mai raspundea la telefon fiind nevoit sa sun de pe alt telefon) si reprezentant SOLVEX fiecare dadea vina pe celalalt la ora 13.30 am acceptat sa ne cazam la Hotel Belville in plus managerul resortului oferind bratari ca si la Marina Royal Palace. Probleme cu cazarea am vazut in fiecare zi la portile resortului (si cu POLITIE). La portile de la Belville este un paznic care era sa si bata cativa romani din Buzau pe data 04 (pe romani ii facea tigani si injura) fara ca managerii resortului sa i-a o masura.

    Asta este partea cea mai proasta a acestui resort (cel putin anul asta) efectiv isi bat joc de romani (numai cu romanii se intampla asta) ii plimba de la un hotel la altu ba mai rau am vazut si cazuri cand nu-i primeau deloc oferindule cazare la Pomorie. Toate astea se intampla numai cu cei care au rezervare prin SOLVEX. Resortul fiind ocupat in proportie de 80-90% de romani.

    Ca si sfat pentru cei care urmeaza sa se duca la Duni, sa ceara la agentiile din Romania o confirmare scrisa din partea hotelului, sunatul la hotel pentru confirmare este egal cu zero, cei de la receptie faceau listele cu rezerevari de seara si incepeau sa taie de pe ele dupa reguli numai de ei stiute, cei taiati erau numai romani.

    Daca nu v-am plictisit pana acum am sa incep descrierea resortului:

    - Hotel Belville, Pelican su Holiday Village nu sunt de 4 stele ci de 3 stele (dupa parerea mea) camerele sunt la fel doar ca la Pelican au gresie pe jos, atentie la Belville camerele de la etajul 1 aveau mucegai (eu am vazut 6 camere)

    - Hotel Marina Beach 4 stele

    - Hotel Marina Royal Palace 5 stele

    Curatenie in camera se face zilnic la fel si schimbarea prosoapelor.

    Mancarea este multa, difersificata si destul de buna (depinde de gusturi) nu cred ca este cineva care sa nu gaseasca de mancare, fructe destule, prajituri multe si colorate (eu am mancat doar baclava) sucurile la dozator nerecomandate.

    La toate restaurantele era in general aceeasi mancare cu mici diferente

    - restaurant Sozopol langa Belville si Holiday Village se facea gratar la carbuni

    - restaurant Marina Beach mi sa parut cel mai prost din resort aglomerat, miros neplacut mai mult arata ca a cantina, pentru cei cazati la MB recomand restaurant Pelican

    - restaurant Pelican interiorul cel mai frumos si aici se face gratar la carbuni iar pe terasa te cam afuma

    - restaurant Marina Royal Palace cel mai bun, ospatarii mai amabili (bautura era servita la masa) vin la sticla in frapiera, la mic dejun aveau si suc fresh, se servea masa pe o terasa superba (depinde de vreme)

    - la restaurantele a-la-carte nu am fost

    Plaja foarte curata, erau sezloguri destule se practica rezervarea sezlogurilor, marea foarte curata (si la 3m vedeai nisipul) intrarea in mare lina excelent pt copii pt prosoape la plaja se ia un card de la receptie (noi la Belville nu am lasat nici o garantie cum auzisem) si ei prosop pe plaja zilnic.

    Pentru miscare sunt 10 terenuri de tenis (se face rezervare cu o zi inainte) plus un teren de fotbal, sala de forta langa piscina de la Holiday Village, pe plaja erau amenajate 2 terenuri voley si un teren fotbal, in fata la MB erau mese de tenis, sala forta, sauna si jacuzi la Pelican si la MRP, sala fitnes la MRP contra cost, teren mini golf langa plaja contra cost da la ora 23. 00 discoteca langa restaurant Sozopol iar dupa 24. 00 sus langa restaurant Menhana.

    Locuri de joaca pt copii erau langa piscina Holiday Village, la hotel Pelicansi 2 locuri de joaca pe plaja.

    Animatia destul de buna (in timpul zilei mai mult la piscinile de la MB), spectacolele de seara la amfiteatru de la 21. 30 unele chiar foarte bune.

    Bauturile la bar destul de bune, cockteiluri diverse bune in functie de barmanul care il facea, cel mai bun bar mi s-a parut cel de la MB dar barmani mai reci, la cel de la MRP foarte amabili barmanii si barul foarte bun, cel mai slab bar mi sa parut cel de la Belville.

    Curatenia in resort este exemplara alei curate, spatii verzi foarte ingrijite.

    In concluzie o vacanta reusita la cel mai bun resort pt litoralul bulgaresc (este a 5 vacanta in Bulgaria, toate reusite), o sa mai revin dar o sa am grija prin ce agentie imi fac rezervarea.

    P. S Daca am uitat sau omis ceva o sa revin.


    [fb]
    ---
    Trimis de yry78* in 14.07.10 12:12:25
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur - Hotel Bolero Nessebar - Sol Nessebar Mare Sunny Beach - Hotel Iberostar Obzor - Hotel Marimar
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 8288 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    27 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (yry78*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 terasa restaurant Sozopol
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5900 PMA (din 10 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    27 ecouri scrise, până acum

    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [14.07.10 12:55:26]
    »

    Acum sincer am si eu o intrebare: la anul ai mai lua-o de la capat cu rezervarea la acelasi resort dupa intamplarile cu overbooking-ul?

    Un vot pentru detalii!

    Admin
    [14.07.10 12:59:20]
    »

    Nu sunt de acord cu afirmatia precum ca personalulul hotelului "taiau listele seara', in opinia mea problemele datorandu-se exclusiv agentiei de turism aleasa (nu cred c-a fost o "incurcatura', rezervarea voastra la Belville si nu la Marina era foarte probabil cunoscuta de agentiii cu mult timp inainte si putea fi rezolvata civilizat, inainte sa va prezentati voi la hotel), insa in rest apreciez reveiw-ul ca bun, detaliat si in consecinta util.

    Andox
    [14.07.10 13:30:31]
    »

    Eu am scris aici ca agentia asta este foarte neserioasa , incearca sa te agate ca si client chiar daca stiu bine ca sunt probleme cu rezervarea si apoi nu-ti mai raspund la telefon.

    Cred ca a fost printre putinele care nu si-au anuntat clientii din timp de overbookingul de la Duni preferand sa anunte in ultimul moment cand nu mai aveai multe alternative la indemana.

    yry78*AUTOR REVIEW
    [14.07.10 16:30:57]
    »

    Agentia din Romania este principala vinovata pt ca permite sa se intample asa ceva cu turistii ei .

    Treaba cu taiatul listelor acolo este adevarata .Eu am verificat rezervarea la receptie a sorei mele care trebuia sa vina pe 04.07 la Holiday Village in data de 03.07 la ora 19 si figurau in baza lor de date cu rezervare insa cand au sosit pe 04 la ora 11.00 erau taiati cu pixul, dupa putina cearta si cand a venit managerul resortului cu care discutasem si noi cu o zi inainte spunandu-i ca este sora mea sa rezolvat tot.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geosler
    [14.07.10 17:04:27]
    »

    Ai dreptate in privinta rezervarilor pur si simplu e bataie de joc ce fac ei cu romanii.Si eu am patit-o fapt pentru care nu mai merg la Duni decat daca se va schimba ceva.

    Credeam ca agentiile din Romania sunt de vina, dar nu conteaza prin ce agentie ai rezervare, conteaza cererile celor din vest in ce perioada doresc ei sa se duca la Duni si asfel noi ne trezim ca avem parte de anulari dupa bunul lor plac.

    Asa cum am mai spus daca faceau overbooking cred ca la toti se anulau rezervarile in acelasi timp, nu diferentiat incepand din aprilie pana in ziua cand ajungi la ei si nu e vorba doar de Royal Marina ci de toate hotelurile din Duni.

    Singura solutie si cea mai eficienta dupa parerea mea e sa nu mai mearga romanii acolo si atunci cred ca se va schimba ceva,deorece nici agentiile din Romania nu cer despagubiri si atunci cei din Duni vor continua sa aplice aceeasi practica cu rezervarile.

    Un vot din partea mea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    yry78*AUTOR REVIEW
    [14.07.10 17:15:14]
    »

    Multumesc pt vot.

    Am vb cu romani cazati la MB si MRP si nici unul nu avea rezervare prin SOLVEX. Eu suspectez ca intre resort si SOLVEX este o legatura foarte apropiata, toate problemele fiind cu turistii care au bilete prin SOLVEX.

    Insa principala vina o au agentiile din Romania pt ca nu apara drepturile turistilor romani ei acceptand ce se intampla cu turistii. Aceste agentii trebuie sanctionate de catre noi, sa nu mai luam bilete de la agentii care nu respecta turistul.

    Exemplul meu agentia AATRAVEL de la care nu sfatuiesc pe nimeni sa mai cumpere bilet.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geosler
    [14.07.10 17:18:32]
    »

    Nu stiu daca mai are vreo importanta dar eu am luat voucherul prin Paralela 45.

    yry78*AUTOR REVIEW
    [14.07.10 17:31:02]
    »

    Ti-au aparat depturile pt ca mie AATRAVEL nu mi le-a aparat de aceea sfatuiesc pe toti sa nu mai iei bilete de la aceasta agentie.

    Admin
    [14.07.10 17:36:21]
    »

    Lol, yry78, si in opinia ta ce ar avea de castigat resortul Duni dintr-o astfel de intelegere (cu SOLVEX-ul) ?

    yry78*AUTOR REVIEW
    [14.07.10 17:42:22]
    »

    La toti turistii pe care cei de la Duni ii refuza li se ofera ca si varianta Pomorie - hotel Festa sau Sunset,unde banuiesc ca managmentul celor de la Duni au un interes.

    Cu i-am spus si managerului de la Duni daca se respectau si nu aveau nici un interes intrerupeau colaborarea cu SOLVEX.

    Admin
    [14.07.10 17:44:40]
    »

    ioi, ce dulce - Duni are interese in Pomorie, adica in hoteluri concurente cu ei?

    Ma rog, eu unul ma opresc aici.

    yry78*AUTOR REVIEW
    [14.07.10 17:54:33]
    »

    Asta este oferta manegerilor de la Duni.

    Pt ca sa te convingi du-te la Duni si ai sa vezi ca turistilor care "nu apar" pe rezervarile lor li se ofera cazare la Pomorie.

    Poate au acelasi managment.

    roana71
    [14.07.10 20:09:57]
    »

    Exemplul meu agentia AATRAVEL de la care nu sfatuiesc pe nimeni sa mai cumpere bilet

    In cazul meu agentia se numeste Giramondo si este din Iasi. Si tot Solvexul turoperator, tot Pomorie cu La Festa Via Pontica si Sunset Resort date ca alternativa ( ambele refuzate, i-as plati un sejur patronului de la Giramondo sa stea 10 zile la Via Pontica cu familia)

    ruxi
    [15.07.10 12:21:09]
    »

    In ce zile au loc spectacolele cu copiii din resort?Cum se organizeaza pregatirea spectacolului?

    Ce fel de activitati (club) se desfasoara pentru copiii mai mari 12-14 ani?

    Cat costa excursiile acelea pe bicicleta?

    Multumesc

    yry78*AUTOR REVIEW
    [15.07.10 16:17:12]
    »

    Spectacolul cu copiii din resort are loc vinerea la amfiteatru, animatorii anunta din timp ca fac o preselectie cu copii pt spectacol.

    Despre activitati cu copii mai mari nu sunt in masura sa iti spun ( nu am fost interesat) oricum activitati sunt mai ales in fata la piscinile de la MB trebuie doar sa te interesezi de programul de activitati din ziua respectiva(voley,fotbal,polo etc)

    Excursiile de mountain bike se fac de langa parcarea de la Belville pt care trebuie sa te inscrii si cost in functie de distanta parcursa.Cand am fost eu erau excursii de 15,30,40 Km si costau undeva intre 18-30 leva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    andreeapresa*
    [15.07.10 20:46:17]
    »

    Ai dreptate ca trebuie sanctionati cei vinovati. Din toate informatiile mele (si crede-ma sunt verificate din mai multe surse) problema a fost declansata in Martie si inca de atunci s-au stiut toate numele persoanelor ce nu vor beneficia de rezervare la Marina Royal Palace 5* si Marina Beach 4*. Agentia din Bulgaria - SOLVEX, impreuna cu agentiile din partenere din Romania sunt singurii care in mod intentionat NU AU ANUNTAT CLIENTII ATUNCI. Asadar - atentie de unde cumparati. Pentru a evita aceste probleme solutia e simpla - nu alege Solvex.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    roana71
    [15.07.10 22:07:10]
    »

    Din intamplarea asta sa invete si altii:

    1- nu va bucurati ca va costa mai putin printr-o agentie mica, nestiuta, alegeti agentiile mari, cu renume, chit ca va va costa ceva mai mult, macar sunteti siguri ca veti avea un concediu asa cum l-ati gandit

    2-atentie mare la turoperator: daca e unul gen Tui, Neckerman..., f bine, daca-i Solvex... fugiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiti...

    3- interesati-va mai intai de agentie, d-aia exista google, cautati...

    4- niciodata nu mai faceti reclama vreunei agentii... macar daca luati plasa... o luati singur, nu mai bagati si pe altii in rahat... (de asta-mi pare cel mai rau)

    Concluzie: feriti-va de Giramondo, feriti-va de Solvex.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    roana71
    [15.07.10 22:16:45]
    »

    Geosler, acum am vazut ca tu aveai cu Paralela 45. Dar turoperatorul tot Solvex era?

    demetra
    [19.07.10 11:17:48]
    »

    Si feriti-va de AAtravel/Solvex. Aceeasi problema.

    webmasterXY*
    [19.07.10 11:24:55]
    »

    Aveti posibilitatea pe forum sa dezbateti pe larg serviciile/deserviciile agentiilor de turism, haideti sa ne concentram aici pentru impresiile legate de hotel, multumesc!

    demetra
    [19.07.10 11:37:10]
    »

    webmaster am incercat sa intru pe forum dar nu-mi recunoaste parola sau trebuie sa-mi fac cont separat?

    webmasterXY*
    [19.07.10 11:38:38]
    »

    trebuie cont separat cu parola

    cornel_turnea
    [02.06.11 14:48:14]
    »

    va rog sa mi spuneti cum este cu parcarea la Hotel Belville? Va multumesc

    yry78*AUTOR REVIEW
    [07.06.11 12:46:53]
    »

    Parcarea este gratis si este langa hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    valis
    [22.06.11 23:15:07]
    »

    Buna. Si noi suntem din Galti si plecam pe 26.06 la Duni Belville. As vrea sa te rog sa ne recomanzi si noua un traseu sigur si bun prin Vama Veche. Multumesc anticipat!

    geosler
    [24.06.11 20:31:09]
    »

    Cel mai bun traseu din Vama Veche spre Duni este:

    Vama Veche-Varna-Burgas-Sozopol-Duni, iar la intersectia cu Sozopol faci stanga, e un indicator pe care scrie Dyuni.

    fanespoitorul
    [15.07.12 21:57:59]
    »

    @yry78: Agentia romaneasca pe care o mentionzi, are bubite. Daca sti sa cauti, acum este data in judecata de Protectia consumatorului (2 procese). Acum 2 ani am vrut sa iau bilete prin ei la Bansko-Vihren Palace, in conditiile in care pe un site specializat de rezervari, era mentionat ca nu mjai sunt camere in perioada pe care o doream. Am fost cu cineva cu un telefon in prelabil. Am platit integral in euro. Amicul a platit numai avansul cerut. Mi s-a confirmat rezervarea, urma sa primesc voucher-ul iar a doua zi mi s-a comunicat ca imi fac rezervare la alt hotel pentru ca Vihren Palace e plin. A fost o intereaga nebunie pentru ca nu aveau sa-mi dea euro inapoi. Asemenea agentii de turism trebuie sa fie date pe mana protectiei consumatorolui ca sa nu mai pateasca si altii ceva. Eu am venit in seara asta de la Duni - Belleville si nu am avut probleme.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andreeapresa*, cornel_turnea, demetra, fanespoitorul, geosler, roana71, ruxi, valis, yry78*
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Belleville Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04939603805542 sec
    ecranul dvs: 1 x 1