ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.09.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.12.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 16 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
21.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Doina - Neptun

TIPĂREȘTE

POLICLINICA: modernizata, foarte curata si cu personal amabil.

HOTEL: Curatenie mai deloc, obiecte sanitare mizerabile, perne inexistente (ele exista dar sunt de 5 cm grosime!!). La intrarea in camera te izbeste un miros pregnant de CLOR. Acesta este modul de a rezolva igiena in anul 2017. Probabil celelalte produse frumos mirositoare le gasim acasa la cemeriste.

Televizorul este un NEI (firma care nu mai exista de 15 ani!) cu tub, cu o diagonala de 24 cm. (unde le-au gasit oare?), cu o imagine ce nu poate fi deslusita, aparatul fiind extrem de vechi.La receptie, un raspuns imbatabil vis-a-vis de aceasta problema: NU VA MAI UITATI LA EL.

Frigiderul este atat de mic, incat incap decat 2 sticle cu apa, iar de racit, o face atat de putin incat abia dupa 2 zile am putut bea o apa racita, dar nu rece. Peretii sunt murdari, cu urme de negreala.

Baia atat de mica si prost gandita ca atunci cand vrei sa faci dus, trebuie sa sari peste vasul wc. Inaltimea caditei destul de mare, asa incat persoanele ce vin la tratament reusesc cu greu sa urce in cabina pentru a face dus. Greutate mare si cand iesi din cabina intrucat trebuie sa faci un pas urmat de pirueta. Priza la baie nefunctionala, pentru a putea utiliza uscatorul de par.

RESTAURANT: O mancare MIZERABILA, aceiasi ciorba timp de 8 zile, ACEIASI!!! cu 2 pauze de supa (daca o pot numi asa). Cantitativ nici putin nici mult. Ca o curiozitate, ciorba nu era fiarta cu legumele la un loc, ele erau fierte pentru alte ciorbe (pentru straini) iar apoi erau trantite in zeama chioara ce o primeam pe post de ciorba. Friptura era de genul:carne fiarta cu o lingura de orez, peste care o lingura de sos. Niciodata carnea nu era fiarta in sos, asa ca puteti sa va imaginati ce gust avea.

Acesta a si fost motivul pentru care am plecat cu 3 zile mai devreme, nu mai suportam aceasta bataie de joc la adresa mea (au mai plecat si altii din acelasi motiv).

Cu toate acestea, seara de seara vedeam din balcon, cum pleca personalul de la bucatarie, cum credeti ca plecau? Atat de incarcati cu sacose ca abia le puteau duce, ce aveau ele acolo? Ghiciti voi! Au fost facute poze si trimise la Inspectorul PRO de o persoana care lucra la PRO TV.

Deci nu recomand acest hotel pentru vacanta, pentru tratament... nu ai de ales.

In statiune dupa 1 septembrie nu au scazut preturile decat la cazare, mancarea a ramas la acelasi preturi!!

IMPORTANT!!! In gara Neptun, nu exista peron inalt, iar distanta de la prima treapta a vagonului si pana la peron este de 80cm!!! Din acest motiv am luat trenul din Mangalia. Un om bolnav nu se poate urca in tren. CFR a fost dat in judecata de o persoana, care anul trecut a sarit pe peron si si-a fisurat coloana (persoana era bolnava). Asa ca nu folositi trenul, folositi autocarul sau masina personala.


[fb]
---
Trimis de Liviu.M. in 18.09.17 23:44:44
Validat / Publicat: 19.09.17 07:55:08
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2638 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Liviu.M.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Hotel Doina Neptun, ventilatorul din baie, care nu a fost curatat de la montarea lui.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[19.09.17 07:54:26]
»

@Liviu. M. : Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 11&ridAnt=82135

webmasterX
[19.09.17 08:32:57]
»

@Liviu. M. : Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Liviu.M.
Alte impresii din această RUBRICĂDoina Hotel [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032942056655884 sec
    ecranul dvs: 1 x 1