GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Disconfortul a inceput inca de la sosire: pentru cazare, am asteptat mai bine de jumatate de ora (fara sa fie cine stie ce ingramadeala). Intr-un tarziu doamna de la receptie ne-a aratat cu un vag ton de scuza niste registre contabile care erau mai importante decat cazarea turistilor si a catadicsit sa ne ceara scurt biletele. Cat s-a uitat pe ele a mai repezit cateva persoane, inclusiv pe cineva la telefon “Nu pot sa va fac legatura, mai sunati odata".
Cu cheia in sfarsit capatata, am ajuns in camera. Minuscula, daca o persoana sta in picioare, cealalta musai trebuie sa stea in pat sau la baie. Televizorul cu diagonala cat telecomanda lui ("Sport" sau cum se numeau televizoarele alea foarte mici, de bucatarie). Pe noptiere si in baie, legiuni intregi de furnici. Am coborat la receptie, am cerut alta camera (din motive de furnici), am obtinut o privire sictirita si alta cheie. Aici acelasi “spatiu”, acelasi televizor, fara furnici, in schimb nu functioneaza aerul conditionat. Am incercat sa sunam la receptie, telefonul mort, urma sa aflam ca trebuie sa platim pentru deblocare. Pentru convorbiri cu receptia!!! Cu greu a aparut o camerista care a schimbat bateriile la telecomanda AC.
Pe tot sejurul de 12 zile in camera s-a aspirat doar o data si nici macar o singura data nu s-a spalat in baie.
Hartie igienica a trebuit fie sa cerem de la camerista, fie sa ne cumparam singuri. Paturile mai aveau, peste salteaua obisnuita, inca o saltea mai mica si foarte subtinre. Plina de pete galbene.
Personalul de la receptie indolent cu tendinte de obraznicie, in special un domn fara ecuson, dar cu atitudine dictatoriala, atat fata de colegele lui cat si fata de turisti.
Personalul clinicii asemeni: mici Dumnezei, obisnuiti sa alinieze pacientii dupa bunul plac. Pacienti tratati “pe banda rulanta”, cozi la cabinete, lipsa de coordonare la programarea procedurilor, asistente sictirite ("Haideti doamna, ca daca am sta asa dupa fiecare …"). Obtinerea unei facturi la sfarsitul perioadei de proceduri de recuperare … aventura de vacanta.
Locatia departe de plaja. Oferta zice ca sunt mai putin de 500 metri. Or 499 si la intoarcere de la plaja sunt la deal! . Aviz celor cu copii!
Singurul punct care ridica oarecum nota este micul dejun: tip bufet suedez, cu excelenta idee de a servi felii de pepene rece. De altfel si aici, daca ajungeai ceva mai tarziu, adica 9.00 - 9.30 (in conditiile in care se presupune ca esti in vacanta), mancai in trancanit de vase si scaune)
Si totul pe 70 euro/noapte pe camera. La oferta!
Sub nicio forma 3 stele! Maxim 2 daca nu ai pretentii prea mari!
Personalul, atitudinea, toate sunt in defavoarea turistului, pe principiul "L-am prins, l-am jumulit" si "Nu-ti convine, ghinionul tau"
Trimis de janinatr in 18.08.14 19:23:14
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (janinatr); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.87305300 N, 28.59809900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@janinatr: Buna, imi pare rau sa aud asemenea lucruri despre aceasta destinatie - mai ales in privinta Clinicii. Anul acesta n-am apucat dar anii precedenti am fost relativ multumit de serviciile oferite la centrul de recuperare. Pacat.
PS.
Zilele trecute era vorba in mai multe ecouri de problemele de pe litoral iar o doamna din Eforie tot dadea vina pe autoritati. Stimata doamna, in acest context si citind relatarile din acest review, ramineti cu parerea ca autoritatiile sunt devina? In privinta comportamentului pe care angajatii l-au afisat fata de autoarea review-ului, ce vina au autoritatiile? Va spun eu de unde vine aceasta atitudine: este sictirul, lenea si prostia din capul unora - ramasa de pe vremea celuia din Scornicesti. Aici este buba - nu la autoritati si la politicieni.
Salut @Michaell
Evident, autoritatile nu au absolut niciun amestec in discutia asta. Unui bun gospodar nu trebuie sa-i spuna primarul, notarul sau partidul cum trebuie sa se poarte cu clientii.
Ce autoritate sa-i explice asistentei ca trebuie sa-si adapteze ritmul si la puterile mele si la cele ale doamnei de peste 80 de ani de langa mine?! Sau cel putin sa foloseasca un ton decent cand solicita/ explica ceva!
Ai dreptate, problema este in atitudinea "las' ca merge si-asa". Sau cum spuneam in review: "l-am prins, l-am jumulit"
Asta e... invatatura de minte. Nu putem decat sa speram
@janinatr:
Exact asa este. Nu mai am nimic de adaugat.
Mai am totusi o intrebare: Vad ca esti din Constanta, deci de-a locului, cum s-ar spune. Cum de nu esti in posesia de informatii mai ,,calde,, in privinta unei destinatii mai rentabile si cu servicii mai de calitate? Ce sa spunem noi, cei care venim de la sute de km daca ti se intimpla tie asemenea lucruri care esti din zona...
De la Constanta si pina jos in Mangalia sunt o sumedenie de destinatii care ofera tratamente si s-ar putea ca in unele locuri sa fi tratat mai bine ?!
@Michaell:
Sejurul asta nu a fost planificat, a fost o ocazie, scopul a fost evident tratamentul balneo.
Iar cu ponturile... stii cum e... cizmarul n-are cu ce se incalta. Nici acum n-as putea sa ofer un sfat referitor vacanta pe litoral, in mod normal noi ne straduim sa fugim spre munte
Zi buna! Si mai ales, vacante frumoase!
@janinatr: Scurtul schimb de pareri cu tine mi-a facut placere.
La fel iti doresc si eu tie - toate cele bune si sa-ti fi ajutat totusi tratamentul. Eu unul am fost foarte multumit de efectul simtit.
@janinatr - De acord. O singura modificare: daca pe vremea comunistilor faceai plangere la partid ca esti muncitor si hotelierii isi bat joc de oamenii muncii atunci iti garantez ca respectivii ajungeau la canal sau paznici si femei de serviciu (din directori) la cine stie ce wc public din Sighetul Marmatiei. Astazi poti sa faci reclamatie si la OPC si la Garda si la Politie sau oriunde iti trece prin cap fiindca iti garantez ca nu vor schimba nimic daca nu inchid fortat hotelul si nu le spun ca se va redeschide atunci cand se conformeaza standardelor obligatorii. Nu pot sa nu ma intreb cum de asemenea hoteluri isi mai pastreaza stelele, cu furnici, camere minuscule, usi cojite etc. Si hai sa fim seriosi: camerele la 3*** este obligatoriu sa fie mai mari nu de genul debaralelor. Oare cum au primit gradarea de prima data?
Partea proasta este ca foarte multi romani sunt saraci sau umili si accepta orice fara sa comenteze sau comentand de forma.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2021 Pentru cine are nervii tari — scris în 08.09.21 de CiciT din BUCUREșTI
- Jul.2021 Rețineți și evitați! — scris în 29.07.21 de ux121364 din BUZAU - nu recomandă
- May.2021 O vacanta buna — scris în 30.05.21 de ux119872 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Oct.2018 Hotel Doina in extrasezon — scris în 19.10.18 de Nicu din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Dezamagitor — scris în 13.04.19 de Kiyomi din BOTOSANI - nu recomandă
- Aug.2017 Hotel Doina - Neptun — scris în 18.09.17 de Liviu.M. din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2017 Cred că aş veni şi a doua oară la hotel, dacă s-ar muta în altă staţiune... — scris în 16.07.17 de nicco din BRAșOV - RECOMANDĂ