ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.03.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Azuga
ÎNSCRIS: 24.04.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 3, 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Bine pentru doua stele

TIPĂREȘTE

Sejurul nostru din 2013 a fost unul foarte zbuciumat. Am facut rezervarea cu E. B., pentru luna iunie (noi intotdeauna mergem in iunie la mare, pentru ca e mai liber, nu e atat de cald, preturile sunt mai mici, ziua e mai lunga, angajatii nu sunt deja obositi si plictisiti... si pentru ca e tare greu sa astepti marea o vara intreaga, ceea ce s-a si intamplat pana la urma.) Am sunat la receptia hotelului Doina de N ori pana ne-am hotarat sa mergem acolo, iar doamnele care ne-au raspuns au fost foarte amabile, un factor important in decizia finala de a ne petrece sejurul la acest hotel.

Cand am ales, criteriile noastre au fost: sa fie aproape de plaja, sa aiba restaurant, sa se vada telegondolele pe geam (copiii mei sunt fani declarati ai gondolelor, si de la Mamaia, si de pe Valea Prahovei), sa aiba apartament, sa aiba balcon. Punand la socoteala si review-urile citite pe-aici, si pretul, am eliminat rand pe rand celelalte optiuni si am ramas la optiunea DOINA.

Insa, din cauza unor probleme de sanatate urgente in familie, a trebuit sa ne amanam concediul. Si ca sa nu pierdem banii, am vorbit, prin cunostinte, cu directorul hotelului - om de nota 10+ - si am aranjat sa mutam concediul in urmatoarea perioada de extra-sezon, la care se putea aplica tariful achitat de noi. Asa ca a ramas sa asteptam marea toata vara, asa cum ziceam, pana pe 25 august.

Drumul spre mare fara peripetii, ne plac autostrazile (la mai multe, si mai repede!). Am ajuns la Hotel Doina in jurul pranzului, am parcat in spatele hotelului, spre bulevard, sub niste baraci, si ne-am cazat imediat. Am solicitat camera spre Navodari, ne-a fost aprobata fara discutii. Pana sotul a carat bagajele in camera, cei mici s-au facut harcea-parcea in tasnitorile care uda vegetatia de pe langa hotel...

Ajunsi in apartament, n-am fost deloc surprinsi - arata exact ca in pozele postate si de altii pe site. Doua paturi unite, cam greu de astupat spatiul dintre ele. Noptiere, sifoniere, masa cu scaune din lemn vechi, ca pe vremea bunicilor, dar foarte curate - nu era praf in sifonier sau altceva de genul acesta. Mocheta acceptabila, asternuturile curate.

Apartamentul era format din o camera dubla si o camera single, fiecare cu spatiu de depozitare separat. Din camera single, care continea un pat suficient de mare cat sa doarma lejer doi copii, era usa spre balcon. In rest, acea camera era destul de goala, cand vorbeai acolo se auzea ecoul. Pe balcon, ciment (mozaic) si un uscator de rufe foarte bun.

TV-ul cu ecran plat prindea cam tot ce voiai - insa in afara de cateva episoade de desene animate, nu prea l-am deschis. Nu suntem dependenti de televizor.

Aveam plasa pentru insecte la fereastra, cele necesare la baie...

Ah, referitor la baie, un capitol separat: mirosea suspect de cand am intrat, si daca la prima "adulmecare" am zis ca miroase sarat, a apa de mare, la a doua deja era clar ca mirosea a canalizare. Am incercat cu odorizant de camera, dar amestecul de mirosuri rezultat nu era deloc incantator, asa ca am cautat alternativa. Sotul a observat ca ceva nu era in regula cu sifonul din pardoseala, a anuntat la personal, si a doua zi a venit un nene care a rezolvat problema si ne-a inlocuit si becul din baie, care se arsese intre timp. De asemenea, au mai fost doua probleme la baie: scurgerea de la dus era infundata - a doua zi dimineata s-a rezolvat, o doamna de la curatenie a venit cu o pompa si nu am mai avut probleme apoi. A doua chestiune: usa e la baie nu se inchidea bine, doar se "proptea", nici vorba sa se si incuie. Asta nu s-a rezolvat cat am stat noi acolo.

Un aspect a mai fost ca din baie se auzea foarte clar ce vorbeau cei din camera alaturata :)

Prosoapele ne-au fost schimbate la cerere, aproape zilnic - noi am avut si de-acasa, asa ca n-am dus lipsa. Asternuturile, de asemenea, ne-au fost schimbate, inclusiv la cerere, in mod repetat (stiti, cu copiii mici se mai intampla accidente...)

Cu aspiratorul am tot asteptat sa vina, si pana la urma am solicitat noi, ca se umpluse mocheta de nisip.

Acum, despre masa. Noi ne-am luat bilet cu cat mai multa masa inclusa, ceea ce nu a fost o idee prea buna. Chiar daca in oferta hotelului se da impresia ca exista doua restaurante, de fapt este unul singur, cu doua tipuri de scaune. Nu am prins niciodata autoservire, pentru ca era doar o ora, la inceputul programului de masa, dupa care restaurantul trecea la regim a la carte. Mancarea a fost buna, fripturile foarte gustoase, la fel si ciorbitele, si legumele. La desert nu prea era diversificata oferta - clatite si savarine/ clatite si eclere - dar totul a fost gustos. Din cei 750 lei pe care i-am avut, am consumat sub 600, in conditiile in care am avut si invitati la masa niste prieteni, si am mancat trei mese pe zi (doi adulti, fara a pune copiii la socoteala). In ultima zi, un ospatar tanar ne-a anuntat cati bani mai avem pe cartela si ne-a intrebat ce vrem sa luam de ei, ca sa-i consumam. Asa ca ne-am dus acasa cu o sticla de vin si o ladita de sucuri Prigat :))

Restaurantul ramane, insa, motivul principal pentru care nu vom reveni la Doina. Desi avea in pereti niste aparate de aer conditionat, nu le-am vazut niciodata pornite. Restaurantul nu era calduros, dar era neaerisit, si miroasea a toate mancarurile comandate de toata lumea. Intr-un cuvant, mirosea a bucatarie. Primele doua zile au fost OK, dar de-a treia zi, copiii nu au mai suportat. Intai am zis ca e moft, si i-am obligat sa stea la masa, dar la un moment dat, unul dintre copii a vomitat de la mirosul de mancare. Scena s-a repetat si data urmatoare cand am vrut sa intram in restaurant. Astfel ca noi trebuia sa mancam repede in timp ce ei se jucau pe la usa restaurantului, dupa care trebuia sa mergem la o terasa sau pizzerie in aer liber, ca sa manance si ei.

In schimb, trebuie sa spun ca aproape toti angajatii restaurantului au fost foarte intelegatori (cu copiii in restaurante, mai apar situatii...), s-au purtat exemplar, au fost foarte draguti. Desigur, peste tot gasesti cate o cucoana acra, dar promptitudinea cu care au curatat in urma copilului cand i-a fost rau, fara sa-si dea ochii peste cap sau sa comenteze ceva, chiar m-a suprins in mod placut.

A mai fost un incident cam ciudat. La un moment dat, restaurantul s-a restrans - se organiza un eveniment, ceva, banuiesc, astfel ca au ramas mai putine mese disponibile. Asta nu a fost o problema, si-asa nici clienti nu mai eram foarte multi la sfarsit de august. In schimb, intr-o dimineata am asteptat vreo jumatate de ora sa primim niste oua ochiuri. Copiii incepusera sa planga de foame, toata lumea era revoltata. Cand, intr-un final, a aparut o doamna cu farfurii cu omleta, omleta era sleita. Probabil ca in bucatarie se pregatea mancarea pentru acel eveniment pentru care fusese amenajat si restaurantul, si bucataresele erau prea ocupate sa gateasca si pentru clienti. Asta a fost o pata neagra destul de mare. Insa reactia romanului mi s-a parut mai jalnica decat prestatia restaurantului. La o masa erau doua cupluri pe la 40-50 de ani, care asteptau ca si noi. Cat au asteptat, au tot bombanit, dar cand au primit omleta rece, s-au infuriat, au trantit farfuriile, au inceput sa strige si sa injure (barbatii), sa mature pe jos cu ospataritele. Chiar au folosit niste cuvinte de nu stiam cum sa plecam mai repede cu copiii de acolo. S-au dus la bucatarie, si au continuat scandalul acolo, in stil romanesc, cu insulte cat cuprinde. Ceva mai tarziu, coborand din camera in drum spre plaja, indivizii erau la receptie, faceau reclamatie oficiala. Desigur, era dreptul lor, dar parerea mea e ca daca alegi sa te porti civilizat, faci direct reclamatie, nu te apuci sa urli in restaurant. Iar daca preferi sa urli si sa injuri personalul in fata, nu te mai duci apoi sa si reclami... Poate gresesc eu, dar in ziua aceea, purtarea acelor oameni a umbrit prestatia execrabila a personalului din restaurant.

Fara legatura cu hotelul: drumul de la hotel la plaja trecea pe langa o terasa unde mizeria era la ea acasa. Ambalaje, chistoace de tigari, cioburi, aruncate efectiv pe jos, la gramada, si duse de vant incoace si incolo. Pe langa ele, trece triumfal carul alegoric al lui Mazare. Cum e romanul, asa si Romania: nu se spala, dar se imbraca trendy si se da cu parfum.

Aspecte secundare: cateva nopti am avut muzica de la Hotelul Sulina (cel putin mie asa mi se parea, ca de acolo vine zgomotul). Se linisteau pe la 10-11, sau, in orice caz, inainte de miezul noptii. Pe noi nu ne-a deranjat foarte tare, nu suntem sensibili la zgomote de fel. Se mai intampla sa avem concert de broaste din fantana rotunda de langa hotel - nu se auzea cu geamul inchis. Nemultumitoare este si senzatia de paragina ce inconjoara hotelul.

In dreptul restaurantului, chiar langa faleza, este o zona mlastinoasa, cu stufaris, care miroase urat (se simte doar daca te apropii). Acolo ar putea amenaja o piscina nemaipomenita - desigur, cu investitie majora.

Lifturile erau suficiente, nu trebuia sa astepti mult. Mergeau bine, fara probleme. Am observat ca fusesera finantate partial de Guvernul Romaniei...

La receptie exista o camera cu masa si fier de calcat care puteau fi folosite gratuit, la cerere.

Am mai observat ca fiecare etaj arata diferit - avea mocheta de alta culoare, usile in alt stil, chiar si mirosul diferea, unele etaje fiind de-a dreptul parfumate. Nu stiu daca aceasta diferenta se vedea si in cazul camerelor...

Nu exista piscina, loc de joaca pentru copii, sau alte lucruri de genul acesta, si nici nu e normal sa te astepti sa existe la 2 stele. Noi am fost destul de multumiti de conditii in general, si ni s-a parut corect raportul calitate-pret. Din cauza restaurantului nu vom reveni, dar cred ca pentru doi adulti nepretentiosi e OK.

De asemenea, consider ca hotelul poate fi mult imbunatatit in ceea ce priveste mobilierul, decorul in general, atmosfera in restaurant, si cred ca o investitie consistenta care sa imbunatateasca aceste aspecte si care sa duca la aparitia unei piscine si a unui loc de joaca (macar atat, spatiu exista destul) l-ar clasifica la 3 stele.


[fb]
---
Trimis de MamaO in 28.03.15 20:55:38
Validat / Publicat: 29.03.15 08:50:01
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1522 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MamaO); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotelul Doina, plaja si marea, vazute din telegondola. In plan secundar, spre Navodari, hotelul Flora.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15500 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDoina Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048049926757812 sec
    ecranul dvs: 1 x 1