ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.02.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 01.02.21
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 9-13
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
71.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 138 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

De evitat

TIPĂREȘTE

In august 2020 am fost cu familia mea in vacanta la Hotel Delphin Imperial din Lara unde am avut mai multe incidente neplacute.

In ultima zi de vacanta servind ultimul prinz inainte de a pleca sotia mea a gasit in desert bucatele de sticla pe care le-a spart in dinti o parte inghitindu-le ne stiind ce sint.

Am chemat personalulul hotelului spunindu-mi ca a fost doar un incident neplacut. Am fost chemat separat de domnul manager S. care mi-a promis ca va rezolva problema pentru a nu le face probleme in hotel. Ulterior am fost contactat sa nu fac public pozele pe care le detin oferindu-mi un discond si o camera mai buna in urmatorul sejur in lantul Hotelier Delphin.

In ianuarie 2021 am contactat hotelul pentru o oferta spundu-i ca am o reducere trimisa pe Email de domnul General Manager A. C. Oferta celor de la hotel fiind identica cu cea a agentilor din Rominia ne tinind cont de discondul promis si pacalindu-ma.

Ce sar fi intimplat daca domul General Manager A. C. ar fi gasit bucati de sticla in prinzul sau?

Va atasez citeva poze cu bucatile de sticla gasite in desertul sotiei mele si declaratia domnului General Manager A. C... Dorim hotelului un an la fel de bun ca cel din 2020.


despre SERVICII

Parcarea nesupravegheata, parcangiul si receptionerul asteptau spaga, curatenia in camera la 2-3 zile, mincarea nu foarte divesificata...


[fb]
---
Trimis de VALENTIN2021 in 05.02.21 12:53:32
Validat / Publicat: 05.02.21 16:57:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: TITANIC DE LUX BELEK ASTERIA BELLIS RESORT BOTANIK PLATINUM MIRACLE RESORT ...

VIZUALIZĂRI: 4203 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (VALENTIN2021); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3148 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 138.35 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    VALENTIN2021AUTOR REVIEW
    [05.02.21 13:07:03]
    »

    NERECOMANDABIL ACCEST HOTEL 

    webmasterX
    [05.02.21 16:56:21]
    »

    @VALENTIN2021: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    -

    Fotografia cu emailul conținând promisiunea reducerii nu a putut fi acceptată spre publicare din același motiv - conține date personale (atât ale autorului, cât și ale personalului hotelului)

    ana anghelPHONE
    [05.02.21 22:08:40]
    »

    Regretabil ceea ce i s-a întâmplat soției dumneavoastră, însă corect ar fi fost sa scrieți review-ul anul trecut după ce v-ați întors de la hotel. Dacă primeați o oferta buna pentru a rezerva in 2021 probabil nu mai erați așa deranjat și nu ați fi scris acest review.  

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [06.02.21 10:23:17]
    »

    @VALENTIN2021:  

    Pot înţelege supărarea produsă de incidentul cu cioburile, chiar dacă asemenea situaţii nedorite se pot întâmpla la orice hotel din orice ţară. Important este că nu au fost consecinţe după ingerarea cioburilor periculoase.

    ​Dacă ai fi vrut doar să semnalezi acest incident neplăcut, ai fi scris anul trecut după sejur, tot ca o reclamaţie, ca şi acum.

    Faptul că te-ai hotărât să faci publică întâmplarea doar după ce ai fost nemulţumit de oferta primită, mă convinge că nu este vorba decât de o răzbunare penibilă şi gratuită.

    In ianuarie 2021 am contactat hotelul pentru o oferta spundu-i ca am o reducere trimisa pe Email de domnul General Manager A. C. Oferta celor de la hotel fiind identica cu cea a agentilor din Rominia ne tinind cont de discondul promis si pacalindu-ma.

    Nu ştiu ce reducere ţi-a fost promisă, dar este evident faptul că tu compari mere cu pere.

    Din cele scrise mai sus, reiese clar că ai primit o reducere consistentă de câteva sute de euro dacă de la preţul rezervării directe pe saitul hotelului ai ajuns la preţul agenţiilor. Agenţiile au mai mereu preţuri mai bune faţă de rezervările directe.

    Trebuia să compari preţul obţinut la o simulare pe saitul hotelului, ca simplu cetăţean, cu cel oferit ţie ca "daună morală" pentru deranjul cu cioburile şi aşa vedeai dacă ai fost sau nu păcălit.

    Nu cred că încercarea ta penibilă de a desfiinţa hotelul, strict din răzbunare, va convinge potenţialii turişti să îl evite, cât timp tu însuţi ai fi revenit la Imperial fără nicio problemă, dacă oferta primită ar fi fost conform aşteptărilor tale .

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][14 voturi]
    miharPHONE
    [08.02.21 22:27:51]
    »

    Sincer, daca te-ar fi nemultumit atat de tare acest hotel nu ai mai fi incercat sa faci rezervare si in 2021. Pare cam ciudata postarea. Noi am mers doi ani la rand la Imperial (2019 si 2020) si sincer, este un hotel de top, cu servicii super. Drept urmare am facut rezervare si in 2021. Serviciile sunt la superlativ

    webmaster45
    [09.02.21 06:16:07]
    »

    @mihar:  

    Noi am mers doi ani la rand la Imperial (2019 si 2020) si sincer, este un hotel de top, cu servicii super.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    ​​

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ana anghel, mihar, VALENTIN2021
    Alte impresii din această RUBRICĂDelphin Imperial Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043447017669678 sec
    ecranul dvs: 1 x 1