GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dezamagit de impresiile traite
![](/images/printer_off_32.png)
M-am intors din vacanta petrecuta la acest hotel in 23 Iunie 2016. Am trait, in cele 7 zile petrecute in aceasta locatie, anumite sentimente de care nu credeam ca pot avea parte intr-un concediu in Turcia.
Sa fiu mai exact la barul din Lobby unde se mandresc ca se servesc si bauturi straine am fost servit cu totul altceva decat am solicitat, mai precis in loc de un triplu sec, care l-am comandat, mi-a fost servit un vermut banuiesc, dar in nici un caz ceea ce am solicitat, bautura al carui gust il cunosc bine si nu puteam fi pacalit, asa cum probabil s-a dorit, servindumi-se altceva. Apoi insistand m-i s-a servit ceea ce doream, razandu-se de mine. Apoi cand am solicitat inca un rand, mi-a fost servit doar un pahar, fara a fi servita si sotia, fara a m-i se da nici o explicatie. Dupa discutii lungi purtate, discutii in timpul caruia am mai fost incercat odata servindumi-se din nou altceva, mai precis lichior de portocale, apoi am fost servit cu ceea ce am comandat. Ca si concluzie care am tras-o din aceasta, este faptul ca pe banii mei s-a incercat sa fiu tras in piept fiind desconsiderat, razandu-se chiar de mine, deci un tratament la care ma asteptam la noi, dar nu credeam ca poate exista si in alte tari in special in lantul DELPHIN.
Alt aspect care m-a dezgustat complet a constat in faptul ca desi programul piscinelor incepe la ora 8 dimineata, totusi daca te duci la piscina intre orele 8 si 8,30 dimineata si iti asezi lucrurile pe un sezlog, trebuie sa ramai langa ele sa le pazesti, altfel iti sunt adunate si depuse in locatia in care primesti si poti schimba prosoapele pentru sezloguri. Eu am patit o astfel de senzatie, primul sentiment simtit fiind acele ca mi-au fost furate lucrurile. Am incercat sa-mi exprim nemultumirea, dar m-i sa transmis sa-mi schimb hotelul daca nu-mi convine, chiar de directorul hotelului. Apropo de acest individ doresc sa precizez ca are un comportament de saltimbanc, sarind in piscina imbracat in costum, intr-una din seri, deci va dati seama cine a ajuns sa conduca o astfel de locatie si c-am ce respect impune subordonatilor.
Tot in legatura cu evenimentul in care mi-au fost sustrase lucrurile de pe sezlog, vazand ca de la conducerea hotelului nu pot sa ma astept la respect pentru persoana mea, am considerat ca ar fi cazul sa fac reclamatie la politie, eu considerand si atunci si acum ca gestul care l-au facut a fost furt, fapta fiind faptuita chiar daca am reusit sa-mi recuperez bunurile personele. Pentru aceasta am luat legatura cu reprezentantul agentiei de turism care raspunde-a de hotelul respectiv, un nimit Cristi de la Logic Tour. Dar acesta cand a ajuns la hotel, tot pe mine m-a desconsiderat, spunandu-mi sa stau linistit ca-mi este bine si nu am patit nimic si ca daca doresc sa sun la politie, mi-a comunicat numarul la acre sa sun si sa le prezint doleanta mea. Nu prea inteleg cum puteam s-o fac necunoscand limba turca, dar gustul amar care-l simteam s-a accentuat mai tare.
Pe langa aceste aspecte, am mai sesizat si altele, peste care poate as fi trecut cu vederea daca erau simgulare, dar asa le tin minte foarte bine, acestea constand in informatii mincinoase care erau precizate clar in brosura de informatii a hotelului, ca exemplu preciznd:
- desi in lista de programe tv prin satelit care putea fi vizionate pe televizorul din camera era trecut si PRO TV, nici vorba ca aceta sa poate fi receptionat, explicandumi-se cand am intrebat ca furnizorul de televiziune l-a scos din grila de programe. ;
- desi in lista de restaurante a la carte erau 7 restaurante prezentate, putandu-se face rezervare la ele dupa un anumit program in fiecare zi de dimineata pana la o anumita ora si dupa aceea ora putand-se face rezervare doar pentru ziua urmatoare, totusi pentru ziua de sambata seara nu se putea face rezervare, fiind seara de gala, seara in care probabil toti oaspestii din hotel trebuiau sa admire bufoneriile facute de echipa de management a hotelului, mai precis bufoneria de a sari imbracati intru-na din piscine imbracati in costum. Probabil in aceea seara era program administrativ de spalare a costumelor, iar in zilele urmatoare urmand ca noua oaspetilor hotelului sa n-i se faca favorul de a face baie in aceea piscina in care a ramas apa in urma spalarii respectivelor imbracaminti.
- cu alta ocazie cand cerea explicatii la receptie despre faptul ca anumite informatii din brosura de prezentare nu erau asa cum se prezentau, a fost chemata managerita de le relatiile cu clientii, care a citit informatia scrisa in aceasi brosura, dar in limba rusa si mi-a explicat ca in limba rusa este corect si asta este, sa inteleg ce scrie in rusa.
-dupa patania experimentata la piscina, in ziua urmatoare megand la piscina tot asa de dimineata, ne-am asezat lucrurile cu sotia pe doau sezlonguri dupa care am intrat in apa. in acest timp au venit doua individe din personalul hotelului si boineinteles ca au dorit iar sa-mi ridice lucrurile, trebuind sa strig la ele sa nu se atnga de ele. Deci desi eram la piscina in aceea perioada, totusi trebuia sa fiu vigilent, altfel nu aveam ce cauta acolo.
Ca si aspect pozitiv pentru aceasta locatie, este faptul ca in ziua de vineri este organizat pe terenul aflat peste drum de hotel un bazar ambulant, bazar din care se pot procura tot felul de suveniruri si alte produse specifice zonei.
Un alt aspect pozitiv a fost vremea foarte frumoasa, insorita si calduroasa in fiecare zi, precum si apa marii numai buna sa te racoresti in ea, avan o temperatura in jurul a 25 de grade.
Regret ca eu personal nu pot sa remarc pozitiv nici un aspect care sa depind de hotel in sine.
Ca si concluzie, doresc sa precizez ca desi acest hotel are doar review-uuri pozitive, din cele citite de mine, eu m-am simtit oribil si in nici un caz nu l-as recomanda ca o destinatie care sa merite pretul perceput si nici renumele pe care-l are, renume care in opinia mea este facut de rusine actualmente.
Trimis de EduardS in 19.07.16 14:26:29
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (EduardS); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.65932500 N, 31.65924000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@EduardS: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... =1&ridAnt=70519
”Alt aspect care m-a dezgustat complet a constat in faptul ca desi programul piscinelor incepe la ora 8 dimineata, totusi daca te duci la piscina intre orele 8 si 8,30 dimineata si iti asezi lucrurile pe un sezlog, trebuie sa ramai langa ele sa le pazesti, altfel iti sunt adunate si depuse in locatia in care primesti si poti schimba prosoapele pentru sezloguri. Eu am patit o astfel de senzatie,
Acest hotel este unul dintre puţinele care nu permite rezervarea sezlongurilor "de la 5/6 dimineaţa" cu prosoape lăsate pe şezlog, urmat de plecare de acolo - de multe ori fără să fie folosite, acele şezlonguri, jumătăţi de zi sau chiar zile întregi.
Personal am apreciat şi apreciez, mult, această regulă, îmi pare civilizată şi de bun simţ. La Delphin nu vei găsi, la 8.30-09.30 când ai terminat micul dejun, zeci de şezlonguri ocupate cu prosoape, dar pe care nu e nimeni, ore întregi (ba uneori chiar toată ziua), precum la aproape toate celelalte hoteluri.
Ce ai "uitat" tu să precizezi mai sus este că această politică este FOARTE clar explicitată, peste tot în hotel. Peste tot sunt afişe cu "nu este permisă rezervarea şezlongurilro înainte de ora X; lucrurile lăsate pe şezloguri înainte de această oră se ridică şi pot fi recuperate din locul Y".
În cel mai rău caz, dacă nu ai binevoit să te informezi, această prevedere ţi-a fost aduă în mod cert la cunoştinţă când ai făcut reclamaţia.
Omisiunea de mai sus mie unui îmi spune multe ... şi mă face să fiu mai mult decât circumspect asupra înregului review.
Chiar mi-e mila de tine daca din tot concediul ai apreciat doar un bazar si vremea frumoasa!
@EduardS - în plus, masa de 12.5% = "extrem de nemulţumit"??! Ce ţi-a lipsit sau nu ţi-a plăcut, în afara faptului că nu ai putut să rezervi într-o *singură* seară, din câte înţeleg, unul dintre resturantele A-la-carte? Ai putea detalia, te rog?
Doamne, omule, cum te-ai impuscat singur in picior! Mai bine stateai acasa decat sa platesti o gramada de bani ca sa te enervezi pe acolo din toate prostiile... Din toate nemultumirile tale, nu vad nici una care sa merita sa ti supararea mai mult de 5 min...
ca si in cazul descris de cineva acum cateva zile (cand datorita aerului conditionat hotelul avea numai bube) si acum probabil ca "furtul prosoapelor" (desi e o regula clara si daca o incalci iti asumi riscurile) a dus la o ceata peste ochii celui ce a scris reviewul si de atunci totul a fost negru
@EduardS: foarte bine au facut ca ti au luat lucrurile de pe sezlong. Ce bine ca se respecta aceasta regula! Respect hotelului. Cat despre dezamagirea ta gernerata de acest lucru, o recomandare: du-te la politie, o sa se distreze si ei!
@EduardS - eu cred ca singurul lucru de care ai putea sa te plangi este plaja cu nisip ca pietrisul sau de orice altceva, dar nu de faptul ca ti-au furat prosoapele
Am fost cazat 5 ani la rand in lantul Delphin si nu am avut probleme de genul celor intampinate de tine...
Apropo, apa de la piscina nu se poate murdari de la asa zisa baie a managerilor, intrucat apa se recircula permanent. In cazul in care erai un pic atent la detaliile de genul asta...
Iar faza cu bazarul m-a spart Ma scuzi ca rad, dar este chiar f. f. tare
@EduardS -
”Ca si concluzie care am tras-o din aceasta, este faptul ca pe banii mei s-a incercat sa fiu tras in piept fiind desconsiderat, razandu-se chiar de mine, deci un tratament la care ma asteptam la noi, dar nu credeam ca poate exista si in alte tari in special in lantul DELPHIN.
Mi se pare extrem de puţin probabil ca scopul existenţial al angajaţilor de la acest hotel să fie păcălirea unui anume turist român.
Am fost şi eu la acest hotel şi la alte două hoteluri din lanţ şi nu am sesizat asemenea comportamente.
Mai probabil mi se pare ca barmanul respectiv să nu fi înţeles exact ceea ce ai comandat, tipul exact al băuturii, numărul dorit de pahare. În cazul în care comanda este una de tip generic, de exemplu vodcă sau whisky, da, este foarte posibil să primeşti varianta locală, dar nu şi în cazul în care soliciţi clar o anumită marcă de vodcă sau whisky din cele incluse.
”Alt aspect care m-a dezgustat complet a constat in faptul ca desi programul piscinelor incepe la ora 8 dimineata, totusi daca te duci la piscina intre orele 8 si 8,30 dimineata si iti asezi lucrurile pe un sezlog, trebuie sa ramai langa ele sa le pazesti, altfel iti sunt adunate si depuse in locatia in care primesti si poti schimba prosoapele pentru sezloguri.
Peste tot erau afişe prin care oaspeţii erau rugaţi să nu rezerve şezlonguri înainte de ora 8,30 (din câte îmi amintesc) şi avertizaţi că lucrurile găsite "fără stăpân" pot fi recuperate ulterior de la standul de prosoape. Faptul că tu nu ai citit/înţeles şi nu ai respectat cele scrise nu poate fi imputabil hotelului.
”Eu am patit o astfel de senzatie, primul sentiment simtit fiind acele ca mi-au fost furate lucrurile.
Dacă te-ai dus cu scandal şi i-ai acuzat de "furt" nici nu mă mir că ai fost tratat astfel.
”Am incercat sa-mi exprim nemultumirea, dar m-i sa transmis sa-mi schimb hotelul daca nu-mi convine, chiar de directorul hotelului.
Întâmplarea face că l-am cunoscut personal de managerul de la Deluxe, dacă este acelaşi de acum trei ani, şi garantez că este un tip extraordinar. Erai în "casa" lui, deci obligat să respecţii regulile. Probabil ai reuşit să-l enervezi foarte tare dacă ţi-a dat o asemenea replică, deşi cred că tu i-ai răstălmăcit spusele.
La fel de firească mi se pare şi atitudinea reprezentantului agenţiei locale care a refuzat să să implice în circul creat artificial de tine, să se umple şi el de penibil.
”desi in lista de restaurante a la carte erau 7 restaurante prezentate, putandu-se face rezervare la ele dupa un anumit program in fiecare zi de dimineata pana la o anumita ora si dupa aceea ora putand-se face rezervare doar pentru ziua urmatoare, totusi pentru ziua de sambata seara nu se putea face rezervare, fiind seara de gala, seara in care probabil toti oaspestii din hotel trebuiau sa admire bufoneriile facute de echipa de management a hotelului, mai precis bufoneria de a sari imbracati intru-na din piscine imbracati in costum.
În seara de gală, o seară cu adevărat specială de fiecare dată, restaurantele a la carte nu sunt deschise pentru că nu există cerere, toţi oaspeţii bucurându-se de organizarea remarcabilă şi că au prins acest eveniment.
Ar fi fost corect să aminteşti şi pregătirile şi desfăşurarea serii de gală, impresionantă atât prin mâncărurile speciale oferite la cină, spectacolul, artificiile, prezentarea tuturor managerilor de departamente care dansează alături de turişti ca într-o mare familie, familia Delphin. Tu ai remarcat doar că respectivii au făcut baie îmbrăcaţi în piscină, fără a avea măcar idee de efectul clorului din piscină asupra unor costume sigur scumpe. Probabil ai fost la fel de deranjat şi de turcoaicele care intrau în piscină în costumul lor tradiţional, bănuindu-le că nu au maşină de spălat rufe.
Bănuiesc că ai vizitat GRATUIT în celelalte zile restul de restaurante a la carte. Dar, cu toate acestea, ai fost extrem de nemulţumit de bucătărie şi masă (12,5%). Şi eu mă întreb, desigur doar retoric, ce anume ţi-a lipsit, ai murit de foame?
”cu alta ocazie cand cerea explicatii la receptie despre faptul ca anumite informatii din brosura de prezentare nu erau asa cum se prezentau, a fost chemata managerita de le relatiile cu clientii, care a citit informatia scrisa in aceasi brosura, dar in limba rusa si mi-a explicat ca in limba rusa este corect si asta este...
Incredibil! În loc să apreciezi faptul că s-au străduit să traducă şi în LIMBA ROMÂNĂ informaţiile din broşură, lucru pe care l-am întâlnit doar în lanţul Delphin, tu aveai pretenţia ca managerul respectiv să cunoască musai româna pentru a-ţi confirma ţie nemulţumirile.
Povestea cu bazarul este cireaşa de pe tort. Deja mă enervez că eu nu am prins acel bazar, dar l-am vizitat de fiecare dată pe cel permanent aflat peste drum, dar la o distanţă de maxim un kilometru de hotel.
Văd că ai notat camera cu doar 70%, deşi ştiu că hotelul a fost recent renovat. Nu ai comentat în vreun fel aspectul cazării. Aici ce te-a mai nemulţumit?
Arkadas, cred ca ai fost masochist cu banii tăi... am fost și eu la acest hotel și sin gura buba pe care am gasit-o a fost nisipul de pe plaja... în rest totul fără cusur.
În perioada în care am fost era un așa zis turist căruia îi putea tot pe acolo ca el vroia bere efes la sticlă dar nu avea ochi sa vadă ca berea era la doi pași de el, așa și tu acum... în loc sa citești ce scrie referitor la sezoane mai ușor a fost sa arunci cu noroi.
Uaaau ce tare! Daca cei de la Delphin au introdus regula cu prosoapele la piscina ma reintorc la ei!! ))
In 2008, 2011 si 2013 cand am frecventat trei dintre delphinuri, nu era regula asta.
Ne trezeam cu noaptea-n cap sa rezervam un sezlong bun la plaja sau piscina.
Lasati domnule Eduards, ne sacrificam noi si mergem in lantul Delphin!
@lidiadanaila: În 2011 când am fost la acest hotel, era aceasta regulă.
@celeste - Noi am fost in 2008 la Pallace, 2011 la Botanik si 2013 la Imperial si nu am gasit regula asta.
Probabil ca n-au introdus-o in tot lantul.
In ultimii trei ani, am mers in alte lanturi si au regula asta care mie-mi place maxim. Dar deh, chestie de gusturi!
@lidiadanaila: În 2011 era... sa știi ca și mie îmi place regula ăsta..... mi se pare o chestie civilizata.
Am observat ca esti un fin cunoscator al bauturilor, in lantul Dephin se servesc cele mai scumpe bauturi. Daca nu stii sa ceri exact ceea ce vrei nu este problema lor.
Peste tot au afise cu interzicerea rezervarii sezlongurilor inainte de 8.30, dar cum nu esti obisnuit sa respecti reguli, tot tu te superi ca ei aplica regulamentul. Te crezi in Romania unde probabil faci tot ceea ce vrei fara sa-ti pese de regulamente. [***]
Mergi pe viitor la Saturn, acolo e statiunea pentru cei ca tine care nu stiu sa aprecieze nimic fiind doar fini cunoscatori de bauturi.
[***]
Lantul Delphin este unul din cele mai apreciate lanturi hoteliere din Antalya. Numai unuia ca tine nu ii va place nimic niciodata.
@Dariu:
Atenţie la modul de adresare. Jignirile nu sunt permise pe acest site.
Ecoul ţi-a fost editat, iar tu primeşti un avertisment.
@Dariu:
” Lantul Delphin este unul din cele mai apreciate lanturi hoteliere din Antalya.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 O vacanta reusita si foarte relaxanta — scris în 27.01.25 de Georgiana Sa din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Aug.2024 Vacanta minunata! — scris în 06.08.24 de ux135216 din IAşI - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Acceptabil dar n-as mai reveni NICIODATA! — scris în 10.09.23 de jimmy71 din BUCURESTI - nu recomandă
- May.2023 Vacanță de 1 Mai la Delphin de Luxe Okurkalar — scris în 09.05.23 de sebigeanina din PăTâRLAGELE [BZ] - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Exceptional — scris în 07.08.22 de ux126515 din PLOIEşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanță superbă — scris în 06.07.22 de ux125777 din PLOIEșTI [PH] - RECOMANDĂ
- May.2022 Relaxare totala, un pic mai mult decat ma asteptam — scris în 26.06.22 de gianimary din BULZ [BH] - RECOMANDĂ