ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Chiajna [IF]
ÎNSCRIS: 10.09.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
22.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamagire totala

TIPĂREȘTE

Minusuri:

camera extrem de mica, baia exagerat de mica (cabina de dus neincapatoate pt o pers mai solida, daca stai pe wc aproape ca stai cu un brat in chiuveta si cu unul in cabina de dus, daca cineva deschide usa baii te loveste peste picioare daca stai pe toaleta),

tv din camera era putin mai mare decat aplica/veioza de pe perete de deasupra lui, si de proasta calitate (daca nu stateai fix in fata lui, exact ca la un laptop nu vedeai nimic pe ecran- de ex daca erai culcat sau pe un fotoliu in latwral),

nu aveau frigider (doar un mini racitor),

piscina foarte mica (maxim 10 sezlonguri), fara zona pt copii cu apa mica,

nu isi accepta la bar propriile bonuri valorice emise, nu au restaurant,

nu au lift (sau macar lift pt bagaje- si urci 3 etaje cu trolerul in carca),

usile de la intrare de termopan (iti lasa impresia ca stai in container),

este departe de plaja,

are intrarea prin spatele hotelului cumva (nu la strada principala) unde sunt niste alei minuscule (deci va trebui sa te cari cu bagajele de la taxi/masina de foarte departe), fara locuri de parcare.

3 stele??!!??

Exagerat.

Maxim 3 margarete :))

Dezamagitor!!


[fb]
---
Trimis de Balaceanu D in 10.09.18 23:38:51
Validat / Publicat: 11.09.18 09:17:18
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Mamaia, Hotel Aurora
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1495 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

47 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Balaceanu D); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Tv minuscul
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1349 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    47 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 47
    webmaster26
    [11.09.18 09:16:46]
    »

    @Balaceanu D: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [11.09.18 11:37:38]
    »

    Sunt și eu curios... n-ați dat o căutare pe google înăinte de sejur, pentru a vă lămuri dacă hotelul se pliază pe exigența cerințelor voastre? Marea majoritate a minusurilor puteau fi eliminate din start găsind un hotel potrivit pentru voi. La o simplă căutare pe net...

    Andreea 28
    [11.09.18 13:38:37]
    »

    @Balaceanu D:

    are intrarea prin spatele hotelului cumva (nu la strada principala) unde sunt niste alei minuscule (deci va trebui sa te cari cu bagajele de la taxi/masina de foarte departe), fara locuri de parcare.

    Fix in spatele hotelului sunt locurile de parcare si ce sa vezi, accesul cu masina/taxi se face pana aproape de hotel. Trebuie doar sa mergeti cativa metri pe acele alei (care nu sunt atat de inguste cum sustineti) si intrati la receptie. Cred ca la majotitatea hotelurilor se merge putin ca doar nu parcam in usa receptiei. Nu stiu cate hoteluri de 3 etaje din Neptun au lift, iar referitor la faptul ca este departe de plaja, va rog sa specificati un hotel din Neptun care este aproape ????

    nrs †
    [11.09.18 13:48:48]
    »

    nu isi accepta la bar bonurile pentru mancare

    voiai sa mananci o bere?

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 13:49:39]
    »

    @Andreea 28: Nu ma intereseaza ce alte hoteluri sunt mai aproape sau nu. Dar cand ti se spune " sunt 400 m pana la plaja"... te astepti sa fie, nu?

    Referitor la lift... iar nu ma intereseaza de cate etaje sau cate hoteluri au lift. Carati voi 2-3 trolere pe scari 2-3 etaje si apoi vorbiti.

    Parcarea hotelului inseamna 4 locuri intr-un intrand si alea ni s-a zis din start ca sunt rezervate sa nu cumva sa lasam masina acolo, asa ca nu dezinformati. Iar aleea din fata hotelului e fix cat masina.

    Noi am parcat langa, la un hotel dezafectat. Nicidecum nu cred ca aveti dreptul sa spuneti ca e parcarea Decebalului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 13:55:26]
    »

    @pepsi70ro: Asa e, din pacate nu am citit recenziile, care le-am descopetit acum (fiind cam aceleasi pe care le-am enumerat si eu).

    Doar am cautat mai multe fotografii.

    Dar... din poze, din unghiurile potrivite totul pare spatios si ok. Vorba sotului meu: la urmatoarea rezervare pe care o vom face, sa cerem cadastrul inainte ????????

    Nu ni s-a spus spre examplu cand am cumparat acest pachet de vacanta, ca hotelul nu are restaurant si nici ca nu putem folosi bonurile lor valorice nici macar la barul piscinei (desi hotelul ofera cazare+ bonuri pt masa)... ceea ce mi se pare total deplasat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Andreea 28
    [11.09.18 13:59:51]
    »

    @Balaceanu D: stimate domn/doamna culmea ca am fost si noi cazati acolo in aceeasi perioada si am carat bagajele pana la etajul 3. Stiam ca nu au lift si ne-am asumat asta!

    Locurile de parcare nu sunt intr-un intrand si nici 4, se vad ca sunt in fata hotelului, insa sunt contra cost si cat am stat acolo am auzit destui turisti ca preferau sa parcheze pe ici colo doar ca sa nu dea banii.

    Iar aleea din fata hotelului e fix cat masina. Sa inteleg ca nu va ajunge? Este cat un trotuar, cam cat ati fi vrut sa fie?

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 14:01:31]
    »

    @nrs: Din moment ce acest hotel ofera pachet cazare+ masa.

    Nu e absurd sa nu ai restaurant?!?

    Ok... dar daca tot sunt ale voastre, tot la voi ajung banii cheltuiti... de ce sa nu poti lua cu ele un frappe, o apa sau chiar o bere de la bar (daca asa vrei tu)?

    Unde e logica??

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 14:06:07]
    »

    @Andreea 28: nu... nu sunt contra cost. Ci erau rezervate de ei stiu cine. Si nici nu ma intereseaza pt ca nu mi s-a oferit aceasta posibilitate de a plati parcarea. Ci mi s-a zis din start " sa nu lasam masina acolo, ca sunt locuri rezervate"... asa ca ne-am conformat.

    O alee pe care are fix loc o masina, nu are loc altcineva sa treaca pe langa, nu mai zic sa poti intoarce, sau sa mai vrea sa iasa cineva din sensul opus ca e total imposibil... nu inseamna ca e strada de acces!!! Este doar o alee

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [11.09.18 14:14:46]
    »

    @Balaceanu D:

    logica e simpla: esti convins ca barul este gestionat de aceeasi societate care detine si hotelul?

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 14:17:27]
    »

    @nrs: ????????

    Nu pot raspunde.

    Chiar e ilogic ce spui.

    E un hotel si are un bar la parter.

    Tu ca hotelier oferi servicii la pachet de cazare + masa.

    De ce m-ar interesa pe mine niste chestiuni de ordine interioara??

    Andreea 28
    [11.09.18 14:20:12]
    »

    @nrs: iti confirm eu ca barul apartine tot de Decebal, insa la receptie scrie ca bonurile de masa sunt valabile in cateva locatii partenere care sunt de altfel si enumerate. Am vazut ca multi practica asta, ma refer la hotelurile fara restaurant propriu. Si Cometa din Jupiter proceda asa.

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 14:24:17]
    »

    @Andreea 28: pe plaja am putut folosi bonurile doar pt a lua o inghetata, o cafea sau o gogoasa.

    Uimirea noastra a fost ca tocmai hotelul care ne-a oferit aceste bonuri, nu le-au acceptat.

    nrs †
    [11.09.18 14:25:27]
    »

    @Balaceanu D:

    nu e deloc ilogic, exista cazuri pe litoralul romanesc. oricum masa nu e tot una cu bar, stii poate ca in mod normal nu poti cumpara cu bonurile de masa (primite la munca) bautura, tigari sau produse nealimentare

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 14:30:40]
    »

    @nrs: In mod normal POTI cumpara (ca tocmai am spus mai sus ca am cumparat pe plaja o inghetata pt copil sau o cafea cu acele bonuri), si... poate nu esti tu cel care face cumparaturile in casa, dar cu bonurile de masa primite de la serviciu poti cumpara orice (de la haine, detergenti... pana la mancare) atâta timp cat nu iei alcool sau tigari.

    Deci... esti total dezinformat.

    Despre ce vorbesti??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andreea 28
    [11.09.18 14:31:56]
    »

    @Balaceanu D: noi nu ne complicam sa luam cazare + masa. Preferam sa mancam unde vrem, ce ne place si sa nu fim constransi de program fix de masa.

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 14:35:05]
    »

    @Andreea 28: este alegerea fiecaruia, corect

    Sunt avantaje si dezavantaje.

    Dar nu are sens sa explic de ce am procedat asa... pt ca nu intereseaza pe nimeni.

    Voiam doar sa las o impresie, ca urmatorii turisti sa stie la ce sa se astepte (in caz ca sunt mai perspicace decat am fost noi, si vor citi recenzii inainte ????)

    nrs †
    [11.09.18 14:46:55]
    »

    @Balaceanu D:

    LEGAL nu poti cumpara ca de aceea se cheama BONURI de MASA, ca sunt locatii care iti vand orice asta e altceva. poti cumpara orice cu bonurile cadou inclusiv tigari si alcool. ar fi bine sa te documentezi cand afirmi ceva, asa cum era bine sa o faci si cand ai ales acest hotel si nu ai fi avut atatea dezamagiri

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 14:52:18]
    »

    @nrs: Absolut legal cumperi orice cu bonurile de masa, repet atata timp cat nu sunt alcool sau tigari... asa ca lasa "militienismele" pentru cei care se ocupa cu asa ceva.

    Nu inteleg care e problema ta? Te plictisesti acasa?

    De ce te deranjeaza pe tine niste impresii? Fix pt asta sunt aceste forumuri. Nu sa vii tu sa imi explici moartea caprioarei despre bonurile tale primite la serviciu.

    Am fost, am vazut, le-am experimentat, acum vreau sa stie si altii.

    Ca din poze totul e roz.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [11.09.18 15:04:12]
    »

    Art. 14

    Se interzice salariatului:

    a) �solicitarea si/sau primirea unui rest de bani la tichetul de masa pe suport hartie, in cazul in care suma corespunzatoare produselor alimentare solicitate este mai mica decat valoarea nominala a tichetului de masa;

    b) �comercializarea tichetelor de masa in schimbul unor sume de bani si/ori altor bunuri si/ori servicii;

    c) �utilizarea tichetelor de masa in magazine, locatii, unitati, piete de orice fel, care nu vand produse alimentare si nu au afisata la intrare autocolantele speciale ale unitatii emitente;

    d) �utilizarea tichetelor de masa pentru achizitionarea altor produse decat cele alimentare.

    ce zice legea! dar cand nu stii sa iti alegi hotelul de unde sa stii legea, desi ai impresia ca stii tot! si cu asta gata ca sunt offtopic

    Nasshu
    [11.09.18 15:07:47]
    »

    @nrs: nu e vorba de TICHETE DE MASĂ.

    nu isi accepta la bar propriile bonuri valorice emise, nu au restaurant,

    ci de bonurile valorice oferite DE HOTEL!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 15:09:42]
    »

    @nrs: dar stiu ca te-ai enervat????????

    Relaxeaza-te. Sau... o fi hotelul tau??

    Nu inteleg de ce ai devenit atat de personal ????????

    Ideea era urmatoarea: de ce sa supere adevarul? Am spus doar minusurile acestui hotel.

    Nu am mintit sau dezinformat cu nimic: nu m-am legat de curatenie, de angajati sau alte lucruri care au fost absolut ok.

    Mi-am spus strict parerea a ceea ce am gasit aici.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Michaell
    [11.09.18 15:09:59]
    »

    @nrs: vorbesti serios? e problema lui (a clientului) sa-si faca aceste ganduri? asa faci tu cand pleci undeva in concediu? si de acest aspect trebuie sa se intereseze inainte? (pepsi!!??)

    @ Balaceanu D

    Ideea era urmatoarea: de ce sa supere adevarul? Am spus doar minusurile acestui hotel.

    Eh, asta-i o intrebare buna, chiar de nota 10. Tu esti ucenic, deci la prima recenzie. Aceasta intrebare te va calauzi de azi incolo la fiecare articol. Obijnuieste-te cu acest gand !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [11.09.18 15:18:26]
    »

    sincer as vrea sa am un hotel!

    @nasshu

    am inteles ca e vorba de tichete valorice oferite de hotel, dar tot asa am inteles ca au un scop precis si locatiile unde se pot folosi, restul a fost o discutie offtopic cu cineva care nu cunoaste legea, dar continua sa afirme ca o stie

    scuze!

    @Michaell

    da e treaba clientului sa se informeze cat mai bine inainte sa se duca undeva, pentru a nu fi dezamagit si a-si rata vacanta

    in rest numai vacante reusite doresc tuturor

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [11.09.18 15:25:40]
    »

    @nrs: acele bonuri valorice se supun legii hotelului și a partenerilor.

    Sincer și mie mi se pare aiurea un pic aiurea să nu imi dea pe lângă mâncare și o bere sau un aperitiv.

    Pe de altă parte, având în vedere că acel hotel nu are restaurant ar trebui să fie un pic mai permisivi atâta vreme cât ămi iau cu japca niște bani și apoi mă trimit să mânânc prin vecini, vecini de care sunt convins că afli (cine sunt) doar în momentul cazării.

    Nu e prea cușher, astfel de practici ar trebui interzise. NU ai restaurant propriu nu vinzi pachete cu masă!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [11.09.18 15:32:22]
    »

    NU ai restaurant propriu nu vinzi pachete cu masă!

    perfect de acord

    Michaell
    [11.09.18 15:36:54]
    »

    @Nasshu:

    ... vecini de care sunt convins că afli (cine sunt) doar în momentul cazării.

    Pai nu-i chiar asa, citeste-l pe colegul @nrs, el e de parere ca trebuie sa te informezi inainte sa pleci undeva in vacanta. Trebuie sa faci pe detectivul, sa le sti pe toate. Nu pleci de acasa asa alandala sau chiar sa te increzi in ce ti se spune de la agentie sau in prospect - NU! Faci pe Colombo! De aceasi parere e si colegul din Constanta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 15:40:58]
    »

    @Nasshu: Nu am stiut pana nu ne-am cazat ca nu vom lua masa acolo. Inca un minus, atunci cand ai un copil cel putin... ca stai sa te mai plimbi prin alte locatii.

    Apoi am aflat ca nu poti lua nici macar o cafea la piscină cu acele bonuri.

    Desi... la terasa de pe plaja, am putut plati cu ele orice (o inghetata sau o portie de papanasi, o bere sau o punga cu alune)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [11.09.18 15:45:42]
    »

    @Michaell:

    el e de parere ca trebuie sa te informezi inainte sa pleci undeva in vacanta.

    Și eu am aceeași părere , nu ți-ar strica nici ție mai multă documentare, ai și tu niște ''plângeri'' care nu ar fi existat dacă întrebai înainte pe AFA

    Cît despre review sunt de acord doar cu faza bonurilor valorice și distanta față de mare, care perpedes este undeva la 700m (bine asta nu e un capăt de țară, dar mai sunt persoane care poate au cev probleme de sănatate și atunci chiar contează).

    PArcarea se vedea cu ochiul liber pe google maps că nu există, lift la 3 etaje? ... (dar și asta e necesar unor persoane cu probleme de săanătate)

    Oricum la 2000 lei/7 zile /2+1... s ă fim serioși la ce te puteai aștepta

    Acum ne-a descoperit, poate citi, dar cel mai important POATE ÎNTREBA!

    Balaceanu DAUTOR REVIEW
    [11.09.18 15:48:43]
    »

    @Michaell: serios... nu m-am gandit pana acum sa intreb daca hotelul are restaurant din moment ce imi ofera bonuri pt masa. APoi nu m-am gandit sa intreb daca exista lift pt bagaje ca nu am fost ce-i drept pana acum la un alt hotel cu 3 niveluri ca sa ma lovesc de asta.

    De toaleta inghesuita intre chiuveta si cabina de dus... ce sa intreb?

    De cele 10 sezonguri toate la un hotel intreg... ?

    De locuri de parcare rezervate deja... ?

    De frigider... care e un racitor... ?

    De tv (cat o veioza) la care vezi doar daca stai fix in fata lui in fund, in niciun caz culcat... ?

    Nu cred ca sunt lucruri la care sa te gandesti inainte, si nu stiu ce ti-ar putea raspunde oricum cineva de la o agentie.

    Sunt doar impresii si pareri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Andreea 28, Balaceanu D, Michaell
    Alte impresii din această RUBRICĂDecebal Hotel [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.082052946090698 sec
    ecranul dvs: 1 x 1