GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Citind impresiile de aici si de pe Tripadvisor, ne-am incumetat 3 cupluri si 2 copii sa platim in avans prin OP pentru 3 nopti de cazare in minunata pensiune de 4* (asa se lauda DOAR ei).
4* pe hartie, cand era nou, acum 10 ani; acum e un 2 margarete care tipa dupa renovare si personal care sa se implice.
Vad ca dl Catalinoiu e foarte ultragiat, de parca noi vorbim de ALTA pensiune...
Ca sfat, NU platiti in avans, macar asa veti avea sansa sa plecati!
Vedeti exact pe site ce insemna ULTRA-ALL-INCLUSIVE, ca sa nu aveti aceleasi surprize!
Pe LUNG povestea noastra, pe care o sustinem cu poze si (acolo unde e posibil cu video).
===
Am cautat pe internet o locatie pentru un sejur in Delta Dunarii si am gasit un resort de 4 stele - Danube Delta Resort - care fusese premiat 2 ani la rand si oferea un pachet incantator.
Avand in vedere aceste lucruri am contactat hotelul pentru a primi o oferta. Am primit oferta, pe care o atasez prezentei reclamatii, de care am fost multumiti si pe care am hotarat sa o achizitionam., pachet Ultra All Inclusive!
Am primit factura proforma pe e-mail in baza careia am facut plata prin banca.
Dupa cateva zile ni s-au solicitat datele pentru factura pe care le-am trimis si am primit factura fiscala.
Nu ni s-a trimis contractul pe e-mail sau prin posta si nici cand am ajuns acolo nu ni l-a adus nimeni.
Inainte de plecare cu o zi am primit un e-mail in care ni s-a explicat cum sa ajungem la debarcader la Murighiol, cu toate ca in oferta pe care o primiseram, era specificat ca o sa fim preluati din Tulcea.
Am plecat in data de 10.07.2014 la pranz, ajungand in jurul orei 17.00 la debarcaderul indicat telefonic, unde a trebuit sa platim parcarea pentru masini si sa ne interesam despre barca ce urma sa ne transfere la hotel.
Intr-un final am descoperit ca unul dintre domnii ce erau cu barcile, venise dupa noi insa dumnealui astepta 6 adulti si un copil si nu 6 adulti si 2 copii, din acest motiv avand doar 7 veste de salvare si o barca destul de mica pentru noi si bagajele noastre.
Transferul a fost destul de inconfortabil, fiind nevoiti sa stam cate 3 persoane, pe doua dintre cele trei banchete ale barcii, una dintre banchete pe care stateau 2 adulti si un copil chiar a cazut la un moment dat; cazand pe unul dintre geamantane cei 3 doar s-au speriat.
La ajungerea in locatia resortului am constatat inca dupa intrarea in curtea resortului ca intre ceea ce ne-a fost prezentat in oferta si realitate sunt multe diferente.
In primul rand, nu exista receptie unde in mod normal trebuia sa ne inregistram, sa ni se predea programul, indicatii etc.
Alte probleme sesizate imediat au fost:
- piscina cu apa cu nuanta verde, ce emana un miros de apa statuta,
- in iarba din fata intrarii principale catre camera, erau pesti morti aruncati care incepusera sa miroase din cauza caldurii; pesti morti am descoperit si mai tarziu intr-o zona ingradita din spatele hotelului.
- camerele in care am fost cazati, erau departe de a fi igienizate, intr-una dintre ele pe cearsaful alb tronand muste moarte, in alta langa noptiera, pe gresie, erau cioburi de sticla si ceva cleios ce semana a coca-cola, praf, panze de paianjen si mizerie in fiecare colt chiar si intre canapea si pat.
- In bai capacele si vasele wc-urilor erau murdare, pe capace fiind urme galbene de urina, iar wc-urile erau murdare si in interior si in exterior, dar aveau fiecare cate o hartia pe care scria ca au fost dezinfectate, praf si fire de par peste tot in bai.
Am coborat sa mancam ceva pentru ca fusese un drum lung si eram infometati. Am cumparat un pachet ultra all inclusive si am intrebat ce ni se poate oferi de mancare. Ni s-a spus ca se va incepe cu o gustare traditionala in curte, ce a constat in mamaliga rece si sleita, hamsii prajite si deja reci si nu in ultimul rand "surpriza serii" niste bete in care ne-au infipt niste bibani pe care trebuia sa ni-i prajim singuri la foc sau bibani prajiti pe o tabla deasupra focului.
La intrebarea noastra daca mai este si altceva de mancare ni s-a raspuns ca vom mai avea in restaurant peste pe varza si desert.
Vesela a fost din plastic de unica folosinta, iar fata de masa (din musama) era murdara. Am cerut sa ni se aduca apa si ne-au adus o sticla de 0.5 l de apa Borsec la 6 adulti si 2 copii.
Am considerat ca este bataie de joc si l-am sunat pe dl Catalinoiu fara succes insa.
Am cerut sa vorbim cu directorul locatiei. Ni s-a spus ca nu este si nici doamna cu care am tinut legatura pe e-mail si la telefon nu era.
Atunci am intrebat de un inlocuitor si ni s-a indicat un domn care era seful de sala, Alex. I-am spus ca noi dorim sa discutam despre mizeria din camere si despre mancare pentru ca nu asta am cumparat.
L-am rugat pe acest domn Alex sa ia legatura cu patronul locatiei si sa-I spuna ca suntem nemultumiti. L-a sunat pe domnul Catalinoiu si ni l-a dat la telefon, i-am povestit despre toate cele de mai sus si raspunsul a fost ca daca nu ne convine ne suie in barca si ne duce inapoi. Am vorbit cu ceilalti membrii ai grupului si am hotarat sa plecam.
Alex l-a sunat si noi i-am transmis ca vrem sa plecam, sa ne faca socoteala pe ceea ce consumaseram, adica transferul si masa si sa ne spuna cand ne vireaza diferenta. Atunci a luat foc si mi-a zis ca nu ne da nici un ban inapoi ca el nu ne da afara, e decizia noastra sa plecam, ca avem figuri si ca ceilalti turisti nu s-au plans. L-am intrebat daca ne pune barca la dispozitie sa ne intoarcem, iar raspunsul a fost negativ, motivand ca barca nu are faruri; incepuse sa se innopteze.
Obligati de imprejurari a trebuit sa ramanem peste noapte. Au incercat apoi sa remedieze din cele semnalate, dar fara prea mare success.
Surprizele au continuat in momentul cand ne-am indreptat catre restaurantul unde trebuia sa luam masa de seara, unde pe langa faptul ca absolut toate lucrurile erau soioase, mirosea urat si in varza, pe care trona o bucata de peste imbibat in ulei, am beneficiat de oase si solzi de peste.
Vinul oferit in pachetul ultra all inclusive era OTET, de aceea ne-am vazut nevoiti sa cumparam vin imbuteliat.
In oferta masa incepea cu antipasto, de care nu am beneficiat si se termina cu o placinta lipoveneasca, iar desertul pe care l-am primit noi a constat dintr-un mar copt cu frisca pe el.
La intoarcerea in camera, dorind sa facem un dus, am constatat ca apa calda lipsea cu desavarsire! Era ora 11.30 si nu mai era nimeni treaz, iar receptie nu exista, asa cum am mentionat deja.
A doua zi dimineata la micul dejun cam aceeasi poveste in legatura cu diversitatea si calitatea acestuia si evident cafeaua facuta la expresor, iarasi in afara ofertei.
L-am rugat pe domnul Alex, sa-l sune pe dl Catalinoiu si sa-l intrebe daca ne pune o barca la dipozitie pentru a putea pleca de acolo la Murighiol si dupa ce s-a interesat, ne-a comunicat ca este la alimentat si urmeaza sa soseasca si sa ne transfere.
Acest lucru s-a intamplat in data de 11.07.2014 in jurul orei 10.00.
In aceeasi zi 11.07.2014 i-am transmit pe e-mail domnului Catalinoiu, faptul ca dorim sa ni se calculeze consumatia facuta la hotelul dumnealui, incluzand si transferul dus-intors la debarcader si restul din suma platita in avans sa ni se returneze in conturile din care au fost facute platile.
Dupa toate aceste intamplari, la intoarcerea in Bucuresti, am primit primul raspuns de la domnul Catalinoiu in care dumnealui ne transmitea ca doreste sa vada pozele si filmuletul facut cu conditiile de la hotel, pentru a calcula cat mai onest diferenta de plata.
La poate vedea aici!
Evident nu acest lucru era urmarit si drept dovada nici pana la ora actuala, calcularea si returnarea sumelor nu a fost facuta.
Mentionez ca in acest timp l-am sunat de nenumarate ori pe dl Catalinoiu cat si pe doamna cu care am discutat pe e-mail si la telefon (nu stiu cum o cheama pentru ca nu s-a prezentat cu numele ei ci cu numele hotelului).
Acum asteptam vesti de la ANPC!
Trimis de Nosferatu in 22.07.14 19:59:09
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nosferatu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.17585400 N, 29.38015000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Nosferatu:
”Citind impresiile de aici si de pe Tripadvisor, ne-am incumetat 3 cupluri si 2 copii sa platim in avans prin OP pentru 3 nopti de cazare in minunata pensiune de 4* (asa se lauda DOAR ei).
Evident, „de aici” e întoarsă din condei, dar merită corectat - probabil se face referire la saitul lor oficial.
Greu de crezut c-ai citit „pe aici” - dac-ai fi făcut-o, înainte, v-aţi fi „încumetat” mai în cunoştinţă de cauză... // pensiunea are, la momentul trimiterii impresiilor de mai sus, 2 CONTRA-recomandări. Şi atât
Și ar mai fi și
”Am primit oferta, pe care o atasez prezentei reclamatii,
meționăm că a.) aceasta nu este o reclamație, ci un articol și b.) nu s-a primit nicio copie a acelei oferte (ca document electronic sau foto) - probabil e vorba tot despre ceva care nu e dedicat acestui sait, ci preluat probabil din plângerea oficială către ANPC. Dar am fi bucuroși să putem prezenta și cititorilor noștri acea ofertă, drept pentru care ne declarăm disponibilitatea de a o publica, în măsura în care vei dori să ne-o trimiți și nouă.
===
@Nosferatu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii - couraj, , te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Review-ul va fi publicat în curând.
Nu pot decat sa va plang de mila pentru luxul pe care l-ati indurat. In acelasi timp m-am amuzat copios citind comentariile la fotografii si relatarea intamplarii. Nu pentru ca intamplarea in sine ar fi amuzanta, ci modul in care ne-ati relatat-o. Haz de necaz, tipic romanesc.
@webmaster:
Decat sa reiau povestea, recunosc ca am dat copy & paste din reclamatia catre ANPC realizata de unul din cuplurile din poveste.
Am editat pe unde erau referiri la atasamente/reclamatii, dar e clar ca sunt scapari.
Multumesc!
ANPC ne-a dat dreptate si a constatat ca nu sunt indeplinite conditiile pentru 4*
Am primit si o parte din bani.
Prima pagina a raspunsului ANPC poate fi citita aici:
A doua pagina contine 2-3 randuri despre sumele restituite.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Doar ok... nimic mai mult — scris în 03.09.22 de raly din MEDIAS - nu recomandă
- Jul.2022 Danube Delta resort - jecmaneala la drumul mare — scris în 09.07.22 de ux125832 din VICOVU DE SUS [SV]
- Jul.2021 Mizera experiență la Danube Delta Resort Crișan — scris în 13.07.21 de ux120856 din BUCUREșTI
- Aug.2020 Marea dezamagire — scris în 29.08.20 de ux117275 din ONEşTI [BC] - nu recomandă
- Jul.2020 Cea mai mare dezamagire de cand venim in Delta! — scris în 11.08.20 de ux116788 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2020 Hotie pe față prin tarife ca la Saint Tropez — scris în 25.07.20 de ux116294 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2018 Cazare Danube Delta Resort — scris în 19.08.18 de alinaolteanu din CRAIOVA - nu recomandă