Drept la Replica
Danube Delta Resort **** este singura locatie din Delta Dunarii premiata a doua oara consecutiv la cea mai prestigioasa Gala a Turismului Romanesc "FashionTV Tourism Awards, primind distinctiile:
In 2013 - "Cel mai fashion hotel din Delta Dunarii"
In 2014 –"Pentru cele mai bune servicii oferite".
Tot in cursul anului 2014, primeste un alt premiul cu care ne mandrim din partea utilizatorilor site-ului "AmFostAcolo", ca urmare a conditiilor si serviciilor oferite si recunoscute de turistii care ne-au vizitat.
Sunteti primul turist nemultumit din cei 948 de persoane pentru care am avut onoarea sa le oferim servicii de cazare, masa, transfer, excursii si agrement in Delta Dunarii in acest an, peste 63 % fiind turisti care au revenit la noi sau care au venit la recomandarea celor care ne-au vizitat. 20 % au solicitat prelungirea sejurului.
Ne pare rau si ne cerem scuze ca nu ne-am putut ridica la nivelul pretentiilor dumneavoastra, atat eu, in calitate de coordonator al activitatii de turism, cat si cele 21 persoane care deservesc cele 23 de camere pe care le detinem in cadrul acestei destinatii turistice in care credem, 21 de persoane, care, va asigur, depun toate eforturile pentru a le oferi turistilor care ne viziteaza un sejur cat mai placut in Delta Dunarii. Si dovada faptului ca isi fac datoria fata de turistii care ne viziteaza sunt cei 99,9 % turisti multumiti care ne-au calcat pragul, din care repet, 63 % s-au reintors sau ne-au recomandat.
Repet..., tuturor, ne pare rau ca nu ne-am putut ridica la nivelul asteptarilor si pretentiilor dumneavoastra, dar..., am cateva obiectii de facut:
1. pe intreaga perioada a sejurului nu ati adresat nici o sesizare, reclamatie, observatie, personalului hotelului sau conducerii acestuia (in mapele din camera exista toate nr de telefon, inclusiv ale conducerii pentru reclamatii si sunteti incurajati sa le faceti, tocmai pt a fi rezolvate in timp real, nu dupa terminarea sejurului).
2. daca sesizati vreo nemultumire pertinenta atunci cand o aveati si personalul hotelului nu o remedia imediat, atunci nu indrazneam sa mai fac aceste obiectii
3.comentariile dumneavoastra mi se par oarecum "surpinzatoare"
4.
” "pesti morti in iazul de langa restaurant "...
iazul de langa restaurant este un canal din Delta Dunarii (restaurantul este deasupra acestui canal) care deriva din Dunarea Veche, un iaz (canal) in care turistii pescuiesc sportiv, prind peste pe care il elibereaza. Este posibil ca vreun peste sa fi fost ranit si sa fi iesit la suprafata. Poate ati vazut un peste, ... dar sa nu exageram cu "pestiiii morti ", este prea mult...
5.
”pisici care se plimba in voie in bucatarie pe langa pestii care urmeaza a fi pregatiti
Exagerati prea mult... Camerele de supraveghere pot dovedi acest lucru.
Da in cadrul locatie turistice situata pe 10.000 mp, avem si pisici, iubim animale, dar nu stau in bucatarie... exagerati prea mult. Da exista spatiu in care aceste pisici -una de fapt cu trei pui se joaca si le hranim, nu in bucatarie sa nu fim malitiosi
6.
”"excursie pt 3 pers pt 3 ore 100 euro sau mancarea exorbitanta "
cred ca nu ati citit bine nici mapele din camera si nici macar site-ul de prezentare unde toate tarifele practicate sunt afisate... transparent. Apropos o excursie de 3 ore nu exista, este de 4-5 ore costa 20 euro / pers x 3 pers =60 euro si include plimbare pe traseu comunicat, ustensile si momeli pt pescuit..., dar... de restul comentariului... repet, ne pare rau ca nu ne-am ridicat la nivelul pretentiilor dumneavoastra, ne pare rau ca sunteti printre cei 0,1 % turisti nemultumiti si ca neprimind nici o reclamatie din partea dumneavostra pe perioada sejurului nu am putut sa va multumim.
Dar apropos de servicii oferite... si de dorinta noastra sa satisfacem turistilor cat mai multe cereri... ati solicitat sa va transferam la Murighiol, in loc de Tulcea unde aveati parcata masina. V-am satisfacut aceasta solicitare, ba chiar mai mult, v-am trimis o masina sa va preia din Murighiol si sa va duca pana la Tulcea fara costuri suplimentare (desi nu aveam aceasta obligatie), din bunavointa, din intentia de a face tot ceea ce ne sta in putinta pentru a avea turisti multumiti.
Nu suntem perfecti, nu putem multumi pe toata lumea, dar incercam si ne dorim sa facem acest lucru. Ii respectam si ii rugam pe cei care ne viziteaza, daca au vreo reclamatie sa o faca atunci, nu dupa ce pleaca... atunci, chiar daca ar avea dreptate nu mai putem face nimic!
Trimis de Danube Resort in 16.07.14 23:01:30
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Danube Resort); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.17585400 N, 29.38015000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Danube Resort:
Imi pare rau sa constat aceeasi lipsa de informare si amatorism si din partea dvs.
Nu eu am solicitat tranfer la Murighiol ci am fost dus acolo pt ca celelalte 4 persoane din barca aveau masina la Murighiol, si nu mi s-a oferit alternativa.
Cat am stat 3 zile acolo a fost un grup de alte 8 persoane care a renuntat la asa zisul sejur ultra-allinclusive dupa doar 1-2 ore, fiind extrem de dezamagiti de servicii, de aceea ma indoiesc profund de procentele dvs.
Pisica in bucatarie langa ligheanul cu pesti a fost vazuta de sotia mea iar argumentele pot continua.
Raspunsul dvs nu este altceva decat o incercare disperata de a salva aparentele.
@stefancozma: ne pare inca o data rau, nu incercam sa salvam nimic, spunem doar ca pe intreaga perioada a sejurului nu ati reprosat nimic, cred ca ar trebui sa fiti sinceri cu dv...
NB Danube Resort este (sau a fost) reprezentant al unității
Chiar nu am de gand sa intru in polemica cu dvs.
Nu am reprosat pe loc intrucat administratorul lipsea cu desavarsire iar personalul prezent primise deja destule reclamatii de la grupul de 8 persoane care au renuntat la sejur dupa 2 ore si au plecat dimineata cu prima salupa. De ce nu spuneti nimic si de acestia?
Si chiar credeti ca eu as fi solicitat transfer la Murighiol doar ca sa ma plimb cu o masina ultramizerabila si fara AC pana la Tulcea unde aveam masina? De ce nu va informati intai?
Si aveti tupeul sa spuneti ca poate era un peste mort cand erau toti cu burta in sus in iazul ingradit, si abia dupa 1-2 zile au fost mutati pe uscat la cativa metri de restaurant?
Puteti pune toate diplomele posibile pe site, eu nu am sa recomand la nimeni pensiunea si am sa ma asigur ca vor sti cat mai multi realitatea.
@stefancozma:
Dl Cozma, cu tot respectul, in mapele din camera aveati nr de telelon pt sesizari-reclamatii, inclusiv al Directorului locatiei turistice. Nu vi se pare curios ca timp de patru zile ati stat acolo si nu ati facut nici o reclamatie? Oare de ce??? Dintr-o data dupa ce plecati va aduceti aminte ca ati fost foarte nemultumit!
Sincer, repet, imi pare rau ca nu ne-am putut ridica la pretentiile dumneavoastra!
NB Danube Resort este (sau a fost) reprezentant al unității
Din cate am vazut pe la TV ati primit premiile pentru ca dl. Botezatu a venit la dvs destul de des, a avut si ceva activitati pe acolo.
Si sincer ma indoiesc ca ati fi avut curaj sa nu oferiti d-lui Botezatu and staff si lapte de cuc la cerere sau din oficiu.
Scriu asta deoarece am avut o tentativa de a veni la dvs. acum un an sau doi nu mai stiu, dar am cerut niste explicatii pe mail inainte si raspunsurile au fost total neconcludente.
Având în vedere că „dreptul la replică” tocmai aplicat unui alt turist aflat încă acolo, din câte se putea înțelege, a condus la cererea de retragere a unor (alte) impresii negative, mă face să nu mai îmi doresc să merg nici măcar pe strada / canalul pe care se află un astfel de proprietar.
( (
@Dragos: Deci asta e motivul retragerii. Probabil ca in pustietatea aia ai toate sansele sa ajungi hrana la pesti daca superi patronii. Sper ca persoana sa supravietuiasca incercarii pentru a ne spune ce s-a intamplat.
@Danube Resort:
”i dovada faptului ca isi fac datoria fata de turistii care ne viziteaza sunt cei 99,9 % turisti multumiti care ne-au calcat pragul, din care repet, 63 % s-au reintors sau ne-au recomandat.
Stimate domn,
E momentul, cred, să vă aducă cineva cu picioarele pe pământ.
Gradul REAL de satisfacție al clienților dvs îl găsiți pe saituri cu care nu aveți contracte - precum AmFostAcolo.
Pe AmFostAcolo aveți, până una alta, o notă de 6.4 (din 10) și un grad de recomandare ce tinde spre... minus infinit.
E adevărat - turiștii nemulțumiți sunt MULT mai motivați în a scrie impresii decât cei nemulțumiți, - și din acest punct de vedere în multe situații - posibil şi în cazul pensiunii dvs - "nemulțumiții" preiau - pe moment, temporar - "inițiativa"
E *normal*, însă, să aveți (și) turiști nemulțumiți și trebuie să acceptați situația - să stați în cap și nu-i veți putea mulțumi pe toți. Și cele mai luxoase resorturi, îndelung "rodate" din punct de vedere turistic (și cu "calificare", experientă și "cultură" turistică MULT mai mare decât a oricărei unități din România) - din Antalya, de exemplu - au, din când în când, turiști nemulțumiți.
De obicei însă acești "nemulțumiți" sunt mai aparte, oameni cu gusturi / preferințe și chiar "atitudini" aparte, evident greu, cvasi-imposibil de satisfăcut.
NU E CAZUL MAI SUS - e evident pentru toată lumea. Turistul "incriminat" de dvs nu a avut pretenții sau "atitudini" «speciale», pare un om rezonabil (dovadă și tonul civilizat și decent adoptat în răspunsul către dvs).
E necesar să vă asumați POSIBILELE lipsuri și deficiente (manageriale etc) sesizate. Sau, în cel mai rău caz, ar fi ELEMENTAR măcar să CERCETAȚI cele sesizate - și NU să le respingeți apriori. Puteți să oferiți servicii și mai bune - întotdeauna e loc de mai bine. Tocmai pe baza unor astfel de sesizări, oricât de "greu" v-ar pica acestea.
E calea decentă și civilizată de a trata o sesizare - și NU cum ați procedat dvs, respingând-o, repet, apriori, căzând în PENIBIL în unele aspecte (vezi transferul către Murighiol), pe care e evident că nu le-ați verificat! E o dovadă crasă de NEPROFESIONALISM, poate chiar de autosuficiență și carențe manageriale grave - cel puțin în privința "public relations".
E părerea noastră, AmFostAcolo - ne-o asumăm 100% - inclusiv din punct de vedere legal.
@webmaster - Amfostacolo, faceti foarte bine ca incercati sa-l aduceti putin cu picioarele pe pamant pe dl Catalinoiu. Nu cred ca certandu-se cu fiecare client nemultumit isi imbunatateste serviciile. I-am studiat profilul pe Facebook si am vazut ca este vicepresedintele unei organizatii patronale de turism. Foarte frumos! Am mai observat ca cineva, foarte apropiat lui, este proprietarul hotelului GGGociman din Mamaia, unde se cazeaza organizatorii Fashion TV Tourism Awards. Ce concluzie as putea sa trag in legatura cu "diplomele" dumisale?
Hristos a Înviat! Cu ocazia sfintelor sărbători de Paste va doresc atât dumneavoastră domnule Marius cât si administratorilor Amfostacolo, ca lumina întârziată a Învierii sa va lumineze! Nu puteți discuta despre cineva fără sa-l cunoasteti si nici despre o locație turistică fără sa o vizitați! Așa ca mai întâi va Invit da facem cunoștința, va Invit sa ne vizitați si abia apoi sa ne exprimam! Altfel veți cădea in derizoriu si va veți decredibiliza singuri! Ceea ce faceți este doar bârfa de la colțul străzii. Cât privește hotelul GGGociman din Mamaia, da acesta aparține unui membru al familiei dar cu a cazat niciodată si nici nu are legătura cu reprezentanții Fashion TV! Așa ca fie sunteți prost informați, fie dezinformați! In cazul in care veți continua cu aceste denigrări ne vedem obligați sa va acționăm in judecată! Referitor la asumarea legală a notelor obținute pe Amfostacolo, am o singura întrebare : ați vizitat vreodată o locație turistică notată ca sa va asumați legal o nota atribuita? Cred ca mai întâi ar trebui sa faceți acest lucrul si abia după aceea sa informați sau sa dezinformați utilizatorii de buna credința ai Amfostacolo, culmea așa se numește deși nu am fostniciodataacolo! Cred ca așa ar trebui sa se numească site-i-l pe care i-l gestionați : nuamfostniciodataacolo. Dar... Vorbim despre ceea ce nu știm!
NB Danube Resort este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Doar ok... nimic mai mult — scris în 03.09.22 de raly din MEDIAS - nu recomandă
- Jul.2022 Danube Delta resort - jecmaneala la drumul mare — scris în 09.07.22 de ux125832 din VICOVU DE SUS [SV]
- Jul.2021 Mizera experiență la Danube Delta Resort Crișan — scris în 13.07.21 de ux120856 din BUCUREșTI
- Aug.2020 Marea dezamagire — scris în 29.08.20 de ux117275 din ONEşTI [BC] - nu recomandă
- Jul.2020 Cea mai mare dezamagire de cand venim in Delta! — scris în 11.08.20 de ux116788 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2020 Hotie pe față prin tarife ca la Saint Tropez — scris în 25.07.20 de ux116294 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2018 Cazare Danube Delta Resort — scris în 19.08.18 de alinaolteanu din CRAIOVA - nu recomandă