ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 26.03.14
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 16 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 15 MIN

Cu bilet de tratament la Herculane sau “Nu râdeţi de viitorul vostru! ”

TIPĂREȘTE

Motto:
Peste fereastra mea de la hotel
Mă cert mereu cu murmurul rebel
Al Cernei -
Apă binecuvântată
Ce-mi limpezeşte mintea tulburată
De tot ce nu se poate şti -
Ca-ntr-un etern "A fi sau a nu fi"

Ion Minulescu

Notă: Partea a doua din titlu e un citat din tata…

Ce m-a apucat?

Într-un cuvânt (sau două): durerile articulare

Principiile călăuzitoare în luarea deciziilor

1. Din moment ce procedurile "curentoase" la care îmi supusesem trupul ani în şir în scumpa noastră capitală dăduseră greş, nu-mi mai rămânea decât să încerc "soluţia finală" (vorba lui Hitler): tratamentul într-o staţiune balneară.

2. Cum banii nu ne dau afară din casă, de ce n-am fi profitat de unul dintre fff puţinele avantaje conferite de statutul de pensionar pentru a achiziţiona bilete UAI (cazare + 3 mese/zi + tratament - hei, doar nu vă gândeaţi la băutură; ce Dumnezeu, unde vă treziţi? :)) prin intermediul Casei de Pensii? Căci spuneţi şi voi, cine altcineva îţi mai pune la dispoziţie toate aceste servicii minunate timp de 16 zile, din care 12 zile cu tratament complet, contra jumătate din cuantumul unei pensii brute lunare?!!

3. Dacă tot aveam să fim nevoiţi să campăm o eternitate într-un singur loc, fapt total contrar concepţiilor noastre despre lume şi viaţă, măcar să fie într-o zonă frumoasă şi prea puţin cunoscută mie - o unică vizită în copilărie, în urmă cu zeci şi zeci de ani - şi complet inedită pentru Adrian. Deci Herculane să fie!

4. Şi cum despre hotelurile din Herculane nu ştiam nimic, m-am pus pe cercetat pe net. M-am documentat şi m-am tot documentat, până ce am ales…

Hopa! Aici toată construcţia mea logică şi logistică s-a năruit, pentru simplul motiv că la alegerea hotelului nu am avut niciun cuvânt de spus, repartizarea făcând-o Casa de Pensii pe nişte criterii care pe moment au rămas o enigmă pentru mine. :-??

Iar când am fost anunţaţi că măgăreaţa căzuse pe Hotel Dacia, m-am luat cu mâinile de cap! :( Dintre hotelurile cu care Casa de Pensii are contract în Herculane, Dacia e de departe cel mai prost. Aşa rezulta nu numai din comentariile de pe AFA şi de pe booking, dar şi dintr-un mic amănunt care m-a pus serios pe gânduri: nicăieri nu am găsit datele lor de contact - telefon, mail, nimic. Deci dacă vrei să faci o rezervare direct la ei, nu prin dispeceratul de cazare de la Herculane, prin booking, printr-o agenţie de turism sau prin Sindrom (firma sindicatelor care deţine hotelul în proprietate), nu poţi decât să recurgi la metodele ancestrale care şi-au dovedit eficacitatea în timp, precum semnalele cu fum sau bătutul tobei…=))

Misterul s-a dezlegat încă de la sosire, când, la întrebarea mea anxioasă, la recepţie mi s-a comunicat că hotelul nu oferă conexiune la internet!

Aoleu! :( Cum poate o dependentă de net, aşa ca mine, să supravieţuiască fără traume majore nu mai puţin de 16 zile fără legături cu lumea exterioară şi cu colegii de pe AFA?

Răspuns: prin conectarea la reţeaua neparolată de la hotelul alăturat, Domogled, căruia îi voi rămâne veşnic recunoscătoare, în ciuda semnalului "very low" care m-a îmbolnăvit de nervi şi m-a făcut să umblu uneori cu laptopul în braţe în căutarea unui loc binecuvântat de Dumnezeu şi de provideri, aşa cum vezi numai în filmele americane atunci când, din varii motive, protagoniştii, în drumul lor către Las Vegas, eşuează undeva în deşert…

Deci chiar de la primul contact cu hotelul incompatibilităţile dintre mine şi Dacia au ieşit la iveală. Oricum însă, aceia dintre voi care s-au obosit să îmi citească măcar 2-3, hai 10 reviewuri, au înţeles probabil că personalitatea şi stilul meu de viaţă nu se încadrează de niciun fel în portretul robot al pensionarului român care se tratează în staţiuni balneare… Acestea fiind zise, pentru a rezista provocării am fost nevoită să strâng din dinţi şi să storc din mine ultimele picături de simţ al umorului şi mai ales de autoironie. :) Adrian, care spre deosebire de sclifosita de mine, are mai multă experienţă cu astfel de situaţii, măcar în calitate de fost student căminist, s-a adaptat mult mai uşor şi de fiecare dată când mă porneam să cârcotesc, m-a pus la punct cu observaţia (justă) că venisem la Herculane pentru sănătate, şi nu pentru distracţie.

Ei, şi până la urmă dracu' nici n-a fost atât de negru…

Un monstru cu 1070 de capete

În fapt, primul contact cu hotelul nu l-am avut la recepţie, ci pe şosea, de unde l-am zărit înălţându-se uriaş şi majestuos, cu cele 15 etaje ale sale, printre alte clădiri cu arhitectură asemănătoare, cu toate ridicate în perioada comunistă: Domogled, Afrodita, Minerva şi Doina. Dintre ele, Domogled îi este cel mai apropiat, celelalte situându-se sus pe dealuri, prilej de ascensiuni pentru oaspeţi iar pentru mine motiv de a acorda Daciei o mare bilă albă. Căci slavă Domnului, hotelul era bine poziţionat, la o azvârlitură de băţ de şosea, unde se înşiră terasele, magazinele şi bazarurile cu de toate, şi având în faţă un părculeţ numit Vicol, care serveşte - la o adică - şi drept parcare.

Evident, în parcarea propriu-zisă nu mai era loc, drept care am fost îndrumaţi de un nene să ne lăsăm bidiviul fabricat la uzinele cu nume identic cu al hotelului pe o parcelă din parc care fusese "rechiziţionată" de hotel şi între timp "chelise", fiind călcată de atâtea roţi. Costul parcării: 3 lei/zi, plătiţi pe loc contra unui bon fixat pe parbriz.

Odată rezolvată problema spinoasă a parcării, am putut studia faţada. Am remarcat că lângă numele hotelului era specificat **/***. Aha, deci e ba de două, ba de trei stele, rămâne la aprecierea clienţilor… :) Glumesc, nu e aşa: înţeleg că unele camere au fost renovate şi încadrate la ***, iar altele, mai ghinioniste, au fost forţate să rămână pentru moment la statutul modest de două steluţe. Singura diferenţă despre care am aflat din discuţiile cu unii "tovarăşi de suferinţă" se referă la lipsa frigiderului în camerele mai slab cotate, dar presupun că există şi alte inconveniente. Oricum, nouă ni s-a repartizat o cameră de trei stele - pentru că merităm! ;)

Ce altceva am mai văzut "din prima"? O rampă de acces pentru scaune cu rotile (bravo!) şi o terasă unde se desfăşura un campionat mondial de table… Am intrat în holul de recepţie şi epitetul care l-ar caracteriza cel mai bine este "balşoi"! Întins pe înălţimea a două nivele, subliniate şi de prezenţa unui candelabru imens, spaţiul era extrem de generos şi prea puţin exploatat, deşi relativ bine întreţinut. Câteva fotolii cu măsuţe aşezate ici-colo, în rest nimic, în afara biroului de recepţie uriaş şi urât, în spatele căruia nu am găsit niciodată mai mult de o persoană. Sincer vorbind, nici nu cred că e nevoie de un personal mai numeros la recepţie: vii, prezinţi biletul achitat deja la Casa de Pensii sau la organizaţia de sindicat, te caută în Excelul de pe computer, completezi formularul obişnuit şi ţi se înmânează cheia, împreună cu câteva indicaţii despre locul unde se află cantina şi numărul cabinetului medical la care urmează să te prezinţi a doua zi.

În hol nu există decât un automat de cafea. Nu au bar şi nici măcar un automat de sucuri, cu toate că sunt convinsă că s-ar fi găsit destui amatori, mai ales că terasa era mai tot timpul plină. Amatorii de table, şah, tabinet şi şeptic n-au şi ei nevoie să se hidrateze? :( Un panou proptit în hol preciza că la etajul trei se organiza seara o discotecă, însă cum n-am dat curs invitaţiei, nu sunt în măsură să vă ofer alte detalii. Şi ca să termin cu dotările extrabalneare, la acelaşi etaj am văzut de afară că se afla o terasă pe nume Orizont la care n-am zărit pe nimeni niciodată iar la etajul întâi se afla o sală de conferinţe abandonată.

După check-in am străbătut holul în care câţiva copilaşi se jucau de-a v-aţi ascunselea şi ne-am îndreptat spre lifturi. Cele 1070 de capete menţionate în subtitlu se referă, aşa cum bănuiesc că aţi ghicit deja, la capacitatea hotelului - peste 500 de camere, Dacia fiind de departe cel mai mare stabiliment de acest gen din Herculane, celelalte hoteluri din preajmă având "numai" 300-400 de locuri. Dusă a fost preferinţa mea pentru “spaţiile mici”! ;) Ei bine, pentru această adevărată uzină existau cinci ascensoare, din care numai două funcţionale. Pe un al treilea trona impasibil anunţul binecunoscut "ascensor în revizie", cu toate că nimeni nu s-a apropiat de el pentru a-l "revizui" cât am stat noi acolo. :) Pe celelalte două lifturi nu se mai obosiseră să agaţe notiţa mincinoasă… În aceste condiţii, una dintre preocupările majore ale oricărui ocupant de cameră era "prinderea" liftului, un demers temerar şi nu lipsit de riscuri, căci uşile se închideau peste tine dacă nu erai atent şi agil. În plus, plimbările în sus şi în jos cu liftul arhiplin care răspundea în ordine la comenzile primite te puteau face să întârzii şi să pierzi programarea la o procedură.:(

Igrasia îngroapă România

Aer condiţionat există în hotel numai la recepţie şi în sala de mese. Recunosc că nu i-am simţit lipsa în cameră, care era nemaipomenit de răcoroasă, motiv pentru care am dormit noapea buştean. Mirosul de igrasie care plutea pe holul de la etaj mi-a mutat însă nasul din loc şi m-a făcut de fiecare dată să sprintez către culcuşul nostru, în care numai baia degaja un uşor iz de mucegai. Asta în ciuda faptului că am ţinut uşa ei permanent deschisă (evident, cu excepţiile de rigoare), la fel ca şi pe cea de la balcon. Tavanul şi pereţii scorojiţi care te întâmpinau pe hol stăteau mărturie faptului că umezeala distruge clădirea încet dar sistematic. Dacă în viitorul foarte apropiat nu se vor lua măsuri drastice, hotelul va deveni de nelocuit.

Multe, foarte multe lucruri ar trebui remediate pentru a transforma hotelul într-unul cu adevărat de trei stele, şi aici nu mă refer doar la o simplă zugrăveală. Finisajele, de pildă, sunt grosolane şi făcute amatorist, instalaţiile sanitare ar trebui complet înlocuite, la fel şi mobilierul din camere, în timp ce păşind pe mocheta de pe holuri simţi sub tălpi cocoloaşe... Etc. etc. Dar având în vedere dimensiunile hotelului, efortul financiar ar fi unul extrem de semnificativ.

Camera

Intrând în cameră, aproape că ne-am împedicat de mulţimea pieselor de mobilier. Se vede treaba că mobila nu a fost comandată, ci achiziţionată cu toptanul, fără a se ţine cont de mărimea camerelor. A doua noptieră nu-şi mai găsise loc lângă pat, aşa că fusese mutată în faţa dulapului, blocându-l, dar pe noptiera dintre paturi tronau două veioze…

Trântită aiurea era şi măsuţa rotundă crăpată şi cele două taburete din piele, pe care le-am scos pe balcon, unde se mai găseau două fotolii tapiţate. Stai să mă gândesc dacă am mai văzut prin vreun alt hotel fotolii tapiţate pe balcon…:-?? M-am gândit: nu am văzut! Din fericire, balconul era suficient de mare pentru a adăposti toate acestea, plus o frânghie pentru atârnat prosoapele şi costumele de baie la uscat, fapt pe care l-am apreciat. Am petrecut mult timp în balcon admirând munţii dar murmurul Cernei, aşa cum îl asculta Minulescu, nu l-am auzit…

Totuşi cele două paturi au fost foarte bune, cu saltele tari pe care ne-am odihnit în condiţii excelente. Dulapul s-a dovedit încăpător pentru hainele noastre iar umeraşele suficiente. De asemenea, o surpriză plăcută a fost mini-frigiderul silenţios.

Baia în schimb avea cădiţa de la duş ruginită pe alocuri şi chiuveta prea mică, aşa încât de fiecare dată când o foloseam, stropeam inevitabil pe jos. Drept consumabile, ne-au fost puse la dispoziţie hârtie igienică, două săpunele şi tot atâtea pliculeţe cu şampon.

Trebuie să recunosc că personalul de curăţenie îşi făcea treaba cu conştiinciozitate. Cameristele veneau zilnic pentru a pune aspiratorul, a goli coşul de gunoi şi împrospăta proviziile de hârtie igienică. Lenjeria de pat şi prosoapele au fost schimbate la patru zile, deci la acest capitol nu aş avea motiv de cârcoteală.

Ordine şi disciplină

Stilul cazon nu mi se potriveşte, cu toate că am făcut armata şi am grad de sublocotenent în rezervă, aşa să ştiţi! =)) Dar cu atâtea sute de cetăţeni suferinzi cazaţi simultan în hotel (circa 700 la acel moment, după socotelile mele), adevărul e că fără o programare strict respectată totul ar fi degenerat în haos. Aşa încât, neavând încotro, m-am conformat.

Cum decurg lucrurile?

A doua zi după sosire te înfăţişezi la cabinetul medical, iei un bilet de ordine şi aştepţi ca să-ţi fie strigat numărul, chestie care se poate întâmpla în 1-4 ore. Când îţi vine rândul, medicul te examinează - evident, pe fugă - şi, luându-se după cele declarate de tine şi eventual după analizele medicale şi radiografiile pe care i le prezinţi (aşa cum am făcut noi), stabileşte ce proceduri să urmezi. În preţul plătit intră trei proceduri; dacă doreşti să mai faci o procedură, de exemplu masaj, trebuie să plăteşti (15 lei şedinţa). Asistenta notează concluziile trase de medic şi după câteva ore revii ca să-ţi iei de la ea fişa de tratament scrisă de mână, care cuprinde procedurile la care vei fi supus şi orele respective. Bucata asta de hârtie (un A4 îndoit) trebuie să o păstrezi ca pe sfintele moaşte, pentru a o vârî de fiecare dată sub nasul tehnicienilor cu care vei avea de-a face timp de 12 zile iar ei vor bifa fiecare procedură executată. La plecare, vei lăsa fişa de tratament la recepţie. Bănuiesc că asta se întâmplă pentru ca într-un viitor nedefinit datele din fişe să fie totuşi introduse într-un computer pentru alcătuirea unor statistici... :)

Musai e să te prezinţi la cabinetele la care ai fost arondat la ora precizată pe bilet, altfel pierzi programarea - am văzut cazuri… Nu are rost să încerci să "negociezi" cu tehnicienii oferind explicaţii fanteziste despre motivele întârzierii, pentru că n-au cum să te "strecoare" şi pe tine: numărul de aparate corespunde cu cel al pacienţilor planificaţi la ora respectivă, şi cu asta basta!

Oricât de demodat ar fi sistemul ăsta cu fişe şi hârtiuţe scrise de mână, până la urmă zic eu că şi-a dovedit eficacitatea: toată lumea ajunge să-şi facă procedurile prescrise şi ăsta e lucrul principal, nu-i aşa?

De ce tratamente poţi beneficia la Hotel Dacia?

• curenţi Trabert

• ultrasunete

• solux

• galvanizări

• aerosoli

• masaj

• curenţi diadinamici

• tens

• interferenţiali

• kinoterapie

• magnetoterapie

• laser

Acestora li se adaugă băile sulfuroase, aflate la subsol, în două încăperi cu tavanul scorojit, din care numai una este funcţională. Procedura constă în scufundarea timp de cca. 20 de minute într-un bazin puţin adânc, cu apă foarte caldă şi un conţinut mare de sulf, complet dezbrăcat şi împreună cu alte circa 20 de persoane de acelaşi sex - alternativ, bărbaţi şi femei… Dar ce nu face omul pentru sănătatea lui? Inclusiv îşi învinge pudoarea înnăscută! :)

În afara bazei de tratament, Hotelul Dacia mai dispune şi de o salină artificială recomandată pentru afecţiuni respiratorii. O şedinţă de salinoterapie costă 10 lei.

Una peste alta, pentru efectuarea celor trei proceduri prescrise am alocat cam trei ore în fiecare dimineaţă, de la 9 până la 12, cu tot cu pauzele inerente dintre proceduri. Era perioada când mai toată lumea umbla de colo-colo, de la un cabinet la altul şi de la un etaj la altul, înjurând ascensoarele.

Mâncarea

La fel de bine organizată era şi servirea mesei la cantina de la etajul 2. În prima seară am fost repartizaţi într-una din cele două serii, şi anume a doua, şi a trebuit să ne prezentăm la cantină la orele fixate. Nu mai devreme, pentru că am fi găsit uşile închise. De asemenea, ni s-a comunicat numărului mesei de patru persoane la care eram "arondaţi" şi ni s-a înmânat un carneţel cu foiţe detaşabile pentru fiecare din cele trei mese zilnice. Nu ştiu ce făceau cu acele cupoane :-?? - poate că la sfârşitul zilei cineva le strângea şi le număra, ca să se asigure că toţi oaspeţii hotelului fuseseră hrăniţi în mod corespunzător.

Mă rog…

Mâncarea - de cantină, desigur, a fost suficientă, deşi nu prea gustoasă. :( Am avut impresia că cei de la bucătărie nu dădeau pe dinafară de pricepuţi. Dimineaţa ne aşteptau pe masă ceaiul sau Inka (câh!), untul, 4 felii de salam sau şuncă, 2 felii de brânză sau caşacaval şi gem sau miere. La prânz castronul cu supă şi prăjiturica sau mărul erau deja aşezate pe masă iar felul doi - piept de pui/copănel cu fasole verde, orez, mazăre, piure etc. plus o salată, pilaf, ghiveci, tocană, varză/iahnie cu cârnaţi, pulpă de porc la tavă etc. - ne era adus pe cărucioare, ca la spital. Seara primeam, de pildă, ficăţei sau limbă fiartă cu muştar şi câte un grătar sau chifteluţe cu garnitură, paste. Din fericire, nu prea am avut parte de sosuri lungi şi nici n-a fost nevoie să suplimentăm mâncarea cumpărând altceva.

La etajul 3 exista o altă cantină, la care, plătind 150 de lei în plus, am înţeles că puteai să-ţi alegi din 3 meniuri care cuprindeau obligatoriu un grătar. I-am auzit pe unii declarându-se mulţumiţi iar pe alţii dimpotrivă, aşa că nu prea ştiu ce să cred…

Am stat şi m-am gândit dacă formula de servire la masă a fost cea mai bună şi am ajuns la concluzia că da. Bufetul suedez era exclus pentru că porţiile erau numărate şi ar fi existat tentaţia ca unii să-şi umple farfuriile cu vârf… Cred că nici varianta de bandă cu servire sugerată la un moment dat de soţul meu nu ar fi fost mai bună: s-ar fi creat cozi lungi şi s-ar fi pierdut mult timp. Prin urmare, deşi cantina mi-a amintit de oribilii ani '80, când mergeam cu copilul mic pe litoralul românesc cu bilet pe 12 zile care includea cazarea în camerele minuscule de hotel în care te alegeai cu vânătăi din ciocnirile cu paturile :(, plus trei mese amărâte, uite că sistemul - aşa comunist cum o fi el - funcţionează şi acum. Şi cu succes!

Concluzii şi recomandări

Hotelul Dacia are nevoie disperată de un upgrade generalizat, fără de care prevăd că nu va putea supravieţui. Totuşi nu am avut impresia că starea sa destul de avansată de degradare s-ar datora nepăsării personalului, căci începând cu cameristele şi continuând cu tehnicienii de la cabinetele balneare şi cu doamnele de la bucătărie, cu toţii se comportau cu amabilitate şi-şi făceau bine treaba. Mai degrabă aş zice că de vină este managementul defectuos şi incapacitatea conducerii de a găsi fondurile necesare pentru a aduce hotelul pe linia de plutire.

Dacă recomand Dacia? Răspunsul mi se pare de la sine înţeles: dacă aveţi de ales, în Herculane există soluţii de cazare numeroase şi mult mai bune, nu numai la hoteluri, ci şi la pensiuni, dar în mod cert la preţuri cu mult mai mari.

Dacă însă, la fel ca noi, veţi fi repartizaţi aici cu bilet de tratament, nu vă rămâne decât să vă rugaţi ca instalaţiile sanitare să funcţioneze, aşijderea şi lifturile, tencuiala să fi rezistat iar personalul să nu-şi fi luat câmpii…

Până atunci, aviz mai tinerilor AFA-işti: nu râdeţi de viitorul vostru! =))

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Carmen Ion in 18.07.16 19:36:07
Validat / Publicat: 18.07.16 20:24:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 7619 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

24 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Carmen Ion); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Imensul şi impunătorul Hotel Dacia din Băile Herculane.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 68800 PMA (din 52 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).

ECOURI la acest review

24 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[18.07.16 20:22:31]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Carmen IonAUTOR REVIEW
[18.07.16 20:38:31]
»

@webmaster45 - E OK, mulţumesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mishu
[18.07.16 20:45:06]
»

Din toata camera, cred ca balconul arata cel mai bine (ca marime) cu tot talmes-balmesul de scaune. Cred ca puteati da si o petrecere in balcon. In est ce sa spun asta este, se mai intampla unora sa ajunga si la pensie si la mana Casei de pensii. Insa cum ai spus si tu " ce nu face omul pentru sanatatea lui". Cat despre receptie, vazand poza parca aveam un Flash cu pozele din anii ' 70 cand erau filmele cu litoral. Insa pe canapeaua care avea deasupra ei candelabrul precum sabia lui Damocles, nu m-as fi simtit confortabil sa stau.

Felicitari, votat cu placere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Carmen IonAUTOR REVIEW
[18.07.16 20:54:15]
»

@mishu - Până la urmă ne-am organizat bine şi în cameră - avem o experienţă suficient de îndelungată cu "spaţiile mici". Adrian a putut urmării meciurile din Franţa la televizor iar în frigider au încăput suficiente beri. Aşa că, una peste alta, a fost bine!

Balconul a fost fieful meu: acolo am scris reviewurile despre Puglia şi Sâmbăta. Cu postarea lor a fost mai complicat - să mă fi văzut cum umblam cu laptopul ca după soare .

Spaţiile comune erau exact ca în hotelurile de pe litoralul nostru din vremurile "bune" din anii 70-80... Deşi un candelabru aşa de mare nu cred să fi văzut la Mamaia sau Venus.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ANILU
[18.07.16 20:58:40]
»

@Carmen Ion: Am înțeles, ai fost la Herculane sa-ti tratezi articulațiile, dar să fii pretențioasă la condițiile de cazare, astai culmea, tu le vroiai chiar pe toate. Bine că ați avut balcon unde să puteți să vă faceți siesta.

Trecând peste toate mi-a plăcut cu cât simț al umorului ne-ai descris totul.

Procedurile au fost de folos?

Nu, n-am râs, mai repede este de plâns și sper că atunci când voi ajunge și eu la vârsta ta să am unde să-mi tratez articulațiile.

Felicitări pentru articol presărat cu mult umor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Carmen IonAUTOR REVIEW
[18.07.16 21:01:02]
»

Off topic: sunt tare mândră (ha, ha!) că în postarea publicitară a Elefantului.ro de pe această pagină apar două volume traduse de curând de mine, "Secretele Verei Atkins" şi "Napoleon", plus e-bookul "Codul lui Jefferson". aceasta din urmă fiind o lucrare de ficţiune.

Din păcate, editura respectivă nu are bunul obicei de a menţiona traducătorul la prezentarea cărţii, aşa cum procedează alte edituri!

Şi pentru a nu fi acuzată că urmăresc avantaje pecuniare, precizez că traducătorii nu sunt plătiţi în funcţie de numărul de exemplare vândute, ci de numărul de semne. Eu doar fac propagandă pentru lectură!

Carmen IonAUTOR REVIEW
[18.07.16 21:05:30]
»

@ANILU - Draga mea, dracu' n-a fost aşa de negru, după cum am spus. Chestia cu articulaţiile dureroase e moştenire de familie, aşa că poate ai noroc şi scapi.

În plus, am avut timp să vizităm Herculanele şi să facem câteva excursii minunate, despre care sper că-mi voi face timp să scriu în viitorul apropiat.

Eficacitatea tratamentului se va vedea - chipurile - după ceva vreme, aşa că răbdare şi tiutiun!!!

Mersi de vizită şi aprecieri.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
elviramvio
[18.07.16 21:42:06]
»

@Carmen Ion -

Doamnă sublocotenent (r), am avut onoarea unui vot constructiv!

Și gândiți pozitiv, căci în 2017 se poate ca "tiutiunu' să fie mai scump, procedurile mai puține și cazarea mai degradată. Așa că fiți un soldat disciplinat care-și educă articulațiile să execute comenzile fără să scârțâie în front și să fiți capabilă de a vă adapta unei viitoare cazarme cu tratament spartan de înaltă clasă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Carmen IonAUTOR REVIEW
[19.07.16 08:02:31]
»

@elviramvio - Să trăiţi am înţeles!

l.nastasi
[19.07.16 20:48:26]
»

@Carmen Ion - Ai un stil minunat! Mi-e drag sa parcurg, atat de usor, scrisurile tale. Esti concisa si plina de umor, esti detaliata fara a fi greoaie exprimarea, sau obositoare, intr-un cuvant : SUPER!

Carmen IonAUTOR REVIEW
[20.07.16 08:23:03]
»

@l. nastasi - Mulţumesc foarte mult pentru aprecieri.

Michi
[24.07.16 11:22:08]
»

@Carmen Ion - l. nastasi face o sinteză a calităţilor reviewurilor tale. E o încântare să le citeşti.Acesta, ca şi altele, merită cu prisosinţă un szuperbonus.

tata123 🔱
[24.07.16 12:19:45]
»

@Carmen Ion - Drăguță relatare. Chiar mă întrebam la un moment dat cum se desfășoară o astfel de cură de tratament la un hotel aflat într-o stațiune balneoclimaterică, sejur de tratament achiziționat prin sistemul de asigurări sociale. Eram curios care e programul zilnic, regimul de masă, proceduri terapeutice etc. - acum am citit și am înțeles. Vă doresc efecte maxime în cât mai scurt timp.

Frumusețea zonei și excursiile ce le-ați efectuat poate că au compensat neajunsurile cazării la Hotel Dacia.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Carmen IonAUTOR REVIEW
[24.07.16 15:03:27]
»

@Michi - Mersi frumos, Michi.

Carmen IonAUTOR REVIEW
[24.07.16 15:07:51]
»

@tata123 - Chestie de prioritizare! Dacă te concentrezi pe ideea de tratament, nu distracţie, treci peste toate. Mulţumesc pentru ecou şi vot.

GabrielaG
[25.07.16 14:24:05]
»

Al 50-lea vot si Zuperbonusul pe care nu am mai avut onoarea de a-l acorda de mult timp... un articol superb...

Carmen IonAUTOR REVIEW
[25.07.16 14:31:04]
»

@GabrielaG - Mersi frumos, Gabriela. Recunosc că nu m-am aşteptat ca un astfel de articol să suscite un asemenea interes. Cu atât mai mult mă bucur

liviu49
[31.07.16 14:25:15]
»

@Carmen Ion - Mobilizator, incurajator si optimist. Acesta este mesajul transmis de articolul dvs.

Eu nu am fost la hotelul Dacia, in schimb cumnatii mei, din partea sotiei, impreuna cu finii lor, merg in fiecare an cu bilet de la Casa de Pensii, incepand cu anul 2006, daca nu ma insel. In orice caz de foarte multi ani. Despre conditiile de cazare nici ei nu sunt prea bogati in laude, dar au multumirea ca au unde dormi peste noapte. In restul timpului nu prea dau prin camera. Dupa sesiunile de tratamente, sunt plecati in toate excursiile si drumetiile organizate in statiune. In felul acesta nu prea mai au timp sa constate cum si cat de bine arata camera.

Si ar fi cazul sa fiti multumita si, la fel ca Itic, sa spuneti "Doamne fereste de mai rau! " Eu in 2008, am fost, prin sindicat, o saptamana la Voineasa, la hotelul Lotru, iar conditiile de cazare erau comparabile cu ce descrieti dvs. Acelasi mobilier vechi, mostenit de la Ceausescu, aceasi masa in doua serii, la restaurant, dar salariatii care lucrau si in hotel si la restaurant faceau totul ca sa ne simtim bine.

Doi ani mai tarziu, in trecere prin Voineasa, am constatat ca o parte din vile, dar si un hotel nu mai functionau, iar in anul 2012, cand am fost intr-un tur prin zona am avut o surpriza groaznica. Mergand sa le arat prietenilor locurile unde dormisem si mancasem cu numai 4 ani in urma, celelalte hoteluri si vile din statiune, am constatat cu stupoare ca numai hotelul Lotru mai functiona si acela numai pe timpul verii, cand ma functionau tabere pentru elevi. Nepasarea unor lideri de sindicat, care numai pe sindicalisti nu ii reprezentau a facut ca statiunea Voineasa aproape sa dispara de pe harta turismului romanesc.

Deci fiti optimista, ca se poate si mai rau!

Numai bine si calatorii placute!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Carmen IonAUTOR REVIEW
[01.08.16 11:38:22]
»

@liviu49 - Sunt optimistă şi se poate şi mai rău, după cum bine ai observat cu exemplul de la Voineasa! Mulţumesc de vizită şi ecou!

liviu49
[29.09.17 17:19:10]
»

@Carmen Ion: Ce inseamna norocul! Incercand sa aflu de pe internet anul inaugurarii hotelului Dacia din Herculane, am dat peste impresii despre hotel pe AFA.

La mai bine de un an de cand scriam ecoul la articolul dvs din 2016, o boala a sotiei recidivand in primavara, ne-a trimis la Casa de Pensii pentru un tratament la acelasi hotel Dacia, pe care l-ati prezentat. Spre deosebire de dvs. impresiile cu care m-am intors, despre hotel, despre masa, despre tratament, sunt putin diferite de ale dvs. Dar cred ca aici mai este vorba si de diferenta de a vedea lucrurile. Noi am fost cazati la etajul doi si e posibil ca dvs sa fi fost cazati undeva mai sus de etajul 5, unde camerele sunt de 2 stele. Daca nu ar fi fost greutatea cu care sotia se putea deplasa pe jos, am fi stat mult mai putin in hotel si am fi fost in plimbare mai mereu. Tratamentul intensiv la care a fost supusa a avut efecte, iar acum la doua saptamani de la intoarcere se deplaseaza mult mai bine. Asa ca de tratament, nici sotia si nici eu nu ne putem plange. De cazare, la fel, iar de mancare nici atat, mai ales ca am venit cu cateva kilograme in plus. Amabilitatea personalului a facut ca micile neajunsuri sa nu mai conteze.

Dar ma opresc cu amintirile pentru a nu plictisi.

Numai bine si calatorii placute!

PS. Sa stiti ca fara internet, fara telefon (il lasam mereu in camera cand eram la tratament, la masa sau in plimbare prin statiune) si aproape fara televizor m-am simtit mult mai linistit.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Carmen IonAUTOR REVIEW
[29.09.17 18:20:29]
»

@liviu49: Mulțumesc pentru ecou și mă bucur că v-ați simțit bine la Dacia și ați fost mulțumiți de tratament. În cazul meu, acesta n-a avut efect.

Și noi am avut o cameră de trei stele, așa cum am și precizat de altfel în review, și n-am avut motive să mă plâng de ea. La viața mea am stat în locuri mult mai modeste - vezi, de exemplu, cazarea recentă din Ierusalim, într-o cămăruță ca vai de lume, unde n-am avut parte de TV și frigider.

La Dacia am fost destul de mulțumită și de mâncare, care era tipică de cantină dar îndestulătoare, precum și de amabilitatea personalului.

Lucrurile care m-au deranjat au fost altele: lifturile, din care nu circulau decât două; mirosul persistent de igrasie din baie și de pe culoare: zidurile scorojite din bazinul cu apă termală; ambianța generală de decrepitudine; lipsa internetului. M-aș bucura să aflu că măcar o parte din deficiențe au fost remediate.

Numai bine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[29.09.17 18:25:43]
»

@liviu49: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

liviu49
[29.09.17 18:42:01]
»

@Carmen Ion: La data la care am fost noi (26 august-12 septembrie) erau in functie cinci lifturi pentru turisti si doua de serviciu. Luate de la dreapta la stanga, primul oprea doar la etajele cu sot si avea la parter, etajul 1 si 2 (la alte etaje nu am ajuns) afis prin care se anunta ca liftul respectiv nu opreste la etajul 1, unde era principala baza de tratament. Celelate doua lifturi functionau permanent, fara probleme. Problema era alta. Liftul memora toate comenzile primite. Erai la etajul 2 si chemau liftul, care era, sa zicem la parter, dar il chemase inainte cineva de la etajul 12, faceai o excursie de la etajul 2 la 12 si, daca nu-l mai chema cineva intre timp, de-abia atunci ajungeai la parter. Celelalte doua, postate cumva mai departe in stanga, functionau si ele, dar inghesuiala era la cele trei. Mai era inghesuiala la lifturi si la ora mesei, explicabila, daca tinem cont de ora relativ fixa de servire a mesei.

De igrasie nu prea am dat, dar vorbesc numai de cele doua camere in care am stat grupul nostru.

Peretii de la bazinul de apa termala erau in continuare scorojiti, dar nu prea deranjau pe nimeni.

Ca lipsea internetul mie mi-a prins bine, pentru ca am stat linistit si mi-am vazut de programul meu de odihna si de tratament. Cand am ajuns acasa am descoperit ca aveam aproape 1500 de mesaje necitite, dar am rezolvat repede problema. Am deschis doar cateva care erau de interes, iar celelate le-am arhivat.

Numai bine si calatorii placute!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Carmen IonAUTOR REVIEW
[29.09.17 20:18:01]
»

@liviu49: Mă bucur că măcar au reparat lifturile.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ANILU, Carmen Ion, elviramvio, GabrielaG, l.nastasi, liviu49, Michi, mishu, tata123 🔱
Alte impresii din această RUBRICĂDacia Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.64527702331543 sec
    ecranul dvs: 1 x 1