ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.09.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Tg.Mures
ÎNSCRIS: 23.09.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Mult sub asteptari, o pacaleala!

TIPĂREȘTE

Am acceptat faptul ca hotelul e la 1h si 30 min distanta de aeroport, insa in niciun caz nu ne-am asteptat la "surpizele" pregatite la Crystal Admiral.

Minusuri:

1) inca de la sosire personalul de la receptie ne-a pus in fata faptului implinit de a astepta pana la cateva ore pana ni se va repartiza o camera (de parca nu ar fi trebuit sa stie cate persoane vin si cate camere sa pregateasca, daca erau profesionisti, evident). Fapt pentru care am ajuns in camera dupa ora 23 (!!!)

2) prosoapele nu au fost schimbate in fiecare zi decat cu ajutorul bacsisului, am observat ca aceleasi prosoape erau impachetate frumos si puse la locul lor ca si cand ar fi fost schimbate, testat cu semne pe ele :)).

3) mini-bar-ul a fost extrem de sarac (pespi, mirinda, sprite, apa plata si apa minerala) care pe langa faptul ca nu racea mai deloc nu a fost alimtentat decat de 2 ori in toate cele 7 zile in care am stat desi produsele au fost consumate. La receptie cand le-am atras atentia asupra acestui aspect mi-au raspuns cu un ranjet flegmatic, ca poate am lasat semnul sa nu fim deranjati la usa... cu toate ca in camera intrase camerista... dahhhhh...

4) in grupul nostru erau perechi cu copii sub 1 an care au primit garantii ca in camere vor avea fierbator, nici vorba! in tot hotelul exista 2 (doua) fierbatoare, din care unul in restaurant, iar celalalt defect!!!

5) 80% din grupul care a sosit odata cu noi la autocar, au primit o camera pe care ulterior urma sa o schimbe a doua zi, aici vorbim si de perechi cu copii... :(

6) mancarea din restaurantul principal, desi nu era suficient de variata, aceasta se repeta la fiecare a doua zi, sa nu mai vorbim ca multe din produsele servite la cina derivau din cele de la mic dejun sau pranz, multe dintre felurile care aveau "succes" (chiar si la desert) nu erau sumplimetate in caz de epuizare, fructele (inafara de merele si portocalele omniprezente) erau foarte putine, se terminau f repede si la fel, nu erau sumplimentate. Atentie celor cu regim dietetic, nu prea aveti ce servi...

7) resturantele auxiliare desi aveau afisat programul de functionare (de regula pana la ora 18) daca de exemplu pizza se consuma la ora 17, restaurantul respectiv isi inchidea pravalia si pace buna, cui ii mai pasa care e programul?

8) angajatii, mare majoritate desi aveau o "uniforma" aceasta era in cele mai multe cazuri murdara, la fel si incaltamintea (de la tenisi, adidasi pana la slapi). Nu odata ne-a fost dat sa sevim masa in reastaurantul principal alaturi de angajatii hotelului... Mare majoritate a angajatilor erau fie apucati, fie te serveau in cea mai evidenta plictiseala pe care o puteau afisa, nu-i interesa deloc preferintele tale.

9) Contra cost internetul (4-5 euro/ora) si fresh-urile (2,5 euro)

10) F multe dintre farfuriile, bolurile si cestile puse la dispozitie, prezentau urmele folosirii lor anterioare. paharele erau spalate fara nicio jena cu apa rece si mana goala, fara a utiliza niciun detergent, sau o metoda cat de cat igienica... si imediat puse la dispozitia oaspetilor.

11) Extrem de multi rusi, care pe langa faptul ca sunt extrem de galagiosi, lasa mizeria dupa ei pe plaja, se si impingeau ori se bagau in fata ta la coada, inghildindu-te, indiferant ca era mancare, suc, bere, sau fructe, indiferent ca era barbat sau femeie.

12) Dupa 15 sept se termina ramadam-ul iar hotelul este invadat de turci, din pacate, acestora li se acorda o atentie muuuult mai mare decat tie, platitor de bilet, la fel ca ei, dehh... ei graiesc aceeasi limba, ce mai vreti? Efectiv erau serviti la masa, li se zambea, tot tacamul, ce mai?

13) Atentie la UAI!!! NU este Ultra All Inclusive ci Ultimate All Inclusive ceea ce atat agentiile o prezinta ca un All Inclusive imbunatatit, total eronat, bauturile de import, fresh-urile, internetul, toate sunt pe bani.

14) Mare atentie la excursiile organizate! Daca de exemplu alegeti sa fiti tranportati organizat la shopping, veti avea surpriza de a fi lasati exact in fata anumitor magazine si numai in cadrul acestora sa puteti face cumparaturi fiind escorati de la coborarea din autocar, intrarea in magazin si pana la revenirea in autocar de catre "malaci" rusi care sub nicio forma nu va vor lasa sa intrati in alte magazine decat in cele cu care au ei intelegeri si au preturi cel putin triple fata de cele normale.

15) Foarte mare galagie pana la ora 24 pentru cei care au camere catre piscine, iar animatorii sunt mult depasiti...

Plusuri:

Temperatura f placuta.

Apa marii.

Am invatat o lectie, mai degraba am reinvatat-o, cat platesti - atat primesti! (de parca nu o stiam atat de bine...) asa ca nu va lasati impresionati de pretul tentant pentru un hotel de asa-zise 5 stele cu UAI, o sa fiti pacaliti la fel. :(

In grupul nostru au fost persoane pentru prima data in Turcia si nici macar ei (care nu au avut un reper de a face diferenta cu alte hoteluri din Turcia) nu au fost deloc impresionati.

Recomandare:

Suma respectiva de bani, o puteti cheltui mult mai eficient/placut, fie in alta parte, fie in alta tara.

Va doresc, vacanta minunata!


[fb]
---
Trimis de cristian33 in 24.09.10 23:08:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lantul Hotelier Delphin
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3515 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristian33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [24.09.10 23:40:45]
    »

    cat platesti - atat primesti!

    Asta este un mare adevar. Vad ca ai fost la un hotel din lantul Delphin, asa ca nu ma mira ca ai venit dezamagit de la Crystal Admiral.

    biancuta
    [24.09.10 23:45:25]
    »

    O descriere cu minusuri, dar cu informatii utile! Imi pare rau ca ai fost dezamagit!

    presario
    [25.09.10 09:20:44]
    »

    Buna descrierea hotelului, fie ea cu minusurile prezentate.

    sandu.53
    [25.09.10 09:35:41]
    »

    un review extrem de util si cu sfaturi de care e bine sa tinem cont... e drept cu banii platiti acolo puteai avea o excursie poate mult mai buna in alta parte... dar mai e timp.

    tibidobos
    [26.09.10 09:36:47]
    »

    Cred ca impresia generala lasata de hotel s-a datorat faptului ca ai primit in mod inacceptabil camera foarte tarziu.

    Am fost si eu la Delphin si la multe alte hoteluri in Turcia si pot sa spun ca Admiral este corect ca pret si ofera mul pt cat platesti. Multe din argumentele postate de tine nu sunt corecte, dar asta e parerea ta si asa va ramane.

    Spre exemplu paharele erau spalete cu apa rece mai precis clatite inainte de a fi introduse in masina de spalat vase.

    Totusi nu cred ca se merita 1000 euro in plus doar pentru fresh, bauturi import si 10-20 doze de bere in frigider. Decat sa dai peste 2000 euro in Turcia la hoteluri gen Delphin iti recomand destinatii mai exotice gen Dominicana, Cuba etc.

    Nu mi-o lua in nume de rau, cred ca ai fost putin malitios, in parte pe buna dreptate, nu e normal sa te tina sa astepti atatea ore o camera, dar aveai optiunea sa ceri turoperatorului mutarea la alt hotel.

    Nu te pune pe ganduri ca parerea ta difera radical de toate postate pana acum?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    biancuta, sandu.53, tibidobos
    Alte impresii din această RUBRICĂCrystal Admiral Resort Suites [Kizilot]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031980991363525 sec
    ecranul dvs: 1 x 1