ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Congo
ÎNSCRIS: 29.08.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 26 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Hotelul Corsa in regula, dar restaurant / pizzerie NU au

TIPĂREȘTE

Este un hotel curat, pozitie buna - n-are rost sa dezvolt, am fost multumit de alegere si pret, mai putin faptul ca restaurantul promis in oferta exista doar ca spatiu, avand in vedere ca din motive care nu ma intereseaza si-au concediat bucatareasa in plin sezon.

Astfel, pentru pranzul inclus in bilet ne-au trimis la 2 restaurante cu care au reusit sa incheie contract. M-a cam enervat faza, eu alesesem sa includ pranzul la hotel pentru a evita plimbari la si de la alt restaurant prin caldura ucigatoare de la ora 13.00.

Dar nu era departe, si am ales sa mancam la restaurantul Marinas, pe care il recomand: preparate proaspete, atent gatite si asezate pe farfurie. Pot sa jur ca daca am fi mancat la hotel nu am fi fost la fel de multumiti. E drept, preturile nu sunt ca la terase, dar merita. Am incercat intentionat toate tipurile de ciorbe (vreo 7) si multe din felul 2, niciodata acelasi. Fara probleme, pe bune, inclusiv muschiul de vita care a fost excelent.

Prin urmare, daca alegeti Corsa, lasati deoparte mesele, pt ca s-ar putea sa va trimita la alte restaurante, unde oricum va puteti duce si singuri.

Deranjant e ca si acum au la intrarea in hotel ditamai etichetele, si un cub rosu, pe care fac reclama la pizzeria si restaurantul care nu exista! Nici agentiile nu au fost informate despre inchiderea restaurantului, iar pe booking.com, azi, 26.08.2012, va citez ce scrie (nu raspund de eventuale actualizari dupa acest moment):

''Oaspeţii pot savura un cocktail sau un vin de calitate la barul deschis nonstop al Hotelului Corsa. Restaurantul propriu, Terrace, oferă o gamă largă de pizza şi meniuri pentru copii.'' FALS!

Rezumat: strict partea de hotel este in regula, curat si ingrijit. Hranire: pas.

Plaja: relativ curata dimineata, dar desi exista cosuri de gunoi, mitocanul nostru lasa un dezastru la incheierea zilei. Vedeti foto, imi pare rau ca nu i-am fotografiat pe respectivii, sa-i vada toata tara.

De asemenea, nu am inteles de ce sunt atatia bolovani pe plaja si de ce nu sunt dusi naibii de acolo. Nu sunt pietre din mare, ci bucati masive de granit si piatra cubica, cred ca se pot strange cca 2 tone doar de pe plaja din Mangalia.

Plaja mai contine si vesnicii vanzatori de prostii, care dau 4-5 ture pe ora; la acestia se mai adauga si urlatorii cu megafon, care vand bilete la te miri ce, si zbiara in megafon fara sa le pese ce sunt la 2 cm de urechea ta sau, mai rau, de copii micuti care dorm. Oare nu-i mai pune nimeni pe fuga?

In rest - Mangalia e plina de familii cu copii si oameni mai in varsta, ceea ce nu e neaparat un lucru rau. E de preferat in locul haosului pe care unii il numesc distractie, si vii din concediu mai obosit decat ai plecat.

Succes!

PS De amuzament, am pus o poza de la covrigaria din centru, unde e ditamai firma pe perete, dar cineva e certat bine cu limba romana.


[fb]
---
Trimis de poisoning... in 26.08.12 20:21:31
Validat / Publicat: 26.08.12 21:47:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MANGALIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2134 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (poisoning...); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Granitul, un material de constructie scump, dar gratis pe plaja.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 9 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 26.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    grandoctavia*
    [13.09.12 16:46:57]
    »

    Ne cerem scuze tuturor turistilor care au avut neplacuta surpriza de a nu beneficia de bucatarie in incinta Hotelului Corsa.

    Din pacate ceea ce dorim si intelegem noi sa facem ca si alimentatie publica nu a fost inteles de catre personalul angajat. Dorim o bucatarie de calitate si o servire pe masura, dorim ca turistul sa fie multumit si sa nu aiba ce reprosa, dar din pacate nu putem face asta singuri.

    Promitem ca anul viitor vom fi mai atenti in selectarea personalului si promitem surprize placute atat din punct de vedere al cazarii cat si al restaurantului.

    Va asteptam in continuare si va asiguram de tot respectul nostru.

    Va multumim ca ne-ati fost clienti.

    Proprietarii Hotelului Corsa

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    poisoning...AUTOR REVIEW
    [19.09.12 18:34:22]
    »

    @grandoctavia:

    Nici o problema, vom reveni.

    Asa cum am spus, sunt multumit de hotel, de curatenie si de oras, in egala masura.

    N-am sa fac dintr-o greseala o catastrofa - sa zicem ca a fost un incident nefericit nu atat indisponibilitatea restaurantului, cat faptul ca nu am stiut dinainte. Marinas mi-a atenuat mult supararea!

    Si noi va asiguram de respectul nostru, asa e frumos, mai ales ca ne vom revedea.

    Stima!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    poisoning...AUTOR REVIEW
    [09.06.14 21:24:09]
    »

    Ce aveti de gand cu restaurantul???

    De data asta voi fi mai transant:

    Acum 2 ani am postat niste impresii, cu accent negativ pe servirea mesei la hotel, care nu a fost posibila.

    Din zona hotelului, am primit raspuns cu oarece scuze, se poate vedea pe site.

    Ei bine, am considerat ca este un incident izolat peste care se poate trece, DAR: studiind si alte impresii post-august 2012, observ ca turistii au constant aceeasi problema, legata de servirea mesei (restaurantul fie nu functioneaza, fie mancarea este insuficienta, fie este de cel mult de rang cantina, dar la preturi de Nevada).

    Astfel ca in acest an am schimbat optiunea in ultimul moment, nu vreau sa platesc cu banii mei analfabetismul turistic al personalului. Managementul hotelului este direct vinovat, axat fiind doar pe profituri ("a mai trecut un an, noi ne-am scos, cainii latra, noi mergem inainte").

    Dar intrebarea ramane: cat aveti de gand s-o mai tineti asa, tovarasi Corsa-hotelieri? E chiar asa greu sa oferiti turistului EXACT ce scrie prin oferte? Va bazati pe faptul ca odata platit biletul, turistii inghit galusca si tac?

    Recomand cu fermitate tuturor celor care se mai lovesc de aceeasi problema sa se adreseze in scris, pe e-mail sau hartie, ANPC (OPC, cum se cunoaste popular).

    Pana atunci, se poate servi o masa foarte buna la Marinas, evident, atentie la detalii (pentru o felie de lamaie langa peste, am cerut explicatii de ce pe nota de plata scrie "Lamai=8 lei"; a fost o greseala, zice, lamaia e de fapt inclusa in pret...).

    TV: nu vrem neaparat SmartTV de 102, dar decat conservele acelea cu sunet de radio cu ceas, mai bine renuntati complet la TV in camera.

    Apropo: da, 2 stele sunt arhisuficiente.

    Astept masuri si cuvinte de lauda, sper, in urma sezonului care tocmai a inceput.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    poisoning...AUTOR REVIEW
    [09.06.14 21:57:40]
    »

    @poisoning... : Incepand din acest moment, contul este inchis. Declar nule toate inscrisurile mele, foarte atent filtrate de cine crede ca poate..

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    grandoctavia*
    Alte impresii din această RUBRICĂCorsa Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040482997894287 sec
    ecranul dvs: 1 x 1