GRAD SATISFACȚIE
Premium all „exclusive”
Da, așa ar fi trebuit să fie pachetul turistic pentru care am plătit Premium ALL Inclusive.
Deși mi-am promis că nu mă voi mai lăsa păcălită de ofertele „minunate” ale hotelierilor de pe litoraluyl românesc, anul acesta, soțul meu, patriot semi-convins!!! a achiziționat totuși, un sejur la hotel Mercur-Minerva în Mamaia. Avem 2 copii, între care si unul de 1 nu și jumătate. Oferta de pe net împreună cu imaginile erau cât se poate de atractive... Zis și făcut.
Ieri, pe 21 septembrie ne-am prezentat la destinație. Surprize!!! Surprize!!! Am văzut că parcarea era goală, însă cu optimism înainte...
Recepționera, zâmbind, ne-a spus că ne așteptau, știau că trebuie să sosim, numai că hotelul se închide până în sezonul viitor.
Am crezut că e o glumă... Am fost rugați să așteptăm câteva minute, jumate de oră că va veni managerul hotelului să ne prezinte alte opțiuni.
Desi aveam cu noi un copil mic, am asteptat aproape 3 ore, timp în care nu am văzut nici picior de manager al hotelului. Când am luat legătura cu agenția de la care achiziționasem biletul am aflat că nici ei nu fuseseră informați.[***]
După 3 ore ni s-a oferit o soluție, din punctul lor de vedere. O relocare la un hotel unde nu mai aveam nici facilitățile pentru care plătisem și ar fi trebuit să suportăm și cheltuieli suplimentare.
Vă imaginați frustrarea, enervarea, mai ales atuci când ni s-a spus că, ce dacă așteptăm ca în mod normal cazarea pe litoral se face după ora 18.
Culmea tupeului, lipsă de deontologie profesională să aștepți să ajungă clientul în holul hotelului pentru a-l trimite înapoi acasă...
Nu mai vorbesc despre maniera deosebită în care a trebuit să călătorim cu un copil mic în masină atâtea ore!
Încă o dată cred că litoralul românesc nu va avea șansa unui turism de calitate atâta timp cât oameni ca cei de la Mercur-Minerva se îndeletnicesc cu așa ceva.
Să nu credeți că imaginile de pe net erau identice cu ce am reușit să vedem prin curte. Lipsă de preocupare, loc de joacă neîngrijit. Probabil că anul următor l-ar mai fi cosmetizat...
Ne întrebăm cine ne va plăti pentru acest fiasco total? oricum vom încerca să atragem atenția asupra acestui incident pentru a nu mai păți și alți turiști la fel.
Trimis de ladi in 22.09.15 15:43:45
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ladi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.25024100 N, 28.62086500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ladi - Nu reiese din text și aș dori o lămurire
În final nu ați acceptat oferta propusă de cei de la Minerva si v-ați întors acasă?
@webmaster70: nu pentru ca nu era de acceptat. Ne trimiteau la alt hotel cu plata extra
@ladi - Mulțumim pentru clarificare & bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte impresii din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
===
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
===
Rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[. ]ro.
După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.
-
NB: Dacă dovezile solicitate nu sosesc, în schimb, într-un interval rezonabil de timp, review-ul îşi pierde premiza "scris cu bune intenţii" şi va fi, de regulă, retras de pe sait.
Buna ziua Iadi,
Ce zice agentia de turism cu privire la cele semnalate de voi?
Ati reusit sa va recuperati banii pe sejurul platit anticipat?
La ce institutiii ati apelat pentru recuperarea banilor?
Am ajuns pe review-ul tau, cautand pe net hoteluri cu AI din Romania, astfel m-am oprit pe prezentarea acestui hotel si a serviciilor prezentate. Cautand pe AFA am dat de review-ul tau care m-a descurajat.
Pacat ca se intampla asa ceva si in loc ca "scumpii" nostri hotelieri sa se trezeasca macar acum in al "13-lea" ceas, acum se dau in stamba mai tare.
Deja a ramas litoralul nostru cu mult in urma vecinilor nostri Bulgari si a altor tari iar ei, nu fac nimic decat litoral de weekend unde rup conturile romanilor ca de straini nici vorba sa mai calce pe la noi.
Asteptam noutati de la tine.
Vacante placute!
Daniel
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Un sejur inceput rau terminat cu bine! — scris în 21.08.24 de cris247 din HAţEG [HD] - RECOMANDĂ
- Aug.2024 Recomand cu incredere — scris în 10.08.24 de ux135284* din TîRGU MUREş - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Se poate mai bine! — scris în 08.07.23 de ux129643 din RO - nu recomandă
- Sep.2022 Perfect raportul pret/calitate — scris în 26.09.22 de cica_io din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Complex Mediteranean o locatie aproape „penala” — scris în 27.08.22 de Uivlis din ONEşTI [BC] - nu recomandă
- Jul.2022 Ocoliți complex mediteranean mamaia — scris în 18.07.22 de dana0167 din ILFOV
- Jun.2022 Execrabil — scris în 22.06.22 de superdepor din TâRGOVIșTE