ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 07.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

All inclusive, 3 stele..... mult spus

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

am vrut sa va relatez experienta pe care am avut-o la acest complex mai ales ca înainte de a pleca acolo am cerut si părerea altor turiști care au fost înaintea mea.

Am ajuns sâmbăta la 14:20. La recepție puhoi de lume; unii turiști erau veniți de la orele dimineții. Am completat cuminți un formular, am lăsat un nr. de telefon, ni s-a spus ca vom fi sunați si ca oficial ora 18:00 este ora de cazare pt toată lumea.

Ne-am conformat, am luat fetita de 3 ani si ne-am dus in parc o perioada iar după ora 16:00 ne-am dus la plaja. S-a făcut ora 18:00 si nu primisem nici un telefon asa ca am plecat iar spre recepție unde înaintea noastră o familie care tocmai sosise era cazata pe loc. Bineînțeles ca am început sa fac scandal întrebând de ce nu ne-au sunat dacă aveau camere libere. Domnișorica de la recepție si o matahala de bărbat care se ascundea in spatele unei uși ne-au spus ca ne cazează acum "deci o sa avem camera''. Nesimțire de 2 lei... ne-au dat o camera in care nu se făcuse încă curățenie... alt scandal la recepție... alte vorbe dure la adresa recepționerei; într-un final a venit o doamna (vreo angajata probabil) a văzut camera, și-a cerut scuze pentru încurcătura si ne-a dat alta camera la parter Minerva pe partea cu gălăgia din clubul din apropiere, gălăgie care ne-a ținut "conectați la ultimele hituri'' tot concediul... Oribila camera (mica, ușa de la balcon nu se închidea f. bine), oribil serviciul de curățenie: se făcea ora 13:00 si în camera nu se făcea curat astfel ca in fiecare zi înainte de a pleca la masa de prânz eram la recepție ca sa reclam... Nu este posibil asa ceva... chiar nu putem avea parte de serviciile pe care le-am plătit? Pana nu făceam scandal nu rezolvam nimic. Am avut parte de servicii de curățenie exemplara la hotel de 2 stele in Mamaia deci ceea ce mi s-a oferit aici a fost sub orice critica.

Legat de mâncare: de toate pentru toți. Familia mea nu trăiește pentru a manca asa ca de fiecare data am avut de unde sa alegem ceva care sa ne placa. Am avut si aici un incident neplăcut într-o după amiaza când copilul a fost f. obosit si nu a mai vrut sa meargă la masa; l-am rugat pe soțul sa vorbească cu băiatul de la restaurant ca sa poată lua un sandwich in camera. Nu a fost lăsat sa iasă cu acest sandwich deși erau turiști care intrau cu rucsacul de plaja în care aveau caserole care erau umplute cu mâncare și ieșeau apoi fără nici un stres pe ușa restaurantului.

Asta ca sa vedeți ce înseamna sa fiți corecți... fără șpagă ești luat de fraier.

Fetita în schimb s-a distrat extraordinar la locurile de joaca și la piscina, cu toate ca și ea seara se trezea de 2-3 ori pe noapte din cauza muzicii. Noi (părintii) pe tot parcursul sejurului am fost indignați de atitudinea angajaților si a serviciilor de cazare oferite ceea ce ne-a determinat sa plecam cu o zi înainte.

In plus, tot timpul am cumpărat apa plata si minerala pentru ca ceea ce se oferă acolo nu poate fi băut; am gustat apa plata si sifonul si erau groaznice la gust. Sucurile de la dozator la fel de neplăcute...

Berea (Timisoreana draft) era OK, cam diluata dar OK. Alte băuturi alcoolice nu am încercat asa ca nu pot sa îmi dau cu părerea. La piscina se mai servea ceva numit pizza (blat mai mult CRUD in care erau pierdute niște ciuperci, deci departe de ceea ce înseamna pizza) si fursecuri. Le-am gust o singura data si nu am mai cerut a doua oara.

In conformitate cu returul de experienta personala, ce pot sa va spun este ca acest complex nu merita 3 stele si nici sloganul de all inclusive.


[fb]
---
Trimis de miruna79 in 19.08.13 20:05:56
Validat / Publicat: 19.08.13 22:15:38
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia, Picadilly Eforie Nord, Astoria Mamaia, Astoria... ultimele locatii din ultimii 3 ani

VIZUALIZĂRI: 3240 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (miruna79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 balaceala la piscina
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmaster
[19.08.13 22:15:32]
»

@miruna79: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

aurelian14
[20.08.13 11:11:27]
»

Asa am patit si eu la cazare. Receptionerele, adepte ale principiului ,,nu dai, nu ai", se comportau de parca erau patroanele acelui hotel, iar faptul ca te bagau in seama era considerat de ele un favor extraordinar!!! Un comportament specific romanesc, unde ,,clientul nostru, sclavul nostru". Eu am vazut cu ochii mei cum unii, erau cazati in 10 minute si treceau pe langa noi razandu-ne in nas... Este jenant ca nu se face nimic in privinta asta. Ne mai intrebam de ce ne-au luat-o si bulgarii inainte!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
danadin bacau
[28.08.13 15:38:45]
»

eu zic ca ati fost nemultumita de primire si de galagia care v-a deranjat noaptea. Aceste lucruri m-ar fi deranjat si pe mine (in Bulgaria, m-a exasperat muzica noaptea). De aceea aici, fiindca stiam ca dureaza mult cazarea, m-am gandit ca din start sa dau ceva la receptie si asa am facut, am dat 100 de lei, rugand receptionera sa ne dea o camera racoroasa si mai linistita. La ora 16 ne-am dus din nou si ne-au dat camera, probabil ca am mai fi asteptat daca nu ne mai duceam odata. La Mercur, unde am stat noi, a fost liniste deplina noaptea, ne-am odihnit destul de bine. Sucurile erau la fel ca la bulgari, totusi nu se poate sa nu va fi placut Cappy Puplpy, iar mancarea a fost foarte gustoasa.

Cred ca asa se intampla cand ajungi la mare sambata, este aglomeratie mare, noi am ajus miercuri si nu a mai fost asa.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
makuy*
[02.09.13 23:07:23]
»

@danadin bacau:

[... ] m-am gandit ca din start sa dau ceva la receptie si asa am facut, am dat 100 de lei [... ]

Trist!

Asta îmi aduce aminte de o întâmplare la o coadă la pâine, de la începutul anilor '90... Oamenii vociferau, erau primii ani de libertate. Nu le convenea ceva, nu mai țin minte, poate calitatea pâinii, poate atitudinea vânzătoarei.

Aceasta a rostit, cu obidă, unei amice care stătea alături de ea, în spatele tejghelei: ”Dacă mai trăia Ceaușescu, o dată aș fi țipat la ăștia și se încolonau cuminți să le dau pâine”.

Nu este pe lângă subiect această amintire, deoarece observ că, 20 de ani mai târziu, vânzătoarea aia a câștigat războiul.

Cu largul nostru sprijin!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
danadin bacau
[03.09.13 10:16:43]
»

@makuy:

Deosebirea fata de perioada la care faceti referire este ca acum nimeni nu te obliga, vrei, dai, nu vrei, nu dai. E doar chestie de adaptare la o stare de fapt existenta la noi, nimic altceva. Nu e mai bine asa, in loc sa-ti strici tot concediul si sa ramai si cu o amintire pe care ai vrea sa o uiti, dar nu poti?

E ca si cand in camera scartaie usa de la baie si in loc sa te tot miri de ce o fi scartaind, o ungi putin cu o crema din dotare si gata, stresul s-a dus!

Puteti sa-i spuneti compromis, eu ii zic luare de atitudine.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[03.09.13 12:11:12]
»

@danadin bacau:

E ca si cand in camera scartaie usa de la baie si in loc sa te tot miri de ce o fi scartaind, o ungi putin cu o crema din dotare si gata, stresul s-a dus!

dacă e ușa de la camera mea, da! o ung, evident, că nu vine nimeni s-o facă în locul meu, decât pe bani. Dar dacă e ușa de la camera de hotel, anunț recepția să cheme mentenanța, că (și) pentru asta plătesc tariful cerut!

Dar evident, exemplul nu e deloc fericit ales.

... eu ii zic luare de atitudine.

Luare de atitudine e să comunici conducerii când angajații se pretează la astfel de „atenții” ca să-și facă treaba pentru care primesc leafă!!!

Oferirea de „șpagă” pentru un serviciu pe care oricum îl plătesc (și nu puțin!) mi se pare cea mai mare prostie; oamenii care NU au bani pentru asta (fără să renunțe la o masă, de exemplu), ce vină au? Ei cum ar trebui să procedeze? Sau cei care oferă, cu ce sunt ei mai buni decât ceilalți, ca să le-o ia în mod fraudulos, înainte?!?

Rușinică...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
danadin bacau
[03.09.13 16:12:19]
»

@Dragos: eu ii spun ''atentie'', nu spaga, dar tu poti sa-i spui cum vrei si sa faci cum vrei, nu te obliga nimeni la nimic, dupa cum am mai spus. In legatura cu luarea de atitudinecred ca inseamna sa nu mai vin niciodata intr-o locatie unde nu mi-a placut, ca daca incepi cu reclamatiile iti strici concediul (am patit-o pe pielea mea si nu mai doresc acest lucru, doar daca sunt nereguli majore, care ma deranjeaza tare de tot, atunci desigur ca ma duc la director direct). Cat despre rusinica... nu vad de ce ar trebui sa-mi fie rusine, poate ar trebui sa le fie celor care nu recunosc ca dau cate o atentie pe ici pe colo si tipa in gura mare cat de destepti si de moralisti sunt ei...

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[03.09.13 16:22:53]
»

Se pare că tot n-ai prins exact esența remarcii mele de mai sus: cu ce ești tu (sau altu' care dă „cu alifie”) mai bun/ă decât un om obișnuit care și să vrea, nu ar avea de unde?! El de ce să nu aibă o șansă egală la a primi o cameră decentă și servicii de calitate, pentru care, până la urmă, plătește exact același preț???

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
danadin bacau
[03.09.13 16:34:22]
»

@Dragos: cine nu are, oricum, nu vine la all inclusive, la 3 stele, sau mai multe

Nu stiu ce varsta ai, dar iti spun eu ca am peste 40, ca nu exista egalitate decat in fata mortii, in rest, suntem egali, doar in masura in care muncim la fel, avem studii la fel, etc. E trist, dar adevarat.

Imi pare rau ca discutia denatureaza, asa incat eu ma retrag din acesta polemica marunta si care nu duce nicaieri. Daca am deranjat pe cineva imi cer scuze si in rest mai discutam strict despre pareri ''turistice''. Lectiile depre educatie le facem (sau le-am facut) in alta parte.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
aurelian14, danadin bacau, makuy*
Alte impresii din această RUBRICĂComplex Mediteranean (ex Mercur-Minerva) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.15279102325439 sec
    ecranul dvs: 1 x 1