ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Targu Jiu
ÎNSCRIS: 21.07.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Destul de bine pentru Romania,dar...

TIPĂREȘTE

Dupa 2 ani consecutivi de Bulgaria, am decis sa revin pe litoralul romanesc, in speranta ca s-a schimbat ceva (in bine). Sejurul nostru la Mamaia, la aceasta locatie, a inceput cum nu se poate mai prost! Am gasit un loc de parcare, relativ repede, dupa care am mers la receptie pt. a face formele de cazare. Mentionez ca am ajuns destul de dimineata la acest hotel (orele 9-9,30) si inca nu sosise nici un alt turist. Am completat un formular si ni s-a cerut nr. de telefon pt. a fi sunati in momentul cand se va elibera o camera. Le-am multumit politicos celor 2 receptionere ,,amabile" si am asteptat linistiti in holul hotelului. Dupa vreo 3 ore de asteptare au inceput sa apara si alti turisti si spre surprinderea mea unii dintre ei primeau foarte rapid o camera (in aprox. 30 min.), in schimbul unei mici atentii, (unii se laudau in gura mare cu acest lucru de parca facusera vreo bravura!!!)...

In fine, nefiind adeptul acestui gen de comportament (rusine celor care incurajeaza si sustin acest obicei!), am intrebat cand pot sa primesc o camera si mi s-a raspuns ca trebuie sa mai astept, ca inca nu s-a eliberat... Pe la orele 17, cand alti noi sositi dormeau dusi, am cerut sa vorbesc cu managerul fapt care le-a mai imbunat pe receptionere, facandu-le sa imi ofere 2-3 variante de camere!!! In timp ce la vecinii nostri bulgari cazarea se face electronic, in ordinea sosirii, la noi primul venit e ultimul cazat daca nu stie cum sa abordeze problema!!! RUSINOS! Vina este numai a celor care incurajeaza acest sistem. Nu am fost si nici nu voi fi niciodata adeptul acestei ,,mici atentii", indiferent de consecinte! Daca cititi toate comentariile o sa observati ca multi chiar recunosc ca s-au cazat cu ajutorul unei ,,mici atentii"!!!...

Sa trec peste acest capitol si sa imi spun parerea despre acest hotel: este destul de OK, mancarea buna, diversificata, curatenia este de nota 10 (fara sa dai nici o atentie), este destul de multa liniste, o locatie ideala pt. familii cu copii. Facand o comparatie cu bulgarii (pt. ca mai departe nu ne putem intinde!!!) eu zic ca ne putem compara cat de cat cu ei. Mai trebuiesc facute cateva imbunatatiri (de ex. un bar AI in hotel, un beach-bar mai mare pt. evitarea aglomeratiei, etc.). Oricum, patronul hotelului se straduieste si dupa spusele unor persoane care au fost si in anii trecuti aici, serviciile sunt in crestere. Sunt multi nemultumiti, si e normal deoarece pretentiile difera, dar pt. un hotel de 3 stele, pt. Romania, eu zic ca este OK.

Problema cea mai mare ramane, totusi, cazarea. Acolo ar trebui facut ceva pt. a nu lasa unor receptionere puterea de a strica imaginea unui hotel oarecum respectabil.

In incheiere, pot sa spun ca am pertecut un sejur relaxant si destul de confortabil la acest complex si cred ca si in Romania se pot face lucruri frumoase, chiar daca mentalitatea noastra, a romanilor, mai are mult de crescut. Este o parere cu caracter general, sper sa nu o ia nimeni personal.

Multa sanatate va doresc tuturor!


[fb]
---
Trimis de aurelian14 in 13.08.13 12:42:15
Validat / Publicat: 13.08.13 14:02:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2300 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aurelian14); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Rasarit de soare, pe plaja de la Family Club...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

bogdan10
[13.08.13 14:11:19]
»

@aurelian14:

Pe viitor, ca sa eviti timpii foarte mari de asteptare pana la incheierea formalitatilor de cazare, te sfatuiesc sa cauti sa nu ajungi mai devreme de ora 14:00 - 14:30 la hotel, mai ales in perioada de varf al sezonului. Ora de eliberare a camerelor este 12:00 si pana se "pregateste" camera pt. o noua serie de turisti mai dureaza! Nici eu nu incurajez "mica atentie" pt. receptioneri, insa o parte din vina ca ai asteptat atat de mult pana sa te cazezi o ai si tu, deoarece ai sosit foarte devreme la hotel!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
DoreD
[13.08.13 17:20:39]
»

@bogdan10, mai citește odată, la ora 17 nu era cazat. Ora 17! Există o limită a bun-simțului pe care anumiți hotelieri o forțează. Ora 18 menționată ca oră de check-in pentru o cazare pe litoral mi se pare inacceptabilă. O sugestie: pot angaja mai mult personal pentru întreținere/curățenie, dacă nu fac față.

aurelian14AUTOR REVIEW
[14.08.13 11:05:56]
»

@bogdan10:

Stiam ca la ora 18 se face check-in si nu mi-am propus sa fiu cazat imediat cum am ajuns. Am ajuns de dimineata pt. ca am preferat sa conduc noptea pt. a evita caldura zilei.

Ce m-a deranjat a fost faptul ca nu se respecta o ordine de completare a formularelor de cazare si ca se merge in continuare pe principiul ,,o mica atentie". Este penibil cand astepti 5-6 ore dupa o camera, fiindca tu incerci sa fi corect, iar altul vine, da ceva, si este cazat in 10 minute!!! Esti umilit desi ai platit aceiasi bani pe bilet ca si acel turist.

Acest lucru afecteaza grav imaginea turismului in Romania si cred ca patronii de hoteluri ar trebui sa isi selecteze mult mai drastic personalul de la receptie. La Mercur-Minerva acolo este problema cea mai mare, in rest personalul este OK.

Asta este ROMANIA,NU SE VA SCHIMBA NICIODATA NIMIC!!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
aurelian14, bogdan10, DoreD
Alte impresii din această RUBRICĂComplex Mediteranean (ex Mercur-Minerva) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041598081588745 sec
    ecranul dvs: 1 x 1