ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj
ÎNSCRIS: 17.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Acces la piscina restrictionat

TIPĂREȘTE

Ar fi bine ca potentialii turisti sa fie anuntati ca accesul la piscina hotelului este permis doar celor care au achizitionat pachet cazare all inclusive. Asta desi agentiile si cei de la receptie sustin contrariul. Noi din pacate ne-am "izbit" de aceasta neplacere. Speram ca conducerea hotelului se va sesiza in aceasta privinta.

Si la locul de joaca interior este contra cost pentru cei fara all inclusive.

Plaja este destul de aglomerata, primele 2-3 randuri de sezlonguri neavand umbrele.

Si la masa este aglomeratie, mancarea fiind cam aceeasi ca si anul trecut, cu foarte mici imbunatatiri.

Consider incorect raportul calitate-pret, avand in vedere modul in care ccesul la facilitatile complexului este ingreunat (de cozi) si restrictionat.

Preferam sa ramana neschimbat, cum a fost anii trecuti, cand pretul nu era dublu si conditiile aceleasi, cu mici exceptii care doar iau ochii clientilor.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de sara_ana in 17.07.12 17:34:12
Validat / Publicat: 17.07.12 18:36:26
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1824 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sara_ana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

sara_anaAUTOR REVIEW
[05.08.12 00:44:33]
»

Am citit ultimile pareri ale turistilor despre acest hotel si, majoritatea redau adevarul. Este al 4-lea an in care vizitez hotelul acesta, insa pana acum, desi avea 2 stele, m-a impresionat pozitiv. Anul acesta, cu alta conducere, este o mare, mare dezamagire.

Incepand de la receptionere, urmand cameristele, seful de restaurant, barmani, gradinar pot spune ca au un comportament menit sa convinga turistii sa nu mai revina niciodata.

In restaurant am gasit zilnic foarte multe farfurii avand resturi de mancare, adica jegoase de-a dreptul. Gresia nu luceste precum in poze, ci este murdara, plina de praf. Olivierele si solnitele nu le curata nimeni de grasime si mizerie. Scaunelele de masa pt copii sunt doar sterse, nu si dezinfectate. Mancarea este precum la cantina saracilor, vesnic aceeasi cartofi taranesti, prajiti si taranesti cu ceva sos, macaroane cu urme fine de parmezan, friptura de porc, aripioare de pui cu sos de ketchup, carnatii nelipsiti, atat la cina cat si la micul dejun, ca si cartofii pai, de altfel. La cina am primit 4 zile doar pepene rosu, si abia dupa ce am sesizat seful de sala au aparut ceva prune, mere si piersici. Foarte rar fursecuri pe care navaleau toti. Si numai dupa ora 20, asfel incat cei care terminau mai repede cina, ghinion, ramaneau fara.

Dupa ora 19.30 la cina se formau cozi. La bar si la inghetata de asemenea, incat iti trecea setea pana iti venea randul. Nu au tavi pentru transportul mancarii pana la masa, astfel incat sa fii nevoit sa faci 2-3 drumuri, cel putin. Sunt unii turisti care isi incarca prea mult farfuriile, dar pe de o parte e de inteles deoarece unele feluri de mancare, cand se termina, nu mai sunt inlocuite. |Se termina pur si simplu. Locurile la mese sunt insuficiente. Daca vreti sa evitati enterocolita care bantuie printre turisti, recomand dezinfectarea veselei si a tacamurilor, pahare de unica folosinta. Zilnic venea salvarea de 3-4 ori. Mare, mare grija. Seful de restaurant este un domn mai in varsta care noua cel putin, ne provoca repulsie. Intrebat fiind daca se iau masuri suplimentare de combatere a epidemiei de enterocolita, ne-a raspuns raspicat ca nu. Totul este curat, ne explica, iar dupa 10 min la sesizarea noastra alegeau farfuriile cu resturi uscate. Cand ma gandesc ma apuca din nou o mare greata.

Asternuturile se schimba la 3-4 zile, prosoapele uneori zilnic, alteori deloc. Bateriile la dusuri sunt defecte, abia taraie apa. Usile de la dulapuri, in Minerva sunt dezastru, se blocheaza, noi le-am dat jos. Aerul conditionat emana un miros de statut. In balcon nu se face curatenie, sunt ganganii moarte, par si nisip.

Piscina nu apartine hotelului, accesul este restrictionat, este infecta, apa nu s-a schimbat nici macar dupa ce o persoana vomitase in ea. Nu este permis accesul cu bauturile de la all inclusive. Muzica de la piscina este foarte tare si un gen cam ca pentru drogati.

Gradina este neglijata fata de anii trecuti, abia acum s-au mobilizat sa ude iarba. Frunzele cazute din belsug, care dadeau un aspect tomnatec nu au fost adunate. Am gasit fecale in iarba, asta e in primul rand vina turistilor needucati, si anul acesta am intalnit o categorie de persoane infecte.

Pe plaja este tiganie, in afara faptului ca sezlongurile se ocupau cu noaptea in cap, acestea erau lipite unul de altul, incat te loveai cu cotul de vecin. Se sta la coada si pt saltelute, in loc ca acestea sa fie asezate dinainte pe sezlonguri. La bar coada de 20-30 persoane in soarele arzator al amiezii. Sucurile gen dozator Tec.

Atat corpul Mercur, cat si Minerva, partile cu vedere spre mare sunt zgomotoase, se aud muuuulte muzici. Multi turisti needucati, care in orele de odihna racneau pe coridor, asta in conditiile in care se aude fiecare pas prin usa camerei. Cameristele aspira la orale 14.30 - 15, la noi au venit si la curatenie la astfel de ore. Parculetul pentru copii este slab dotat, copiii peste 8 ani nu au ce face pe acolo. Copilasii mai mici se mai distrau in cate o seara, singurul aspect pozitiv al noului concept.

Nu am asteptat sa gasim acolo lux sau mancaruri rafinate, dar nu ne-am gandit ca anul acesta va fi mult mai rau decat anii trecuti, cand am platit mai putin si ne-am simtit mult mai bine, nu am fost stresati de enterocolita, era curatenie, mancare gustoasa, personal prietenos, piscina curata, plaja neaglomerata.

Nu pot sa mai recomand acest hotel, regret ca am irosit pe el banii stransi cu greu. Suntem recunoscatori ca nu ne-am imbolnavit, macar atat, desi am plecat de acolo cu o mare greata.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
sara_ana
Alte impresii din această RUBRICĂComplex Mediteranean (ex Mercur-Minerva) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048881053924561 sec
    ecranul dvs: 1 x 1