ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 4 MIN

Sub orice critica!

TIPĂREȘTE

Am incercat anul acesta varianta mioritica a vacantei all inclusive pe litoralul nostru drag dar pastorit de incompetenti pusi doar pe capatuiala. Am hotarat sa merg cu famila la vestitul Complex Mercur-Minerva din statiunea Mamaia. Intrucat internetul ne ofera posibilitati nemasurate, am cautat, gasit si contactat direct receptia hotelului Mercur. Am gasit o fatuca foarte amabila care mi-a ascultat dorinta si mi-a trimis via email oferta. Solicitasem doua camere duble family cu acces special intrucat am un copil cu handicap locomotor si aveam nevoie de cazare cu acces facil pentru camera, respectiv sala de masa. Domnisoara a fost cat se poate de operativa, mi-a trimis oferta, tinuse cont de rugamintea mea si totul era ok. Am achitat 30% din costul sejurului (1200 lei din 3800 lei pentru sase nopti perioada 05. -11.07.2012) si am informat despre acest lucru tot prin email solicitand totodata si confirmarea ca au primit banii. In acest moment am avut prima surpriza: confirmarea se facea doar daca le trimiteam copia scanata a ordinului de plata! Adica imi confirmau in baza unui document pe care eu il aveam deja! Am replicat ca nu vreau sa aflu daca am platit, pentru ca asta stiu deja, vreau sa aflu daca banii au intrat in contul lor sau i-am trimis aiurea. Ce sa mai, dupa vreo patru cinci mailuri de genul acesta, cred ca s-au plictisit si mi-au confirmat plata anuntandu-ma totodata ca restul banilor trebuie sa-i achit cu 7 zile inainte de check in. OK! Cu 10 zile inainte am sunat sa vad cum procedez. Stupoare! Nu mai plateam inainte ci la sosire direct la hotel. Foarte bine veti spune dar mie mi s-a parut suspect si am solicitat confirmarea rezervarii. Am sunat aproape zilnic, la ore diferite, inclusiv la 11 noaptea si pana in momentul cand am ajuns la ei nu au fost in stare sa imi confirme. Acum stiu de ce. Cand am ajuns acolo (la ora 13,30) au incercat sa ma pacaleasca, vrand sa para binevoitori si desi politica hotelului spune ca check in se face la ora 18 vroiau sa imi ofere alte camere, care nu erau duble family, in alta locatie, la etajul 1, pe motiv ca cele destinate noua nu vor fi gata pana la ora 18 iar acestea erau deja gata. Am solicitat sa le vad, erau in plin proces de curatare si pregatire, dar nu acest lucru m-a facut sa refuz ci faptul ca pentru fiica mea accesul era foarte greu, si ar fi insemnat sa o deplasam cat mai rar posibil. Am multumit pt oferta si am anuntat ca asteptam sa se elibereze ale noastre.

Acum a aparut surpriza maxima. Camerele nu erau libere si nici nu urma sa se elibereze. Oferta de mai devreme era de fapt o incercare de a scapa fara sa ne dam noi seama ca nu ne pot oferi ce rezervasem. Atunci am solicitat sa vorbesc cu managerul si am ajuns in fata unei individe, doamna nu o pot numi, care m-a ascultat cu o mare grimasa pe chip si mi-a replicat ca nu o intereseaza ce am rezervat intrucat ea nu putea sa tina camerele 2 zile neocupate pana pe 5 cand incepea rezervarea mea. A dat vina pe agentiile de voiaj, care nu vand 6 nopti ci doar 5 si de aici decalajul. Am crezut ca nu aud bine si i-am amintit ca eu am luat legatura direct cu ei, in urma cu doua luni si am rezervat direct la ei doua camere duble family cu acces facil intrucat am un copil cu probleme locomotorii. Mi-a replicat, din nou, ca nu o intereseaza problemele mele, si nici faptul ca eu m-am achitat de partea mea de intelegere iar ei ma sfidau si nu dadeau doi bani pe nemultumirea mea. Ce mai tura vura, am tinut-o asa vreo 15 minute si nu am facut altceva decat sa ma enervez mai mult. O mai mare nesimtire nu am intalnit niciodata la o persoana care pretinde ca face turism de peste patruzeci ani. Am cerut banii inapoi, dar nu ma multumesc doar cu atat. Am sa o reclam la OPC si daca trebuie voi face mai mult decat atat, pentru ca mie mi-a stricat vacanta, si vreau daune pentru discriminare persoane cu dizabilitati.

Prin urmare nu mergeti la Mercur-Minerva. Este poleit frumos de mass-media dar loco este groaznic si afara si in interior! Si mai ales este condus de niste indivizi incompetenti, care nu dau doi bani pe clienti si nu fac altceva decat sa-si umfle buzunarele!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de getaghe in 11.07.12 20:41:49
Validat / Publicat: 11.07.12 21:52:27
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3136 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (getaghe); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

11 ecouri scrise, până acum

webmaster
[11.07.12 20:55:33]
»

Articolul va fi publicat fara note, pentru ca nu ati fost cazati efectiv la aceasta unitate.

Djbobo*
[12.07.12 12:13:09]
»

Cum orice minune nu tine decat 3 zile m-as fi mirat sa meaga totul asa de bine cum incepuse la inceputul sezonului, urmaream cu interes acest hotel intrucat si-a facut o campanie de publicitate f agresiva si eram curios sa vad cat ii tine, daca era ok aveam de gand sa merg la sf de august, dar m-am razgandit; dupa parerea mea managerii romani nu sunt pregatiti sa mai coboare putin profiturile ptr a multumi clientul oferindu-i mai multe servicii, doar sa-l amageasca si sa-l minta, asta e romania (am scris bine cu ''r''mic).

Dorotea
[12.07.12 18:45:20]
»

Imi pare tare rau pentru ce ati patit. Si noi tot la sf de august am fi vrut sa mergem, deci ar trebui sa iau in considerare alte oferte.

Dorotea
[12.07.12 18:51:08]
»

Hotelul are pagina pe facebook, poate ar trebui sa le scrieti si acolo dejamagirea.

getagheAUTOR REVIEW
[12.07.12 20:04:38]
»

@Dorotea: Din cate am mai citit pe acest site nu sunt singura care a avut neplaceri vis-a-vis de modul in care este administrat acest complex. Ieri 11.07.2012 am vazut la stirile ProTv imagini de acolo si oameni nemultumiti de cozile de la bucatarie, goana dupa locuri pe plaja (spuneau ca ar trebui sa mearga la plaja la ora 6 sa gaseasca loc), personal indiferent si obraznic, in schimb manager cu pretentii foarte mari. Va sfatuiesc sa cautati alta locatie. Noi ne-am cazat la Hotel Central, a fost frumos, dar scump. Sase nopti cu mic dejun, 2 camere duble, patru persoane, 2850 lei. Aici, in schimb, personalul este foarte atent, inclusiv la masa de dimineata care este tot bufet suedez, singura neplacere fiind lipsa cazii sau a cabinei de dus. Este o cadita mica mascata de o perdea. In schimb, paturile se schimbau la 2 zile, prosoapele la fel, etc. Poate incercati alta statiune. Mamaia este totusi scumpa.

In ceea ce priveste pagina de net a complexului, nu am gasit inca linkul pt postat impresii. Mai caut.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
getagheAUTOR REVIEW
[12.07.12 20:12:59]
»

@Djbobo: Va spun ca eu am ramas uimita de nesimtirea cu care imi raspundea doamna manager. Chiar i-am spus ca daca mi-ar fi vorbit altfel, mi-ar fi adresat niste scuze si ar fi invocat orice vina ii trecea prin cap, sigur as fi acceptat ceea ce ar fi vrut sa imi vanda. Doar suntem obisnuiti sa ne multumim cu putin. Ea in schimb a considerat ca nu are nimic de pierdut, si chiar nu avea, clienti resemnati erau destui si m-a tratat cu superioritate si lipsa de consideratie, desi platisem.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nindesign
[12.07.12 22:32:26]
»

Aveau un loc de postat de la Facebook direct pe pagina de web http://www.hotelmercurminerva.ro/, pe care am scris eu impresiile dar au fost sterse, inca nu le-au sters pe cele de pe Facebook http://www.facebook.com/MercurMinervaFamilyClub dar saut convis ca o vor face in cel mai scut timp. Am sris un mesaj chiar si de pe pagina de contact a hotelului care cred ca au fost sterse in secunda 1

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
getagheAUTOR REVIEW
[13.07.12 12:41:18]
»

@nindesign: Din pacate suntem in situatia in care ne luptam cu morile de vant sau murim cu dreptatea in mana! Asta este societatea in care suntem nevoiti sa traim, acumuland in fiecare secunda frustari. Din acest motiv exista celebrele diferente de mimica si atitudine dintre romani si cei din tarile civilizate!

Va multumesc pentru ca sunteti alaturi de mine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
simioncluj
[24.07.12 14:06:15]
»

Mai dragilor, ma speriati rau de tot. Noi am fost la acest complex de 4 ori consecutiv in perioada 2005 - 2009. Aveau si atunci all inclusive. A fost bine spre binisor, oricand mai este loc de mai bine. Citind postarile voastre inteleg ca lucrurile s-au schimbat cu mult in rau in ultimii ani culminand cu acest an. Am facut rezervare la acest complex inca din luna mai 2012 pentru inceput de august 7 nopti/8 zile, innainte de a fi publicate postarile voastre. Acum regret un pic pentru alegerea facuta dar sper intr-un "miracol" si poate va fi cel putin asa cum stiam eu locatia cu ceva ani in urma. Am luat hotararea de a merge la marea noastra dupa o teapa mare luata la Albena la vecinii bulgari in vacanta trecuta 2011. Incep sejurul in 2 august si voi reveni cu o postare dupa ce ma intorc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
getagheAUTOR REVIEW
[24.07.12 19:04:33]
»

@simioncluj: Nu disperati. Acum 2 zile s-a intors o amica de acolo si spunea ca a fost binisor. E adevarat ca habar nu avea daca a primit camerele rezervate, pt ca nimeni nu are rezervare cu numar de camera. I-au dat 2 camere la etaj, ea nu solicitase un anume nivel, totul a fost ok. A auzit nemultumiri de la cei care solicitasera ceva in mod expres si nu primeau dar nu a avut timp sa asculte. Are copii mici si tot timpul era in priza. La plaja avea mereu sezlong pt ca cei mici se sculau devreme si erau la 7,30 pe plaja, mancarea era bunicica si variata. I s-a parut acceptabil.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dorotea
[25.07.12 17:42:11]
»

Deci pana la urma ne-am rezervat si noi camera in septembrie, chiar daca au fost atatea rele spune despre acest hotel. Cred ca imi plac provocarile

Adevarul e ca m-am luat si dupa faptul ca am mai fost aici acum 4 ani si eu am fost multumita de raportul calitate -pret. Pe atunci nu aveam pe pitica.

Sper din tot sufeletul sa fie bine.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Djbobo*, Dorotea, getaghe, nindesign, simioncluj
Alte impresii din această RUBRICĂComplex Mediteranean (ex Mercur-Minerva) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046856164932251 sec
    ecranul dvs: 1 x 1