ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.09.2010
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: BACAU
ÎNSCRIS: 16.09.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
30.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Minivacanta ratata

TIPĂREȘTE

Am fost in perioada 1-7 septembrie 2010, prin programul "Litoralul pentru toti". Program: 6 nopti cazare, cu mic-dejun in sistem bufet suedez. Am cumparat biletul prin agentie (la recomandarea agentiei - am de gand sa-i informez si pe ei de serviciile oferite).

Accesul se face greoi, se intra prin spatele ,,Complexului’’ pe o straduta ingusta, ce miroase, dupa ce dai tarcoale la tot ,,Complexul’’.

Am fost primiti cu „caldura”, de sefa de la receptie cand am solicitat o camera cu balcon, dupa cateva discutii ff prietenesti ni s-a facut un favor si am primit o camera cu balcon … la parter de unde am avut o ,,vedere superba spre mare’’ … dar asa a fost sa fie... Am avut noroc ca daca nu ne dadeau o camera cu balcon (… ,,vedere superba spre mare’’ … zaream putin marea printe copaci si ziduri) si primeam o camera cu vedere in spate (… sau fata cine stie …. depinde de cum privesti lucrurile …).

Am stat in hotelul din mijloc, sigurul deschis (presupun in aceasta perioada). Acces in camera si functionalitate interioara cu cartela.

Aparent camera este dotata cu facilitati de confort: aer conditionat (un sistem coridoral de circulare a aerului doar raceste aerul, nu il purifica), pat matrimonial (dotat cu un cearceaf plic - cu suprafata de o persoana …- si un fel de pled - cu aceiasi suprafata … de o persoana), o mica canapea, un birou cu oglinda, mini-seif (in dulap cu vizibilitate redusa … se poate folosi lanterna), mini-frigider (foarte mini), un mic tv-lcd, un cuier si un dulap (cam mini pentru 2 persoane), baie cu gresie si faianta (finisaje de calitate indoielmica - finisajele de la colturi lasa de dorit - sunt greu de curatat in consecinta nu erau prea curate), dus (cada de dus din care nu se scurgea apa decat ff greu, iar apa ce prisoseste se scurge partial in baie … pe jos), apa calda, feon, telefon, prosoape (doar 6 cam putine pentru litoral si hotel de 4*). Izolarea fonica a camerelor redusa, ai posibilitatea sa cunosti si activitatea in camerele vecinilor. Dulapul e foarte mic, neincapator. Frigiderul, ocupat de cate 2 cutii de suc, bere si apa, care au fost retrase de cameriste cu o zi inainte de a pleca (noroc ca n-am mai prelungit sedererea ca cine stie ce mai ,,retrageau’’ …). Frigiderul ineficient, in sensul ca la iesirea din camera se deconecta curentul si evident frigiderul nu mai racea. Nu se schimba lenjeria, nu se da cu aspiratorul, nu se sterge praful si nu se curata baia pe toata durata sejurului! Nu exista sampon, gel de dus si sapun decat cate un ,,monstru ‘’ in prima zi si pe urma ,,pauza’’ (am fost informati ca trebuia sa solicitam … daca mai doream … pentru ca nu prea sunt! ?). Nu sunt halate de baie si nici papuci (ce pretentiosi suntem … nu?).

Nu exista plase de tantari, iar usa de la balcon trebuia sa o inchizi la plecarea din camera. Balconul este amenajat dar cam murdar (nu se face curat prea des acolo), dotat cu masa si 2 scaune de plastic.

Piscina: Curata (cam prea mult clor), mare și f frumoasa, adanca (2,20 m.) dar pt cele vreo 10-15 de sezlonguri, nu erau decat o umbrela, folosirea piscinei, nu se putea face decat pana la orele 19.00 (mult prea devreme, tocmai cand o baie in piscina, dupa plaja devenea o placer).

Centrul spa si sala de fitness inchise - nu le-am putut nici macar ,,viziona’’ deaoarece erau incuiate (de ce oare? ... am solicitat dar nu am primit informatii …).

Restaurantul - sala de mese era ingrijita, cu materiale de calitate; mesele si scaunele acceptabile la un restaurant modest de 2-3*.

Micul-dejun in sistem bufet suedez nu-ti oferea mari satisfactii, desi mancarea era aparent la discretie: lipseau canile pt ceai, bolurile pt iaurt, iaurtul in sine, sucul-tec etc. Toate cantitatile - felii, bucati - erau subtiri rau, astfel incat nu le puteai lua cu furculita (se faramitau sau se descompuneau pana le puneai in farfurie). Meniu extrem de redus (nu s-a schimbat in cele 7 zile petrecute): rosii feliate, castraveti feliati fin, telemea de vaci, oua fierte, ochiuri sau omleta simpla, cascaval fin feliat, cativa cremvusti (care erau la mare cautare fiind si prea putini) magiun (gem), ceai fiert (nu pliculet) si o cafea care mi-a amintit de "ceaiul de cafea" din copilarie. Totusi, pentru un hotel de 4 * mancarea a lasat de dorit … nu a fost deloc la inaltimea stelelor. Desi era personal care circula pe acolo, nu existau lingurite, nu mai era iaurt, de paine prajita nu putea fi vorba, niste cani de ceai mici care faceau concurenta la castile de cafea. Daca se termina un produs, se completa greu. … pana se completa iti trecea cheful.

Nu exista caiet de sesizari, reclamatii. Nu exista chestionare prin care sa-ti spui parerea despre serviciile oferite. Nu poti vorbi decat cu receptionerele care suporta nemultumirile turistilor furiosi, vizibil iritati de pacaleala. Complexul are un soi de director administrativ, (extrem de discret si greu de gasit – am aflat de existent lui la plecare cand nu mai aveam nici un chef),

Desconsiderarea turistului este la ea acasa: ... sefa de la receptie irascibila … parca am fi fost niste musafiri nedoriti la ea acasa … am avut nesansa sa se blocheze mini-seiful ne-a facut (sefa) sa ne simtim vinovati de parca am fi dat foc hotelului … se merge inca dupa sloganul ,,clietul nostru … oare cine l-a invitat? ’’. La restaurant aceiasi atitudine – aici e un alt sef – produsele solicitate: s-au terminat, nu exista sau s-a terminat programul (de masa) chiar daca mai existau 10-15 minute pana la ora indicata …

Cred ca cei de acolo se pregateau sa inchida hotelul si se grabeau sa ajunga acasa nu inteleg ce rost mai are sa lansam tot felul de ,,programe’’ pentru a relansa turismul in Romania daca nu ne schimbam atitudinea

In concluzie: Dezamagire totala privind serviciile oferite de acest complex care nu ofera conditii max. 3 *. Cum si altii erau nemultumiti ca si noi avand sentimentul ca am fost pacaliti de o oferta turistica, alegeti daca vreti un sejour in acest complex de 4* cu servicii de cel mult 3* poate numai in conditiile in care nu ati mai simtit de mult umilinta.


[fb]
---
Trimis de carmencytta in 17.09.10 09:53:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: hotel ,,Germisara" (Geoagiu Bai), ,,Danubius" (Sovata), ,,Prezident" (Felix), ,,Casa Lorabela" (Herculane)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3975 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (carmencytta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 De la distanta e frumos ... nu?
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2900 PMA (din 1 vot)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂComplex Bran-Brad-Bega:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060092926025391 sec
    ecranul dvs: 1 x 1