ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.07.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Satu Mare
ÎNSCRIS: 28.06.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Am revenit asa cum am promis anul trecut

TIPĂREȘTE

Daca anul trecut am ramas impresionati de hotel, anul acesta am gasit un hotel complet schimbat mult peste cele 2 stele ale sale.

Camerele au fost parchetate, pe coridoare mocheta noua, lifturi noi, mobilier nou, aer conditionat in fiecare camera etc.

Se pare ca se pot face lucruri frumoase daca se doreste acest lucru si la noi in Romania, acest hotel ar trebui sa fie luat ca exemplu de tot sistemul turistic si chiar vorbesc serios.

Se face curat in fiecare zi in camere, lenjeria a fost schimbata la trei zile, prosoapele la fel ce mai impecabil.

Multumim Cometa si sigur vom reveni si la anul

## end review sc

[fb]
---
Trimis de sergiu1976 in 10.07.16 12:19:13
Validat / Publicat: 10.07.16 12:55:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Jupiter, Cometa

VIZUALIZĂRI: 1736 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sergiu1976); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    Marius-Valerius
    [12.07.16 23:25:00]
    »

    @sergiu1976: Cred ca nota 10 este putin cam mare. Noi suntem in al treilea an consecutiv si la fel de multumiti am fost anul trecut. Anul acesta am luat tot 14 nopti (va scriu din balcon, se aude marea), dar am hotarat sa facem o mica economie (500lei) si nu am mai luat camera dubla superioara.

    Vreau sa mentionez ca este noaptea cu nr 12 si lenjeria a fost schimbata o singura data, iar prosoapele, nu tin minte sa se fi schimbat vreodata. Al doilea cearceaf (trecut in inventarul din sifonier) l-am primit la cerere.

    Am avut senzatia ca economisind ceva bani, va fi afectata doar vederea spre mare, dar nu a fost doar atat.

    Acesta este motivul pentru care nu dau nota 10 si nu voi face un post in care sa scriu cele relatate, pentru ca nu ar fi nota din 2015 si nici la receptie nu voi merge sa ma cert cu nimeni.

    Ramane totusi hotelul nostru favorit, chiar daca la standard nu este vederea la mare ca la superioara, chiar daca tv-ul ar ramane cu tub si peste 3 ani (nu l-am pornit).

    Acest hotel de 2 stele are ceva ce nu are niciun hotel de 3 stele din vecinatatea lui...

    Are un patron-manager-director (sau ce functie o avea acel om) care nu a montat pe acoperisul cladirii antene pentru semnalul gsm. Lipsa acestor antene de pe hotel compenseaza foarte mult micile scapari. Nu ma intereseaza daca a vrut sa puna si nu a iesit pretul dorit.

    Cert este ca nu mi-ar fi placut sa dau 5000 lei pe 14 nopti la un hotel de 3 stele din imediata vecinatate si sa fiu cazat la etajul 14 cu 5 antene gsm pe tavan.

    webmasterX
    [12.07.16 23:34:14]
    »

    @Marius-Valerius - şi totuşi, poate reuşeşti, la întoarcerea acasă, să scrii un review...

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    sergiu1976AUTOR REVIEW
    [13.07.16 08:51:49]
    »

    @webmasterX - noi am stat la etajul patru in camera tripla superior chiar fata in fata cu oficiul.

    Probabil ca doamnele ce se ocupa de etajul patru au fost mai atente la ce au de facut sau are legatura cu camera sincer nu stiu dar ce stiu sigur este ca ceea ce am scris in review este 100% adevarat pentru ca nu am nici un motiv sa mint.

    Anul trecut am fost cazati la camera dubla si este adevarat ca nu sau schimbat cearceafurile asa des dar prosoapele au fost schimbate de cite ori le puneam pe jos linga cuier.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Marius-Valerius, sergiu1976
    Alte impresii din această RUBRICĂCometa Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.55056285858154 sec
    ecranul dvs: 1 x 1