ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.10.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 02.10.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un Horror la Marea Neagra

TIPĂREȘTE

Am trait un cosmar petrecand 6 zile in acest pseudo-hotel, parca ne-am intors in timp cu cel putin 30 ani, cand sindicatul facea favoruri la clasa muncitoare si ii trimitea la mare.

Sotia mea, din pacate a avut un accident cu trei zile inainte de sejur, (si-a rupt piciorul), si a trebuit sa poarte o orteza, iar deplasarea a trebuit sa fie facuta cu un carucior cu rotile.Grija celor de aici pentru persoanele cu dizabilitati este inexistenta, rampele de urcare au fost puse de forma si numai ca sa castige puncte pentru clasificare, au un unghi care nu permite sa urci nici macar cu caruciorul gol, (vezi foto, chiar prezinta un pericol pentru copii).

Amabilitatea sefei de receptie, parca Letitia ii spunea, a fost deosebita, la rugamintea mea expresa si fondata pentru o camera care sa ne usureze situatia dificila in care ne aflam datorita accidentului sotiei mele, aceasta ne-a "servit" cu o camera la ultimul nivel si cu soarele dupa amiaza, (erau 30 de grade, aerul era aproape irespirabil in camera). Insistentele mele, politicoase de altfel, prin care am explicat situatia s-a lovit de un zid de indiferenta, sau chiar nesimtire, a-si putea spune: "Toate camerele sunt ocupate, si avem programate grupuri importante de turisti".

Masina am lasat-o la 350 m de hotel, la intrebarea mea daca nu exista locuri de parcare pentru persoane cu dizabilitati, receptionera mi-a tras o privire ca in desenele animate.

Intamplator, pe terasa cand asteptam sa fim cazati am stat de vorba cu o doamna ce parea sa fi propietara sau daca nu facea parte cel putin din boardul hotelului. I-am explicat si ei situatia in care ne aflam, acelasi sprijin ni l-a acordat, de genul : "daca aveti handicap, de ce dracu' nu stati acasa? "

Ca si hotel, dupa cum m-am exprimat si in titlu, e de O STEA, daca ne raportam la statul Burkina Faso, totul derapanat, ruginit, (ca si angajatii de altfel), o fantoma de hotel care ne face de ras.

Nu mai vreau sa dezvolt aceasta trista experienta, care m-a convins pe deplin ca litoralul romanesc trebuie evitat, pacat ca banii pleaca afara, dar sincer, acest hotel nu merita nimic.


[fb]
---
Trimis de Cristianus in 02.10.15 12:03:26
Validat / Publicat: 02.10.15 13:11:01
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3292 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristianus); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 topogan ad hoc
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster70
    [02.10.15 13:10:46]
    »

    @Cristianus: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    DanielG&Family
    [02.10.15 14:41:29]
    »

    @Cristianus - Un vot de 1000 de puncte face cat "1000 de cuvinte".

    Incerc sa ma conving pe mine insasi ca "Se poate si la noi sa avem un litoral macar asa cum este la vecini" dar se pare ca e greu.

    Pe zi ce trece mi se intareste idea "Ca la noi la nimenea" si ma intreb mereu

    DE CE LA NOI NU SE POATE? vezi impresii

    Am crezut ca am eu un defect de imagine asupra a ceea ce se intampla pe litoralul nostru dar uite ca incep sa gasesc din ce in ce mai multe review-uri care sa-mi intareasca idea ca "ei" sunt

    MAI PRESUS DE NOI vezi impresii

    Incerc sa identific pentru anul viitor un hotel pe litoralul Romanesc la care sa primesc aceleasi servicii de masa si cazare la cel mult acelas pret ca si la vecini Bulgari.

    Stie cineva un astfel de hotel pe litoralul nostru?

    Am dat un vot de 1000 de puncte acestui review si sunt sigur ca merita votul meu. As fi fost curios sa vad cat a costat acest sejur si in ce servicii a fost transpus pretul platit.

    Vacante placute tuturor!

    nicole33
    [03.10.15 06:00:01]
    »

    @Cristianus -

    Era interesant de precizat si pretul platit pentru sejur pentru a intelege mai bine nemultumirea maxima a autorului

    izabiza
    [03.10.15 07:15:58]
    »

    o experiență cu adevarat nefericită. Ințeleg scârba și revolta. Cred, totuși că nu trebuie generalizată impresia asupra întregului litoral românesc. Cu siguranta sunt și alte locatii, alți oameni care iîși fac treaba cu bun simț și profesionalism.

    izabiza
    [03.10.15 07:20:23]
    »

    @nicole33 - cred că nici nu contează prețul. Dacă e un preț mare (si putem presupune ca e, din moment ce sunt 4stele asociate numelui hotelului), cu atât mai condamnabilă nesimțirea. Și dacă prețul e mic tot nu se justifică atitudinea.

    nicole33
    [03.10.15 19:52:42]
    »

    @izabiza -

    Intr-adevar, atitudinea generala fata de persoanele cu dizabilitati nu este cea care ar trebui sa fie. Nimic nu ma mai mira cat timp locurile de parcare rezervate acestora sunt ocupate cu nesimtire de masini foarte scumpe.

    Am intrebat de pret deorece in septembrie au existat reduceri semnificative fata de preturile nesimtite din plin sezon, nimeni nu s-a asteptat ca vremea sa fie atat de frumoasa si calda, turistii au dat navala iar hotelierii erau deja plictisiti.

    Un loc de parcare in parcarea proprie a hotelului se obtine in stilul romanesc negociind direct cu parcangiul, succesul fiind garantat. Altfel ti se explica doar ca nu sunt locuri disponibile si trebuie sa te descurci cum poti. Mai ales in situatia speciala in care s-a aflat autorul cred ca o alta abordare ar fi fost mai eficienta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    izabiza
    [03.10.15 20:21:51]
    »

    iar hotelierii erau deja plictisiti.

    atunci poate e cazul să iasă la pensie, ori să se apuce de altceva. Sau să închidă hotelul și să plece în vacanță. Cu ocazia asta poate mai învață câte ceva.

    Nu cred că e firesc să suportăm plictiseala unora pe banii proprii. Facem deja asta în calitate de contribuabili.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    DanielG&Family, izabiza, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂComandor Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044843912124634 sec
    ecranul dvs: 1 x 1