GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Scriu aceste rânduri in timp ce sunt cazata la acest hotel căruia nu i-as da 4 stele niciodată.
O prietena mi-a propus sa mergem împreuna pe litoralul românesc... am acceptat deoarece am 2 fetițe mici și ea are o fata de vârsta copiilor mei. Ea s-a ocupat de rezervări eu neavând timp pentru asta (rău am făcut).
Am plătit 2600 lei pentru 5 nopți eu plus 2 copii (2 și 4 ani) cu demipensiune.
Mi s-a părut cam scump pentru Saturn, dar in fine am zis ca sunt copiii împreuna și nu mai contează.
Am plecat de la Cluj cu masina singura cu 2 copii... am ajuns franta de oboseala pe la 20:30 la hotel, nu mai zic de copii.
Ajung in Recepție, stau vreo 20 min cu biletul in mâna (rezervare făcută prin [***]) și nimeni nu ma baga in seama, era forfota mare, mulți oameni nemulțumiți din diferite motive.
Am insistat ca sunt cu 2 copii veniți de la 700 km care sunt f obosiți, intr-un final îmi iau biletul, se uita unii la alții și îmi spun ca ei nu mai au camere. Am crezut ca îmi crapă ceva in mine... între un strigat de nervi și plâns mi-au zis sa stau puțin. Cu greu după jumătate de ora au găsit ultimul apartament liber care mi l-au dat (avantaj eu).
A doua zi la micul dejun trezesc copiii la 7:45 sa putem mânca și ajunge pe plaja... la 8 am fost la masa unde am stat nici mai mult nici mai puțin de 1 ora, lumea se imbulzea la coada, ceva de nedescris.
Despre mâncare nici măcar nu știu cum s-o descriu... oribila (salam, crenvurști, omleta, cașcaval) toate reci și mereu se termina.
2 tonomate de cafea unde era ditamai coada... nu am cuvinte.
Noroc cu pepenele roșu care am putut sa-l dau copiilor la micul dejun.
La Recepție era un anunț unde ne redirecționa la masa de prânz la alte 3 hoteluri pentru ca din motive tehnice nu pot servi acolo masa.
Toate cele 3 hoteluri erau de 3 stele.
Ok... am zis ca încercam.
Am intrat intr-unul dintre ele a 2 a zi la prânz, aceeași îmbulzeala, hotel de pe vremea comunismului, nici măcar nu pot descrie cât de infect era.
In sfârșit după o ora am prins o masa liberă, dar am fost serviți după încă o ora pentru ca aveau prioritate clienții acelui hotel.
Va puteți închipui... eram o mama singura cu 2 copii mici care urlau pur și simplu de foame.
Cel mai apropiat hotel de genul era la 1km de hotelul nostru.
Am depus plângeri peste tot (ANPC, [***], Hotel Cleopatra).
Acum asteptam sa ni se returneze măcar banii pe masa de prânz.
A fost și este încă cea mai urâta experiența de concediu de când ma știu.
Nu as mai veni aici nici pe gratis niciodată.
E prima oară in 35 de ani când am hotărât sa dau un review cât se poate de negativ unui hotel... și am călătorit cât se poate de mult.
Trimis de Ioana83 in 18.07.18 21:35:20
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ioana83); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.82674100 N, 28.58856600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
===
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
Imi pare rau pentru experienta prin care treceti. Eu in "Saturn" nu am fost, dara cred ca e aproape de gara Mangalia unde exista un restaurant Nordiana: vezi impresii
Am citit ca si la "Terasa Galbena", in Saturn, se mananca bine.
Mie de asta nu-mi plac cazarile cu masa. Nici macar cu mic dejun. Nu depind "de glie", de cozi, si daca nu-mi convine, ma duc in alta parte, sau incropesc ceva in camera, mai ales la micul dejun.
Prietena dumneavoastra unde e? Sau ea a facut doar rezervarile?
Sper ca veti rezolva cumva sa se imbunatateasca sederea dumneavoastra pe litoral. Vacanta frumoasa.
@Ioana83:
”E prima oară in 35 de ani când am hotărât sa dau un review cât se poate de negativ unui hotel... și am călătorit cât se poate de mult.
... dar e păcat că, în aceiași 35 de ani de viață (mă rog, de fapt doar vreo 20 să spunem, de când s-a format o personalitate clară), nu ai găsit nicio clipă liberă să scrii despre lucrurile frumoase văzute în toate călătoriile de până acum.
Pe de altă parte, așa cum acum ai reușit să găsești acest sait ca să te plângi, stau și mă întreb de ce nu l-ai căutat și înainte să pleci - poate așa ai fi văzut spre ce dezastru te îndrepți și mai aveai timp să schimbi ceva...
Cu părere de rău pentru pățaniile voastre,
D.
@cristina47: Prietena mea e in aceeași situație cu mine. La fel de suparata.
Am optat pentru cazare cu masa tocmai pentru ca am venit singura cu 2 copii și nu am timp sa caut alte restaurante.
@Dragos: spuneam ca in cei 35 de ani (20 cum scriati d-voastră) nu am dat nici un review atât de negativ... asta nu înseamnă ca nu am scris și de bine de-a lungul timpului... crede-ti-ma ca am făcut-o de multe ori cu inima deschisă.
@Ioana83: vă cred - atunci vă așteptăm și aici cu impresii și din cealaltă parte a gradului de satisfacție!
dna are dreptate. si eu am scris agentiei de turism de la care am achizitionat sejurul, oamenii de acolo m-au asigurat ca obs. mele au ajuns direct la managementul companiei. si nu s-a schimbat nimic.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2024 Ciudat — scris în 26.06.24 de ux134520 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Nu merita Hotel Cleopatra Saturn — scris în 29.07.23 de ux130032 din PAşCANI [IS] - nu recomandă
- Jul.2023 Foarte dezamagiti — scris în 26.07.23 de ux129984 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2023 Mai au de lucru — scris în 25.07.23 de turista din VASLUI - nu recomandă
- Jul.2023 Hotel decent. Merită sejurul — scris în 19.07.23 de grumy78 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Departe de adevăr — scris în 19.07.23 de Maria2023 din TG JIU - nu recomandă
- Jul.2023 Dezamagit — scris în 16.07.23 de Flo66 din BUCUREșTI - nu recomandă