GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Evitați Cleopatra Saturn! 2* la preț de 4*
Noi am avut doua camere in regim all-inclusive.
Cum am ajuns "atenția" necesară la Recepție pentru a fi cazati înainte de orele 18:00-22:00 si da, am foat sunați la orele 14:00 pentru cazare. (+)
- camere foarte mici, de 2 *
- lipsa pat suplimentar pentru copil. Unul din Adulți a fost nevoit sa doarmă pe saltea, pe jos, deși plătiseram pentru 2 Adulți si un copil de 3 ani in camera!
- prosoape la baie boțite, noroc ca păreau curatele...
-instalația la dus nefuncțională, apa nu se scurge
-chaise longue fără saltea la piscina
-teoretic aveam Wi-Fi inclus, numai ca nu funcționa Internetul. (Când am sesizat acest aspect, mi S a spus ca tocmai scot din "pachet" serviciul internet inclus pentru ca nu funcționează).
-apa distribuită la dozator, am mari dubii ca ar fi alta decât de la robinet!!! Si apa minerală doar la prânz si cina. La micul dejun fără apa!
-de altfel, ca sa alegi o ceașca spălată, dădeam la o parte măcar 3 murdare. Oricum si acestea se găseau in prima jumătate de ora de la începerea programului de masa, ulterior serveam in paharele de plastic (unica folosința). Am plătit pentru a bea cafeaua in ceașca si am fost nevoiți sa o primim in plastic!
- cele 4 nectarine si tot atâtea mere stricate (a se citi fructele de la desert) nespălate
-despre diversitatea la mâncare nu discutam pentru n-are sens...
-mesele le debaraseze clienții de pe o masa pe alta dacă doriți sa mâncați la masa!
Vina este tot a mea pentru ca ar fi trebuit sa ma aștept :D pentru ca Romania...
Mare si lat sunt desenate cele 3*, iar nu 4 asa cum am plătit noi.
Trimis de irinaiasi in 01.09.16 13:47:20
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: Mamaia, cap aurora, jupiter, Costinești, vama veche, voronet, transfagarasan, Bâlea lac, Transalpina, Putna, Brașov, Sibiu, Sighișoara etc...
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinaiasi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.82674100 N, 28.58856600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@irinaiasi: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
------
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 33&ridAnt=73039
@irinaiasi:
Daca citeai aici pe AFA sau pe booking.com, vedeai ce note mici are locatia, plus comentariile turistilor ce au trecut pe acolo si care nu o recomanda. Nota 6 pe booking.com este foarte mica iar aici pe afa are recomandare doar cam 32%, deci greseala este ca nu te-ai documentat. In viitor cand alegi o pensiune sau hotel, citeste cat de multe comentarii ale celor ce au fost acolo si nu vei mai fi dezamagit sau doar nesemnificativ. Si niste poze concludente nu strica sa incarci, macar cu mesele nedebarasate si cu camera.
Eu asa procedez cand rezerv, pierd ceva timp studiind comentariile altora dar merita.
Numai bine iti doresc!
@irinaiasi:
O alegere neinformată la care se adaugă aşteptări nerealiste duce la nemulţumiri şi dezamăgiri precum cele citite mai sus.
”lipsa pat suplimentar pentru copil. Unul din Adulți a fost nevoit sa doarmă pe saltea, pe jos, deși plătiseram pentru 2 Adulți si un copil de 3 ani in camera!
Totuşi, nu este corect să dezinformezi cititorii articolului.
În realitate, tu ai plătit pentru copilul de trei ani împliniţi doar masa all inclusive, respectiv 50% din preţul pentru un adult.
La acest hotel copiii între 3-6,99 ani beneficiază de cazare gratuită FĂRĂ pat suplimentar. De pat suplimentar beneficiază contra cost copiii între 7-11,99 ani.
” camere foarte mici, de 2 *
Dacă mai băgau şi un pat suplimentar în camerele şi aşa mici, atunci ai fi apreciat că acestea sunt de-a dreptul minuscule, probabil de 1* sau mai puţin.
”Am plătit pentru a bea cafeaua in ceașca si am fost nevoiți sa o primim in plastic!
Chestie de gust. La un alt hotel eu am preferat să beau cafeaua în pahare de carton, chiar dacă erau destule ceşti disponibile şi curate.
@nicole33:
Nu este loc fizic pentru pat suplimentar in acele camere, nu este vorba ca ar deveni minuscule camerele, ele sunt deja foarte mici.
As Adauga ca la 4* ar trebui sa fie in camera la dispoziția turistului si fier de călcat cu masa aferentă, dacă tot e sa vorbim despre detalii.
Si eu stiu sa beau din pahare de carton/ plastic, dar am plătit sa beau din ceașca si vinul din pahar de sticla, nu de unica folosința.
După cum sunt vacante minunate la cort, dar iată ca trebuie sa repet: am plătit 4.500 lei pentru o camera de 4*, nu pentru cort!
USA camerei nu se închidea efectiv dacă nu o trânteam de ieșea juma' de palier pe hol sa vadă ce S-a intamplat! Camera 406!
Faptul ca trec in oferta in continuare internet Wi-Fi inclus si nu funcționează e tot pretențiile nejustificata?!? Pe bune?!?
Gel de dus la baie puneau abia duce ce "Solicitam" acest moft.
Lenjeria nu se schimba intr o săptămana niciodată!
Amintesc, vorbim de pretinse 4*! Dacă vorbesti doar pentru a cere atenție si nu aduci nimic util celor interesați, abține-te!
@irinaiasi:
”Nu este loc fizic pentru pat suplimentar in acele camere, nu este vorba ca ar deveni minuscule camerele, ele sunt deja foarte mici.
Da, ştiu. Camerele duble au exact 15 metri pătraţi. Clar sunt foarte mici. Dar şi tu trebuia să ştii asta, preferabil înainte de a rezerva.
”As Adauga ca la 4* ar trebui sa fie in camera la dispoziția turistului si fier de călcat cu masa aferentă, dacă tot e sa vorbim despre detalii.
Existenţa fierului de călcat şi a mesei în camera de hotel nu este nicidecum un criteriu de clasificare la patru stele. Asta că tot ai intrat în detalii.
”Dacă vorbesti doar pentru a cere atenție si nu aduci nimic util celor interesați, abține-te!
Poate a fost util că am demontat minciunica ta cu plata cazării pentru copilul de trei ani. Zic şi eu ca una care nu suportă exagerările de orice fel.
Am avut rezervare la acest hotel înainte de Sf. Maria. M-am documentat temeinic ca să ştiu exact unde mă duc, chiar dacă era vorba doar de o noapte de cazare. Ulterior am anulat, dar nu neapărat din cauza hotelului, deşi am fost îngrozită de review-urile negative citite, ci din cauza aglomeraţiei din acele zile şi a faptului că destinaţia mea finală era, de fapt, Mamaia, unde am plătit mai mult ca la Cleopatra.
@nicole33: Atât de îngrozitor este locul, hotel si restaurant, serviciile si personalul, exact după cum descriu in review uri aceia care realmente au fost cazați, ca mine de exemplu, nu cei care doar au rezervat si anulat, dar găsesc de cuviință sa comenteze.
Turiștii vor aprecia din comentariile noastre cine dintre noi a fost cazat si care este interousa hotelului. Păcat ca nu v-ati abținut
Update: am sesizat si pe cei mai mari agenției de unde am achiziționat biletele si dacă ceva mai funcționează in țara asta, se vor lua măsuri. Dacă nu, măcar alții care se documentează sa poate citi dinainte de a plăti sume exorbitante pentru batjocura.
@irinaiasi:
”dar găsesc de cuviință sa comenteze.
Este o ţară liberă, chiar dacă se pare că te deranjează acest lucru. Succes la reclamaţii!
@nicole33: Mi a fost clar de când am discutat cât timp am fost cazata ca nu va faceți griji din pricina reclamațiilor. Sunt convinsă ca aveți pe cineva sus-pus dacă încă aveți deschis in condițiile in care funcționați!
Rostul relatării aici a adevărului despre cum pacăliți turiștii, este de a informa alți oameni de buna-credința!
Cred ca totul spune nota pe care o aveți pe booking si aici. In rest, sunt sigura ca veți păcăli mulți altii!
@irinaiasi & @nicole33
Discuţiile în contradictoriu se opresc aici.
@webmasterX: Asta da punct de vedere ) ati avut ultimul cuvânt! sincer, v-ati cam băgat singura in discuție, fără conținut si la fel de bine ati ieșit pentru ca v-ati seama ca va cam faceti de ras.
@irinaiasi:
Ai o problemă cu modul de adresare.
Pe nicole33 o acuzi că fraternizează cu hotelul, pe mine numai tu ştii...
Îţi recomand să analizezi cu atenţie ce şi cui doreşti să transmiţi.
Este ultima avertizare. Urmează sancţiuni.
@irinaiasi: Esti nemultumita pe drept. Cred ca nici nicole, nici nimeni nu neaga ca acest hotel nu isi merita stelele. Toti incercam sa iti spunem ca, daca ai fi citit mai atenta reiew-urile anterioare, ai fi reusit sa eviti sa fi cazata aici.
Nu cred ca e cazul sa continui sa vezi niste conspiratii acolo unde nu sunt, nimeni nu ia partea acestui hotel.
Este chiar laudabil ca ai scris despre el si ai dat o nota mica, sunt convins ca pe drept, pentru ca anii viitori sa nu mai aiba clienti si sa fie retrogradat, poate, la standardul corect, de 2 stele.
@rentea: asta da răspuns obiectiv, cu conținut si fara suspiciune de interpunere între subiecții discuției, fără reclama mascata si mai ales fără prețuri in comentariu sau asemenea cum am avut surpriza sa citesc din partea doamnei cu care m-am pomenit in conversație.
@webmasterX: Având in vedere ca de profesie sunt avocat de vreo 8 ani, am o licența susținuta in științele comunicării, ar fi culmea chiar in comunicare sa am probleme, dar ma rog... orice critica e binevenita cât timp este argumentata, de ce nu?
Sunt de părere ca oricine poate fraterniza cu cine crede de cuviință atât timp cât nu distorsionează adevarul, nu jignește persoane pe care teoretic nu le cunoaște si la modul general nu prejudiciază pe alții. Dacă ne uitam puțin in istoric, "nicolle" a început jignirile prin a ma face mincinoasa... apoi a început sa expună oferta hotelului, dar asta nu S a observat.
Am descris nenumărate nereguli din hotelul si restaurantul Cleopatra Saturn, ceea ce de fapt caita sa afle acest site, dacă nu cumva sunt eu in eroare, însă dumneaei nu era îngrijorată decât de cum sa scoată basma curată acest loc execrabil, chiar si atunci când orice tentativa era hilara.
Cât despre sancțiuni, dacă apreciat-o ca se impun, presupun sa sunteți liber sa le aplicați când, cui si cum doriți.
Imi pare rău ca discuția merge spre derizoriu si ne pierdem in replici acide si fara importantă când altul ar trebui sa fie scopul.
@nicole33:
”şi a faptului că destinaţia mea finală era, de fapt, Mamaia, unde am plătit mai mult ca la Cleopatra.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@rentea: Cu toată sinceritatea, as vrea sa fie o conspirație in capul meu, si in realitate lucrurile sa între pe făgașul cel bun. Este de fapt motivul pentru care mi am sacrificat din timpul meu liber sa scriu, pentru ca escrocii sa nu mai profite. Deși merg pe litoralul românesc de foarte multi ani, e drept, de regula in Mamaia, niciodată nu am optat pentru all-inclusive in Romania. Acesta a fost primul si ultimul an in care am făcut experiențe pe mine si familia mea pentru ca am crezut ca se poate si la noi, dar nu, nu se poate!
@webmaster26: Promit ca voi scrie! Următoarea mea destinație achitata deja este Seychelles in luna Noiembrie a acestui an.
Recunosc ca după dramatica experiența avuta la Cleopatra, am citit review urile despre insulele in care voi merge si am găsit numai de bine
Sunt datoare sa fac review corespunzător bun hotelului Cristal Cap Aurora de 2 biete *, dar impecabil ca servicii si personal si nu e singurul de care am fost mulțumită. Dacă am ajuns sa scriu despre Cleopatra, înseamnă ca a exagerat rău de tot!
Asta a fost greșeala verii 2016, mi-o asum si merg mai departe! Toate bune
@irinaiasi:
”Având in vedere ca de profesie sunt avocat de vreo 8 ani, am o licența susținuta in științele comunicării, ar fi culmea chiar in comunicare sa am probleme, ...
Îmi cer public scuze pentru că am îndrăznit să mă bag în discuţii cu o persoană atât de şcolită, eu neavând mai multe clase decât are trenul.
”Dacă ne uitam puțin in istoric, "nicolle" a început jignirile prin a ma face mincinoasa... apoi a început sa expună oferta hotelului, dar asta nu S a observat.
Nu te-am jignit în niciun fel. Dacă formularea anterioară totuşi te-a deranjat, rectific: ai prezentat adevărul în mod denaturat. Nu ai plătit NIMIC pentru cazarea copilului de trei ani. Nimeni nu-ţi putea promite că vei primi pat suplimentar. A fost doar părerea ta, cauzată de lipsa de informare.
Tu eşti cea care m-a jignit acuzându-mă că aş avea vreo legătură cu acest hotel. În meseria pe care o practici ar fi trebuit să ştii că nu este în regulă să acuzi pe cineva fără a avea vreo brumă de dovadă.
Un alt exemplu că prezinţi doar ceea ce îţi convine sau crezi că te avantajează este singura poză postată pe site şi anume cu cele trei stele ale restaurantului. De ce nu ai postat şi o imagine cu cele patru stele de pe firma hotelului, că în hotel te-ai cazat nu în restaurant?
Chiar dacă nici măcar nu am idee unde se află pe hartă insulele alea în care te duci în noiembrie, nu știu nici cum se pronunță corect numele lor, până acum am fost mult mai inspirată în alegerea destinațiilor de vacanță și NICIODATĂ nu am aruncat banii pe un jaf de hotel cum ai făcut tu la Cleopatra.
Ai uitat să amintești la minusuri și faptul că parcarea este contra cost, inadmisibil pentru patru stele!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2024 Ciudat — scris în 26.06.24 de ux134520 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Nu merita Hotel Cleopatra Saturn — scris în 29.07.23 de ux130032 din PAşCANI [IS] - nu recomandă
- Jul.2023 Foarte dezamagiti — scris în 26.07.23 de ux129984 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2023 Mai au de lucru — scris în 25.07.23 de turista din VASLUI - nu recomandă
- Jul.2023 Hotel decent. Merită sejurul — scris în 19.07.23 de grumy78 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Departe de adevăr — scris în 19.07.23 de Maria2023 din TG JIU - nu recomandă
- Jul.2023 Dezamagit — scris în 16.07.23 de Flo66 din BUCUREșTI - nu recomandă