ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.08.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Sub așteptări!

TIPĂREȘTE

Cand am ajuns in parcarea hotelului paznicul ne-a abordat foarte nepoliticos, spunand ca trebuie sa mutam masina de acolo deoarece nu are locuri. Apoi ne-a propus sa ne aranjeze in curtea din fata hotelului Cleopatra la pretul de 10 lei/ zi, bineinteles bani dati fara chitanta.

Camera am primit-o destul de repede, era ora 14 si probabil aveau camere libere. Nu va amagiti ca toate camerele au vedere la mare, asa cum scrie pe site, poate daca se muta marea. Hotelul este pozitionat perpendicular pe mare si nu are nicio camera cu vedere spre mare.

In ceea ce priveste conditiile de cazare: dotarile sunt in regula dar serviciile de curatenie sunt mult sub nivelul de 4 stele, si anume:

- in cele 7 zile de cazare lenjeria a fost schimbata o singura data, si aceasta la insistentele noastre;

- sampon, sapun, gel de dus a fost pus doar la intrarea in camera si in rest a trebuit sa ne cumparam sau sa cerem la camerista;

- prosoapele sunt rupte si inscriptionate cu THR Venus, Neptun, Saturn... ce se nimereste... se schimba cand le aruncati pe jos;

- la intrarea de pe plaja nu exista nicio zona de spalat pe picioare de nisip, asa ca toata lumea intra cu nisip in hotel... mai este o varianta sa va spalati la Hotelul Cupidon (de trei stele).

Restaurantul nu merita mai mult de doua stele.

Micul dejun este foarte sarac. Cafeaua de la micul dejun este proasta, mezeluri ieftine, omleta ciudata, cereale nu au decat un singur fel, etc... singurul desert este cozonacul.

Fetele de masa nu sunt intotdeauna curate.

Daca aveti cumparat pranzul si cina primiti un card pe care il folositi la masa... numai ca nu prea aveti ce manca de banii pe care i-ati dat.

De pe mese lipsesc olivierele, servetele, tacamurile. Ospatarii plimba olivierele de la o masa la alta deoarece nu sunt pentru toate mesele.

Dupa ce dati comanda ospatarii se intorc si spun: nu mai avem orez, s-a terminat un anume produs. Cand am solicitat sa ne aduca vin la masa de seara, ospatarul "Cristina" ne-a spus ca "iaca nu-i vin in asta seara".

Ca desert nu se poate servi decat prajitura amandina si boema.

Bauturile nu se pot achizitiona cu cardul ci numai cu bani cash.

Dupa 7 zile constati ca nu ai consumat toti banii de pe card pentru ca nu ai ce cumpara cu el si toti angajatii dau din umeri si spun ca sunt la stat si asta este sistemul.

Singurul lucru bun este piscina care arata binisor... ar mai trebuie curatate mai mult toaletele acolo.

Hotelul nu are plaja privata si ar trebui sa va aduceti cearceaf de acasa sau sa va duceti mai departe la alte plaje private. Nisipul in zona este cu scoici iar marea are uneori alge (nu le curata nimeni).


[fb]
---
Trimis de Gabriela Rusu in 19.08.14 20:55:04
Validat / Publicat: 19.08.14 22:13:48
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: in multe locatii

VIZUALIZĂRI: 1220 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Gabriela Rusu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031522989273071 sec
    ecranul dvs: 1 x 1