ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 18.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
22.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezolant

TIPĂREȘTE

A fost o vacanță aleasă în pripă și ne-am dus unde am găsit locuri. Ne-am zis că este totuși un hotel de 4 stele, ”cât de rău poate fi?”.

Să vedem:

1. Curățenie spre deloc. Menajerele lucrează cu mătura - eu nu am vazut aspirator în camerele din zona mea. Am auzit și alți turiști care erau multumiti de menajeră - probabil ține strict de om; la noi a fost cam lipsă. Am văzut un aspirator pe hol, dar în camere am văzut doar mătură (nici măcar mop). Stinghiile scaunelor, rafturile superioare, spatele televizorului - totul era plin de praf într-un strat gros.

2. Meniul de 4 stele include o salată de vinete la 27 de lei, o sticlă de Corona la 25 de lei... :). Deci mult prea scump pentru calitatea produselor. Barul nu a auzit de multe produse printre care si Frape-ul banal, nu există nici măcar un sandwich la piscină, iar stocul de produse se epuizeaza cu o viteza supersonica. Vineri am cumparat ultima punga de bake-rolls dimineata si pana duminica inca nu adusesera altele.

3. Piscina: apa din piscină este curată, nimic de comentat aici si la o temperatura decenta. Dar sezlongurile murdare rau - le-am sters cu servetelele ude din dotare inainte sa ne asezam pe ele. Umbrele sunt doar cateva si nu ajung pentru toata lumea. Toaleta de la piscina arata mult mai rau ca cea din aeroportul Otopeni: murdar, usi care nu se inchid, cazane care nu merg, hartie lipsa... groaznic.

Pe lângă piscină este o gresie pe care se alunecă și încălțat fiind, iar grătarul de siguranță de la șanțul de scurgere este pe alocuri lipsă, astfel încât copiii pot cădea ușor.

4. La micul dejun: fie nu sunt farfurii, fie nu sunt cesti, fie sunt murdare (serios - cești aduse cu urme de la cafelele precendente), fie mancarea s-a terminat etc. Ne-am debarasat singuri masa ca sa putem manca, iar mizeria de pe jos a fost de-a dreptul pitoreasca.

5. Ne-am cumparat singuri hartie igienica in camera :) - am primit una dupa 24 de ore.

Gresia de lângă piscină nu este spălată decât de ploaie - sunt urme de praf amestecat cu apă pe ea - și m-am uitat special dimineața.

Cafeaua de la hotel este absolut oribilă. De mult nu am mai băut ceva asemănător. La bar la espressor era mai acceptabilă, dar se servește doar espresso lung sau scurt.

Există bere doar de 2 feluri, ambele produse de Bergenbier, iar la barul hotelului există și Corona la 25 ron sticla.

Pacat de constructie, caci pare cu potential, dar personalul este absolut dezolant, si asta se vede in servicii. Unul dintre chelneri nici macar nu stia ca exista o toaleta in restaurant :). Deci cred ca este vorba de dezinteres total - problema este ca e murdar - aici este problema principala - si este murdar pe bani multi.

Camerele sunt mici și incomod împărțite, patul matrimonial este mic (1,40 lățime) și cu saltea moale (și pătată), aerul condiționat bate fix pe pat astfel că a trebuit să-l lăsăm să meargă când suntem noi plecați.

Hotelul nu are plajă - are piscina care este frumoasă, mare... dar cu lipsurile de mai sus. Măcar puteam intra cu produse luate din altă parte, nu comenta nimeni că nu sunt cumpărate de la ei.

Pentru 1300 ron / 4 nopti doar cu mic dejun, mi se pare inacceptabil. Noi nu vom reveni acolo ani buni.


[fb]
---
Trimis de uxksyio in 18.08.13 16:17:34
Validat / Publicat: 18.08.13 17:28:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: multe destinatii si litoral si munte si Delta

VIZUALIZĂRI: 1489 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (uxksyio); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 8 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [18.08.13 17:28:04]
    »

    @uxksyio: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    stocos
    [23.02.14 19:20:32]
    »

    @uxksyio: am facut prostia sa platesc inainte pt ca a 2-a zi le-am cerut banii pt restul de 6 zile.

    nu au vrut sa returneze suma invocand motive...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    stocos
    Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05312705039978 sec
    ecranul dvs: 1 x 1