GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Poti trece peste orice neplacere, mai putin peste ''patroana"
Citind unele dintre impresiile de mai jos am avut senzatia ca citesc comentarii scrise de catre insasi "patroana" acestei mizere unitati de cazare. Nu am avut de la inceput prea multe asteptari, asa ca nu am fost atat de dezamagiti de conditii. Poate ca mirosul de prajeala care intra din bucatarie, amestecat cu mirosul de vechi preexistent in camera, aspectul general de unitate de cazare din perioada pionierilor si asternuturile care pareau neschimbate tot de atunci, nu ne-ar fi deranjat atat de mult daca atitudinea doamnei "patroane" nu ar fi lasat atat de mult de dorit.
Pe scurt: datorita unor probleme am pierdut "singura" cheie a camerei. Pregatitia fiind sa platesc pentru o cheie de rezerva, am fost directionata de catre baiatul de la receptie catre doamna patroana (dupa cum avea dumneaei sa se recomande mai tarziu). Solicitand posibilitatea de a beneficia totusi de serviciile acestei unitati de cazare (pe care le platisem in avans), mi s-a spus ca e vina mea ca am pierdut cheia si ca pot sa dorm unde vreau... (adresandu-mi-se in acelasi timp cateva injurii, care datorita limbajului nu pot fi mentionate aici). Dupa jumatate de ora de injurii, smuls telefonul cu care incercam sa sun la protectia consumatorului si alte reactii demne de o adevarata "patroana", se pare ca a aparut o cheie (contra sumei de 15 lei). Precizez ca aceasta cheie nu mi-a fost oferita in schimbul sumei, ci doar mi s-a deschis camera, cheia ramanand in continuare in posesia onorabilei doamne.
Nu am inteles si nu voi intelege de ce a fost nevoi de tot acest spectacol de prost gust (la care si personalul hotelului asista ingrozit; fac o scurta paranteza pentru a mentiona ca personalul hotelului era chiar era ok.)
Nu am inteles de ce nu se putea rezolva aceasta situatie in modul cel mai civilizat cu putinta.
Se pare ca acesta este modul in care se rezolva problemele clientilor la aceasta minunata si deosebita unitate de cazare. Poate daca acesta era comportamentul unui angajat, nu as fi fost atat de revoltata, dar chiar din partea "doamnei" Mihaela, mi se pare o gafa enorma si care spune multe despre modul in care se face inca turismul in aceasta tara.
Dupa aproape un an, nu inteleg cum astfel de persoane pot conduce unitati de cazare.
Trista situatie, trista pensiune...
Trimis de uoannnna in 07.05.13 17:46:48
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VĂLIUG & CRIVAIA.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (uoannnna); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.19962650 N, 22.01390450 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@uoannnna: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
@uoannnna: Buna ziua domnisoara Oana si multumesc pentru impresiile adresate.
Domnisoara draguta de mai sus nu are cum sa inteleaga aceasta problema deoarece ea insasi avea o problema... Din motive de respect a sit-ului nu am sa incep sa povestesc adevarata varianta deoarece ar trebui sa folosesc cuvinte urate care din pacate tocmai de domnisoara de mai sus au fost rostite si nu de mine. Imi pare rau ca se pot publica si pareri neadevarate... tot cea ce pot face ca si proprietar este sa rog lumea care este multumita sa nu imi mai trimita mie mail-uri de multumire ci sa le posteze direct pe acest sit... abea atunci se va vedea care este de fapt adevarul...
Inca o data mi de scuze pentru ,,neplacerile” pe care vi le-am pricinuit iar pe cititori ii rog personal sa ne viziteze si sa se convinga de varianta adevarului.
Va multumim frumos tuturor.
Mihaela
NB hotelclaris* este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2019 Craciun la Valiug — scris în 01.01.20 de gcristian din TIMIşOARA - RECOMANDĂ
- Apr.2019 Hotel Claris - terifiant — scris în 17.04.19 de Amalia0024 din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2018 Pe scurt si concis — scris în 29.08.18 de LaurentiuTM din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Raport pret calitate... revoltator — scris în 20.08.16 de morocanoasa* din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2014 3 zile faine — scris în 12.08.14 de mircea.tm din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2012 Mediocru — scris în 23.07.12 de cristina2110 din TIMISOARA - nu recomandă
- Jul.2012 Dezamagitoare — scris în 08.07.12 de Bgi din TIMISOARA - nu recomandă