DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Avand in vedere ca nu am avut de ales deoarece, fiind cu juniorul la un turneu de fotbal, a trebuit sa acceptam alegerea facuta de grup, am ajuns aici...
Iar daca la prima vedere, din afara si sala de mese, parea decent, cand am vazut camera mi s-a facut scarba! Este una dintre cele mai proaste cazari de care am avut parte, cele 3 stele afisate fiind complet inexistente, clsificarea reala fiind de (maxim) o stea!!!
Singurul lucru pozitiv este parcarea mare care poate acomoda mai multe masini, precum si un supermaket in spatele hotelului, mai mult decat binevenit avand in vedere conditiile de cazare.
despre SERVICII
Interactiunea cu personalul a fost minima, servirea la mese fiind acceptabila, si cam atat!
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camera mica, mizerabila, cu peretii patati si sparti, fiind la mansarda izolarea a fost execrabila, dulapul din camera se misca odata cu dusumeaua, televizorul ca decor, telecomanda nefiind functionala. Doua paturi de care iti era frica sa te atingi, lasand inpresia ca se pot dezmembra oricand.
Cateva sapunele la baie, noi fiind norocosi ca am avut apa calda, am inteles de la o familie care a fost cazata in celalat corp, cu scara exterioara, ca nu au avut apa calda deloc!
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Portii foarte mici, mancarea servita in ultima seara a fost rece, chiar daca stiau ca sunt cazati copii!
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Asa cum am mentionat deja, exista un supermaket in spatele hotelului, iar pana la intrarea in Brasov sunt 10 kilometri.
Trimis de cristisch2003 in 22.03.22 23:30:37
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAȘOV.
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristisch2003); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.65330010 N, 25.75628170 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
Vai cum arata... focar de infectie. O plangere la ANPC nu faceti? Ar merita...
@⭐ValentinB_88⭐: M-am gandit sa fac, inca oscilez avand in vedere ca are clasificarea de 3 stele, oare cat de mult isi fac treaba institutiile abilitate...
@cristisch2003: Isi fac, am testat eu cu o cazare nasoala, acum 1-2 ani. Am primit raspuns dupa nici o saptamana, deja se dusesera in control si aplicasera sanctiuni, descoperind atat neregulile transmise de mine, cat si alte nereguli (din alte camere).
Nu mi-au spus ce amenda au primit dar sigur au fost inchisi pentru remedierea problemelor si sigur au avut si o amenda. Culmea, locatia era tot pe raza judetului Brasov!
Iti trebuie doar dovada ca ai fost acolo... bon fiscal, factura, o confirmare pe mail ceva. Se cere cand completezi plangerea pe anpc. Totul se face online si dureaza 5 minute. Gandeste-te la viitori turisti care vor veni acolo, macar pe ei sa ii scutesti de ororile de acolo...
@⭐ValentinB_88⭐: Ehh, aici este marea buba, nu am primit nici factura, nici bon fiscal, cazarea s-a facut prin organizatorii turneului de fotbal, banuiala mea este ca este o "combinatie" intre ei si banii se impart frateste...
@⭐ValentinB_88⭐:
”Iti trebuie doar dovada ca ai fost acolo... bon fiscal, factura, o confirmare pe mail ceva.
Nu se cere (doar) factura/optionala in cazul persoanelor fizice, confirmare pe mail nici atat! Nici contractul nu este suficient!
E o combinatie de documente acolo - cea mai importanta fiind bonul fiscal (persoane fizice) (reclamatii.anpc.ro/reclamatie.aspx) si evident ca fara DOVADA PLATII in nume propriu (adica ai beneficiat de niste servicii neconforme) nu poti avea parte de despagubiri finaciare, eventual doar de o compesatie ' ' pshilogica' ' gen ' ' daca tot am venit in control trebuie sa va dam amenda pentru ceva' '
”Nu mi-au spus ce amenda au primit dar sigur au fost inchisi pentru remedierea problemelor si sigur au avut si o amenda.
Orice plangere/reclamatie primeste si raspuns/rezolvare (functie de caz). Daca nu ai primit raspuns / nu s-a rezolvat nimic inclin sa cred ca nu te-au bagat in seama (lipsa documente - complete - justificative)
O noutate in acel formular de reclamatie este ' ' Dovada adresarii operatorului (aka agent economic) ' ' . Asa e si normal, intai te adresezi celui care te-a suparat, nu-ti raspunde / nu-ti place raspunsul mergi mai departe (daca ai cu ce - documente/probe justificative) !
Din pacate sunt multi habarnisti/neinformati, care avand (prea mult) timp liber, neavand ce face isi schimba statutul in ' ' reclamagii' ' !
p. s.
aici - e doar o reclamatie (senzatia mea este ca autorul pstarii nici nu a fost acolo, doar copilul)- cine i-a pus sa se cazeze/sa ramana acolo daca conditiile nu erau ok? Cine i-a pus sa nu intrebe/informeze unde se vor caza?!
Ce reclamtie sa faca daca deplasarea a fost facuta pe persoana juridica (club de fotbal - in afara competentei ANPC)?! Sa reclame la ANPC clubul de fotbal , dar nici in acest caz nu cred ca au succes, avand in vedere - posibila- fiscalizare ''gri'' practicata chiar de club!
@Nasshu: Am fost acolo, eu cu sotia si copilul, pozele sunt facute de mine, deci impresia ta este gresita! Cine m-a pus sa ma cazez acolo??? Atat timp cat cazarea se face de catre club, te cazezi acolo unde se cazeaza si ceilalti, degeaba vreau eu sa ma duc in alta parte daca majoritatea voteaza pentru un anumit loc! Si, crede-ma, de fiecare data cand ma duc pe cont propriu, ma interesez din mai multe surse despre locatie! In rest, stiam de aspectele prezentate de tine, de aceea nici nu am facut reclamatie pana acum. Iar daca postarea mea suna a reclamatie, asta este, oricum, inseamna ca toate postarile negative de pe site sunt reclamatii!
@Nasshu:
"Nu se cere (doar) factura/optionala in cazul persoanelor fizice, confirmare pe mail nici atat! Nici contractul nu este suficient!
E o combinatie de documente acolo - cea mai importanta fiind bonul fiscal (...) "
Esti sigur? 100%? Vad ca v-ati pus iar toti pe mine cum faceti de obicei. Ia sa vedem ce ne cere site-ul ANPC...
1. Datele de identificare are reclamantului... nume, prenume, telefon, etc
2. Datele de identificare are comerciantului... denumire, punct lucru, CUI, etc...
3. Birou reclamatii. Aici alegem PRESTARI SERVICII, apoi Servicii Destinate Petrecerii Timpului Liber... apoi Unitati de Cazare.
4. Detalii cu privire la aspectele reclamate... aici practic scrii ce te doare
5. Dovada adresarii operatorului (aka agent economic) - cum ai spus si tu, este o noutate. Nu imi aduc aminte sa fi fost cand am facut eu reclamatia pentru ca sigur NU m-am adresat operatorului, doar verbal cand am plecat.
5. DOCUMENTE PROBATORII (Atasati cel putin un document probatoriu) *
*care va sa zica, este suficient UN (UNUL - 1) document, nu "o combinatie" cum sustineti dvs.
-Factura / Bon Fiscal / Chitanta... Asta am scris si eu mai sus. Intr-adevar am mai scris "o confirmare pe mail ceva". Aici recunosc ca am gresit.
Imi aduc aminte ca am avut atunci BONUL FISCAL pe care l-am atasat in campul dedicat iar in celelalte 3 am pus 3 POZE, cele mai edificatoare cu privire la minunata cazare.
"Orice plangere/reclamatie primeste si raspuns/rezolvare (functie de caz). Daca nu ai primit raspuns / nu s-a rezolvat nimic inclin sa cred ca nu te-au bagat in seama (lipsa documente - complete - justificative) "
Stiu, am si spus ca am primit, ca sa lamurim definitiv Moartea Caprioarei, am urcat aici raspunsul reclamatiei mele pentru Pensiunea Maria din Sambata de Sus. Am facut plangerea pe 28 august si pe 3 septembrie deja primeam raspunsul pe adresa de e-mail mentionata in plangere.
drive.google.com/file/d/1 ... iew?usp=sharing
Asa cum am scris si sus nu stiu exact ce sanctiuni au fost date, pentru ca este notat ca "operatorul a fost sanctionat contraventional conform OG21/ 1992. In ordonanta sunt mentionate si sanctiuni contraventionale dar se poate dispuse si inchiderea unitatii pentru incalcari mai grave.
"Ce reclamtie sa faca daca deplasarea a fost facuta pe persoana juridica (club de fotbal - in afara competentei ANPC)?! ".
Autorul a mentionat abia mai tarziu intr-un ecou, faptul ca (virgula)... "cazarea s-a facut prin organizatorii turneului de fotbal". Initial puteam intui ca au fost intr-adevar fortati sa se cazeze toti aici dar poate ca fiecare isi platise singur camera.
Despre afirmatia "senzatia mea este ca autorul pstarii nici nu a fost acolo, doar copilul" nu mai intru in detalii... pare ca nu prea ati citit recenzia in care a scris inca de la inceput ca a fost fortat sa accepte aceasta cazare, fiul dansului fiind in turneu.
"Din pacate sunt multi habarnisti/neinformati, care avand (prea mult) timp liber, neavand ce face isi schimba statutul in ' ' reclamagii' ' ! "
Acum ca am pus si dovada mai sus, tot habarnist sunt? Frumoase cuvinte folositi, cuvinte imbratisate cu drag de doamna nicole 33.
[...]
Asa cum am spus si mai sus, nu aveam de unde sa stiu ca a fost platita cazarea de altcineva. Nu a fost specificat acest lucru si chiar si asa... poate intra altcineva si citeste, cineva care a fost cazat de curand sau cineva care la un moment dat se va caza undeva. Este bine sa stie ca poate sa faca reclamatie la ANPC. Daca pentru focarul de infectie din pozele postate mai sus, dvs spuneti ca doar "se ingroasa numarul reclamagiilor" atunci nu stiu de ce mai discutam... probabil jegul de sus este o normalitate pentru dvs si il luati de bun.
@nicole33: atac la persoană — ecou șters + 2 zile supendare
-
răspunsurile la respectivul ecou au fost și ele eliminate
@⭐ValentinB_88⭐: hai sa lamurim 2-3 chestii:
1. nu am nimic personal cu tine, doar am combatut niste afirmatii pe care le-ai facut, asa cum am procedat si altadata atunci cand a fost cazul (cu alti utilizatori)
2. referitor la habarnisti/reclamagii ma refeream la modul general (din proprie experienta). Posibil din exprimarea mea sa se inteleaga ceva persoanal, dar nu asta mi-a fost intentia.
3. legat de documente simpla factura, contractul nu sunt suficiente sa dovedesti ca ai beneficiat se servicii/produse neconforme. Poti cere o factura - nu o achiti = nu poti face reclamatie. la fel si in cazul contractului. Din acest motiv am spus ca este un cumul de documente din care musai trebuie sa faca parte dovada achitatii produsului/serviciului respectiv ca e bon fiscal/chitanta/op conteaza mai putin.
Am intervenit nu pentru a descuraja plangerile la organele competente cand ne sunt lezate drepturi sau cand platim ceva si primim altceva ci pentru ca acest lucru sa se faca cum trebuie/cand trebuie.
O zi buna,
@Nasshu:
1. In regula, din acest motiv ne aflam aici... sa discutam intr-un mod civilizat ca niste oameni civilizati. Si eu am combatut afirmatiile combatute de tine... si ti-am dovedit ca nu vorbesc aiureli si chiar am facut plangere. Ca am omis ceva, nu am facut-o intentionat, doar ca trecuse ceva vreme, aproape 2 ani.
2. In regula, inteleg, apreciez sinceritatea dvs. Insa doamna (...) a cam dat-o personal, folosind ca citat, exact paragraful dvs cu "habarnistii", facand o referire directa catre mine.
3. Conform site-ului ANPC, ACUM in prezent intr-adevar nu este suficienta DOAR dovada fiscala, fiind necesara si acea dovada a adresarii catre comerciant. Ma bucur ca m-am uitat pe site si cu ocazia asta stiu pe viitor ce documente imi vor fi necesare pentru o eventuala reclamatie... cam greu cu "adresarea catre agent... " dar ma rog.
Despre cerut factura si neachitat, inseamna ca ar fi o factura cu termen de plata, lucru care ar fi notat in factura. Daca este o factura generata in urma unei plati, sunt sigur ca s-ar vedea din ce scrie in factura.
Insa aici vorbim de persoane fizice, nu de firme. Iar ca persoana fizica cazata la o pensiune sau hotel, vei primi (daca ceri) cel putin un bon fiscal, o chitanta de mana si poate daca este un hotel mai pretentios, o factura emisa pe persoana fizica. Oricare din acestea, asa cum este notat si pe anpc, ar fi suficienta (plus evident, acea dovada de adresare catre comerciant).
Zi frumoasa si sa nu fim nevoiti sa apelam la astfel de plangeri desi de multe ori (cazul de fata) ar trebui cu varf si indesat.
@cristisch2003: personal consider că în situațiile similare cu cea prin care ați trecut, e mai eficient să intri pe saituri ca acesta și altele asemănătoare, unde să consemnezi experiența neplăcută. "Sancțiunea" o aplică viitorii amatori de cazări la un astfel de stabiliment, prin evitarea în cunoștință de cauză, puși în gardă de o astfel de postare. În cazul în care patronii/administratorii "lăcașurilor de culcușit" se simt lezați în afaceri vor da replica, așa cum am mai văzut pe sait. Unii sunt de bună credință, alții își joacă rolul pe care l-ai văzut la cazare. Dovezile (documente și fotografii) sunt suficiente și aici, practic sunt făcuți "de băcănie" și asta e o sancțiune care-i costă mai abitir decât una dată (sau simulată) de organul constatator, oricare ar fi acela.
Părerea mea...
@⭐ValentinB_88⭐: este necesară doar dovada adresării către comerciant, nu și răspunsul acestuia, deci eu înțeleg ca e suficient să avem un email, mesaj, sau orice dovadă scrisă că am sesizat unitatea că are probleme grave. Asta pe lângă dovezile că am fost acolo.
@cristisch2003: poate puteți cere de la club o copie după bonul de plată, asta dacă o exista.
@MarinaCo: Da, cred ca aveti dreptate. Le trimitem un mail sau un sms, facem screen shot si aia e...
Nu vreau sa va zic ce tupeisti sunt unii "patroni". Facusem o rezervarea pe booking nu mai stiu in ce oras si nu ne-a placut neam, groaznic, am scris si aici de ea. Am scris pe booking ce nasol a fost, m-a si sunat sa ma ia la rost ca cum de mi-am permis. ????
@⭐ValentinB_88⭐: Pai cred si eu, culmea tupeului sa va plangeti ca nu va place ceva si asta pe banii dumneavoastra????????
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Feb.2019 Evitați! — scris în 17.02.19 de Aur 80 din ROZNOV [NT]
- Feb.2010 Daca vreti sa va enervati — scris în 05.02.10 de flo0868 din PLOIESTI - nu recomandă