ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2021
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 30.08.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2021
DURATA: 4 nopți
Familie
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Castelnor, Paltinis ... nu recomand!

TIPĂREȘTE

Am rezervat un sejur de 8 nopti (sezon, august 2021) dar am fost nevoiti sa plecam dupa numai 4 zile! Am platit un tarif de 190 euro / noapte, camera dubla superioara, ceea ce pozitioneaza locatia in top cele mai scumpe locatii din Romania, dar nu numai din Romania. Un astfel de tarif este peste medie, oriunde in Europa, la aceleasi 4 stele. Datorita locatiei si din respect pentru investitori, am dat 2 stele. Altfel, pe bune, as fi dat doar 1 stea. Problemele hotelului sunt MANAGEMENTUL, PERSONALUL si SERVICIILE.

------------------------

DE REMARCAT:

-----------------------

# pozitionarea hotelului si privelistea sunt senzationale

# zona este linistita si extrem de relaxanta

# arhitectura hotelului este una tip castel, camerele sunt amenajate rustic, cu mult bun gust / nu s-a facut rabat la calitate in ceea ce priveste dotarile din camere

# hotelul are doua piscine, una interioara si alta exterioara, ambele de tip „infinity pool” / apa din piscina nu are clor, se foloseste sare pt filtrare si curatare (cel putin asa am avut impresia)

# zona spa este foarte dotata

# wifi gratuit care functioneaza foarte bine, fara intreruperi

# in mod evident s-a investit serios iar rezultatul este remarcabil

------------------------

DE CORECTAT:

------------------------

# NU se respecta masurile de protectie anticovid – sunt afise expuse privind obligativitatea purtarii mastii la interior, pe site hotelul declara ca respecta toate normele de protectie si distantare sociala. In realitate este o diferenta foarte mare intre ceea ce se declara si ceea ce se aplica in fapt.

# BUCATARIA - mancarea este la limita acceptabilitatii. Calitatea nu justifica preturile din menu. La felurile de mancare comandate lipsesc ingrediente - ele sunt specificate in menu – dar nu le vezi in farfurie. In mod evident, hotelul se bazeaza pe faptul ca turistii nu au alte optiuni de a lua masa, in zona.

# CURATENIA in camere - se face superficial, practic doar se ridica gunoiul si se schimba prosoapele. In 4 zile nu s-a dat niciodata cu aspiratorul. Nici vorba de schimbarea lenjeriei.

# Alte aspecte:

Cu mici exceptii, PERSONALUL este mai degraba neglijent si nepoliticos. Dai „buna dimineata” si in cel mai bun caz ti se raspunde monosilabic (restaurant, receptie, cameriste). Intotdeauna noi am fost cei care au salutat primii. In momentul cand atragi atenția asupra vreunui neajuns sau faci o sugestie, atitudinea este ca deranjezi. Personalul nu poarta ecuson, deci nu poate fi identificat. A existat un incident, in care comportamentul unei anumite persoane (Claudiu, un barman, leader informal al personalului de la restaurant, promotor activ al nerespectarii normelor anticovid) a fost total inadecvat (agresiv si arogant!) - acesta a fost incidentul (picatura) care a umplut paharul!

Terasa restaurantului este amenajata absolut impropriu pentru un hotel de 4 stele. Servirea la mese se face pe niste servete ordinare de plastic. Pe marginea terasei este depozitat, la vedere, mobilier de terasa neutilizat. Pe terasa este montat un cort mare de poliplan murdar (din acelea care se folosesc la nuntile organizate in aer liber). Acest cort strica cu totul aspectul si arhitectura deosebita a hotelului. Mobilierul de relaxare de pe terasa (banchetele) nu poate fi folosit deoarece, in cea mai mare parte din timp, nu are pernele puse (desi ele exista). Vedeti pozele postate.

Servirea in spatiul de spa se face aducand paharele cu bauturi cu mana (nu se folosesc tavi) iar sticlele de apa se servesc la subrat!!! Curatenia pe scarile exterioare de acces la piscina in aer liber nu se face.

Caruciorul de bagaje este inutil. Fiind prea mare, nu intra in lift, deci singura solutie este sa fie carate bagajele pe scari sau sa faci mai multe drumuri cu liftul.

Camera dubla superioara in care am stat a avut un balcon impropriu, in care putea sta o singura persoana – desi a fost vanduta ca si camera dubla. Configuratia camerei este, mai degraba, cea a unei camere single. Pe balcon, un singur scaun, de aluminiu cu imitatie de rachita, avand pe margini plasa rupta. Am incercat sa il schimbam, am obtinut in final unul cu mai putine rupturi!


[fb]
---
Trimis de ux122302 in 30.08.21 15:39:12
Validat / Publicat: 31.08.21 15:10:20
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în PĂLTINIȘ [SB]

VIZUALIZĂRI: 1140 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux122302); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9100 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[31.08.21 15:09:39]
»

@ux122302: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Mutat în rubrica "Castelnor Hotel & Spa, PĂLTINIŞ [SB]" (nou-creată pe sait)

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux122302 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020” ) - folosind butonul schimbă username de aici

webmaster
[31.08.21 15:22:05]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCastelnor Hotel & Spa:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033772945404053 sec
    ecranul dvs: 1 x 1