ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 25.08.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 2 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
18.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Oribil!!!

TIPĂREȘTE

Am facut initial rezervare pe Booking, facusem rezervare in jur de ora 11, cu toate astea am fost sunata de catre proprietar la ora 17:00 cand bancile erau inchise, iar prin transfer bancar nu am vrut sa fac. Am anulat rezervarea pentru ca politica Booking este sa platesti 50% sau ceva de genu' in avans, in 24/48 de ore, solutia a fost sa rezervam telefonic si sa platim urmatoare zi la banca, fiind mai multi prieteni trebuia oarecum sa ii "organizez".

Dupa ce am platit i-am tranzmis proprietarului ca o sa intarziem pentru ca venim din Bucuresti/Ploiesti si lucram pana la ora 19, fiind probabil si aglomerat pe drum. Ne-a transmis in mod dezirabil cu aere de smecher, nu intru in detalii, ca pe el nu-l intereseaza deoarece, ca si mine, el are un program si daca vom intarzia mai mult de 22:30 putem sa nu mai venim, asta dupa ce platisem 40-50% avans. Sa-i amintesc domnului ca el lucreaza in servicii de turism?

In fine... am ajuns acolo totul mirosea a carciuma imbibata in tutun (...). Aaa... tin sa mentionez ca sunt fumatoare, deci nu-s sensibila la tutun.

Am stat in camere duble. Camerele intunecate cu o lumina chioara. "Piesa de rezistenta" era dusul, descriere: una bucata furtun deasupra wc-ului.

Pe toate site-urile, vis-a-vis de aceasta Casa Yachi, se vinde un rahatel impachetat in staniol in special pe Booking, poze facute doar la baile din camerele unde sunt doua paturi duble (Quadruple room). Dar domnule, poze la baile unde sunt doar doua paturi zise si "twin sau duble" de ce nu sunt poze cu acel "dus minunat"? .

Camerele facute cu prost gust (bine, bunul gust este relativ, deci nu comentez mult) mizerie, jeg, la baie nu mai vorbesc de peria de wc, gresie, faianta, prosoape... macar aveam apa calda (un plus, ciudat este ca am ajuns sa ma bucur pentru apa calda, la 189 lei cazarea pe noapte).

Gazda praf si mincinoasa, camere twin cica, dar de fapt paturile erau separate, si nu, nu a mentionat acest lucru desi se certa cu mine ca la usa cortului.

Imi pare rau ca nu pot lasa comentarii pe Booking pentru ca nu am mai facut rezervare prin ei, am vazut acolo comentariile numai de bine, nu imi dau seama cum, uitati-va pe TripAdvisor sa vedeti acolo pareri de la turistii din alta tara. Am ajuns la concluzia ca review-urile de pe booking au valoare 0 barat.

Cat despre Casa Yachi cea mai prosta experienta. Dar am avut noroc cu atmosfera din Vama.


[fb]
---
Trimis de Annem in 25.08.15 14:08:47
Validat / Publicat: 25.08.15 15:05:27
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1646 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Annem); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 O poza... cat o mie de cuvinte
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.08.15 14:32:15]
    »

    @Annem: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    yachi
    [26.08.15 23:29:12]
    »

    Buna seara

    Sunt proprietarul si consider ca dumneavoastra nu a-ti spus o parere obiectica si mai degraba doriti sa dezinformati. Baile de la camerele cu paturi separate au poze si chIar alaturate camerelor, oricine poate verifica aceasta. Dumneavoastra stiati forte bine ca a-ti fost informata ca nu avem camere cu pat dublu de 2 persoane decat una si aceea era ocupata la acea data. In legatura cu serviciile de turism vi sa atras atentia ca nu lucram in regim hotelier, suntem o familie care inchiriaza pe proprietatea ei cateva camere si nu suntem pensiune. In cazul programului eu doar v-am atras atentia ca sa fiti informata, dar duneavoastra a-ti inteles altceva. Eu doresc sa va informez ca a atrage atentia unor aspecte legate de camere si gusturile dumneavoastra in materie de turism pe noi ne bucura sa putem afla de la turisti si sa remediem in cazul in care turistul scrie adevarul!!! In cazul in care nu este obiectiv si relevant coment-ul ba chiar mincinos atunci nu prea putem schimba atitudinea turistului

    P. S va rog sa va uitati pe rahatelul de booking va citez acel cuvant oribil care l-ati folosit dumneavoastra si sa vizualizati fotografiile din staniol sa vedeti ca sunt poze cu balile PENTRU CAMERELE cu paturi separate!!!


    NB yachi este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    AnnemAUTOR REVIEW
    [27.08.15 12:50:07]
    »

    @yachi -Domnule, faptul ca nu lucrati in regim hotelier sau ca nu sunteti pensiune nu va scuza atitudinea pe care ati avut-o, cat si tonalitatea vocii dumneavostra. Este adevarat ca dumneavoastra va faceti regulile dar va reamintesc ca turistul este cel care va baga banii in buzunar pentru un serviciu pe care-l oferiti, adica cazare. Asa cum probabil aveti pretentia ca turistul sa respecte anumite conduite pe perioada sederii si sa aiba un minimum de bun simt, cum ne-ati transmit inca de la sosire, acelasi lucru se presupune sa aveti si dumneavoastra fata de turist/client un minimum de bun simt si intelegere.

    Mizati pe faptul ca sunt muti turisti ce vor sa vina in Vama, cererea fiind mare, cazarile sunt putine si majoritatea nu inchireaza pe weekend si asta va permite sa va bateti joc, "daca nu esti tu e altul". Din p. m. d. v lucrurile nu stau asa, cea mai buna reclama este din vorba in vorba. Tin foarte bine minte, si cred ca si dumneavostra, cum ati vorbit, ce ati spus si nu am de gand sa ma contrazic aici. Nici pe departe nu am fost informata ca nu aveti camera duble libere de la inceput, desi noi asta rezervasem si asta era pe booking. La ceva timp dupa ce am platit avansul mi-ati spus ca de fapt voi nici macar nu aveti camera duble in casa. Era frumos sa va inregistrez, doar asa sa vedem ce mai spuneti, dar stiu ca asta nu se poate. Macar daca nu e asa cum ne asteptam la curatenie, camere, bai, macar schimbati-va atitudinea. Cat despre Booking m-am lamurit de informatiile pe care le da, review-urile, poze, etc.

    Ce e de bine e ok, ce e de rau suntem de fapt niste mincinosi si dezinformam, de parca am avea noi ceva de castigat... plus ca imi si fac timp sa scriu despre asta, asa doar sa aberez, unde vedeti logica?

    Nu scriu pareri decat atunci cand sunt foarte multumita sau foarte dezamagita asta poate le mai intra ceva in cap celor care presteaza un serviciu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    yachi
    [27.08.15 13:56:15]
    »

    @Annem: eu nu o sa intru in polemica cu dumneavoastră, in schimb am sa va răspund obiectiv : faptul ca nu am dorit sa va astept mai mult decât programul care este afișat mai exact ora 22:00 nu va da dreptul sa mințiți in legătura cu alte aspecte!!! Eu va doresc o zi buna si va asigur ca acele comenturi după booking sunt reale de la Clienti reali. Dumneavoastră încercați sa va justificati intr-un fel ca nu v-ați informat corect citind sau întrebând. La capitolul sesizat una bucata furtun exagerați se poate vedea in poze exact cum sunt băile sau camerele, oricum scuzele mele pentru ca am încercat sa va exemplific o situație si ca mi-am permis sa fac comparație între serviciul dumneavoastra si al meu, dar imi mențin poziția si va recomand mai putina ostilitate in atitudine. Pentru simplul fapt ca lucram cu oameni nu va da dreptul sa ne faceți programul dumneavoastră, Doar din motivele personale pe care le aveți la servici si distanța mare între locul unde a-ți rezervat si locul de unde veniți nu va da dreptul sa ne schimbați programul. In cazul in care scrie clar ca pana la orele 22:00 se fac cazările si este afișat, cu toate acestea eu am spus ca va vom aștepta pana la ora 22:30. Data viitoare cand faceți Rezervari citiți cu atenție sau întrebați aceste aspecte!!! In rest va por spune ca acest coment nu va influența in nici un fel un om de buna credința care este corect informat si citește termeni si condițiile. Tiotusi va mulțumesc pentru aspectele sesizate si va asigur de bunele noastre intenții in satisfacerea pe deplin a clienților noștri cu stima Alex C. (...)


    NB yachi este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmasterX
    [27.08.15 22:34:31]
    »

    @yachi - Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    yachi
    [27.08.15 22:56:29]
    »

    @webmasterX: ok am înțeles si va mulțumesc pentru sfaturile utile de care o sa țin cont pe viitor.


    NB yachi este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Annem, yachi
    Alte impresii din această RUBRICĂCasa Yachi [Vama Veche]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.74411106109619 sec
    ecranul dvs: 1 x 1