ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: pitesti, jud Arges
ÎNSCRIS: 12.03.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1 an

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Deplorabilă, nu o recomand

TIPĂREȘTE

Am stat o noapte (25-26.08.2012) la CASA VERMAN din staţiunea Ocna Sibiului, deşi planificarea iniţială fusese de 3-4 zile.

Motivele scurtării bruşte a concediului:

- condiţiile deplorabile de cazare (de nici 2 stele/margarete), reclama mincinoasă şi haosul total în organizare: cameră mică şi pe deasupra mansardată (lucru care reducea la jumătate volumul camerei faţă de cel normal), foarte călduroasă (la ultimul etaj, fără aer condiţionat), cu o fereastră relativ mică, deşi stabilisem împreună cu patronul (Verman Vasile), la momentul rezervării telefonice, cazarea într-o cameră cu suprafaţă mare şi aerisită/răcoroasă, dat fiind faptul că veneam şi cu un copil mic (în vârstă de 1 an şi o lună) – a încercat să ne convingă prin exemplul personal, că ar fi locuit anterior în aceeaşi cameră, împreună cu soţia şi doi copii – vrăjeală ieftină.

Plus că, după ce că suprafaţa camerei era mică, avea şi mobilier masiv (ce-i drept, părea calitativ), care ocupa jumătate din aceasta (de abia te puteai strecura între pat şi şifonier), iar yala uşii de intrare în cameră era montată total aiurea - era loc de un deget între toc şi uşa propriu-zisă, cei din interiorul camerei putând fi văzuţi lejer de oricine trecea pe holul din faţa acesteia.

Foarte important: lipsa aerului condiţionat (în cameră era un aparat mobil de ventilare/umidificare cu apă, dar care nu făcea decât să tranforme camera în saună, plus apa pe care o folosea se preligea din aparat pe podea) – aparatul nici măcar nu era încărcat cu apă, ne-a rugat pe noi să punem în el 2l de apă, chipurile pentru a nu ne deranja, ulterior convingându-ne că habar nu avea cum se reîncarcă. Un singur aparat de aer condiţionat era montat în toată pensiunea, respectiv în restaurant, care era pornit doar ziua, seara fiind oprit (totuşi, vara... ??!!...) – probabil consumul era insuportabil….

Mai mult, faţă de cele promise iniţial privind eliberarea a 5 camere în ziua sosirii noastre (trăgeam nădejde să o alegem pe cea mai bună/mare dintre ele), acest lucru nu s-a mai întâmplat, din cauza prelungirii neplanificate a şederii clienţior respectivi, toţi “oameni importanţi”, care veneau de ani de zile la pensiune şi luau sejururi de săptămâni, pe care patronul nu îşi permitea “să îi dea afară” (“preşedintele Academiei Române??? ”, oameni de cultură sau de afaceri din Bucureşti etc.), de parcă nu toţi suntem clienţi şi avem aceleaşi drepturi – am mari îndoieli că patronul nu a ştiut de la bun început situaţia şederilor/cazărilor iar nouă ne-a spus altceva pentru a ne convinge să venim, să ocupăm şi camera pe care, cel mai probabil, nu o închiria nimeni de obicei, din motivele prezente.

Apropo, l-am întrebat pe administrator de ce nu ne-a anunţat din timp despre modificarea condiţiilor iniţiale, nu ar fi fost nici o problemă, ne-am fi reorientat, iar el ne-a răspuns că “ce, el mai ştie ce a discutat şi cu cine??!!??” şi, oricum, nu şi-a cerut scuze niciun moment, de parcă era un lucru normal să nu anunţe modificările neprogramate din rezervări, să încurce rezervările etc.

De acest lucru ne-am convins şi când şi-a consultat registrul de rezervări, în fapt un caiet amărât, mâzgălit cu pixul, cu diverse adnotări, din care nici el ori soţia nu mai înţelegeau nimic, nu ştiau nici măcar atunci sigur cine urma să plece a doua zi, cine venea etc.

Baia: curată, îngrijită, finisată cu materiale bune, dar tot mansardată, sistemul de ridicare al capacului de la coşul de gunoi defect.

Accesul: la mansardă/etajul 2, greoi, nerecomandabil copiiilor ori vârstnicilor.

Restaurantul: frumos finisat, aranjat, încăpător, curat, mâncare bună (cinste bucătăresei, de altfel foarte de treabă) dar puţin variată, fără meniuri, se comanda ca acasă, de genul “spuneţi ce vreţi să mâncaţi, că vedem noi ce vă putem pregăti”. De altfel, oferta prezentată la momentul efectuării rezervării (15 lei micul dejun/persoană, prânzul şi cina – câte 20 lei fiecare) nu a fost valabilă la faţa locului, pensiunea neavând meniuri pregătite care să se încadreze la aceste tarife, ca să nu mai vorbesc despre faptul că nu se elibera bon fiscal, nota de plată fiind o hârtiuţă completată ca la piaţă, cu preţuri nici nu ştiu de unde luate/stabilite (cu toate acestea, rezonabile la final) – la fel la plata cazării.

Terasa: mese învechite, cu lemn scrijelit, murdare, printre maşinile clienţilor – mâncai sau beai lângă motorul maşinii.

Divertisment: nimic… noroc cu complexul balnear de peste gard;

- comportamentul/capacitatea de relaţionare execrabile ale administratorului locaţiei, respectiv acelaşi domn Verman Vasile: “gazdele” au dovedit incapacitatea de a comunica, de a relaţiona sincer, deschis, normal cu noi, deşi am încercat să detensionez atmosfera urmare a discuţiilor în contradictoriu iniţiale, privind cazarea (patronul, aparent un tip ursuz, necomunicativ, incapabil de a susţine nici măcar o discuţie simplă despre starea vremii, era tot timpul ocupat cu alţi turişti “importanţi” de la Bucureşti, “clienti mai vechi”, aşa-zise personalităţi, pe lângă care sclăvăgea toată ziua, noi şi ceilalţi clienţi fiind de umplutură – de altfel, am observat cum discuta şi cu alţi potenţiali noi clienţi care solicitau cazare, inclusiv ardeleni/sibieni - aici nu făcea discriminare -, tonul fiind total descurajator, fără speranţă, deseori răstit şi evaziv).

Apropo, faţă de acest aspect, patronul s-a dovedit total impasibil şi fără remuşcări că aveam cu noi un copil mic şi veneam după o deplasare de circa 200 km (de la Piteşti), când a auzit că suntem nemulţumiţi de camera repartizată (l-a deranjat foarte tare că am caracterizat-o ca şi “chichineaţă”), spunându-ne că, dacă nu ne convine sau dacă punem aşa problema, “ne oprim aici, ne strângem mâinile şi cu asta, basta”... vara, pe caniculă, după un drum lung, cu un copil de 1 an după noi...

Faptul că eram pentru prima dată clienţii acestei pensiuni nu a contat, nu am fost întrebaţi nici măcar o dată dacă ne place camera, restaurantul, atmosfera, patronul nici nu a venit să ne prezinte/verifice camera, ventilatorul mobil etc...

Concluzii: nu vă duceţi la Casa Verman din Ocna Sibiului în sezonul cald, de fapt nu vă duceţi deloc, în niciun anotimp…... doar dacă nu sunteţi vreo personalitate din Bucureşti...


[fb]
---
Trimis de simonab in 29.08.12 20:52:21
Validat / Publicat: 29.08.12 21:22:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în OCNA SIBIULUI. A mai fost în/la: Bucureşti, Constanţa, Braşov, Sibiu, Craiova, Bacău etc, în diverse hoteluri.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2506 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (simonab); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCasa Verman:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043200969696045 sec
    ecranul dvs: 1 x 1