ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.11.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.04.12
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
NOV-2016
DURATA: 1 nopți
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 34 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Recomand

TIPĂREȘTE

Situare si scurta prezentare generala

Hotel Caro Boutique este situat in centrul istoric al municipiului Oradea, pe strada Mihail Kogalniceanu, la numarul 21A, intr-o zona relativ linistita, strada amintita fiind una secundara cu sens unic de circulatie pentru turisme.

Este deschis din anul 2014, are clasificarea de trei stele si ofera 18 camere pentru cazare. Se vede / simte inca patina noului, ceea ce confera un confort sporit, amenajarile fiind toate de calitate, iti face placere sa locuiesti aici.

Accesul pe etaje se face fie cu liftul, fie pe scari. Pe scari, zidurile din caramida sunt lasate in mod intentionat netencuite, din motive .... estetice.

Accesul in camera se face cu cartela magnetica.

La intrarea in hotel usa se incuie dupa o anumita ora si trebuie sa suni la sonerie pentru a putea intra. In seara cand am fost eu, soneria era cazuta pe jos, asa ca a trebuit sa apelez telefonic receptia, dupa ce in prealabil am cautat numarul de telefon pe net. A venit insa prompt receptionera sa imi deschida. Dealtfel a si reparat soneria pe loc.

Paracarea este deficitara. Exista cateva locuri trasate de parcare in fata hotelului, pentru care se plateste un tarif de 2 ron / 2 ore intr-un anumit interval orar. Acestea sunt insa insuficiente.

Camera

Eu am rezervat o camera single si am primit repartizata o camera cu pat matrimonial. In camera exista minibar cu cele necesare, clasice, televizor LCD, un seif. Camerele sunt foarte inalte si decorate cu bun gust. A mea era zugravita intr-o alternanta de culori maron inchis si alb / bej deschis.

Baia era dotata cu cabina de dus, era foarte curata, exista uscator si toate utilitatile erau ok.

Alte facilitati

Pentru amatorii de gen care doresc sa isi mentina silueta, exista si o sala de gimnastica si o sauna, pe care insa nu le-am vizitat.

Pentru oameni de afaceri, hotelul pune la dispoizitie o sala de conferinta.

Hotelul dispune si de o terasa deschisa in sezonul cald. In restaurant domneste un stil neconvential, modern. Aici se serveste si micul dejun.

Wi-fi gratuit si de buna calitate.

Micul dejun

Acesta a fost tip bufet suedez si a fost ok. Varietatea de mancaruri oferita acoperea cele clasice: mezeluri, branzeturi, oua, carnati, legume, iaurturi, cafea, ceai, lapte, fructe, cereale, apa.

Serviciile

As aprecia serviciile ok. Personalul de la receptie si din restaurant cu care am interactionat, s-a comportat politicos, respectuos si a oferit servicii de caltate.

Obiective turstice

Pe saitul hotelului regasiti recomandari de obiective turistice aflate din apropiere caro-oradea.ro/obiective-turistice.


[fb]
---
Trimis de Dan&Ema in 24.11.16 16:47:22
Validat / Publicat: 24.11.16 19:18:44
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1682 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 camera cu pat matrimonial
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 64750 PMA (din 50 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 34.20 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    krisstinna
    [24.11.16 21:44:57]
    »

    @Dan&Ema: Ce mă enervează chestia aia cu cheia. În Olănești am întâlnit alta, mai tare: ”liftul de odihnește după ora 21”

    Vă salut cu drag pe toți patru!

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [24.11.16 22:00:13]
    »

    @krisstinna:

    Nu mi-a convenit cand seara foarte tarziu am gasit usa ditamai hotelului inchisa. Si pe un frig taios la 0 grade, stai si cauta pe telefon, pe internet, contactele hotelului, ca sa pot sa sun sa imi deschida.

    Nici parcarea nu a fost ok. Eu am avut noroc ca am gasit in dreptul intrarii loc, dar apoi mi-a spus la receptie sa platesc 4 lei. Ca si client mi se pare mult mai normal sa fie inclusa in pret. Dar pot sa inteleg ca se practica in multe locuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bogumil
    [25.11.16 06:10:03]
    »

    Hotelul şi implicit restaurantul sunt, în opinia mea, mult peste alte stabilimente de 3 stele. Iar raportul calitate/preţ, este clar unul supraunitar.

    Am mâncat de mai multe ori acolo ori am savurat o cafea, sau o limonadă pe terasa din curtea interioară a hotelului şi am apreciat întotdeauna mai ales personalul, aerul boem de boutiq-hotel şi implicarea proprietarei, prezentă mai mereu (la orele la care am fost eu) pentru a satisface orice dorinţă (turistică ) a clienţilor.

    Văd că faci referire în 2 rânduri la parcare. Ştiu sigur că la deschidere, pentru a primi autorizaţia de la primărie, hotelul a închiriat câteva locuri de parcare în spălătoria de peste drum, spălătorie ce se închide peste noapte şi este şi păzită.

    Probabil că, atunci când ai fost acolo, erau locuri în faţa hotelului, altfel sigur ai fi fost îndrumat spre acea spălătorie pentru parcarea maşinii.

    Cât despre uşa închisă la intrare... ţine de gusturi. Mie mi-ar fi plăcut să ştiu că nu intră nimeni în hotel peste noapte.

    P. S.: Dacă dădeai un semn de viată, aveai (gratis un ghid pentru a descoperii frumuseţile oraşului (turistice ). Aşa...

    Dan&EmaAUTOR REVIEW
    [25.11.16 06:37:54]
    »

    @bogumil:

    Multumesc de completari. Confirm ca raportul amintit e favorbil clientului. Pe proprietara am vazut-o si eu si consider ca implicarea Dumneaei aduce si atitudinea pozitiva a personalului si da aerul, atmosfera din locatie.

    Multumesc pentru oferta de a avea un ghid autohton de top in persoana ta.

    Data viitoare imi anunt prezenta, acum am fost foarte limitat cu timpul.

    Numai de bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bogumil, Dan&Ema
    Alte impresii din această RUBRICĂCaro Boutique Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.070319175720215 sec
    ecranul dvs: 1 x 1