ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2015
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 05.08.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
57.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel optim amplasat / renovat cu gust / atitudine - servicii mediocre

TIPĂREȘTE

Sa incepem cu perioada sejurului care s-a intins pe perioada ultimelor 5 zile ale lunii iulie 2015.

La sosirea in hotel - undeva in jurul orelor 13:00-13:30 - am aflat cu stupoare de la receptie ca istoria traita si impartasita aici de alti turisti se poate repeta chiar si in pofida controalelor anterioare ale autoritatilor competente in domeniu (fara sa ni se ureze macar un ,,bine ati venit''- de zambetul de intampinare nu are rost sa pomenesc-sic- intrucat ar depasi cu mult o anumita conditie/stare de fapt) ca ar fi indicat sa fim pregatiti pentru o alta deplasare (de aceasta data cam in spiritul dictonului ,,puteti pleca cu bine de la noi'') in ideea cazarii la un alt hotel din... Saturn intrucat la hotelul Lidia unde aveam rezervarea facuta cu multa vreme inainte confirmata dealtfel telefonic de agentie chiar in ziua sosirii si prezentata prin voucherul aferent de rezervare timpurie la receptia hotelui nu mai erau camere libere, toate fiind ocupate inclusiv cele de la parter - care nu ofereau acelasi confort ca cele de la etaje (lipsa balconului), tariful insa fiind acelasi-apartamentele nu intra in discutie fiind altfel tarifate din start.

Intrucat situatia descrisa de doamna de la receptie nu a fost de dragul a ne bucura/multumi si din p. d. p. v. al oboselii copilului care ne insotea am refuzat categoric varianta de compromis oferita, iar ca discutia sa nu degenereze ulterior si sa conduca la reclamatii am solicitat decent pe cale amiabila respectarea drepturilor ce decurg din rezervarea facuta prin agentia de turism/calitatea si drepturile de turist si unitatea de cazare care este parte integranta a lantului de prestari servicii turistice/asigurarea si executarea serviciilor contractate (la tariful oferit de dansii) si implicit relatia contractuala cu care se afla in derulare cu tertii din domeniul turismului si care ar trebui onorate 100% pana la capat.

Intrucat in zona invecinata receptiei asteptau si alti turisti aflati in situatia noastra spre a fi cazati ne-am inarmat cu rabdare si am asteptat rezolvarea situatiei. Ulterior orelor 14:30 (dupa ce doamna de la receptie a discutat la telefon) anumiti ,,turisti intarziati'' au inceput (coincidenta sau nu) sa elibereze camerele ocupate.

Drept urmare cand am fost strigati ne-a fost repartizata la rand (dupa efectuarea formalitatilor specifice cazarii) o camera dubla, in conformitate cu rezervarea din voucher si de care am beneficiat din plin pe parcursul sejurului intrucat avea vedere frontala la mare.

Continui cu o asa zisa diagrama care are in vedere plusuri (+) /minusuri (-) constatate pe parcursul sejurului petrecut/trait in acest hotel; o adresez tuturor celor care citesc aceste randuri, inclusiv celor care au spirit constructiv/de antreprenor - stiinta business-ului obiectiv si bine calibrat, rabdare si... implicit perseverenta.

Plusuri (+): tin strict de unitatea de cazare turistica prin facilitatile oferite, in sine - obiective sau subiective - dupa caz: pozitionarea excelenta a hotelului chiar pe malul marii, camere cu vedere la mare-laterala sau frontala; hotel renovat cu bun gust-raportat bineinteles la parerea personala - si care se incadreaza din acest p. d. v. cu brio la clasificarea de 2 stele (zona receptiei si a holului de la intrare poate fi imbunatatita, inclusiv o amenajare optima care sa confere si vizual acelasi confort in comparatie cu restul hotelului); mobilier bun si intretinut; lifturile in numar de 2 sunt silentioase, dotate cu ventilatie interioara si cu verificarea tehnica la zi afisata la vedere; parcare proprie, desi insuficienta ca spatiu efectiv raportat la solicitari-este bine ca exista totusi; in timpul sejurului am observat si achizitionarea de racitoare/televizoare-nu pot preciza daca erau destinate inlocuirii celor existente sau erau destinate unor camere care nu erau dotate cu asa ceva-asadar nu ma pronunt privind acest aspect, dar preocuparea am trecut-o la plusuri.

Minusuri (-): tin strict de managementul hotelier/personalul/factorul uman, in general angrenat in prestarea serviciilor turistice oferite turistilor pe parcursul sejurului intr-o unitate/structura de cazare turistica: nu s-a facut curatenie zilnic in camera; nu s-a schimbat lenjeria/prosoapele decat la cerere si asta ,,numai daca sunteti in a 4 zi de sedere'' dupa explicatia primita de la personalul de serviciu; nu s-a ridicat gunoiul din camera decat dupa sesizarea/prezentarea verbala a acestui aspect la receptie-in dimineata celei de a 3 zi de sedere; nu s-a curatat/aspirat mocheta din lift de nisip; aerul conditionat din camera nu este dotat si cu telecomanda aferenta pentru a putea fi utilizat in conformitate cu dorinta fiecarui turist, ci se poate porni/regla partial numai manual fiind insa setat fara posibilitatea de modificare a parametrilor functionali-poate se are in vedere si o posibila minimizare a costurilor de exploatare efectiva a unitatii de cazare in varf de sezon turistic, sacrificand insa confortul - alta explicatie pertinenta nu am gasit-desi e pur tehnica-din moment ce televizorul era dotat/putea fi folosit si cu telecomanda aferenta existenta in camera; apa calda nu era prezenta non-stop fiind uneori destul de rece cateodata in jurul pranzului (intre orele 12:00-13:00) si seara tarziu (dupa orele 23:30-00:00); spatiul verde din jurul hotelului nu este ingrijit corespunzator, iar jumatatea de poarta metalica care mai exista in spatele hotelului pe langa care treci ca sa cobori catre plaja ar trebui indepartata complet daca nu se repune/reface pe pozitie cealalta jumatate lipsa, din pacate.

In final as puncta cateva aspecte pe care as dori sa le regasesc data viitoare, daca se poate si se considera oportune - acum sunt rezervat in privinta revenirii in aceasta structura de primire turistica - astfel incat imaginea hotelului, in viitor sa fie net superioara celei actuale: dotarea camerelor cu uscator de par la baie; amplasarea unor plase de tantari la usile de acces la balcon; aplicarea de tarife diferentiate (mai mici) pentru camerele de la parter; intrucat hotelul este preferat/frecventat si de familii cu copiii/multi copiii ar fi indicata amenajarea unui spatiu specific, mai consistent de joaca/dotat corespunzator pentru acestia pe latura/spatiul verde dinspre rasarit/partea cu vedere catre statiunea Cap Aurora, amplasarea unei copertine pentru a umbri intrarea si spatiul aferent cu mesele exterioare din fata intrarii de la receptie si de ce nu obtinerea unei clasificari superioare-daca se poate-pentru camerele care au vedere frontala la mare-cu dotarile si respectarea ad-literam a conditiilor/criteriilor impuse de normele specifice, in vigoare.

Desi s-au facut poze/filmulete in perioada sejurului si mai exista si o vorba potrivit careia ,,o fotografie face cat 1000 de cuvinte'' prefer ca turistii actuali cazati acolo sau potentialii turisti care vor ajunge acolo, pur si simplu sa citeasca aceste randuri, iar pentru managementul hotelului daca considera ca are ceva de schimbat/remediat sa o faca... daca nu atunci pun o intrebare retorica: de ce ne veti mai astepta in viitor la dvs. cand avem atatea de ales?

Pe curand... stima va ramane mereu de partea cui apreciaza


[fb]
---
Trimis de giones in 06.08.15 00:30:49
Validat / Publicat: 06.08.15 03:41:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Jupiter, Cometa Mamaia, Dacia Sud, Flora Saturn, Prahova Neptun, 2D
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1266 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (giones); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[06.08.15 03:41:09]
»

@giones: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

---

Desi s-au facut poze/filmulete in perioada sejurului (...) prefer ca turistii actuali cazati acolo sau potentialii turisti care vor ajunge acolo, pur si simplu sa citeasca aceste randuri

Și totuși... Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=843

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Azzuro Hotel (ex Lidia) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042352914810181 sec
    ecranul dvs: 1 x 1