GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am avut rezervare platita si confirmata printr-o agentie de turism, dar in momentul in care am ajuns la receptia hotelului, doamna care era acolo a incercat sa ne convinga sa acceptam cazare la hotel Raluca (fara a mai plati o eventuala diferenta de bani, acesta din urma fiind clasificat la 3 stele).
Motivul acestei incercari a fost acela ca s-au rezervat camere peste capacitatea reala a hotelului. In dimineata in care am ajuns la hotel, au fost puse in aceeasi situatie inca cel putin 5 familii cu copii.
Am mers sa vedem si acest hotel Raluca, insa dupa ce am vizitat una dintre camere am decis sa nu ne lasam induplecati si sa ramanem la hotel Lidia. Camerele renovate (spre deosebire de cele de la Raluca), mobilierul inca nou si amplasarea acestuia ar fi aspectele pozitive in ceea ce-l priveste.
Dupa ce ne-am cazat am intrebat daca in camera exista minibar. Raspunsul lor a fost ca unitatea, fiind clasificata la 2 stele nu e obligata sa asigure racitoare in camere. Intr-adevar, ne-au confirmat acest lucru si cei de la OPC veniti la hotel in urma reclamatiilor primite.
Dar atunci de ce pe mai toate site-urile care promoveaza acest hotel se precizeaza ca exista minibar in camere. Fie lipsa de comunicare hotel - agentii de turism, fie inducere viota in eroare a turistilor de catre acestea din urma. Aviz turistilor cu copii mici care au nevoie de racitor in camera!!!
Un alt aspect negativ ar fi lipsa de reactie a cameristelor in ceea ce priveste completarea cu hartie igienica cand aceasta lipsea. In cazul nostru am lasat un biletel personalului care se ocupa cu partea de curatenie sa ne lase hartie igienica si sa ne schimbe prosoapele.
Acest lucru s-a intamplat in a 5-a zi de cazare si surpriza, prosoapele care se presupune ca ar fi trebuit sa fie de schimb erau patate si rupte. Aceste aspecte (hartie igienica, prosoape) tin totusi de bunul simt si de respect pentru turistii care lasa niste bani pentru a-si petrece un concediu reusit. Totusi, din banii turistilor isi platesc ei angajatii, nu? Daca societatea care se ocupa cu administrarea hotelului decide sa faca economie tocmai prin hartie igienica, sapun, prosoape murdare si rupte e trist!!!
Cat despre restaurant, aceeasi nota a economiei. Servetele la masa erau doar cele pe care se aseaza tacamurile. La orice restaurant, in momentul in care iti serveste mancarea ti se mai aduce inca un suport cu servetele. Felurile de mancare reduse la numar, dar bune la gust. Mustele erau prezente si ele, iar la toaleta de langa restaurant s-a pus hartie igienica in a 4-a zi de la cazarea noastra.
In concluzie, daca se doreste o cazare foarte aproape de plaja (ideala pentru familiile cu copii), intr-un hotel cu camere renovate, acesta ar putea fi o alegere buna, dar foarte mare atentie la aspectele negative prezentate mai sus.
Daca cineva din conducerea societatii care administreaza hotelul sesizeaza si remediaza toate aceste aspecte negative, e bine pentru turistii din acest sezon estival. Daca nici macar amenda primita de la OPC nu ii fac sa isi schime atitudinea... TRIST
Trimis de liviu in 15.07.15 15:20:02
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (liviu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.84482700 N, 28.59906400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@liviu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro după 6 ani (?!?!?!) de chibițat.
Mulţumim pentru impresii, și acum, că ai spart gheața , te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@webmasterX - Suntem din Targu Mures, nu Galati. Se poate corecta? Multumim!
@liviu -
”Suntem din Targu Mures, nu Galati. Se poate corecta?
domiciliul se poate modifica de fiecare user, din secțiunea "contul meu" — al lui, de fapt, nu al meu
Uite link direct amfostacolo.ro/myaccount.php?t=0
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2023 Hotel Carmen Azzuro, plictisit la sfârşit de sezon estival — scris în 29.10.23 de Floria din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2023 Vacanță de suflet — scris în 12.08.23 de ux130275 din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Vacanta minunata de neuitat — scris în 25.07.23 de ADRIANA 2023 din ALEXANDRIA - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Sejur Venus — scris în 11.08.22 de ux126626 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2022 O vacanță cu cartofi — scris în 28.07.22 de fb126282 din ZALăU - nu recomandă
- Aug.2021 Hotel Carmen Azzuro — scris în 22.08.21 de Alexturist din PLOIEşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta reușită — scris în 18.07.21 de zoloft din BUCUREşTI - RECOMANDĂ